Komt ie ook uit de kast?quote:
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburgerquote:Op maandag 5 januari 2026 19:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
Ik vrees dat ze ambities heeft om de nieuwe Mo te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"
Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
Claudia staat denk ik wel open voor een kleurrijk type, maar iemand kan inderdaad ook zo'n type zijn zonder pyjamabroek aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburger![]()
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"
Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.
Die koffie uit de magnetron de hele tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.
Nou dat dacht ik dus ook. Dat haal je toch gewoon in huis voor je gasten ook al eet je het zelf nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hij heeft toch een gasten verblijf?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.
Die inrichting met die gordijntjes zal hij vast ook niet zelf hebben uitgekozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
Pff ja je hebt 8 supermarkten in de buurt. Hij moet ook steeds benoemen dat hij in Antwerpen centrum woont.
Beetje Hyacint met room for a pony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |