Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
Dat stomme gegiechel en geschreeuw, ik zou na aanbellen bij die intercom stiekem weer in de taxi zijn gestapt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Nee ik zie wel een enorme sparkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelde hij met Jolijn ook meteen zo intens?
Oh, ik vind haar juist wel lekker pratenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
De inrichting van Claudia's huis![]()
Haar persoonlijkheid krijg je geen hoogte van, zal wel net zo chaotisch zijn als haar woning gok ik
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Ik vind haar verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Hij zei net dat het moet blijken of het meer is. Of bedoel je dat hij even moet voelen zonder camera’s erbij?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.quote:
De geilheid spat er vanaf. "Ik vond je al zo lekker strak" Gadverdamme wat een boere pummelquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Jepsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.De rest heeft hij met z’n ex gewoon zo bij de aankoop van het huis overgenomen. /gokje
Strikken aan de gordijnen. Brits behang. Poppetjes op de vensterbank.
Ik vertrouw dat nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.
Oh ik was dat extreme lachen even vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen denk ik
Ik vind haar wel lief an sich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |