Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. André krijgt binnenkort de deur in z’n gezicht.
Ik denk dat zij alles uiteindelijk zou bepalen. Hij mag van mij wel verder kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.
quote:Een gezellige inrichting. Dat vindt Eva van het appartementje van André. Ik vind persoonlijk onze kruipruimte gezelliger, maar goed. Smaken verschillen.
Verder kabbelt het allemaal een beetje voort hè, daar in Andorra. Nou ja, André maakte nog wel een pikant grapje over de zweepjes in de kelder, maar dat vond Eva toch echt iets te vroeg. Ze twijfelt zelfs of ze wel moet blijven. Jammer voor André, want volgens hem valt er niks negatiefs op Eva aan te merken. Zelfs familie schrikt haar niet af, waar dat bij sommigen (lees: Antine en Denise) wel het geval is.
Dré jongen, als ze vertrekt en er komt een nieuwe, even een tippie van mij: ga volgende keer gewoon écht uit eten in plaats van in je eigen hotel te gaan zitten in een gesloten restaurant met het eten voor je neus dat je net zelf gemaakt hebt.
Nee, die klik met de eerste kandidaten, die is er eigenlijk nergens. Ook in the middle of nowhere niet. Daarom pakte Luuk zijn koffers. Hij en Claudia dansen te ver uit elkaar. Hij kreeg nog wel een handgeschreven banaan mee. Lief.
Gelukkig is er news: Huey Lewis komt eraan als kandidaat nummer 2. Hij stelt zich voor als Ben en wil graag ijsbaden en rode wijn zuipen met Clau. De gastvrouw ontving hem uiteraard met haar kenmerkende gilletjes door de intercom. Het was alsof ze een grote vogelspin in de hoek zag zitten. Wat overigens helemaal niet ondenkbaar is met dat oerwoud in huis.
Wie hebben we nog meer? Oh ja. Meneertje-ik-wil-graag-dat-het-vrouwtje-voor-me-kookt in Zweden. Hij liet aan twee miljoen tv-kijkers zien dat hij de deur nooit op slot draait. Als ik hem was, zou ik uitkijken. Voor je het weten roven ze alle apparaten van zijn aanrecht. Je moet er wel een flinke verhuiswagen voor meebrengen, maar theoretisch is het mogelijk.
In het bos, bij het verschillende mos, bleek Jolijn de klos. Geen vonk, geen klik, dus adios.
Nieuwe dame Pearl lijkt meer kans te maken. Ze hebben in elk geval het record van de meest innige ontmoeting tussen twee mensen die elkaar nog nooit gezien hebben op hun naam staan.
Robin werd zelfs zo enthousiast dat hij maar liefst elfhonderd waxinelichtjes aan stak. Lief bedoeld natuurlijk, maar Pearl houdt helemaal niet van warmte. Daarom kwam ze naar Zweden. Oh ja, ook omdat ze het idee heeft dat Robin een actieve man is. Als ze met actief bedoelt: een man die het liefst de hele dag videoclips bekijkt in zijn luie stoel terwijl het vrouwtje kookt, dan klopt dat.
Dan hebben we nog Hans. Die zit zes weken in het gips. Balen voor Yvonne, want die dacht een man aan te treffen die met twee benen op de grond staat. Maar jullie wisten vast al dat ik deze grap niet kon laten liggen. Verder heeft Hans veel kip, maar die zijn nou eenmaal zo groot. En er mag niemand in zijn keuken komen als hij kookt. Wat ik trouwens heel goed snap. Ik heb dat ook als ik kook. Opgedonderd allemaal. Dat gedrentel om me heen.
Volgende week zien we ook meer van Monique in Zwitserland. Die deed nu alleen de filmpjes-selectie. Er zat er eentje bij die ‘u’ zei. En eentje met een enorm hoofd. Kan gebeuren.
Welterusten.
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een serieuze pik die griet, 21 jaar nog maar
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Ik bedoelde ook niet qua lichaamsbouw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
En dan zeuren dat er geen diepgang is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
Toen die zus weer kwam binnenstappen kon ik het niet laten om hard g..verdomme te roepen.
Wat is dit voor een debiele gewoonte om er telkens vreemden tussen te zetten, werkt zo lekker voor het kennismaken, vrijuit praten en noem maar op.
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Echt de tweelingzus of een grapje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
Zij praat meer in de camera dan met haar date.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.
"Ik vond het een erg leuke date. Het was fijn dat zowel de ouders als André me direct op mijn gemak stelden. Dit geeft mij vertrouwen voor het vervolg. Ik zie uit naar de komende dagen en hoop dat de gezelligheid mag voortzetten."
Echt. als je alleen maar in linkedin-zinnetjes kunt praten, laat die tussenstukjes dan weg als redactie.
Er lijkt iets robot-achtig in haar te zitten. Zo ouwelijk ook die uitspraken voor een 21-jarige. Maar dat telt ook voor die jongen.. en die moeder ...pfffffffffft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij praat meer in de camera dan met haar date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |