abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219693625
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, overspel heb je dan weer geen moeite mee... moet je eens lezen wat bijbel en koran daar over zeggen.
Bij de heilige boeken is het wel zo dat er ontzettend veel instaat waar letterlijk niemand zich aan houdt en wat met de tijd is weggesleten. Mensen maken een samenleving en wat men in Saudi Arabië of Texas doet is niet representatief voor andere delen van de wereld.
pi_219693633
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:57 schreef miss_sly het volgende:
Kees ligt er ook af, dus zal niet meer reageren.
Wat jammer, hij had zulke constructieve bijdragen…
pi_219693667
niet radicaliseren kees!!

keer de andere wang toe!
pi_219693751
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
Je ziet mij niet als mens, je ziet mij gewoon als object waar je gewoon seks mee wilt.

Ik licht dit er graag even uit. Want dit hoor je wel vaker van vrouwen: hij wil me alleen voor de seks.

Heb je er weleens over nagedacht dat dat misschien niet aan de man ligt maar aan jou?

Als seks het enige is wat jij mij als man te bieden hebt, is seks het enige waar ik van je in geïnteresseerd ben. Zo simpel is het.

Misschien ben je wel doodsaai of heb je die mannen in hun ogen niks anders te bieden dan seks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219693770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dus omdat ik stel dat vrouwen en kinderen vroeger niks te vertellen hadden en je niet terug zou moeten willen naar de jaren 50 toon ik `dedain voor vroegere tijden'? :D

Zolang jij maar oeverloos dit soort onzin loopt te blaten alsof je deskundig bent op het gebied van mijn politieke denkbeelden lijkt me het kosten-baten plaatje van een inhoudelijke reactie niet tegen elkaar op wegen.
Iedereen die van de jaren '50 houdt moet Mad Men en Toen was geluk heel gewoon kijken. Don Draper was de man van het opgeheven vingertje en van de waarden voor zijn eigen vrouw en neukte ondertussen de hele omgeving.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:08:07 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219693774
quote:
7s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik had niet gedacht dat jij zoveel over de Bijbel wist :D
Gereformeerde basisschool en een (on)gezonde nieuwsgierigheid :P

Ik vind het geloof in de basis heel mooi maar religie vind ik vreselijk

Juist vanwege types als @mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de bijbel zegtie dan

Lees zelf de fucking bijbel 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219693793
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik licht dit er graag even uit. Want dit hoor je wel vaker van vrouwen: hij wil me alleen voor de seks.

Heb je er weleens over nagedacht dat dat misschien niet aan de man ligt maar aan jou?

Als seks het enige is wat jij mij als man te bieden hebt, is seks het enige waar ik van je in geïnteresseerd ben. Zo simpel is het.

Misschien ben je wel doodsaai of heb je die mannen in hun ogen niks anders te bieden dan seks.
Maar je zegt zelf eerder dat je hem er nog wel een keertje in zal hangen als je er niet teveel moeite voor moet doen? Waar je mee aangeeft: ik vind jou niets maar ik zal er wel nog een keer overheen gaan zodat ik tenminste mijn zak wel leeg heb..

En laten we gewoon niet ontkennen dat het op de apps voor mannen vaker wel alleen om de seks te doen is. Voor vrouwen trouwens ook he.

Maw: ergens hebben deze vrouwen wel gelijk als ze zeggen: hij wil mij alleen voor de seks.
Fijn als dat je enige waarde is.

Ik raak niemand aan met een vinger als ik niets in die persoon zie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219693823
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Juist vanwege types als @:mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jaaaa maar het is veel leuker om 1 versje eruit te pikken zonder context en daar dan de goddelijke goedkeuring voor te mogen ontvangen om slecht gedrag recht te praten!
pi_219693828
quote:
88s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Juist vanwege types als @:mortalkees die uit een stuk dat haast een ode is aan de sterke onafhankelijke vrouw van vandaag de dag 1 regel pakt en die vervolgens bewust verkeerd interpreteert om zijn bekrompen wereldbeeld goed te praten :r

SPOILER

Als iemand een fobie voor Maria en Maria Magdalena laat zien door nog net Satan er niet op te parkeren, weet je wel ongeveer hoe iemand in het leven staat.
pi_219693867
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar je zegt zelf eerder dat je hem er nog wel een keertje in zal hangen als je er niet teveel moeite voor moet doen? Waar je mee aangeeft: ik vind jou niets maar ik zal er wel nog een keer overheen gaan zodat ik tenminste mijn zak wel leeg heb..

En laten we gewoon niet ontkennen dat het op de apps voor mannen vaker wel alleen om de seks te doen is. Voor vrouwen trouwens ook he.
Dat zeg ik toch?

Een totaal oninteressante vrouw die jou als man niks te bieden heeft dan seks. Ja, dan kijk ik of ik er zonder moeite een keer overheen kan.

Als een vrouw jou meer dan seks te bieden heeft dan ben je daar in geïnteresseerd. Maar veel vrouwen zijn totaal oninteressant maar denken dat ze een lot uit de loterij zijn met bijbehorende dedain en eisen lijst.

Mannen prikken daar door heen. Die zien een mooie vrouw die zichzelf fantastisch vind maar verder een lege huls is. Ergo, ze heeft niks meer te bieden dan seks. Geen diepgang, geen inzichten, geen interessante gesprekken. Ze zien er goed uit, en daar is alles mee gezegd.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_219693874
quote:

[..]

Wat is er in godsnaam leuk aan casualseks
pi_219693883
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

HAHAHA wat een zielig staaltje DARVO.
pi_219693908
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch?

Een totaal oninteressante vrouw die jou als man niks te bieden heeft dan seks. Ja, dan kijk ik of ik er zonder moeite een keer overheen kan.

Als een vrouw jou meer dan seks te bieden heeft dan ben je daar in geïnteresseerd. Maar veel vrouwen zijn totaal oninteressant maar denken dat ze een lot uit de loterij zijn met bijbehorende dedain en eisen lijst.

Mannen prikken daar door heen. Die zien een mooie vrouw die zichzelf fantastisch vind maar verder een lege huls is. Ergo, ze heeft niks meer te bieden dan seks. Geen diepgang, geen inzichten, geen interessante gesprekken. Ze zien er goed uit, en daar is alles mee gezegd.
Zegt meer over jouw niveau dan het niveau van je virtuele vrouw.
pi_219693916
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch?

Mja maar dat geeft dus een kortsluiting in mijn hoofd denk ik.
Ik zou ook geen seks met zo een persoon willen. Ik zou er verder niets mee te maken willen hebben.

Ik zal op dat gebied waarschijnlijk wel ouderwets zijn.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:17:08 #90
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219693943
quote:

[..]

Als we daar verlicht naar kijken is daar ook niet zoveel mis mee. Ik hoef ook niet per se iets meer van degene die mij een patatje verkoopt, een broek of een boek.

Ik heb op reis vaak genoeg mensen ontmoet met wie je één leuke dag hebt (dat bedoel ik niet per se romantisch) en daarna zie je elkaar nooit meer. Dan gebruik je elkaar ook wederzijds en dat is dan begrepen. Een win-win.

Dus ja, zolang je elkaar niet aan het lijntje houdt o.i.d. is het ook prima om iemand alleen te zien als iemand waar je seks van wil hebben, maar verder niet interessant genoeg vindt om Tolstoy mee te bespreken. Net zoals er ook niks mis mee is dat je de kledingverkoper ziet in de rol van iemand die jou een broek verkoopt.

Ongetwijfeld is het moeilijker om iemand te zien als "ik wil alleen seks van jou" en dan nog helemaal eerlijk en correct te zijn maar het principe is an sich niet fout lijkt me. Maar goed, ik heb dat zelf niet zo dus ik weet het ook niet zeker.
pi_219693971
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Wat is er in godsnaam leuk aan casualseks
Nou ik kan mij dat wel voorstellen, seks is fijn.
Maar ik zou het persoonlijk wel erg vinden als een man mij echt een saaie doos vindt en eigenlijk geen 4 woorden meer wil uitwisselen met mij maar dan wel even wil neuken want ja, volle zak dit dat.
Heb dan ook een beetje het fatsoen om mij volledig met rust te laten. Voor sommigen betekent seks meer dan enkel uitwisseling van sappen en een leuk tijdje.
pi_219693976
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
HAHAHA wat een zielig staaltje DARVO.
Ik weet niet wat DARVO is.

