Dacht ik ook, hahaha, wat ongemakkelijk zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
“Wat is jullie relatie met elkaar.”
Fuckbuddy for sure.
Wat een afgangquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom haalt hij niet zelf z’n appeltaart uit de springvorm?
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.quote:
Die gozer heeft nog nooit een appeltaart gebakken. Sowieso mix beslagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zij trekken hem dan boven de gootsteen uit de springvorm.
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Die chef-kok oogt wel leuker dan in zijn filmpje.
Ws nog narrig omdat ie zojuist met z'n mislukte appeltaart het hele hok onder de rook had gezet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Lekkere sneer van Jeroen, zijn haar zit goed. Weet je gelijk wat voor persoon Jeroen is.
Ik bedoelde de ex chef-kok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is ook een leuke meid, hoop niet dat moeders kleding advies gaat geven.
Ze viel op zijn Mercedes? Het leek mij iig heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 75(?).
Ohquote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ex chef-kok.Deze oude man.
Waarom reageert een vrouw van 55 op deze man van 73.
Plus een camper..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Rood geverfd haar was wel meteen een dikke no. Zo blijkt.
Scherp.quote:
Heel gek wijf inderdaad met haar blote schouder, beetje territoriumpissend leek het wel..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Die Simone negeerde Jolein bij binnenkomst. Erg raar en onbeleefd vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |