abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219504226

Vanaf 5 januari bij RTL 4

Deze winter komt RTL 4 terug met ‘Winter Vol Liefde’! Acht singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen in Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Andorra en Zwitserland. Als chef-kok of lodge-eigenaar leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die ene speciale persoon die hun hart verwarmt. De eerste beelden beloven romantiek in de koude wintermaanden, waar mogelijk liefde opbloeit te midden van besneeuwde bergtoppen en warme haardvuren. 'Winter Vol Liefde' is vanaf maandag 5 januari te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Maak hieronder kennis met de acht hoofdpersonen van 'Winter Vol Liefde' seizoen 3.

Andre, 28 jaar, Andorra
Andre woont al bijna zijn hele leven in het prachtige Andorra. Op jonge leeftijd vertrok hij samen met zijn ouders naar één van de kleinste staten van Europa. Daar schittert hij tegenwoordig als chef-kok in de keuken van het familiehotel en maakt hij, soms samen met zijn vader, de meest verrukkelijke maaltijden. Hij is op zoek naar een leuke, spontane Nederlandse jonge vrouw die net als hij familie hoog in het vaandel heeft staan en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken in het hotel.

Robin, 60 jaar, Zweden
Maak kennis met de vrolijke Robin die zijn droom heeft nagejaagd door in 2024 te emigreren naar de Zweedse plaats Unnaryd. Hier heeft hij een typisch Zweeds houten huisje waar hij regelmatig aan klust. Robin is op zoek naar een dame met een hoog knuffelgehalte, die samen met hem het Zweedse leven wil omarmen.

Claudia, 53 jaar, Oostenrijk
Claudia woont sinds enkele jaren weer in haar Oostenrijkse geboorteplaats Wendling bei Haag. Ze ging terug naar haar roots om hier haar ouderlijk huis en guesthouse te verbouwen tot een kleurrijke Bed & Breakfast.

Inmiddels is de B&B bijna af en is Claudia druk met het creëren van een interieur met een huiselijke sfeer. Ze zoekt een levenslustige, slimme en zelfstandige Nederlandse man met een open mindset.

Monique, 61 jaar, Zwitserland
Monique woont in het prachtige Zwitserland waar ze uitkijkt op de Mont Blanc. In de plaats Arzier is zij bezig met het opstarten van haar Bed & Breakfast. Daarnaast werkt Monique als projectmanager bij een medisch bedrijf. Hiervoor reist zij vaak op en neer naar zowel Azië als Afrika, maar gelukkig is haar werk flexibel en is zij ook regelmatig in Zwitserland te vinden. Ze is op zoek naar een leuke, loyale Nederlandse man die sportief is en houdt van reizen.

Klaas, 53 jaar, Oostenrijk
Maak kennis met Klaas, een zorgzame vader van drie kinderen. Klaas verhuurt in het schilderachtige Weissenbach am Lech in

Oostenrijk twee vakantiewoningen in een grote oude boerenwoning. Daarnaast werkt hij drie dagen per week als timmerman en soms ook als berggids. Klaas staat open voor een nieuwe relatie en hoopt een warme, sportieve, empathische vrouw te ontmoeten die net als hij van de bergen en de natuur houdt.

Elsje, 49 jaar, Zweden
Elsje is geen onbekende in het winterse liefdesavontuur. In het eerste seizoen van 'Winter Vol Liefde' bezocht zij Guido in Zweden - om de liefde te ontdekken. Helaas sloeg de vonk toen niet over. Nu gaat ze zelf het avontuur aan en heet ze single mannen welkom in haar lodge in de prachtige Zweedse plaats Hammarstrand. Elsje is op zoek naar een fitte, avontuurlijke Nederlandse man met een goede dosis humor. Iemand waarmee ze samen op pad kan gaan en die haar levensstijl begrijpt.

Hans, 73 jaar, Noorwegen
Hans is een passievolle, daadkrachtige en actieve man. Hij woont al ruim vijftig jaar in de prachtige uitgestrekte vlaktes van Noorwegen, in Ås. Hier heeft hij een grote woning waar hij maar al te graag aan klust. Hoewel hij al ruim vijftig jaar in Noorwegen woont, geniet hij nog steeds van de Hollandse nuchterheid. Dit is dan ook wat hij zoekt in een dame, naast dat zij hem kan bijhouden in zijn actieve bestaan.

Hanneke, 34 jaar, Oostenrijk
De ondernemende Hanneke verruilde onze lage landen voor het prachtige Oostenrijk. Ze woont in het gezellige Saalbach, een geliefd wintersportparadijs onder Nederlanders. Hanneke werkt als marketeer én organiseert onvergetelijke wintersportvakanties. Ze geniet van de rust die de Oostenrijkse bergen haar bieden, maar skiet het liefst dagelijks en houdt daarnaast van gezelligheid met vrienden. Wat Hanneke nog mist? Die ene charismatische, leuke, stoere man aan haar zijde, om samen nieuwe avonturen mee te beleven!
'Winter Vol Liefde' wordt geproduceerd door Blue Circle, a Fremantle Company, en is vanaf maandag 5 januari om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

Bron RTL
Foto's ©Thiza Wijnje

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 15-12-2025 20:27:55 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219506002
Weer erg benieuwd, doen meer kandidaten mee maar na de eerste uitzendweek maar 3 afleveringen per week is wel karig en dus ook minder afleveringen vooruit te kijken op Videoland tot gevolg. Best wel waardeloos to put it mildly.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219677173
Maandag is het zover, alleen a.s. maandag, de rest van de week en er na voortaan dinsdag/woensdag/donderdag. Hopelijk krijgen gewoon doorlopend afleveringen, het liefst 4 gewoon. Wat maakt het uit of we voorlopen, dat is toch de hele bedoeling van een streamingdienst.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 5 januari 2026 @ 14:01:20 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219751740
Vanavond dus op RTL4 om 20:30
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219752337
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2026 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus op RTL4 om 20:30
_O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219752472
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219754859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Zo, chop chop, de eerste aflevering zit er al weer op! Mooie start met gelijk al een smaakmaker in Claudia gevonden die me erg aan Suzan Visser doet denken uit Gooische Vrouwen. Het is dan ook net een typetje met een soort kreunend en kierend gillen als de eerste man bij haar huis zich meld, Luuk waarvan de gaydar flink in het rood sloeg kan ik u zeggen. Dat hoge lachje ook zo uit het niets... _O- Wat een vreemde snuiter. Zit ook niet echt vrouwenvlees aan denk ik. En hij is nogal vrijpostig van aard door in andermans spullen te rotzooien, dus ik denk niet een lang verblijf in het vooruitzicht voor hem ga ik vanuit...
En dan is er nog Andre die samen met zijn vader en moeder een hotel runt in Andorra, doet me ook aan iemand en andere iemanden denken....Mike en Mo en zijn vader uiteraard... Hopelijk geeft die moeder het goede voorbeeld aan Mo maar van wat ik in de eerste aflevering zag lijkt me dat nu al te mooi om waar te zijn...potentieel gevaartje dus weer...
Elsje uit seizoen 1 ook aan bod gekomen, beetje een grijze muis vond ik toen. Benieuwd of haar dates spraakmakender worden, die eerste boswachter lijkt me wel een aardige vent en beeld zich in ieder geval al heel wat in en begint in de eerste aflevering al de neiging te vertonen te hard van stapel te gaan lopen...
In ieder geval staan de eerste 4 aflevering online, en hopelijk blijven het er 4 zodat we op Videoland ook vanaf volgende week gewoon 1 aflevering extra krijgen dan de RTL kijker die er 3 krijgen dan.
Ook de eerste aflevering uitgekeken. Mooi commentaar al! Claudia die zegt: "Voel je thuis!". Waarop Luuk gelijk alle laatjes indook, haha. Tja, beetje aparte kerel (kweenie of dat gaydar gevoel van jou klopt, mannen met een zwaar Limburgs accent vind ik sowieso wat zijige types) en een pet ophouden in huis, bleh.
Andre, jemig, die jongen ziet eruit als midden veertig.
Ko de boswachter bij Elsje vind ik wel grappig, vrees dat Elsje die sigarenwalm niet lekker vindt.. _O-
Oja, die Robin met zijn patat en hamburgers, vraagt zij, moeten we nog even stil zijn (voor het eten)? Zegt ie:"Nee, daar wordt het niet lekkerder van." :D
Anyway, het wordt weer smullen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Firuze60 op 05-01-2026 19:14:51 ]
pi_219754900
De eerste karakters zowel bij B&B houders als deelnemers zijn wel veelbelovend ja.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Colorchick maandag 5 januari 2026 @ 20:30:40 #9
382129 crew  Donna
pi_219755719
RLS / [RTL4]Winter Vol Liefde 2025 #5 Napraten

Deze is voor rechtstreekse kijkers.
pi_219756773
Mag er ook een vooruit kijkers videoland komen, die kijkers lopen vier afleveringen voor op rtl.
  maandag 5 januari 2026 @ 22:37:29 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219756774
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 5 januari 2026 @ 22:45:44 #13
388664 crew  Dotteke
pi_219756821
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2026 22:37 schreef golfer het volgende:
Dus nu is dit topic voor de tv-kijkers en kunnen de videolandkijkers hun spoilers in het andere topic kwijt?
Een topic voor tv kijkers en één voor de Videoland kijkers. Videoland loopt ver voor.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219757060
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.

Bij die man die over de vloer kwam kreeg wel meteen enorme gay-vibes _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219757093
Die muziek bij die baardmans in Zweden Pimp van 50 cent dat is in mijn geheugen gegrift door de film "Anatomy of a Fall" hopelijk niet de perfecte keus. _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219757242
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Altijd weer even opstarten, vind de dame in Oostenrijk wel een leuk type. Denk dat zij wel het meest spraakmakende type is qua casting.

Klopt, met zijn gebreide tafellaken aan....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219757262
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:

Klein beetje maar. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_219757774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
En gelijk in de kasten snuffelen
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 08:51:48 #19
367000 roos94
pi_219757993
Dit is de grote bejaardenshow. Had omroep max geen plaatsje meer?

In de 1e minuut van het programma gaat het gelijk weer over wijn. Alcoholistenprogramma is er weer *O*
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 09:21:48 #20
367000 roos94
pi_219758172
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2026 15:03 schreef freaky40 het volgende:
God ik zat al mijn brein te kraken waar ken ik die Elsje nou van. Ik kwam er niet op. :+

Raar dat ze weer meedoet.
  dinsdag 6 januari 2026 @ 09:47:09 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_219758376
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 00:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ja en hij plaatst zichzelf ook direct in de friendzone met die bert&ernie-kledingstijl. Geen enkele vrouw wordt daar toch hitsig van.

Dat Zeeuwse gezin uit Andorra wordt ook lachen, een eigen versie van de Hanslers met zo'n dooie vader (broer van Ilya?) en een moeder met veel teveel babbels. En een arme jongen die in dit itt Mike wél een ei kan bakken, maar verder ook niet zoveel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_219758437
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!

Bekijk deze YouTube-video

Ze werd 23/25 in de halve finale, waar ze dus strandde..
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 januari 2026 @ 10:18:15 #23
367000 roos94
pi_219758682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! Die moeder uit Andorra deed in 2005 voor Andorra mee aan het Eurovisie Songfestival!

Geen leuke vrouw.

"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"

Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
pi_219758735
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Geen leuke vrouw.

"Ik ga wel even met die dame winkelen, die trui is vreselijk"

Eh, en dat bepaal jij? Wat denk je wel niet. Je kent die dame nieteens.
Nee, doet me ook weer denken aan die draak van vorig jaar, die nu die eigen serie heeft.

Zulke overdreven aanwezige randfiguren mogen ze sowieso wel achterwege laten. Het gaat niet om hun.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219758907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef KinKiJan het volgende:

Oh echt :D die link had ik totaal niet gelegd _O-

Mijn vriend riep wel meteen "Mo 2.0" bij die moeder _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')