Maar dat is denk ik precies jouw probleem. Je denkt dat je een lot uit de loterij bent, maar dat is niet zo. Daarom zijn de mannen die je treft niet in jou geïnteresseerd, maar alleen in seks met jou. Dat ligt niet aan die mannen, dat ligt aan jou.
pi_219694035
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Zegt meer over jouw niveau dan het niveau van je virtuele vrouw.
En wat zegt dat dan precies?
Dat ik immoreel ben als ik een seksdate heb als single man?

Waarom? Ik ben toch volwassen, de vrouw waar ik mee date ook. Wij mogen toch zelf weten of wij met elkaar de koffer in duiken en onder welke voorwaarden? Waarom denk jij daar een waardeoordeel op te kunnen baseren?
pi_219694049
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars.
Nou dat is in ieder geval beter dan Uranus. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219694053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja maar dat geeft dus een kortsluiting in mijn hoofd denk ik.
Ik zou ook geen seks met zo een persoon willen. Ik zou er verder niets mee te maken willen hebben.

Ik zal op dat gebied waarschijnlijk wel ouderwets zijn.
Dat mag. Dan zullen wij niet zo snel seks hebben met elkaar schat ik zo in.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:23:25 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694058
Hahaaaaaaaaaaanus
pi_219694076
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als we daar verlicht naar kijken is daar ook niet zoveel mis mee. Ik hoef ook niet per se iets meer van degene die mij een patatje verkoopt, een broek of een boek.

Ik heb op reis vaak genoeg mensen ontmoet met wie je één leuke dag hebt (dat bedoel ik niet per se romantisch) en daarna zie je elkaar nooit meer. Dan gebruik je elkaar ook wederzijds en dat is dan begrepen. Een win-win.

Dus ja, zolang je elkaar niet aan het lijntje houdt o.i.d. is het ook prima om iemand alleen te zien als iemand waar je seks van wil hebben, maar verder niet interessant genoeg vindt om Tolstoy mee te bespreken. Net zoals er ook niks mis mee is dat je de kledingverkoper ziet in de rol van iemand die jou een broek verkoopt.

Ongetwijfeld is het moeilijker om iemand te zien als "ik wil alleen seks van jou" en dan nog helemaal eerlijk en correct te zijn maar het principe is an sich niet fout lijkt me.
Je moet ook wel net in de juiste omgeving zitten wil je iemand tegenkomen die toevallig net dezelfde nerd-interesses deelt.

Leuk fragment ter aanvulling..

In de vorige eeuw zag men dit misschien anders. Maar Woody Allen ging hier flink op zn bek met het indruk maken met zijn kennis.

Bekijk deze YouTube-video
pi_219694116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat mag. Dan zullen wij niet zo snel seks hebben met elkaar schat ik zo in.
Dat zou inderdaad alleen gebeuren als jij mij verder ook leuk vindt en niet alleen als een gat ziet omdat de rest tegenvalt.

Seksdates zijn niets mis mee. Als jullie beiden willen: go go go en geniet ervan!

Het ging mij om het stukje: blegh stomme vrouw maar wel net goed genoeg om even te vogelen en dan weg te gaan en nooit meer naar omkijken.
  Moderator woensdag 31 december 2025 @ 12:27:46 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219694127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat zou inderdaad alleen gebeuren als jij mij verder ook leuk vindt en niet alleen als een gat ziet omdat de rest tegenvalt.

Seksdates zijn niets mis mee. Als jullie beiden willen: go go go en geniet ervan!

Het ging mij om het stukje: blegh stomme vrouw maar wel net goed genoeg om even te vogelen en dan weg te gaan en nooit meer naar omkijken.
Maar dat is niet echt wat hij zegt toch
pi_219694134
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

stomme vrouw heb ik niet gezegd. Maar geen vrouw voor een serieuze relatie. Maar dan kan ik er nog wel no strings attached lekkere seks mee hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')