abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219504226

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra
Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden
Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk
Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.

Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland
Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk
Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in

Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden
Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen
Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk
De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!
'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 15-12-2025 20:27:55 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219506002
Weer erg benieuwd, doen meer kandidaten mee maar na de eerste uitzendweek maar 3 afleveringen per week is wel karig en dus ook minder afleveringen vooruit te kijken op Videoland tot gevolg. Best wel waardeloos to put it mildly.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219677173
Maandag is het zover, alleen a.s. maandag, de rest van de week en er na voortaan dinsdag/woensdag/donderdag. Hopelijk krijgen gewoon doorlopend afleveringen, het liefst 4 gewoon. Wat maakt het uit of we voorlopen, dat is toch de hele bedoeling van een streamingdienst.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 5 januari 2026 @ 14:01:20 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219751740
Vanavond dus op RTL4 om 20:30
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219752337
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus op RTL4 om 20:30
_O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219752472
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219754859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
Andre, jemig, die jongen ziet eruit als midden veertig.
Ko de boswachter bij Elsje vind ik wel grappig, vrees dat Elsje die sigarenwalm niet lekker vindt.. _O-
Oja, die Robin met zijn patat en hamburgers, vraagt zij, moeten we nog even stil zijn (voor het eten)? Zegt ie:"Nee, daar wordt het niet lekkerder van." :D
Anyway, het wordt weer smullen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Firuze60 op 05-01-2026 19:14:51 ]
pi_219754900
De eerste karakters zowel bij B&B houders als deelnemers zijn wel veelbelovend ja.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Colorchick maandag 5 januari 2026 @ 20:30:40 #9
382129 crew  Donna
pi_219755719
RLS / [RTL4]Winter Vol Liefde 2025 #5 Napraten

Deze is voor rechtstreekse kijkers.
pi_219756773
Mag er ook een vooruit kijkers videoland komen, die kijkers lopen vier afleveringen voor op rtl.
  maandag 5 januari 2026 @ 22:37:29 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756774
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:45:44 #13
388664 crew  Dotteke
pi_219756821
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
Een topic voor tv kijkers en één voor de Videoland kijkers. Videoland loopt ver voor.
pi_219757060
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.

Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219757093
Die muziek bij die baardmans in Zweden Pimp van 50 cent dat is in mijn geheugen gegrift door de film "Anatomy of a Fall" hopelijk niet de perfecte keus. _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219757242
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.

Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757262
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:

Klein beetje maar. :+
pi_219757774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En gelijk in de kasten snuffelen
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 08:51:48 #19
367000 roos94
pi_219757993
Dit is de grote bejaardenshow. Had omroep max geen plaatsje meer?

In de 1e minuut van het programma gaat het gelijk weer over wijn. Alcoholistenprogramma is er weer *O*
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 09:21:48 #20
367000 roos94
pi_219758172
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
God ik zat al mijn brein te kraken waar ken ik die Elsje nou van. Ik kwam er niet op. :+

Raar dat ze weer meedoet.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 09:47:09 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219758376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.

Dat Zeeuwse gezin uit Andorra wordt ook lachen, een eigen versie van de Hanslers met zo'n dooie vader (broer van Ilya?) en een moeder met veel teveel babbels. En een arme jongen die in dit itt Mike wél een ei kan bakken, maar verder ook niet zoveel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_219758437
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!

Bekijk deze YouTube-video

Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 10:18:15 #23
367000 roos94
pi_219758682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!

Geen leuke vrouw.

"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"

Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
pi_219758735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Geen leuke vrouw.

Nee, doet me ook weer denken aan die draak van vorig jaar, die nu die eigen serie heeft.

Zulke overdreven aanwezige randfiguren mogen ze sowieso wel achterwege laten. Het gaat niet om hun.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219758907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:

Oh echt :D die link had ik totaal niet gelegd _O-

Mijn vriend riep wel meteen "Mo 2.0" bij die moeder _O-
pi_219758915
Op het moment dat je je toekomstige dates gaat uitkiezen met je ouders als " adviseurs " dan krijg ik al de kriebels
  dinsdag 6 januari 2026 @ 11:37:30 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219759453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 07:50 schreef Lalaland79 het volgende:

En gelijk in de kasten snuffelen
Komt ie ook uit de kast? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_219760824
kwartiertje aan de eerste aflevering bezig en wat me meteen opvalt is de rustige edit.

veel beter dan sommige andere seizoenen waar we van de ene kandidaat, hup naar
de volgende sprongen, telkens een paar potentiele logees en dan meteen weer door
naar weer een volgende en nog een paar logees.

dit kijkt lekker weg, fijn rustig, even kalmpjes op gang komen en wennen aan al die
nieuwe b&b 'eigenaren'.
pi_219760852
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 19:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburger :+ :(
pi_219760993
quote:

[..]
Geen leuke vrouw.

Ik vrees dat ze ambities heeft om de nieuwe Mo te worden.
pi_219761027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:47 schreef Silenus het volgende:

[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.
Claudia staat denk ik wel open voor een kleurrijk type, maar iemand kan inderdaad ook zo'n type zijn zonder pyjamabroek aan.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:10:30 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219764041
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburger :+ :(
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.
pi_219764139
quote:

[..]
Geen leuke vrouw.

Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.
pi_219764247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:17 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.
pi_219764403
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.
Die koffie uit de magnetron de hele tijd :')
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:46:25 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219764415
Wat in de Dirk Scheele heeft Lucas?? nu weer aan?
pi_219764419
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 6 januari 2026 @ 20:48:07 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219764434
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Nou dat dacht ik dus ook. Dat haal je toch gewoon in huis voor je gasten ook al eet je het zelf niet
pi_219764451
quote:
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.
pi_219764462
quote:
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.
pi_219764489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.
Hij heeft toch een gasten verblijf?
pi_219764503
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij heeft toch een gasten verblijf?
Eerder een logeerhokje met twee bedden.. :D
pi_219764512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.
pi_219764528
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.
pi_219764546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.
Die inrichting met die gordijntjes zal hij vast ook niet zelf hebben uitgekozen.
pi_219764604
Gilbert is net een Wim de Bie typetje met die muts.
pi_219764635
#groenebroek
pi_219764705
Pff ja je hebt 8 supermarkten in de buurt. Hij moet ook steeds benoemen dat hij in Antwerpen centrum woont.
Beetje Hyacint met room for a pony
pi_219764715
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
Pff ja je hebt 8 supermarkten in de buurt. Hij moet ook steeds benoemen dat hij in Antwerpen centrum woont.
Beetje Hyacint met room for a pony
:D _O-
pi_219764719
“Wat is jullie relatie met elkaar.”

Fuckbuddy for sure.
pi_219764728
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat is jullie relatie met elkaar.”

Fuckbuddy for sure.
Dacht ik ook, hahaha, wat ongemakkelijk zeg.
pi_219764738
Elsje haar ogen gaan ineens stralen. :)
pi_219764745
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
pi_219764755
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
pi_219764770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
Wat een afgang _O-
pi_219764796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat een afgang _O-
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm. _O-
pi_219764819
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm. _O-
Die gozer heeft nog nooit een appeltaart gebakken. Sowieso mix beslag :'(
pi_219764826
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
pi_219764840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven. :X
  dinsdag 6 januari 2026 @ 21:40:52 #60
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219764850
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
Ws nog narrig omdat ie zojuist met z'n mislukte appeltaart het hele hok onder de rook had gezet.
pi_219764860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven. :X
Ik bedoelde de ex chef-kok. :D Deze oude man.

Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73. _O-
pi_219764876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 75(?). _O-
Ze viel op zijn Mercedes? Het leek mij iig heel onwaarschijnlijk.
pi_219764892
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73. _O-
Oh :D
pi_219764895
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt. :D
pi_219764912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt. :D
Plus een camper.. :D
pi_219764934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 21:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Plus een camper.. :D
Scherp. _O-
pi_219764938
Huh wat doet Iris in die filmpjes. Dat is toch geen match
pi_219764954
Elsje houdt niet van een dominante man-man. Maar vindt de knuffelbeer Gilbert leuk.
pi_219764963
Elsje propt die Gilbert op een vliering.. _O-
pi_219764974
Was de moeder van André toen ze 15 was nog wel even groot als de vader van André?
pi_219765092
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
pi_219765095
Ook gesellie, de FWB van Robin kan ineens niet naar huis rijden, want het sneeuwt..(goh, verrassend in Zweden) en moet nu op de kamer met Jolijn (met als privacy een kamerscherm tussen de bedjes). Hij laat haar eerst zelf boodschappen doen en koken. 8)7
pi_219765104
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
Heel gek wijf inderdaad met haar blote schouder, beetje territoriumpissend leek het wel.. _O-
pi_219765112
Gilbert is een beetje glibberig, die tandjes van hem ook. Psychopaatje heurrr.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219765117
Jolijn is een Extenction Rebellion gekkie naar het schijnt zit graag op snelwegen for a living...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219765124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Jolijn is een Extenction Rebellion gekkie naar het schijnt zit graag op snelwegen for a living...
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld.. :6
pi_219765141
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ook gesellie, de FWB van Robin kan ineens niet naar huis rijden, want het sneeuwt..(goh, verrassend in Zweden) en moet nu op de kamer met Jolijn (met als privacy een kamerscherm tussen de bedjes). Hij laat haar eerst zelf boodschappen doen en koken. 8)7
Alles was raar.
In geuren en kleuren vertellen hoe leuk je haar foto vond. Terwijl je nieuwe ‘date’ er naar moet luisteren. :')

En dat die vrouw dan reageert op de vraag of zij nu een relatie heeft.
“Jaaaaaaaaaa.” :')

Ik vind die Robin zo’n kansloze vent. Een echte verfspuiter. :')
pi_219765161
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alles was raar.
In geuren en kleuren vertellen hoe leuk je haar foto vond. Terwijl je nieuwe ‘date’ er naar moet luisteren. :')

En dat die vrouw dan reageert op de vraag of zij nu een relatie heeft.
“Jaaaaaaaaaa.” :')

Ik vind die Robin zo’n kansloze vent. Een echte verfspuiter. :')
Beetje daar die houten huisjes verven, inhoudsloze piemelemoos.. :D
pi_219765207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld.. :6
:R
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 6 januari 2026 @ 23:35:46 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219765607
Net terug gekeken.

Wat een hork is die Robin.
Totaal niet gastvrij en al zijn diepvriesspullen gaan de magnetron of de airfryer in.
Dn zijn voormalige fuckvriendin komt even anderhalf uur rijden om Jolijn te keuren?

Die boswachter met zijn mislukte appeltaart past totaal niet bij Elsje, maar dat geldt volgens mij ook voor dat typetje van Wim de Bie.

De kleurrijke homo bij Claudia zal ook morgen wel zijn biezen mogen pakken.

Het meisje in Andorra kon nog wel
eens wel een goede match opleveren, mits de ouders van die jongens zich er niet teveel mee bemoeien.

Ben benieuwd hoe de dames die de oude chefkok gaan bezoeken zich gaan manifesteren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219765871
Oké dan. Omdat jullie zo aandringen. Maar ik moet er echt nog een beetje inkomen. En ik hou het kort.
Gelukkig is er ook weer een poes. Er moet altijd een hond of een poes zijn. Elsje in Zweden heeft een dikke grijze. En Jeroen is er ook nog. Onze P.I.M.P. bakte een appeltaart, want dat is wat Jeroen doet als hij iemand leuk vindt. Persoonlijk hou ik niet van appeltaart. Net zo min als fruit op een pannenkoek. Warm fruit, bah.
Elsje vond de appeltaart op zich lekker, maar het maakt allemaal niets meer uit, want ze vindt de baardige boswachter gewoon niet leuk. Gilbert was er nog geen vijf minuten en had al een voorsprong. Ondanks de badeend. Moet je nagaan.
Ook Claudia heeft pech met haar eerste gast. Luuk is een echte kleurenlijer. Wie trekt er nou die kleren aan als je indruk moet maken? Als ik vroeger in de discotheek een keertje geen zin had in al dat vrouwelijk schoon om mijn nek, deed ik altijd een groene broek en een gele trui aan. Alleen daar zijn zulke kledingstukken goed voor.
Toch is die Luuk een goeie vent. Dat werd duidelijk toen Claudia klaagde over koude billen. Op dat moment had ‘ie kunnen zeggen: “Ja tuurlijk, daarom wilde ik ook op dat bankie zitten. Maar jij wilde per se met een kleedje op de grond. Eigenwijze drolhannes.” Had gekund. Maar hij zei het niet.
Om zeker te zijn dat ze morgen de juiste keus maakt om hem weg te sturen, vroeg Claudia nog even: “Zou je hier kunnen wonen?” Het antwoord van Luuk was redelijk duidelijk:
“Ik denk het niet, nee.
Ik denk het niet, nee.
Nee, ik denk het niet.
Ik denk het niet, nee
Nee, dat denk ik niet.
Nee.”
Dan hebben we die aartsluie man nog met zesendertig apparaten op het aanrecht. Daar gaan we de komende weken nog veel plezier aan beleven. Lekker niets in huis halen voor je gasten en ’s ochtends ontbijten met een droog pistoletje en koffie uit de magnetron. Goed bezig, pik.
Ondertussen zit er in Andorra weer een ontzettend vervelende schoonmoeder die waarschijnlijk weer meer zendtijd krijgt dan die lieve jongen zelf. Verder viel het me vooral op dat ze voor 40 man lunch aan het voorbereiden waren terwijl er nog geen reserveringen binnen waren. Maar misschien is dat daar normaal en komen die Andorranen allemaal op het laatste moment binnenwaaien.
Tot morgen. Dan komt er weer sneeuw. Gezellig.

@rickevers. :D
pi_219766314
Is het nou de productie of de kandidaten zelf die steeds die vrienden uitnodigen om even langs te komen? Blijf dat toch ronduit asociaal vinden.
pi_219770671
Er zijn 2 topics?

Ik kijk voor het eerst naar dit concept, de B&B versie ook nooit gezien.
Vind het best vermakelijk, zeker met Fok! erbij O+

Badeendjes-man vond ik symphatiek, appeltaartboswachter zeer ongemakkelijk figuur.
De sfeer in afdeling Oostenrijk kakte enorm snel in, denk dat zij sws niet snel tevreden gaat zijn met een man.
Die Antwerpenaar moet gauw terug naar de stad.
Robin zijn we het hier wel over eens, vreselijk lomp figuur en totaal niet gastvrij. Dat Jolijn alleen boodschappen moest/ging doen en hij thuisbleef met zijn fukbuddie, raarrrrrrrrrr
pi_219770786
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 07:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Is het nou de productie of de kandidaten zelf die steeds die vrienden uitnodigen om even langs te komen? Blijf dat toch ronduit asociaal vinden.
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.
anonieme razernist
pi_219770810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Silenus het volgende:

[..]
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.
oh god.... -O-
pi_219770836
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:33 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.
Tot nu toe (kijk iets vooruit) vind ik dat wel meevallen. Afgelopen zomer ergerde ik mij rot aan geforceerde in scene gezette 'toevalligheden'. Maar het is wel duidelijk dat elke deelnemer inmiddels wel weet wat deelname aan dit programma inhoudt. De meesten willen graag op teevee, of promoten van hun eigen site, winkel, beroep, zichzelf of meedoen aan nog meerdere reality series. Wat wel heel toevallig is dat er een lange liefdesrelatie ontstaat.
pi_219770838
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:39 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
oh god.... -O-
_O-
pi_219770907
Hans gaat er altijd met 'open ogen in' hoor ik hem steeds roepen in de intro, bedankt voor de waarschuwing voor al die vrouwen die komen Hans.... :{
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:17:12 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219771029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Er zijn 2 topics?

Ja, voor de vooruitkijkers via Videoland is er deze:
RLS / [Videoland] Winter vol liefde #3
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:18:57 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219771038
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Er zijn 2 topics?

Ik kijk voor het eerst naar dit concept, de B&B versie ook nooit gezien.
Vind het best vermakelijk, zeker met Fok! erbij O+

Badeendjes-man vond ik symphatiek, appeltaartboswachter zeer ongemakkelijk figuur.
De sfeer in afdeling Oostenrijk kakte enorm snel in, denk dat zij sws niet snel tevreden gaat zijn met een man.
Die Antwerpenaar moet gauw terug naar de stad.
Robin zijn we het hier wel over eens, vreselijk lomp figuur en totaal niet gastvrij. Dat Jolijn alleen boodschappen moest/ging doen en hij thuisbleef met zijn fukbuddie, raarrrrrrrrrr
Ja deze is voor de real time kijkers en de andere voor de vooruit kijkers
pi_219771663
Dank jullie :)
pi_219773010
Eva is net een stuk reclame zodra ze alleen voor de camera haar mening moet geven.
Werkzaam als adviseur. Het is te zien.
pi_219773046
Lekker dan, Simone gaat zich er ook nog even mee bemoeien dat ze niet Robin zijn type is.
pi_219773068
Godverdomme die moeder van André Moniek 2.0
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_219773236
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
Lekker dan, Simone gaat zich er ook nog even mee bemoeien dat ze niet Robin zijn type is.
Wat een eenheid, die FWB twee. :')
pi_219773247
Leuk hoor zo'n kleurrijk huis maar alles staat vol met zooi bij Claudia, aanrecht eet plek alles alsof ze de avond daarvoor een feestje had voor 20 man. Zou er knettergek van worden.
pi_219773255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wat een eenheid, die FWB twee. :')
Ben benieuwd of ze vaker komt opdraven om te (af) keuren *)
pi_219773290
Stemgeluid van de huisschilder die naar Claudia gaat :X
pi_219773298
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Stemgeluid van de huisschilder die naar Claudia gaat :X
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk :@
pi_219773310
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Lijkt mij ook niet echt een tiep voor haar
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:27:03 #101
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219773373
Lijkt op poephoofd Thijs van de EO
pi_219773379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit. :7
pi_219773385
Crowded House O+
pi_219773404
Knuffelde hij met Jolijn ook meteen zo intens?
pi_219773412
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat stomme gegiechel en geschreeuw, ik zou na aanbellen bij die intercom stiekem weer in de taxi zijn gestapt.
pi_219773430
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelde hij met Jolijn ook meteen zo intens?
Nee ik zie wel een enorme spark O-) bij Robin. Maar jeetje wat doet ze daar lijkt me nogal een verschil met Suriname met alles (ook al zegt ze dat ze van de kou houdt)
pi_219773474
Kanonnen wat een kamer met kleuren en tierelantijnen bij Claudia. :D Lekker kristallen aaien. @DKUp
pi_219773523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh, ik vind haar juist wel lekker praten :D
pi_219773549
De inrichting van Claudia's huis O+
Haar persoonlijkheid krijg je geen hoogte van, zal wel net zo chaotisch zijn als haar woning gok ik
pi_219773572
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken _O-
pi_219773576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
De inrichting van Claudia's huis O+
Haar persoonlijkheid krijg je geen hoogte van, zal wel net zo chaotisch zijn als haar woning gok ik
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw. :)
pi_219773577
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
_O-
pi_219773583
40.000 kaarsjes bij Robin, je krijgt alleen niks te vreten, en morgen droog brood met worst. :Y) Even zien hoe lang Pearl dat leuk vindt.
pi_219773594
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw. :)
Ik vind haar verschrikkelijk.
  woensdag 7 januari 2026 @ 21:48:25 #115
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219773596
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
pi_219773602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting. :D De rest heeft hij met z’n ex gewoon zo bij de aankoop van het huis overgenomen. /gokje

Strikken aan de gordijnen. Brits behang. Poppetjes op de vensterbank. :B
pi_219773608
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Hij zei net dat het moet blijken of het meer is. Of bedoel je dat hij even moet voelen zonder camera’s erbij? :7
pi_219773620
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand. :D
pi_219773621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
De geilheid spat er vanaf. "Ik vond je al zo lekker strak" Gadverdamme wat een boere pummel :')
pi_219773627
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting. :D De rest heeft hij met z’n ex gewoon zo bij de aankoop van het huis overgenomen. /gokje

Strikken aan de gordijnen. Brits behang. Poppetjes op de vensterbank. :B
Jeps :)
De XXL tv heeft ie vast ook zelf gekocht, ter vervanging van zijn ex
pi_219773630
Oei. André krijgt binnenkort de deur in z’n gezicht. ;(
pi_219773632
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand. :D
Ik vertrouw dat niet
pi_219773642
Wat een serieuze pik die griet, 21 jaar nog maar
pi_219773651
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vertrouw dat niet
Hoge pieken, diepe dalen denk ik
Ik vind haar wel lief an sich
pi_219773674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Hoge pieken, diepe dalen denk ik
Ik vind haar wel lief an sich
Oh ik was dat extreme lachen even vergeten. :@

Maar nog steeds vriendelijk mens. :)
pi_219773693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. André krijgt binnenkort de deur in z’n gezicht. ;(
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.
pi_219773736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.
Ik denk dat zij alles uiteindelijk zou bepalen. Hij mag van mij wel verder kijken.
pi_219773781
Nou nou Claudia, het gesprek blijft oppervlakkig. Goh gek he? als er weer een zus bij komt hangen. Wat is dat toch zou dat een opzetje zijn van de regie?
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:55:02 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219774503
Altijd weer die mensen die erbij gesleept worden om iemand te keuren. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_219774536
Rick Evers op fb:

quote:
Een gezellige inrichting. Dat vindt Eva van het appartementje van André. Ik vind persoonlijk onze kruipruimte gezelliger, maar goed. Smaken verschillen.

Verder kabbelt het allemaal een beetje voort hè, daar in Andorra. Nou ja, André maakte nog wel een pikant grapje over de zweepjes in de kelder, maar dat vond Eva toch echt iets te vroeg. Ze twijfelt zelfs of ze wel moet blijven. Jammer voor André, want volgens hem valt er niks negatiefs op Eva aan te merken. Zelfs familie schrikt haar niet af, waar dat bij sommigen (lees: Antine en Denise) wel het geval is.

Dré jongen, als ze vertrekt en er komt een nieuwe, even een tippie van mij: ga volgende keer gewoon écht uit eten in plaats van in je eigen hotel te gaan zitten in een gesloten restaurant met het eten voor je neus dat je net zelf gemaakt hebt.

Nee, die klik met de eerste kandidaten, die is er eigenlijk nergens. Ook in the middle of nowhere niet. Daarom pakte Luuk zijn koffers. Hij en Claudia dansen te ver uit elkaar. Hij kreeg nog wel een handgeschreven banaan mee. Lief.

Gelukkig is er news: Huey Lewis komt eraan als kandidaat nummer 2. Hij stelt zich voor als Ben en wil graag ijsbaden en rode wijn zuipen met Clau. De gastvrouw ontving hem uiteraard met haar kenmerkende gilletjes door de intercom. Het was alsof ze een grote vogelspin in de hoek zag zitten. Wat overigens helemaal niet ondenkbaar is met dat oerwoud in huis.

Wie hebben we nog meer? Oh ja. Meneertje-ik-wil-graag-dat-het-vrouwtje-voor-me-kookt in Zweden. Hij liet aan twee miljoen tv-kijkers zien dat hij de deur nooit op slot draait. Als ik hem was, zou ik uitkijken. Voor je het weten roven ze alle apparaten van zijn aanrecht. Je moet er wel een flinke verhuiswagen voor meebrengen, maar theoretisch is het mogelijk.

In het bos, bij het verschillende mos, bleek Jolijn de klos. Geen vonk, geen klik, dus adios.

Nieuwe dame Pearl lijkt meer kans te maken. Ze hebben in elk geval het record van de meest innige ontmoeting tussen twee mensen die elkaar nog nooit gezien hebben op hun naam staan.

Robin werd zelfs zo enthousiast dat hij maar liefst elfhonderd waxinelichtjes aan stak. Lief bedoeld natuurlijk, maar Pearl houdt helemaal niet van warmte. Daarom kwam ze naar Zweden. Oh ja, ook omdat ze het idee heeft dat Robin een actieve man is. Als ze met actief bedoelt: een man die het liefst de hele dag videoclips bekijkt in zijn luie stoel terwijl het vrouwtje kookt, dan klopt dat.

Dan hebben we nog Hans. Die zit zes weken in het gips. Balen voor Yvonne, want die dacht een man aan te treffen die met twee benen op de grond staat. Maar jullie wisten vast al dat ik deze grap niet kon laten liggen. Verder heeft Hans veel kip, maar die zijn nou eenmaal zo groot. En er mag niemand in zijn keuken komen als hij kookt. Wat ik trouwens heel goed snap. Ik heb dat ook als ik kook. Opgedonderd allemaal. Dat gedrentel om me heen.

Volgende week zien we ook meer van Monique in Zwitserland. Die deed nu alleen de filmpjes-selectie. Er zat er eentje bij die ‘u’ zei. En eentje met een enorm hoofd. Kan gebeuren.

Welterusten.
pi_219774673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een serieuze pik die griet, 21 jaar nog maar
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
pi_219774708
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219775457
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Ja, vind ik ook.
En ook dat enorm serieuze, ze heeft haar toekomst al helemaal uitgestippeld.
pi_219775578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
Ik bedoelde ook niet qua lichaamsbouw. :P
pi_219775801
Toen die zus/vriendin weer kwam binnenstappen kon ik het niet laten om hard g..verdomme te roepen.
Wat is dit voor een debiele gewoonte om er telkens vreemden tussen te zetten, werkt zo lekker voor het kennismaken, vrijuit praten en noem maar op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanel5 op 08-01-2026 09:10:39 ]
pi_219775866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
Toen die zus weer kwam binnenstappen kon ik het niet laten om hard g..verdomme te roepen.
Wat is dit voor een debiele gewoonte om er telkens vreemden tussen te zetten, werkt zo lekker voor het kennismaken, vrijuit praten en noem maar op.
En dan zeuren dat er geen diepgang is.
  donderdag 8 januari 2026 @ 10:14:26 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219776540
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:

[..]
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.

"Ik vond het een erg leuke date. Het was fijn dat zowel de ouders als André me direct op mijn gemak stelden. Dit geeft mij vertrouwen voor het vervolg. Ik zie uit naar de komende dagen en hoop dat de gezelligheid mag voortzetten."

Echt. als je alleen maar in linkedin-zinnetjes kunt praten, laat die tussenstukjes dan weg als redactie.
  Miss 200.000.000! donderdag 8 januari 2026 @ 10:20:42 #138
367000 roos94
pi_219776592
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Echt de tweelingzus of een grapje?
pi_219776706
Nee maar het zou haar tweelingzus kunnen wezen. Ze lijkt op een jongere versie van Jette van der Meij zoals ze vroeger in GTST was.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219776940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef Silenus het volgende:

[..]
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.

"Ik vond het een erg leuke date. Het was fijn dat zowel de ouders als André me direct op mijn gemak stelden. Dit geeft mij vertrouwen voor het vervolg. Ik zie uit naar de komende dagen en hoop dat de gezelligheid mag voortzetten."

Echt. als je alleen maar in linkedin-zinnetjes kunt praten, laat die tussenstukjes dan weg als redactie.
Zij praat meer in de camera dan met haar date. :+
pi_219778231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 11:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Zij praat meer in de camera dan met haar date. :+
Er lijkt iets robot-achtig in haar te zitten. Zo ouwelijk ook die uitspraken voor een 21-jarige. Maar dat telt ook voor die jongen.. en die moeder ...pfffffffffft.
pi_219783119
Robin gaat zijn eerste kus al stelen, rappe harrie
pi_219783135
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze doet me teveel aan deze vrouw denken: Bekijk deze YouTube-video
anonieme razernist
pi_219783156
Robin moet zo lachen hij blijft er bijna in.
pi_219783162
*mini broodje + ei*

“Ik vind het zo lief dat je zo voor me zorgt.”
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 20:44:21 #146
22592 crew  Ole
pi_219783204
Wat een vies kopje!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_219783228
Ik kan alleen maar lachen, elke keer als ik het hoofd van Ben zie. _O-
Die ogen hebben voor mij wat ik bij Seinfeld heb. :')

En kent geen Freud.
_O-

Speelt Duolingo. Ik ga echt stuk. _O-
pi_219783232
Rode muur in je slaapkamer. Lekker rustgevend.
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 20:51:23 #149
22592 crew  Ole
pi_219783304
Uitgebreid ontbijt weer!
pi_219783308
Claudia heeft ook een rode kamer voor Ben
Voor Luuk? (die Antwerpenaar) had ze een groene kamer

Ik loop een paar minuten achter :)
pi_219783319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan alleen maar lachen, elke keer als ik het hoofd van Ben zie. _O-
Die ogen hebben voor mij wat ik bij Seinfeld heb. :')

En kent geen Freud.
_O-

Speelt Duolingo. Ik ga echt stuk. _O-
Het is zo'n muppet met dat lange hoofd en haar recht overeind, ach arme Ben. Hij is wel lief.
pi_219783444
Grappig dat zowel Elsje als Robin in Zweden zo zielsalleen wonen.
Zweden kan hartstikke leuk zijn, maar deze twee wonen echt compleet verlaten.
pi_219783463
Verschrikkelijke jas heeft die gast ook aan, met zo'n fake burberry print. Zeker van Temu.
pi_219783488
Even voor het script van RTL dat kusje doen. De camera wacht op wat meters afstand. :7
pi_219783504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat zowel Elsje als Robin in Zweden zo zielsalleen wonen.
Zweden kan hartstikke leuk zijn, maar deze twee wonen echt compleet verlaten.
Elsje past goed in de natuur, Robin heeft er volgens mij weinig mee
Prachtige omgeving en bij hem is alles kaal rond het huis
pi_219783521
Edwin is Sander Schimmelpenninck over 40 jaar.

Wat een oude man voor haar.
pi_219783531
Wat een eng aanrecht bij Monique met die glasplaat, zit een punt op de hoek.
pi_219783543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Wat een eng aanrecht bij Monique met die glasplaat, zit een punt op de hoek.
en weer een derde persoon
pi_219783572
:D
De mercedes ging er van door
pi_219783576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:08 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
en weer een derde persoon
:D
pi_219783599
Ze knettert over de verkeersdrempels.. :D
pi_219783604
wat een geklungel idd
pi_219783611
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger.. _O-
pi_219783624
Het is net een komedie, en alsof het al 50 jaar een stel is _O-
pi_219783628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zal die vent balen van die enkel, mein gott
pi_219783642
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteld
pi_219783646
En dan van alles wat er is van Abba natuurlijk Dancing queen :')
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 21:14:56 #168
22592 crew  Ole
pi_219783650
Lekker gek!
pi_219783652
Lekker gek doen, hahahaha
pi_219783653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteld
Eens hoor.

Zit volgens mij echt veel tijd tussen je intro filmpje maken en de tijd dat de dames langskomen.
Verheug je je zo lang, breek je je enkel.
pi_219783665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Eens hoor.

Zit volgens mij echt veel tijd tussen je intro filmpje maken en de tijd dat de dames langskomen.
Verheug je je zo lang, breek je je enkel.
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.
pi_219783684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voelt
pi_219783702
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:18 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voelt
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen.. :D
pi_219783717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen.. :D
De man is sportiever dan sommige huismoeders van 40. :D
pi_219783719
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang.
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.
pi_219783744
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:21 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
pi_219783788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
Ik moet toegeven als mij zoiets zou overkomen dat ik ook gruwelijk zou balen, moet er niet aan denken. Ik heb nog een man die mij kan helpen maar hij staat er alleen voor.
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 21:28:49 #178
22592 crew  Ole
pi_219783791
Demn wat een verhaal! :{
pi_219783793
quote:

[..]
Hij krijgt een camera team en gasten in zijn huis en kan niks.

Ik ben na 6 dagen sneeuw de boel al zat. _O-
pi_219783846
quote:

[..]
Ze breken wat sneller. Ik ben bang dat hij ook een jonge blom wil.
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 21:33:24 #181
22592 crew  Ole
pi_219783850
Hij valt op blond!
pi_219783873
Leuke stewardess.
pi_219783896
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
pi_219783899
idd van iemand verwachten dat ie aan al je activiteiten meedoet vind ik ook overdreven.
want of hij die gaat vinden?????
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 21:38:39 #185
22592 crew  Ole
pi_219783902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
Nou inderdaad
pi_219783904
quote:
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel herstelt
pi_219783911
Yvonne vind ik heel sympathiek en een mooi mens, maar je ziet dat ze al in de 70 is, gotsamme wat veel ouderdomsvlekken. Sorry
  Moderator / Miss SHO donderdag 8 januari 2026 @ 21:40:00 #188
22592 crew  Ole
pi_219783917
Normaal hoeft Robin alleen naar de vriezer
pi_219783922
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel herstelt
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellicht
pi_219783930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellicht
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is.. :D
pi_219783946
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is.. :D
Haha, nou dat zie ik niet helemaal
Maar tis wel enorm balen voor hem, en voor de vrouwen ook
Geeft een heel ander beeld
pi_219783947
Tjee, wat veel reclameblokken 8)7
pi_219783950
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne vind ik heel sympathiek en een mooi mens, maar je ziet dat ze al in de 70 is, gotsamme wat veel ouderdomsvlekken. Sorry
tja de natuur doet nare dingen met je
pi_219783959
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Haha, nou dat zie ik niet helemaal
Maar tis wel enorm balen voor hem, en voor de vrouwen ook
Geeft een heel ander beeld
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide.. :D
pi_219783979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide.. :D
Oh, ik vond em juist relaxter dan ik had verwacht met die auto
Ik ken mannen die echt gaan hyperen als iemand in hun auto rijdt
En zij reed ook vlot
pi_219783984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Maar je ziet dat Hans dat ook direct beoordeelt, dan wordt er gesproken van, ze is charmant, ze is lief, aantrekkelijke vrouw..maar hij wil gewoon een jonger strak wijf want hij vindt zichzelf een jonge God.. _O-
pi_219783986
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handen
Tja, tis wat het is
pi_219784004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handen
Tja, tis wat het is
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.
pi_219784027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.
Ik denk dat ze een ex-roker is
En ze hoeft er van mij niet jonger uit te zien, tis wat het is :)
pi_219784049
'Dat we mekaar langer kunnen' :D
pi_219784068
Monique moet even opscheppen.. :D

en niet krassen op mijn kookplaat!
pi_219784078
Net vader en dochter dit
pi_219784087
"je ziet er wel zuurpruimerig uit" _O-
pi_219784088
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Net vader en dochter dit
Ik vind het ook geen match
pi_219784117
Ik vind Ben leuk met Claudia, ik ben alleen bang dat hij te simpel voor Claudia is.
Hopelijk zit ik er helemaal naast. :)

Robin en Suri krijg ik echt jeuk van. :')
pi_219784170
Schat, lieverd, kissie, kissie
Na 30 uur gaat het het schnelllllllll
Beetje viezig vind ik het :D
pi_219784182
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Ben leuk met Claudia, ik ben alleen bang dat hij te simpel voor Claudia is.
Hopelijk zit ik er helemaal naast. :)

Robin en Suri krijg ik echt jeuk van. :')
Understatement zelfs, de arme man kent niet eens Freud.
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:21:55 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219784315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:28 schreef Ole het volgende:
Demn wat een verhaal! :{
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.
Ik gun hem na 9 jaar echt een leuke vriendin.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:45:25 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219784508
Wat een griezel is die Robin.
Die is maar op 1 ding uit.

Die man bij Monique versta ik de helft van de tijd niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219784531
Rick Evers op fb
quote:
Waaaaat!!?? Een kus in aflevering 4? Is dat een nieuw record? En niet één kus, ze gingen maar door. Kusje bij het meer, kusje in de keuken, kusje aan tafel. Bovendien vlogen de ‘schatjes’ en ‘lieverds’ ons om de oren.

Het is ongelofelijk. Zo zit je naar een man te kijken die liever lui is dan moe. En zo zien we iemand die een bosje tulpen koopt en de hele avond in de pannetjes staat te roeren. Allemaal voor zijn pareltje. Bel die andere kandidaten maar af hoor, dit is d’r.

Of juich ik te vroeg? Misschien komt Robin volgende week ineens niet meer uit zijn luie stoel. Of maakt ‘ie een vrouwonvriendelijke opmerking die in het verkeerde keelgat schiet. Of hij is het koken beu en schotelt Pearl een thuismenuutje voor waarna ze slaande ruzie krijgen.

Allemaal mogelijk, maar ik wil er niet aan denken. Bij mij is het glas halfvol. Robin en Pearl worden samen gelukkig en dit weekend wordt het 20 graden.

Ook Sjaalmans heeft het naar haar zin met de tweede kandidaat. Ze kocht zelfs drie soorten ham voor Ben. En hij mocht koffie drinken uit haar lievelingsmok. Eentje waar Sigmund Freud op staat, de bekende politicus. Claudia vindt Ben een prachtmens. En Ben? Die is vooral druk met Duolingo. Ein Riesenschnitzel is natuurlijk makkelijk. Maar wat is ‘Jungiaans therapeut’ eigenlijk in het Duits?

Snel door naar iemand die voor de verandering eens niet uitkijkt op een begraafplaats. Ze heeft alleen ook geen voordeur. Tja, je kunt niet alles hebben in het leven.

Edwin is de eerste die bij Monique op bezoek komt. Hij nam een smerige appeltaart* mee en stelde zich niet voor. Monique moet dus nog een list verzinnen om achter zijn naam te komen. Ik zou vragen: ‘Hoe spel je jouw naam eigenlijk?’

*Gadverdamme, alweer iemand die het een goed idee vindt om fruit warm te maken.

Edwin is in principe een schatje, maar Monique vindt het nog wat onduidelijk wanneer hij serieus is en wanneer hij een grapje maakt. Ik zeg altijd: bij twijfel gewoon heel hard lachen. Tweede minpuntje is dat hij met de steelpan heel hard over de keramische plaat schuift. Ik geef de beste man twee dagen. Max.

Tot slot Hans. De man met de warme voet. Na een paar lekkere pilletjes bij het ontbijt gingen ze met de rolstoel op pad. In het koffietentje deed Hans zijn uiterste best om Yvonne af te schrikken. ‘Normaal gesproken loop ik 50 kilometer. Door de bergen. Op sokken. Zonder water. Eigenlijk moet jij dat ook kunnen.’

Zo, dacht Hans. Binnenkort weer lekker ’s ochtends alleen in alle rust het nieuws op de iPad lezen.

Fijn weekend!
  donderdag 8 januari 2026 @ 23:02:51 #211
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219784612
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Wat een griezel is die Robin.
Die is maar op 1 ding uit.

Die man bij Monique versta ik de helft van de tijd niet.
Dat zou een keer tijd worden anders.
Tot nu toe hangt er totaal geen sex in de lucht, bij al die stellen niet.
Wat een zoetsappige vertoning allemaal .Dat ging bij die zomereditie wel anders.
pi_219784632
quote:
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.
pi_219784644
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.
Ik gun hem na 9 jaar echt een leuke vriendin.
En dan waren die 3 meiden nog héél jong. Wat een raar en naar ongeluk.
pi_219784685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
Monique moet even opscheppen.. :D

en niet krassen op mijn kookplaat!
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.
pi_219784707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.
Hahaha, moet zeggen dat ik die glutenvrije zeur nu ook niet bepaald een aantrekkelijke sul vind, maar Monique met haar ontplofte botox aardappel hoofd komt ook niet echt aardig over.. :D
pi_219784759
En weer zo'n nichtje erbij :{w
pi_219784764
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:26 schreef Blues het volgende:
En weer zo'n nichtje erbij :{w
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren. _O-

Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen? :D ;(
pi_219784799
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen? :D ;(
Vraag je nu om een spoiler? _O-
pi_219784809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vraag je nu om een spoiler? _O-
_O-
Nee de uitzendingen op RTL. ;) Ik haal nog wel eens drinken en mis wel eens wat.
pi_219784829
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is wachten op sidekick Simone die even (een nachtje) langs komt
pi_219785613
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.
Lijkt mij wel gaaf hoor, maar dan 5 km heen en 5 km terug :P
  vrijdag 9 januari 2026 @ 11:34:55 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219787305
Poef.....gone! ©golfer
pi_219787450
Echt hard gelachen. Als die column er volgende week weer is, link maar weer even er naar anders mis ik ze.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219787639
quote:
Thanks! Moest er flink bij grinniken
pi_219789912
Erger me dood aan die Robin. Je kiest enkele vrouwen uit om je te komen bezoeken maar doet geen moeite om eten in huis te halen? Met zijn 2de kandidate zal het ook snel mis gaan want meneer is denk ik tóch liever alleen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 9 januari 2026 @ 16:38:35 #226
367000 roos94
pi_219789961
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 16:32 schreef Chea49 het volgende:
Erger me dood aan die Robin. Je kiest enkele vrouwen uit om je te komen bezoeken maar doet geen moeite om eten in huis te halen? Met zijn 2de kandidate zal het ook snel mis gaan want meneer is denk ik tóch liever alleen.
Je klassieke boomer vent.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 20:04:54 #227
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219791997
quote:
_O-

Elke keer als ik die man uit Antwerpen zag en hoorde, moest ik denken aan Marc-Marie Huijbregts :{ Leek me tevens homo, maar goed.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 21:31:55 #228
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219792955
Zo, ik ben bij :P Kan ik hier live meelezen volgende week :D
pi_219807627
Fan van Pearl O+
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 17:27:18 #230
388664 crew  Dotteke
pi_219811292
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:20 schreef TheVulture het volgende:
Fan van Pearl O+
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwens
pi_219811687
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
_O-

Elke keer als ik die man uit Antwerpen zag en hoorde, moest ik denken aan Marc-Marie Huijbregts :{ Leek me tevens homo, maar goed.
Hij was daar echt totaal niet op zijn plaats, dat had hij toch van te voren ook kunnen bedenken lijkt me. Ik vrees voor hem dat zijn zelfbeeld niet heel erg klopt.
pi_219816931
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 10:20 schreef roos94 het volgende:

[..]
Echt de tweelingzus of een grapje?
_O-
  Miss 200.000.000! maandag 12 januari 2026 @ 12:21:26 #233
367000 roos94
pi_219816981
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
_O-
Ja je weet het niet :P
pi_219817073
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:21 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja je weet het niet :P
Het zou ook zomaar kunnen bij RTL natuurlijk.
  maandag 12 januari 2026 @ 12:45:47 #235
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219817125
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwens
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouw O+ Die gun je toch een man die net zo is, en niet zo'n boerenlul.
  Moderator maandag 12 januari 2026 @ 12:47:18 #236
388664 crew  Dotteke
pi_219817141
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouw O+ Die gun je toch een man die net zo is, en niet zo'n boerenlul.
O vind je hem dan zo boerenlul?
Maar het is inderdaad een hele lieve vrouw

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 12-01-2026 13:35:49 ]
  maandag 12 januari 2026 @ 13:12:02 #237
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219817268
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 12-01-2026 13:36:06 ]
  maandag 12 januari 2026 @ 13:37:28 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219817443
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Oh, nu is m'n hele reactie weg. Maar samenvattend: ja ik vind hem best wel een boerenlul :P
pi_219822553
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 13:12 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.
pi_219822631
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 23:06 schreef jaha het volgende:

[..]
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.
Volgens mij weet hij wel wat vrouwelijke aandacht is. Hij is geen groentje en denk dat Simone ook wel meer heeft gehad dan koffie. Ik vind hem een beetje een geile beer (en een hork)
pi_219828182
Edwin is echt een heel vreemde vogel.
pi_219828234
Ik vind Monique een hele gereserveerde tante tegenover Edwin
En Edwin is ook niet erg toegankelijk :D
En dan nog dat nichtje, waarom is die niet gewoon in haar eigen huis?
pi_219828260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind Monique een hele gereserveerde tante tegenover Edwin
En Edwin is ook niet erg toegankelijk :D
En dan nog dat nichtje, waarom is die niet gewoon in haar eigen huis?
Daar heb je wel gelijk in, Monique en de setting helpen ook niet echt mee.
pi_219828268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 20:52 schreef Remco het volgende:
Edwin is echt een heel vreemde vogel.
Is dat Henny Huisman die al die cupjes één voor één weggooit :D Best wel een rare peer ja.
pi_219828338
Leuke, knappe en vooral normale vrouw die Natascha bij Klaas.
pi_219828366
Bij elk shot van die vent bij Claudia denk ik 1 seconde dat het Pieter Jan Hagens is.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:12:14 #247
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219828373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, daar kopen wij niets voor....
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:15:21 #248
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828396
Ik moet zo lachen om Ben hè, met z'n duolingo. Hoe is het mogelijk dat je als Nederlander zó enorm slecht bent in Duitse woorden lezen/uitspreken :') Maar wel cute _O-
pi_219828405
Oehhh wat ongemakkelijk dat auto ritje met Gilbert, alof hij haar elk moment gaat bespringen.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:17:40 #250
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Oehhh wat ongemakkelijk dat auto ritje met Gilbert, alof hij haar elk moment gaat bespringen.
Super creepy :')
pi_219828452
Elsje is wel dol op die centenbak.

Creepy man. _O-
pi_219828460
Oooh, nog meer kandidaten
pi_219828465
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet zo lachen om Ben hè, met z'n duolingo. Hoe is het mogelijk dat je als Nederlander zó enorm slecht bent in Duitse woorden lezen/uitspreken :') Maar wel cute _O-
Ik lach hardop zodra hij in beeld komt met die grote ogen en dat piekerige vreemde kapsel :D
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:23:34 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828489
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Elsje is wel dol op die centenbak.

Creepy man. _O-
Ik snap niet helemaal waarom. Of misschien lijkt ie gewoon leuk omdat die uit de kluiten gewassen boskabouter niks was.
pi_219828511
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:23 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik snap niet helemaal waarom. Of misschien lijkt ie gewoon leuk omdat die uit de kluiten gewassen boskabouter niks was.
Die vent waar ze zelf in seizoen 1 op reageerde vond ik ook maar erg mwah en simpel.
pi_219828514
Ja, Glibberige Gilbert, met zijn tandjes. Psychopaatje hoor...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219828520
Foto vanuit de onderkin geschoten

“Mooi?”
- “Ja mooi.”

_O-
pi_219828538
Ik vond vooral de appeltaart scène heel apart, waarin Gilbert en Elsje heimelijk Jeroen uitlachten
Dat ze Jeroen geen goeie match vind moet ze niet met Gilbert delen
Maar dat hoort misschien bij het programma, ik kijk voor het eerst
pi_219828548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vond vooral de appeltaart scène heel apart, waarin Gilbert en Elsje heimelijk Jeroen uitlachten
Dat ze Jeroen geen goeie match vind moet ze niet met Gilbert delen
Dat was ook niet zo chique van ze.
pi_219828575
Lijkt me moeilijk om met een man te daten die zijn vrouw verloren heeft, ook zo plotseling. Een niet afgesloten iets ofzo.
pi_219828584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Lijkt me moeilijk om met een man te daten die zijn vrouw verloren heeft, ook zo plotseling. Een niet afgesloten iets ofzo.
Dat is het ook, zeker als er ook moederloze kinderen zijn
Heftig hoor
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:39:43 #262
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828625
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Ligt er maar helemaal aan hoe beide personen erin staat. Heb wel eens een man gedate met 2 kleine kinderen die ook z'n vrouw verloren was. En dat was geen probleem, we hadden het ook gewoon over z'n overleden vrouw. Denk dat als je niet wil dat er nog over de overleden partner gesproken wordt, en/of niet accepteert dat zij een belangrijk deel van zijn leven zal blijven, dat het niet werkt.
pi_219828629
Die Klaas is denk ik nog niet in aan relatie toe. Dat zal nog wel uitkomen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219828637
Hoe lang geleden is zijn vrouw overleden? 6, 7 jaar of zo toch?
pi_219828682
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ligt er maar helemaal aan hoe beide personen erin staat. Heb wel eens een man gedate met 2 kleine kinderen die ook z'n vrouw verloren was. En dat was geen probleem, we hadden het ook gewoon over z'n overleden vrouw. Denk dat als je niet wil dat er nog over de overleden partner gesproken wordt, en/of niet accepteert dat zij een belangrijk deel van zijn leven zal blijven, dat het niet werkt.
Vriendin van mij werd door de (puber-) kinderen, en met name de dochters van haar vriend genegeerd.
Ze latten al 6 jaar nu geloof ik, maar zijn kinderen accepteren haar niet. Kan ook aan haar liggen natuurlijk
pi_219828688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:41 schreef Kanaroe het volgende:
Hoe lang geleden is zijn vrouw overleden? 6, 7 jaar of zo toch?
2016 overleden, en volgens mij zei hij iets van 8 jaar.
Het is toch ook altijd gemiddeld 1,5 jaar geleden opgenomen.
pi_219828699
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:45 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Vriendin van mij werd door de (puber-) kinderen, en met name de dochters van haar vriend genegeerd.
Ze latten al 6 jaar nu geloof ik, maar zijn kinderen accepteren haar niet. Kan ook aan haar liggen natuurlijk
Dat kan net zo goed in een gewone scheiding voorkomen.

Misschien verwelkomen die kinderen juist met open armen een nieuwe vrouw, omdat ze er aan toe zijn.
Die dochter kwam heel verwelkomend en leuk over.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:48:03 #268
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
2016 overleden, en volgens mij zei hij iets van 8 jaar.
Het is toch ook altijd gemiddeld 1,5 jaar geleden opgenomen.
Zo lang daarvoor al opgenomen ja? :o Dacht dat dit max een jaar van tevoren opgenomen was.
pi_219828730
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:48 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zo lang daarvoor al opgenomen ja? :o Dacht dat dit max een jaar van tevoren opgenomen was.
Scheelt maar 6 maanden. ;) Ja een jaar kan het ook zijn.

Die oproep zit ook al maanden voor de opnames. Als je dan de reünie nog rekent is het echt een lang traject voor ze.
pi_219828736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat kan net zo goed in een gewone scheiding voorkomen.

Misschien verwelkomen die kinderen juist met open armen een nieuwe vrouw, omdat ze er aan toe zijn.
Die dochter kwam heel verwelkomend en leuk over.
Ja klopt hoor, zijn oudste dochter is heel hartelijk en lief
Maar hij heeft nog meer kinderen
  dinsdag 13 januari 2026 @ 21:51:42 #271
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Scheelt maar 6 maanden. ;) Ja een jaar kan het ook zijn.

Die oproep zit ook al maanden voor de opnames. Als je dan de reünie nog rekent is het echt een lang traject voor ze.
Nou inderdaad ja :{
pi_219828816
Ben is een schat

En een aardig hol vat
pi_219828842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Vind haar wat stijf en formeel. "Leuk je te ontmoeten" :')
  dinsdag 13 januari 2026 @ 22:05:28 #274
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828868
Zei Robin nou op het einde "ze heeft veel knuffelvlees"? :')
pi_219828879
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Ja.
pi_219828911
quote:
-knip-
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."
  dinsdag 13 januari 2026 @ 22:14:09 #277
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219828942
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."
Geen idee, was ergens aan het einde, zat met een half oog te kijken.
  dinsdag 13 januari 2026 @ 23:16:43 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219829302
Terug gekeken.

Ben is wel lief, maar een beetje dom.
Die vent bij Monique versta ik de helft van de tijd niet en vind ik totaal niet bij haar passen.
Elsje is blijkbaar zo op zoek dat ze die creep Gilbert meteen aan haar laat zitten.
Natasja is een leuke vrouw en ik hoop dat Klaas zich wat meer kan openstellen zonder steeds een kind erbij.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219829306
Rick Evers op fb:

quote:
Zo kijken mensen als een filmpje tegenvalt. Links zien we Hanneke. Die heeft jarenlang een relatie met een Oostenrijker gehad, maar het ging uit. Waarschijnlijk is de beste man net een keer te vaak met sneeuw onder zijn schoenen naar binnen gelopen. Daarom probeert Hanneke nu een Nederlandse man aan de haak te slaan. Misschien wordt het Simon wel. Van Nick. Die stuurde ook een filmpje in. Alleen zei hij wel ‘ski you later’. Eigenlijk ben je dan al af.

Bij Elsje Fiederelsje is het gisteravond laat geworden. Vooral Gilbert heeft de klompjes bij het vuur gezet en tot diep in de nacht zitten wijnen met Els. En nu is de beer los. Elke gelegenheid grijpt hij aan om Elsje aan te raken of een kusje te geven. Hij begon zelfs te huilen. Als het aan onze billenman ligt, gaan ze morgen trouwen. Rustaaagh, Gilbert. Bovendien loopt Jack Black ook nog rond omdat Elsje hem niet weg durfde te sturen.

Bij Monique in Zwitserland zijn ze ook met z’n drietjes, maar dat komt omdat er steeds een nichtje rondhangt. Niemand weet waarom. Hoogste tijd dus voor een quizvraag: waarom hangt er bij Monique steeds een nichtje rond?

A. Monique is bang dat Edwin een seriemoordenaar is en durft niet alleen te zijn.
B. Het nichtje moet buiten beeld de grapjes van Edwin uitleggen die Monique niet snapt.
C. Het nichtje ziet eindelijk haar kans schoon om op televisie te komen, na eerdere mislukte audities bij First Dates, De Slimste Mens, Goede Tijden Slechte Tijden, Utopia, Heel Holland Bakt, Je Zal Het Maar Hebben en de Soundmixshow.

Edwin voelde zich bij het ontbijt trouwens net Hennie Huisman, maar dat grapje snapte niemand. Daarna gooide hij alle koffiecupjes 1 voor 1 in de vuilnisbak en ook dat werd niet begrepen. In de middag werd zijn kledingstijl afgekraakt en ze sloten de dag af met een zwart geblakerde appeltaart die van binnen nog bevroren was. Als dat geen neuken wordt.

Bij Klaas kwam de keurige Natasja. Tijdens de sneeuwwandeling deed de gastheer een heus Ilyaatje. Volgens Natasja is het duidelijk te merken dat Klaas vaak door sneeuw banjert, want ze houdt hem niet bij. Verder loopt het allemaal soepel hier, maar volgens mij is Natasja iets te keurig voor hem. Deze vrouw rijdt nooit door oranje, wast glazen potjes af voordat ze ze in de glasbak gooit en strijkt zelfs haar sokken.

Tot slot Clau en Ben. Ben vond de gele trui van Clau een cadeautje om mee wakker te worden. Mijn vrouw trok ook een keer een gele trui aan ’s ochtends en toen heb ik tot half 12 net gedaan alsof ik sliep. Terwijl ik om kwart over zeven al wakker was.

Maar ja. Ieder zijn ding. Ik zou ook geen app downloaden die mij vertelt dat ‘school’ in het Duits ‘Schule’ is. En ik zou al helemaal niet naar een meertje toe rijden om daar een paar minuten op mijn hurken in het ijskoude water te gaan zitten op harde kiezels.

Voor Ben is het natuurlijk anders. Hij heeft Clau in badpak gezien dus zijn dag is goed. Hij vond het een mooi beeld. Al neemt hij de volgende keer wel slippers mee. En nog een tip van mij, Bennie Boy: je moet op een grote rots naast het water gaan zitten huilen. Dan krijg je misschien nog een kus ook.

Proost. Op de fijne ballentijd!
pi_219829364
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:17 schreef Blues het volgende:
Rick Evers op fb:
[..]

Geinig stukje :)
Is Rick Evers een Bekende Nederlander ofzo?
pi_219829376
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:31 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Geinig stukje :)
Is Rick Evers een Bekende Nederlander ofzo?
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.
pi_219829378
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.
Ah okee, bedankt voor het posten dan ^O^
  woensdag 14 januari 2026 @ 00:11:43 #283
501914 Flory-
met streepje!
pi_219829498
quote:
Ja :')

Ach die Ben, zonne lieverd, met z'n Scheveningse strand :D

Bij Klaas gaat het nog niet echt spontaan :{
It's weird being the same age as old people
  woensdag 14 januari 2026 @ 11:14:01 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219831071
Nog wat roddels over Pearl:
https://showblad.nl/enter(...)t-wordt-er-verzwegen

[ Bericht 14% gewijzigd door golfer op 14-01-2026 12:54:39 (goede link) ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_219835009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:

Elk seizoen gebeurt dat wel een paar keer. Het ligt denk ik ook wel aan de opzet, waarbij soms kandidaten tegelijk op bezoek zijn. Daar ben ik zelf niet zo gecharmeerd van al levert het natuurlijk wel spannender televisie op. Daarom doen ze dat waarschijnlijk ook zo.
pi_219835187
Wat zuur is Elsje over die Jeroen, volgensmij heeft ze hem ook 0 kans gegeven.
pi_219835236
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen praten :D Er zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
pi_219835261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Hij had “cowboy verhalen” aldus Elsje.

Ik was er ook niet bij, maar ze heeft praatjes voor tien maar valt ondertussen op sulletjes. Dus ik vind het wel grappig.
pi_219835302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen praten :D Er zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.
pi_219835361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.
Kweet niet tot nu toe vind ik haar saai.
pi_219835410
Van Jeroen hebben we eigenlijk maar weinig gezien
Van een boswachter zou je meer interesse verwachten in de omgeving en zulks
Allemaal gemist
pi_219835447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Van Jeroen hebben we eigenlijk maar weinig gezien
Van een boswachter zou je meer interesse verwachten in de omgeving en zulks
Allemaal gemist
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.
pi_219835471
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.
Jeps, jammer
Heeft geen kans gehad
pi_219835496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Ja onnodig, als ze had gezegd dat er geen klik is tussen hun was dat ook goed geweest. Nu leek het alsof de schuld bij hem lag.
pi_219835525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:06 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jeps, jammer
Heeft geen kans gehad
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk.. :D
pi_219835546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk.. :D
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegd
pi_219835605
quote:
Eigenlijk heb ik hier ook de pest over in, dit vind ik net zo ruk als spoilers plaatsen, nu kan ik niet anders naar haar kijken als actrice.. :6 :6
  woensdag 14 januari 2026 @ 21:17:33 #298
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219835609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegd
Dat was wel prachtig hoor :D Dat was so wrong on so many levels _O-
pi_219835662
Wat eet die Klaas eigenlijk goor.

Eva kan goed skieen hoor, aldus Andre _O-
pi_219835729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Wat eet die Klaas eigenlijk goor.

Eva kan goed skieen hoor, aldus Andre _O-
Zal haar laatste helling wel zijn.
pi_219836030
Die tegenstellende gesprekken Klaas en dame met de regie _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')