Door polarisatie ontstaat er toch geweld? Als je dat niet bedoelde dan mag je mijn bijdrage negeren.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is toch op geen enkele manier gelijk aan geweld?
En er stond nog een alinea voor die je vergeten schijnt te zijn.
Dat hoeft niet, n mijn beleving. Je krijgt groepen die tegenover elkaar komen te staan, maar daar is geweld niet een onlosmakelijk onderdeel van, wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Door polarisatie ontstaat er toch geweld? Als je dat niet bedoelde dan mag je mijn bijdrage negeren.
Hahaha ik heb 2 masters.😉quote:Op woensdag 31 december 2025 17:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Punt is dat je zelf bar weinig “prize” ertegenover kan zetten getuige je troll gedrag hier. Looks zijn vergankelijk, intellect niet aan te leren, en je attitude hoeven we niet eens over te beginnen.
Respectloos dat hij het niet afkapt.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:27 schreef Koettie het volgende:
Naar vriend wordt altijd gekeken. Alleen maar leuk eigenlijk. Ook lange man, helpt idd wel.
Ordinair gedrag.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Soms zijn bepaalde zeer nadrukkelijk schuddende bilpartijen gewoon nauwelijks te negeren. En mevrouw Perrin heeft dat altijd feilloos door.
Omgekeerd laat zij het ook weten als er een Xavier Bardem-lookalike langskomt hoor.
Zelfs het bezittelijk voornaamwoord leren ze je niet aan op het mbo?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik mijn eigen mening, dus ‘jullie’?
Ten tweede heb ik nergens gezegd dat je genoegen moet nemen met wie of wat dan ook. Je bent steeds woorden aan het verdraaien, omdat je kennelijk zelf ook wel snapt dat je geen goed verhaal hebt.
Ten derde: ik heb een geweldige vrouw, dus het ontgaat mij ten ene male waarom ik jaloers zou moeten zijn op iemand die gefrustreerd is geraakt door daten en inmiddels een dagtaak heeft aan klagen over ‘de mannen’ op Fok!
Iggy Azalea haar debuut lijkt mij vernoemd naar jou: Ignorant art.
Die vreemde vrouw die kijkt een klap geven?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Respectloos dat hij het niet afkapt.
Nee, je vent dient het af te kappen als anderen moves maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die vreemde vrouw die kijkt een klap geven?
Die man kan er toch niets aan doen dat ze naar hem kijken?
Ik heb drie masters, poseur.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Zelfs het bezittelijk voornaamwoord leren ze je niet aan op het mbo?
Als polarisatie niet in geweld eindigt, waarom ben jij dan bang voor polarisatie?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, n mijn beleving. Je krijgt groepen die tegenover elkaar komen te staan, maar daar is geweld niet een onlosmakelijk onderdeel van, wat mij betreft.
Volle vuist recht op die ogen, hoe durven ze te kijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je vult weer in!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:20 schreef Ansa het volgende:
[..]
*jouw vent. De mijne niet hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, je vent dient het af te kappen als anderen moves maken.
Sinds wanneer is kijken in het voorbij lopen een move?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, je vent dient het af te kappen als anderen moves maken.
Que?quote:
Sure Jan.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:46 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je vult weer in!
Hij heeft het 9/10 keer niet eens door. En ik vind het niet erg dus van die 1 op de 10 mag ie best genieten hoor.
Typisch iemand die niet eens zijn propedeuse kon halen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Intelligentieniveau koppelen aan diploma’s, alleen proleten doen zoiets. So mediocre.
Vertel ons meer over hoe je consequent intelligentieniveau koppelt aan een papiertje en zo teleurgesteld blijft worden tijdens het afnemen van je examens tijdens de eerste date.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Typisch iemand die niet eens zijn propedeuse kon halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |