quote:
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets...Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Een topic voor tv kijkers en één voor de Videoland kijkers. Videoland loopt ver voor.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.
Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes
Klein beetje maar.quote:Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes
En gelijk in de kasten snuffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
God ik zat al mijn brein te kraken waar ken ik die Elsje nou van. Ik kwam er niet op.quote:Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets...Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
Geen leuke vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!
Bekijk deze YouTube-video
Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
Nee, doet me ook weer denken aan die draak van vorig jaar, die nu die eigen serie heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"
Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
Oh echtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!
Bekijk deze YouTube-video
Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
Komt ie ook uit de kast?quote:
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburgerquote:Op maandag 5 januari 2026 19:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
Ik vrees dat ze ambities heeft om de nieuwe Mo te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
Claudia staat denk ik wel open voor een kleurrijk type, maar iemand kan inderdaad ook zo'n type zijn zonder pyjamabroek aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar hij komt uit Antwerpen en dat is geen Limburg he. maar goed ik weet weer waar ik sta, als Limburger![]()
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geen leuke vrouw.
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat kun je echt niet zeggen. Die filmpjes kijken kunnen ze beter skippen trouwens wie er komt lijkt mij voor 90% door de productie uit gezocht/gecast.
Die koffie uit de magnetron de hele tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet echt dat Luuk meedoet voor iets anders dan op tv komen.
Nou dat dacht ik dus ook. Dat haal je toch gewoon in huis voor je gasten ook al eet je het zelf nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hoe zorgt die pipo in Zwden voor zijn B&B gasten? Boter boter??? dat gebruik ik nooit
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Hij heeft toch een gasten verblijf?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is winter vol liefde, Robin heeft helemaal geen B&B. Maar gastvrij is hij zeker niet.
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als RTL het voor het script een leuk idee vond als er expres niks in huis is.
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij komt wel als een hork over en was maar al te happig dat zij ging koken.
Die inrichting met die gordijntjes zal hij vast ook niet zelf hebben uitgekozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die ex-vrouw zal wel jaren gekookt hebben. Dit soort mannen bestaat idd.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
Pff ja je hebt 8 supermarkten in de buurt. Hij moet ook steeds benoemen dat hij in Antwerpen centrum woont.
Beetje Hyacint met room for a pony
Dacht ik ook, hahaha, wat ongemakkelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat is jullie relatie met elkaar.”
Fuckbuddy for sure.
Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.quote:
Die gozer heeft nog nooit een appeltaart gebakken. Sowieso mix beslagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
Ws nog narrig omdat ie zojuist met z'n mislukte appeltaart het hele hok onder de rook had gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
Ik bedoelde de ex chef-kok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.
Ze viel op zijn Mercedes? Het leek mij iig heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 75(?).
Ohquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73.
Plus een camper..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt.
Scherp.quote:
Heel gek wijf inderdaad met haar blote schouder, beetje territoriumpissend leek het wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:13 schreef freaky40 het volgende:
Jolijn is een Extenction Rebellion gekkie naar het schijnt zit graag op snelwegen for a living...
Alles was raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ook gesellie, de FWB van Robin kan ineens niet naar huis rijden, want het sneeuwt..(goh, verrassend in Zweden) en moet nu op de kamer met Jolijn (met als privacy een kamerscherm tussen de bedjes). Hij laat haar eerst zelf boodschappen doen en koken.
Beetje daar die houten huisjes verven, inhoudsloze piemelemoos..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles was raar.
In geuren en kleuren vertellen hoe leuk je haar foto vond. Terwijl je nieuwe ‘date’ er naar moet luisteren.![]()
En dat die vrouw dan reageert op de vraag of zij nu een relatie heeft.
“Jaaaaaaaaaa.”![]()
Ik vind die Robin zo’n kansloze vent. Een echte verfspuiter.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niks mis mee..beter dan zwaaiend met een NSB-vlag op het Malieveld..
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 07:09 schreef Vliegbaard het volgende:
Is het nou de productie of de kandidaten zelf die steeds die vrienden uitnodigen om even langs te komen? Blijf dat toch ronduit asociaal vinden.
oh god....quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, helaas is hij wel Limburger, want geboren in Venray.
Tot nu toe (kijk iets vooruit) vind ik dat wel meevallen. Afgelopen zomer ergerde ik mij rot aan geforceerde in scene gezette 'toevalligheden'. Maar het is wel duidelijk dat elke deelnemer inmiddels wel weet wat deelname aan dit programma inhoudt. De meesten willen graag op teevee, of promoten van hun eigen site, winkel, beroep, zichzelf of meedoen aan nog meerdere reality series. Wat wel heel toevallig is dat er een lange liefdesrelatie ontstaat.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iets aan het toeval wordt overgelaten.
Ja deze is voor de real time kijkers en de andere voor de vooruit kijkersquote:Op woensdag 7 januari 2026 16:13 schreef Kanaroe het volgende:
Er zijn 2 topics?
Ik kijk voor het eerst naar dit concept, de B&B versie ook nooit gezien.
Vind het best vermakelijk, zeker met Fok! erbij![]()
Badeendjes-man vond ik symphatiek, appeltaartboswachter zeer ongemakkelijk figuur.
De sfeer in afdeling Oostenrijk kakte enorm snel in, denk dat zij sws niet snel tevreden gaat zijn met een man.
Die Antwerpenaar moet gauw terug naar de stad.
Robin zijn we het hier wel over eens, vreselijk lomp figuur en totaal niet gastvrij. Dat Jolijn alleen boodschappen moest/ging doen en hij thuisbleef met zijn fukbuddie, raarrrrrrrrrr
Wat een eenheid, die FWB twee.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
Lekker dan, Simone gaat zich er ook nog even mee bemoeien dat ze niet Robin zijn type is.
Ben benieuwd of ze vaker komt opdraven om te (af) keurenquote:
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Stemgeluid van de huisschilder die naar Claudia gaat
Lijkt mij ook niet echt een tiep voor haarquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |