quote:
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets...Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Een topic voor tv kijkers en één voor de Videoland kijkers. Videoland loopt ver voor.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.
Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes
Klein beetje maar.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes
En gelijk in de kasten snuffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
God ik zat al mijn brein te kraken waar ken ik die Elsje nou van. Ik kwam er niet op.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets...Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
Geen leuke vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!
Bekijk deze YouTube-video
Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
Nee, doet me ook weer denken aan die draak van vorig jaar, die nu die eigen serie heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"
Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
Oh echtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!
Bekijk deze YouTube-video
Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
Komt ie ook uit de kast?quote:
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburgerquote:Op maandag 5 januari 2026 19:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
Ik vrees dat ze ambities heeft om de nieuwe Mo te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
Claudia staat denk ik wel open voor een kleurrijk type, maar iemand kan inderdaad ook zo'n type zijn zonder pyjamabroek aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburger![]()
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.
Die koffie uit de magnetron de hele tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.
Nou dat dacht ik dus ook. Dat haal je toch gewoon in huis voor je gasten ook al eet je het zelf nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hij heeft toch een gasten verblijf?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.
Die inrichting met die gordijntjes zal hij vast ook niet zelf hebben uitgekozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
Pff ja je hebt 8 supermarkten in de buurt. Hij moet ook steeds benoemen dat hij in Antwerpen centrum woont.
Beetje Hyacint met room for a pony
Dacht ik ook, hahaha, wat ongemakkelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat is jullie relatie met elkaar.”
Fuckbuddy for sure.
Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.quote:
Die gozer heeft nog nooit een appeltaart gebakken. Sowieso mix beslagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
Ws nog narrig omdat ie zojuist met z'n mislukte appeltaart het hele hok onder de rook had gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
Ik bedoelde de ex chef-kok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.
Ze viel op zijn Mercedes? Het leek mij iig heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 75(?).
Ohquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73.
Plus een camper..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt.
Scherp.quote:
Heel gek wijf inderdaad met haar blote schouder, beetje territoriumpissend leek het wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Jolijn is een Extenction Rebellion gekkie naar het schijnt zit graag op snelwegen for a living...
Alles was raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ook gesellie, de FWB van Robin kan ineens niet naar huis rijden, want het sneeuwt..(goh, verrassend in Zweden) en moet nu op de kamer met Jolijn (met als privacy een kamerscherm tussen de bedjes). Hij laat haar eerst zelf boodschappen doen en koken.
Beetje daar die houten huisjes verven, inhoudsloze piemelemoos..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles was raar.
In geuren en kleuren vertellen hoe leuk je haar foto vond. Terwijl je nieuwe ‘date’ er naar moet luisteren.![]()
En dat die vrouw dan reageert op de vraag of zij nu een relatie heeft.
“Jaaaaaaaaaa.”![]()
Ik vind die Robin zo’n kansloze vent. Een echte verfspuiter.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Is het nou de productie of de kandidaten zelf die steeds die vrienden uitnodigen om even langs te komen? Blijf dat toch ronduit asociaal vinden.
oh god....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.
Tot nu toe (kijk iets vooruit) vind ik dat wel meevallen. Afgelopen zomer ergerde ik mij rot aan geforceerde in scene gezette 'toevalligheden'. Maar het is wel duidelijk dat elke deelnemer inmiddels wel weet wat deelname aan dit programma inhoudt. De meesten willen graag op teevee, of promoten van hun eigen site, winkel, beroep, zichzelf of meedoen aan nog meerdere reality series. Wat wel heel toevallig is dat er een lange liefdesrelatie ontstaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.
Ja deze is voor de real time kijkers en de andere voor de vooruit kijkersquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Er zijn 2 topics?
Ik kijk voor het eerst naar dit concept, de B&B versie ook nooit gezien.
Vind het best vermakelijk, zeker met Fok! erbij![]()
Badeendjes-man vond ik symphatiek, appeltaartboswachter zeer ongemakkelijk figuur.
De sfeer in afdeling Oostenrijk kakte enorm snel in, denk dat zij sws niet snel tevreden gaat zijn met een man.
Die Antwerpenaar moet gauw terug naar de stad.
Robin zijn we het hier wel over eens, vreselijk lomp figuur en totaal niet gastvrij. Dat Jolijn alleen boodschappen moest/ging doen en hij thuisbleef met zijn fukbuddie, raarrrrrrrrrr
Wat een eenheid, die FWB twee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
Lekker dan, Simone gaat zich er ook nog even mee bemoeien dat ze niet Robin zijn type is.
Ben benieuwd of ze vaker komt opdraven om te (af) keurenquote:
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Stemgeluid van de huisschilder die naar Claudia gaat
Lijkt mij ook niet echt een tiep voor haarquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
Dat stomme gegiechel en geschreeuw, ik zou na aanbellen bij die intercom stiekem weer in de taxi zijn gestapt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Nee ik zie wel een enorme sparkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelde hij met Jolijn ook meteen zo intens?
Oh, ik vind haar juist wel lekker pratenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
De inrichting van Claudia's huis![]()
Haar persoonlijkheid krijg je geen hoogte van, zal wel net zo chaotisch zijn als haar woning gok ik
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Ik vind haar verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Hij zei net dat het moet blijken of het meer is. Of bedoel je dat hij even moet voelen zonder camera’s erbij?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.quote:
De geilheid spat er vanaf. "Ik vond je al zo lekker strak" Gadverdamme wat een boere pummelquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Jepsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.De rest heeft hij met z’n ex gewoon zo bij de aankoop van het huis overgenomen. /gokje
Strikken aan de gordijnen. Brits behang. Poppetjes op de vensterbank.
Ik vertrouw dat nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.
Oh ik was dat extreme lachen even vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen denk ik
Ik vind haar wel lief an sich
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. André krijgt binnenkort de deur in z’n gezicht.
Ik denk dat zij alles uiteindelijk zou bepalen. Hij mag van mij wel verder kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.
quote:Een gezellige inrichting. Dat vindt Eva van het appartementje van André. Ik vind persoonlijk onze kruipruimte gezelliger, maar goed. Smaken verschillen.
Verder kabbelt het allemaal een beetje voort hè, daar in Andorra. Nou ja, André maakte nog wel een pikant grapje over de zweepjes in de kelder, maar dat vond Eva toch echt iets te vroeg. Ze twijfelt zelfs of ze wel moet blijven. Jammer voor André, want volgens hem valt er niks negatiefs op Eva aan te merken. Zelfs familie schrikt haar niet af, waar dat bij sommigen (lees: Antine en Denise) wel het geval is.
Dré jongen, als ze vertrekt en er komt een nieuwe, even een tippie van mij: ga volgende keer gewoon écht uit eten in plaats van in je eigen hotel te gaan zitten in een gesloten restaurant met het eten voor je neus dat je net zelf gemaakt hebt.
Nee, die klik met de eerste kandidaten, die is er eigenlijk nergens. Ook in the middle of nowhere niet. Daarom pakte Luuk zijn koffers. Hij en Claudia dansen te ver uit elkaar. Hij kreeg nog wel een handgeschreven banaan mee. Lief.
Gelukkig is er news: Huey Lewis komt eraan als kandidaat nummer 2. Hij stelt zich voor als Ben en wil graag ijsbaden en rode wijn zuipen met Clau. De gastvrouw ontving hem uiteraard met haar kenmerkende gilletjes door de intercom. Het was alsof ze een grote vogelspin in de hoek zag zitten. Wat overigens helemaal niet ondenkbaar is met dat oerwoud in huis.
Wie hebben we nog meer? Oh ja. Meneertje-ik-wil-graag-dat-het-vrouwtje-voor-me-kookt in Zweden. Hij liet aan twee miljoen tv-kijkers zien dat hij de deur nooit op slot draait. Als ik hem was, zou ik uitkijken. Voor je het weten roven ze alle apparaten van zijn aanrecht. Je moet er wel een flinke verhuiswagen voor meebrengen, maar theoretisch is het mogelijk.
In het bos, bij het verschillende mos, bleek Jolijn de klos. Geen vonk, geen klik, dus adios.
Nieuwe dame Pearl lijkt meer kans te maken. Ze hebben in elk geval het record van de meest innige ontmoeting tussen twee mensen die elkaar nog nooit gezien hebben op hun naam staan.
Robin werd zelfs zo enthousiast dat hij maar liefst elfhonderd waxinelichtjes aan stak. Lief bedoeld natuurlijk, maar Pearl houdt helemaal niet van warmte. Daarom kwam ze naar Zweden. Oh ja, ook omdat ze het idee heeft dat Robin een actieve man is. Als ze met actief bedoelt: een man die het liefst de hele dag videoclips bekijkt in zijn luie stoel terwijl het vrouwtje kookt, dan klopt dat.
Dan hebben we nog Hans. Die zit zes weken in het gips. Balen voor Yvonne, want die dacht een man aan te treffen die met twee benen op de grond staat. Maar jullie wisten vast al dat ik deze grap niet kon laten liggen. Verder heeft Hans veel kip, maar die zijn nou eenmaal zo groot. En er mag niemand in zijn keuken komen als hij kookt. Wat ik trouwens heel goed snap. Ik heb dat ook als ik kook. Opgedonderd allemaal. Dat gedrentel om me heen.
Volgende week zien we ook meer van Monique in Zwitserland. Die deed nu alleen de filmpjes-selectie. Er zat er eentje bij die ‘u’ zei. En eentje met een enorm hoofd. Kan gebeuren.
Welterusten.
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een serieuze pik die griet, 21 jaar nog maar
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Ik bedoelde ook niet qua lichaamsbouw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
En dan zeuren dat er geen diepgang is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
Toen die zus weer kwam binnenstappen kon ik het niet laten om hard g..verdomme te roepen.
Wat is dit voor een debiele gewoonte om er telkens vreemden tussen te zetten, werkt zo lekker voor het kennismaken, vrijuit praten en noem maar op.
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Echt de tweelingzus of een grapje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
Zij praat meer in de camera dan met haar date.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.
"Ik vond het een erg leuke date. Het was fijn dat zowel de ouders als André me direct op mijn gemak stelden. Dit geeft mij vertrouwen voor het vervolg. Ik zie uit naar de komende dagen en hoop dat de gezelligheid mag voortzetten."
Echt. als je alleen maar in linkedin-zinnetjes kunt praten, laat die tussenstukjes dan weg als redactie.
Er lijkt iets robot-achtig in haar te zitten. Zo ouwelijk ook die uitspraken voor een 21-jarige. Maar dat telt ook voor die jongen.. en die moeder ...pfffffffffft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij praat meer in de camera dan met haar date.
Het is zo'n muppet met dat lange hoofd en haar recht overeind, ach arme Ben. Hij is wel lief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan alleen maar lachen, elke keer als ik het hoofd van Ben zie.![]()
Die ogen hebben voor mij wat ik bij Seinfeld heb.![]()
En kent geen Freud.
![]()
Speelt Duolingo. Ik ga echt stuk.
Elsje past goed in de natuur, Robin heeft er volgens mij weinig meequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat zowel Elsje als Robin in Zweden zo zielsalleen wonen.
Zweden kan hartstikke leuk zijn, maar deze twee wonen echt compleet verlaten.
en weer een derde persoonquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Wat een eng aanrecht bij Monique met die glasplaat, zit een punt op de hoek.
quote:
Wat zal die vent balen van die enkel, mein gottquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteldquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
Eens hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteld
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens hoor.
Zit volgens mij echt veel tijd tussen je intro filmpje maken en de tijd dat de dames langskomen.
Verheug je je zo lang, breek je je enkel.
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voeltquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voelt
De man is sportiever dan sommige huismoeders van 40.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..![]()
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang.
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.
Ik moet toegeven als mij zoiets zou overkomen dat ik ook gruwelijk zou balen, moet er niet aan denken. Ik heb nog een man die mij kan helpen maar hij staat er alleen voor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
Hij krijgt een camera team en gasten in zijn huis en kan niks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
Ze breken wat sneller. Ik ben bang dat hij ook een jonge blom wil.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel hersteltquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellichtquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel herstelt
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellicht
Haha, nou dat zie ik niet helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is..
tja de natuur doet nare dingen met jequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne vind ik heel sympathiek en een mooi mens, maar je ziet dat ze al in de 70 is, gotsamme wat veel ouderdomsvlekken. Sorry
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, nou dat zie ik niet helemaal
Maar tis wel enorm balen voor hem, en voor de vrouwen ook
Geeft een heel ander beeld
Oh, ik vond em juist relaxter dan ik had verwacht met die autoquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide..
Maar je ziet dat Hans dat ook direct beoordeelt, dan wordt er gesproken van, ze is charmant, ze is lief, aantrekkelijke vrouw..maar hij wil gewoon een jonger strak wijf want hij vindt zichzelf een jonge God..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
tja de natuur doet nare dingen met je
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
tja de natuur doet nare dingen met je
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handen
Tja, tis wat het is
Ik denk dat ze een ex-roker isquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.
Understatement zelfs, de arme man kent niet eens Freud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Ben leuk met Claudia, ik ben alleen bang dat hij te simpel voor Claudia is.
Hopelijk zit ik er helemaal naast.![]()
Robin en Suri krijg ik echt jeuk van.
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.quote:
quote:Waaaaat!!?? Een kus in aflevering 4? Is dat een nieuw record? En niet één kus, ze gingen maar door. Kusje bij het meer, kusje in de keuken, kusje aan tafel. Bovendien vlogen de ‘schatjes’ en ‘lieverds’ ons om de oren.
Het is ongelofelijk. Zo zit je naar een man te kijken die liever lui is dan moe. En zo zien we iemand die een bosje tulpen koopt en de hele avond in de pannetjes staat te roeren. Allemaal voor zijn pareltje. Bel die andere kandidaten maar af hoor, dit is d’r.
Of juich ik te vroeg? Misschien komt Robin volgende week ineens niet meer uit zijn luie stoel. Of maakt ‘ie een vrouwonvriendelijke opmerking die in het verkeerde keelgat schiet. Of hij is het koken beu en schotelt Pearl een thuismenuutje voor waarna ze slaande ruzie krijgen.
Allemaal mogelijk, maar ik wil er niet aan denken. Bij mij is het glas halfvol. Robin en Pearl worden samen gelukkig en dit weekend wordt het 20 graden.
Ook Sjaalmans heeft het naar haar zin met de tweede kandidaat. Ze kocht zelfs drie soorten ham voor Ben. En hij mocht koffie drinken uit haar lievelingsmok. Eentje waar Sigmund Freud op staat, de bekende politicus. Claudia vindt Ben een prachtmens. En Ben? Die is vooral druk met Duolingo. Ein Riesenschnitzel is natuurlijk makkelijk. Maar wat is ‘Jungiaans therapeut’ eigenlijk in het Duits?
Snel door naar iemand die voor de verandering eens niet uitkijkt op een begraafplaats. Ze heeft alleen ook geen voordeur. Tja, je kunt niet alles hebben in het leven.
Edwin is de eerste die bij Monique op bezoek komt. Hij nam een smerige appeltaart* mee en stelde zich niet voor. Monique moet dus nog een list verzinnen om achter zijn naam te komen. Ik zou vragen: ‘Hoe spel je jouw naam eigenlijk?’
*Gadverdamme, alweer iemand die het een goed idee vindt om fruit warm te maken.
Edwin is in principe een schatje, maar Monique vindt het nog wat onduidelijk wanneer hij serieus is en wanneer hij een grapje maakt. Ik zeg altijd: bij twijfel gewoon heel hard lachen. Tweede minpuntje is dat hij met de steelpan heel hard over de keramische plaat schuift. Ik geef de beste man twee dagen. Max.
Tot slot Hans. De man met de warme voet. Na een paar lekkere pilletjes bij het ontbijt gingen ze met de rolstoel op pad. In het koffietentje deed Hans zijn uiterste best om Yvonne af te schrikken. ‘Normaal gesproken loop ik 50 kilometer. Door de bergen. Op sokken. Zonder water. Eigenlijk moet jij dat ook kunnen.’
Zo, dacht Hans. Binnenkort weer lekker ’s ochtends alleen in alle rust het nieuws op de iPad lezen.
Fijn weekend!
Dat zou een keer tijd worden anders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Wat een griezel is die Robin.
Die is maar op 1 ding uit.
Die man bij Monique versta ik de helft van de tijd niet.
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
En dan waren die 3 meiden nog héél jong. Wat een raar en naar ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.
Ik gun hem na 9 jaar echt een leuke vriendin.
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
Monique moet even opscheppen..
en niet krassen op mijn kookplaat!
Hahaha, moet zeggen dat ik die glutenvrije zeur nu ook niet bepaald een aantrekkelijke sul vind, maar Monique met haar ontplofte botox aardappel hoofd komt ook niet echt aardig over..quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.quote:
Vraag je nu om een spoiler?quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.![]()
Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen?![]()
![]()
quote:
Het is wachten op sidekick Simone die even (een nachtje) langs komtquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.![]()
Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen?![]()
![]()
Lijkt mij wel gaaf hoor, maar dan 5 km heen en 5 km terugquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.
Thanks! Moest er flink bij grinnikenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn kijkt ook en geeft zijn mening:
Nico Dijkshoorn kijkt 'Winter vol liefde' : "Laat twee mensen boodschappen doen en ik voorspel precies hoe lang ze bij elkaar blijven"
Je klassieke boomer vent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:32 schreef Chea49 het volgende:
Erger me dood aan die Robin. Je kiest enkele vrouwen uit om je te komen bezoeken maar doet geen moeite om eten in huis te halen? Met zijn 2de kandidate zal het ook snel mis gaan want meneer is denk ik tóch liever alleen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn kijkt ook en geeft zijn mening:
Nico Dijkshoorn kijkt 'Winter vol liefde' : "Laat twee mensen boodschappen doen en ik voorspel precies hoe lang ze bij elkaar blijven"
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwensquote:
Hij was daar echt totaal niet op zijn plaats, dat had hij toch van te voren ook kunnen bedenken lijkt me. Ik vrees voor hem dat zijn zelfbeeld niet heel erg klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Elke keer als ik die man uit Antwerpen zag en hoorde, moest ik denken aan Marc-Marie HuijbregtsLeek me tevens homo, maar goed.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt de tweelingzus of een grapje?
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouwquote:Op zondag 11 januari 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwens
O vind je hem dan zo boerenlul?quote:Op maandag 12 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouwDie gun je toch een man die net zo is, en niet zo'n boerenlul.
Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind je hem dan zo boerenlul?
Maar het is inderdaad een hele lieve vrouw
Oh, nu is m'n hele reactie weg. Maar samenvattend: ja ik vind hem best wel een boerenlulquote:Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind je hem dan zo boerenlul?
Maar het is inderdaad een hele lieve vrouw
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.
Volgens mij weet hij wel wat vrouwelijke aandacht is. Hij is geen groentje en denk dat Simone ook wel meer heeft gehad dan koffie. Ik vind hem een beetje een geile beer (en een hork)quote:Op maandag 12 januari 2026 23:06 schreef jaha het volgende:
[..]
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.
Daar heb je wel gelijk in, Monique en de setting helpen ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind Monique een hele gereserveerde tante tegenover Edwin
En Edwin is ook niet erg toegankelijk![]()
En dan nog dat nichtje, waarom is die niet gewoon in haar eigen huis?
Is dat Henny Huisman die al die cupjes één voor één weggooitquote:
Ja, daar kopen wij niets voor....quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke, knappe en vooral normale vrouw die Natascha bij Klaas.
Super creepyquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Oehhh wat ongemakkelijk dat auto ritje met Gilbert, alof hij haar elk moment gaat bespringen.
Ik lach hardop zodra hij in beeld komt met die grote ogen en dat piekerige vreemde kapselquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet zo lachen om Ben hè, met z'n duolingo. Hoe is het mogelijk dat je als Nederlander zó enorm slecht bent in Duitse woorden lezen/uitsprekenMaar wel cute
Ik snap niet helemaal waarom. Of misschien lijkt ie gewoon leuk omdat die uit de kluiten gewassen boskabouter niks was.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Elsje is wel dol op die centenbak.
Creepy man.![]()
Die vent waar ze zelf in seizoen 1 op reageerde vond ik ook maar erg mwah en simpel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom. Of misschien lijkt ie gewoon leuk omdat die uit de kluiten gewassen boskabouter niks was.
Dat was ook niet zo chique van ze.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vond vooral de appeltaart scène heel apart, waarin Gilbert en Elsje heimelijk Jeroen uitlachten
Dat ze Jeroen geen goeie match vind moet ze niet met Gilbert delen
Maar dat hoort misschien bij het programma, ik kijk voor het eerst
Dat is het ook, zeker als er ook moederloze kinderen zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Lijkt me moeilijk om met een man te daten die zijn vrouw verloren heeft, ook zo plotseling. Een niet afgesloten iets ofzo.
Ligt er maar helemaal aan hoe beide personen erin staat. Heb wel eens een man gedate met 2 kleine kinderen die ook z'n vrouw verloren was. En dat was geen probleem, we hadden het ook gewoon over z'n overleden vrouw. Denk dat als je niet wil dat er nog over de overleden partner gesproken wordt, en/of niet accepteert dat zij een belangrijk deel van zijn leven zal blijven, dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Lijkt me moeilijk om met een man te daten die zijn vrouw verloren heeft, ook zo plotseling. Een niet afgesloten iets ofzo.
Vriendin van mij werd door de (puber-) kinderen, en met name de dochters van haar vriend genegeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan hoe beide personen erin staat. Heb wel eens een man gedate met 2 kleine kinderen die ook z'n vrouw verloren was. En dat was geen probleem, we hadden het ook gewoon over z'n overleden vrouw. Denk dat als je niet wil dat er nog over de overleden partner gesproken wordt, en/of niet accepteert dat zij een belangrijk deel van zijn leven zal blijven, dat het niet werkt.
2016 overleden, en volgens mij zei hij iets van 8 jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Kanaroe het volgende:
Hoe lang geleden is zijn vrouw overleden? 6, 7 jaar of zo toch?
Dat kan net zo goed in een gewone scheiding voorkomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:45 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vriendin van mij werd door de (puber-) kinderen, en met name de dochters van haar vriend genegeerd.
Ze latten al 6 jaar nu geloof ik, maar zijn kinderen accepteren haar niet. Kan ook aan haar liggen natuurlijk
Zo lang daarvoor al opgenomen ja?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2016 overleden, en volgens mij zei hij iets van 8 jaar.
Het is toch ook altijd gemiddeld 1,5 jaar geleden opgenomen.
Scheelt maar 6 maanden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lang daarvoor al opgenomen ja?Dacht dat dit max een jaar van tevoren opgenomen was.
Ja klopt hoor, zijn oudste dochter is heel hartelijk en liefquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed in een gewone scheiding voorkomen.
Misschien verwelkomen die kinderen juist met open armen een nieuwe vrouw, omdat ze er aan toe zijn.
Die dochter kwam heel verwelkomend en leuk over.
Nou inderdaad jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt maar 6 maanden.Ja een jaar kan het ook zijn.
Die oproep zit ook al maanden voor de opnames. Als je dan de reünie nog rekent is het echt een lang traject voor ze.
Vind haar wat stijf en formeel. "Leuk je te ontmoeten"quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke, knappe en vooral normale vrouw die Natascha bij Klaas.
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Zei Robin nou op het einde "ze heeft veel knuffelvlees"?
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."quote:
Geen idee, was ergens aan het einde, zat met een half oog te kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."
quote:Zo kijken mensen als een filmpje tegenvalt. Links zien we Hanneke. Die heeft jarenlang een relatie met een Oostenrijker gehad, maar het ging uit. Waarschijnlijk is de beste man net een keer te vaak met sneeuw onder zijn schoenen naar binnen gelopen. Daarom probeert Hanneke nu een Nederlandse man aan de haak te slaan. Misschien wordt het Simon wel. Van Nick. Die stuurde ook een filmpje in. Alleen zei hij wel ‘ski you later’. Eigenlijk ben je dan al af.
Bij Elsje Fiederelsje is het gisteravond laat geworden. Vooral Gilbert heeft de klompjes bij het vuur gezet en tot diep in de nacht zitten wijnen met Els. En nu is de beer los. Elke gelegenheid grijpt hij aan om Elsje aan te raken of een kusje te geven. Hij begon zelfs te huilen. Als het aan onze billenman ligt, gaan ze morgen trouwen. Rustaaagh, Gilbert. Bovendien loopt Jack Black ook nog rond omdat Elsje hem niet weg durfde te sturen.
Bij Monique in Zwitserland zijn ze ook met z’n drietjes, maar dat komt omdat er steeds een nichtje rondhangt. Niemand weet waarom. Hoogste tijd dus voor een quizvraag: waarom hangt er bij Monique steeds een nichtje rond?
A. Monique is bang dat Edwin een seriemoordenaar is en durft niet alleen te zijn.
B. Het nichtje moet buiten beeld de grapjes van Edwin uitleggen die Monique niet snapt.
C. Het nichtje ziet eindelijk haar kans schoon om op televisie te komen, na eerdere mislukte audities bij First Dates, De Slimste Mens, Goede Tijden Slechte Tijden, Utopia, Heel Holland Bakt, Je Zal Het Maar Hebben en de Soundmixshow.
Edwin voelde zich bij het ontbijt trouwens net Hennie Huisman, maar dat grapje snapte niemand. Daarna gooide hij alle koffiecupjes 1 voor 1 in de vuilnisbak en ook dat werd niet begrepen. In de middag werd zijn kledingstijl afgekraakt en ze sloten de dag af met een zwart geblakerde appeltaart die van binnen nog bevroren was. Als dat geen neuken wordt.
Bij Klaas kwam de keurige Natasja. Tijdens de sneeuwwandeling deed de gastheer een heus Ilyaatje. Volgens Natasja is het duidelijk te merken dat Klaas vaak door sneeuw banjert, want ze houdt hem niet bij. Verder loopt het allemaal soepel hier, maar volgens mij is Natasja iets te keurig voor hem. Deze vrouw rijdt nooit door oranje, wast glazen potjes af voordat ze ze in de glasbak gooit en strijkt zelfs haar sokken.
Tot slot Clau en Ben. Ben vond de gele trui van Clau een cadeautje om mee wakker te worden. Mijn vrouw trok ook een keer een gele trui aan ’s ochtends en toen heb ik tot half 12 net gedaan alsof ik sliep. Terwijl ik om kwart over zeven al wakker was.
Maar ja. Ieder zijn ding. Ik zou ook geen app downloaden die mij vertelt dat ‘school’ in het Duits ‘Schule’ is. En ik zou al helemaal niet naar een meertje toe rijden om daar een paar minuten op mijn hurken in het ijskoude water te gaan zitten op harde kiezels.
Voor Ben is het natuurlijk anders. Hij heeft Clau in badpak gezien dus zijn dag is goed. Hij vond het een mooi beeld. Al neemt hij de volgende keer wel slippers mee. En nog een tip van mij, Bennie Boy: je moet op een grote rots naast het water gaan zitten huilen. Dan krijg je misschien nog een kus ook.
Proost. Op de fijne ballentijd!
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geinig stukje![]()
Is Rick Evers een Bekende Nederlander ofzo?
Ah okee, bedankt voor het posten danquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Zei Robin nou op het einde "ze heeft veel knuffelvlees"?
Elk seizoen gebeurt dat wel een paar keer. Het ligt denk ik ook wel aan de opzet, waarbij soms kandidaten tegelijk op bezoek zijn. Daar ben ik zelf niet zo gecharmeerd van al levert het natuurlijk wel spannender televisie op. Daarom doen ze dat waarschijnlijk ook zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Maar dat hoort misschien bij het programma, ik kijk voor het eerst
Hij had “cowboy verhalen” aldus Elsje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Wat zuur is Elsje over die Jeroen, volgensmij heeft ze hem ook 0 kans gegeven.
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen pratenEr zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
Kweet niet tot nu toe vind ik haar saai.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Van Jeroen hebben we eigenlijk maar weinig gezien
Van een boswachter zou je meer interesse verwachten in de omgeving en zulks
Allemaal gemist
Jeps, jammerquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.
Ja onnodig, als ze had gezegd dat er geen klik is tussen hun was dat ook goed geweest. Nu leek het alsof de schuld bij hem lag.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Wat zuur is Elsje over die Jeroen, volgensmij heeft ze hem ook 0 kans gegeven.
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk..quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, jammer
Heeft geen kans gehad
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk..
Eigenlijk heb ik hier ook de pest over in, dit vind ik net zo ruk als spoilers plaatsen, nu kan ik niet anders naar haar kijken als actrice..quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:14 schreef golfer het volgende:
Nog wat roddels over Pearl:
https://showblad.nl/enter(...)t-wordt-er-verzwegen
Dat was wel prachtig hoorquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegd
Zal haar laatste helling wel zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Wat eet die Klaas eigenlijk goor.
Eva kan goed skieen hoor, aldus Andre![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |