Dacht ik ook, hahaha, wat ongemakkelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat is jullie relatie met elkaar.”
Fuckbuddy for sure.
Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.quote:
Die gozer heeft nog nooit een appeltaart gebakken. Sowieso mix beslagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
Ws nog narrig omdat ie zojuist met z'n mislukte appeltaart het hele hok onder de rook had gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
Ik bedoelde de ex chef-kok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.
Ze viel op zijn Mercedes? Het leek mij iig heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 75(?).
Ohquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73.
Plus een camper..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt.
Scherp.quote:
Heel gek wijf inderdaad met haar blote schouder, beetje territoriumpissend leek het wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Jolijn is een Extenction Rebellion gekkie naar het schijnt zit graag op snelwegen for a living...
Alles was raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ook gesellie, de FWB van Robin kan ineens niet naar huis rijden, want het sneeuwt..(goh, verrassend in Zweden) en moet nu op de kamer met Jolijn (met als privacy een kamerscherm tussen de bedjes). Hij laat haar eerst zelf boodschappen doen en koken.
Beetje daar die houten huisjes verven, inhoudsloze piemelemoos..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles was raar.
In geuren en kleuren vertellen hoe leuk je haar foto vond. Terwijl je nieuwe ‘date’ er naar moet luisteren.![]()
En dat die vrouw dan reageert op de vraag of zij nu een relatie heeft.
“Jaaaaaaaaaa.”![]()
Ik vind die Robin zo’n kansloze vent. Een echte verfspuiter.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Is het nou de productie of de kandidaten zelf die steeds die vrienden uitnodigen om even langs te komen? Blijf dat toch ronduit asociaal vinden.
oh god....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.
Tot nu toe (kijk iets vooruit) vind ik dat wel meevallen. Afgelopen zomer ergerde ik mij rot aan geforceerde in scene gezette 'toevalligheden'. Maar het is wel duidelijk dat elke deelnemer inmiddels wel weet wat deelname aan dit programma inhoudt. De meesten willen graag op teevee, of promoten van hun eigen site, winkel, beroep, zichzelf of meedoen aan nog meerdere reality series. Wat wel heel toevallig is dat er een lange liefdesrelatie ontstaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.
Ja deze is voor de real time kijkers en de andere voor de vooruit kijkersquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Er zijn 2 topics?
Ik kijk voor het eerst naar dit concept, de B&B versie ook nooit gezien.
Vind het best vermakelijk, zeker met Fok! erbij![]()
Badeendjes-man vond ik symphatiek, appeltaartboswachter zeer ongemakkelijk figuur.
De sfeer in afdeling Oostenrijk kakte enorm snel in, denk dat zij sws niet snel tevreden gaat zijn met een man.
Die Antwerpenaar moet gauw terug naar de stad.
Robin zijn we het hier wel over eens, vreselijk lomp figuur en totaal niet gastvrij. Dat Jolijn alleen boodschappen moest/ging doen en hij thuisbleef met zijn fukbuddie, raarrrrrrrrrr
Wat een eenheid, die FWB twee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
Lekker dan, Simone gaat zich er ook nog even mee bemoeien dat ze niet Robin zijn type is.
Ben benieuwd of ze vaker komt opdraven om te (af) keurenquote:
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Stemgeluid van de huisschilder die naar Claudia gaat
Lijkt mij ook niet echt een tiep voor haarquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |