Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook gelijk op. Is niet zo aantrekkelijk
Dat stomme gegiechel en geschreeuw, ik zou na aanbellen bij die intercom stiekem weer in de taxi zijn gestapt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Nee ik zie wel een enorme sparkquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Knuffelde hij met Jolijn ook meteen zo intens?
Oh, ik vind haar juist wel lekker pratenquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Claudia haar accent is ook niet zo aantrekkelijk dus wat maakt het uit.
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:44 schreef Kanaroe het volgende:
De inrichting van Claudia's huis![]()
Haar persoonlijkheid krijg je geen hoogte van, zal wel net zo chaotisch zijn als haar woning gok ik
quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Ik vind haar verschrikkelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar als mens wel erg leuk. Denk dat iedereen zich snel thuis voelt. Leuke vrouw.
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
Huh, met Jolijn zat ie alleen maar in die kale keuken
Hij zei net dat het moet blijken of het meer is. Of bedoel je dat hij even moet voelen zonder camera’s erbij?quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.quote:
De geilheid spat er vanaf. "Ik vond je al zo lekker strak" Gadverdamme wat een boere pummelquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef kibo het volgende:
Robin kan niet wachten tot dat camerateam de deur uit is
Jepsquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die oldtimer op de achtergrond is het enige van z’n eigen inrichting.De rest heeft hij met z’n ex gewoon zo bij de aankoop van het huis overgenomen. /gokje
Strikken aan de gordijnen. Brits behang. Poppetjes op de vensterbank.
Ik vertrouw dat nietquote:Op woensdag 7 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is optimistisch en vriendelijk. Dan hou ik eigenlijk al meteen van iemand.
Oh ik was dat extreme lachen even vergeten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hoge pieken, diepe dalen denk ik
Ik vind haar wel lief an sich
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oei. André krijgt binnenkort de deur in z’n gezicht.
Ik denk dat zij alles uiteindelijk zou bepalen. Hij mag van mij wel verder kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij gaat te hard, wil te graag. Jammer leuke meid.
quote:Een gezellige inrichting. Dat vindt Eva van het appartementje van André. Ik vind persoonlijk onze kruipruimte gezelliger, maar goed. Smaken verschillen.
Verder kabbelt het allemaal een beetje voort hè, daar in Andorra. Nou ja, André maakte nog wel een pikant grapje over de zweepjes in de kelder, maar dat vond Eva toch echt iets te vroeg. Ze twijfelt zelfs of ze wel moet blijven. Jammer voor André, want volgens hem valt er niks negatiefs op Eva aan te merken. Zelfs familie schrikt haar niet af, waar dat bij sommigen (lees: Antine en Denise) wel het geval is.
Dré jongen, als ze vertrekt en er komt een nieuwe, even een tippie van mij: ga volgende keer gewoon écht uit eten in plaats van in je eigen hotel te gaan zitten in een gesloten restaurant met het eten voor je neus dat je net zelf gemaakt hebt.
Nee, die klik met de eerste kandidaten, die is er eigenlijk nergens. Ook in the middle of nowhere niet. Daarom pakte Luuk zijn koffers. Hij en Claudia dansen te ver uit elkaar. Hij kreeg nog wel een handgeschreven banaan mee. Lief.
Gelukkig is er news: Huey Lewis komt eraan als kandidaat nummer 2. Hij stelt zich voor als Ben en wil graag ijsbaden en rode wijn zuipen met Clau. De gastvrouw ontving hem uiteraard met haar kenmerkende gilletjes door de intercom. Het was alsof ze een grote vogelspin in de hoek zag zitten. Wat overigens helemaal niet ondenkbaar is met dat oerwoud in huis.
Wie hebben we nog meer? Oh ja. Meneertje-ik-wil-graag-dat-het-vrouwtje-voor-me-kookt in Zweden. Hij liet aan twee miljoen tv-kijkers zien dat hij de deur nooit op slot draait. Als ik hem was, zou ik uitkijken. Voor je het weten roven ze alle apparaten van zijn aanrecht. Je moet er wel een flinke verhuiswagen voor meebrengen, maar theoretisch is het mogelijk.
In het bos, bij het verschillende mos, bleek Jolijn de klos. Geen vonk, geen klik, dus adios.
Nieuwe dame Pearl lijkt meer kans te maken. Ze hebben in elk geval het record van de meest innige ontmoeting tussen twee mensen die elkaar nog nooit gezien hebben op hun naam staan.
Robin werd zelfs zo enthousiast dat hij maar liefst elfhonderd waxinelichtjes aan stak. Lief bedoeld natuurlijk, maar Pearl houdt helemaal niet van warmte. Daarom kwam ze naar Zweden. Oh ja, ook omdat ze het idee heeft dat Robin een actieve man is. Als ze met actief bedoelt: een man die het liefst de hele dag videoclips bekijkt in zijn luie stoel terwijl het vrouwtje kookt, dan klopt dat.
Dan hebben we nog Hans. Die zit zes weken in het gips. Balen voor Yvonne, want die dacht een man aan te treffen die met twee benen op de grond staat. Maar jullie wisten vast al dat ik deze grap niet kon laten liggen. Verder heeft Hans veel kip, maar die zijn nou eenmaal zo groot. En er mag niemand in zijn keuken komen als hij kookt. Wat ik trouwens heel goed snap. Ik heb dat ook als ik kook. Opgedonderd allemaal. Dat gedrentel om me heen.
Volgende week zien we ook meer van Monique in Zwitserland. Die deed nu alleen de filmpjes-selectie. Er zat er eentje bij die ‘u’ zei. En eentje met een enorm hoofd. Kan gebeuren.
Welterusten.
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.quote:Op woensdag 7 januari 2026 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een serieuze pik die griet, 21 jaar nog maar
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Ik bedoelde ook niet qua lichaamsbouw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
En dan zeuren dat er geen diepgang is.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:03 schreef Chanel5 het volgende:
Toen die zus weer kwam binnenstappen kon ik het niet laten om hard g..verdomme te roepen.
Wat is dit voor een debiele gewoonte om er telkens vreemden tussen te zetten, werkt zo lekker voor het kennismaken, vrijuit praten en noem maar op.
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar qua mimiek maar zeker door haar manier van praten op Amalia lijken.
Echt de tweelingzus of een grapje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Beetje wel, maar Amalia is wel wat slanker.
Zag in het voorstukje dat de tweelingzus van Jette van der Meij, Laura uit GTST ook mee doet als kandidaat bij Hans dacht ik.
Zij praat meer in de camera dan met haar date.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt m'n chatgpt-account wel.
"Ik vond het een erg leuke date. Het was fijn dat zowel de ouders als André me direct op mijn gemak stelden. Dit geeft mij vertrouwen voor het vervolg. Ik zie uit naar de komende dagen en hoop dat de gezelligheid mag voortzetten."
Echt. als je alleen maar in linkedin-zinnetjes kunt praten, laat die tussenstukjes dan weg als redactie.
Er lijkt iets robot-achtig in haar te zitten. Zo ouwelijk ook die uitspraken voor een 21-jarige. Maar dat telt ook voor die jongen.. en die moeder ...pfffffffffft.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij praat meer in de camera dan met haar date.
Het is zo'n muppet met dat lange hoofd en haar recht overeind, ach arme Ben. Hij is wel lief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan alleen maar lachen, elke keer als ik het hoofd van Ben zie.![]()
Die ogen hebben voor mij wat ik bij Seinfeld heb.![]()
En kent geen Freud.
![]()
Speelt Duolingo. Ik ga echt stuk.
Elsje past goed in de natuur, Robin heeft er volgens mij weinig meequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat zowel Elsje als Robin in Zweden zo zielsalleen wonen.
Zweden kan hartstikke leuk zijn, maar deze twee wonen echt compleet verlaten.
en weer een derde persoonquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Wat een eng aanrecht bij Monique met die glasplaat, zit een punt op de hoek.
quote:
Wat zal die vent balen van die enkel, mein gottquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteldquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
Eens hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteld
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens hoor.
Zit volgens mij echt veel tijd tussen je intro filmpje maken en de tijd dat de dames langskomen.
Verheug je je zo lang, breek je je enkel.
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voeltquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voelt
De man is sportiever dan sommige huismoeders van 40.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..![]()
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang.
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.
Ik moet toegeven als mij zoiets zou overkomen dat ik ook gruwelijk zou balen, moet er niet aan denken. Ik heb nog een man die mij kan helpen maar hij staat er alleen voor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
Hij krijgt een camera team en gasten in zijn huis en kan niks.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zelfs dat zorgt voor saggerijn. Ouderen vallen makkelijker, dat had ie even niet meegerekend.
Ze breken wat sneller. Ik ben bang dat hij ook een jonge blom wil.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel hersteltquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellichtquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat, ligt eraan hoe die voet/enkel herstelt
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, maar aangezien hij denkt dat Yvonne na haar knieprothese dingen niet meer kan....hij overschat zichzelf wellicht
Haha, nou dat zie ik niet helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die overschat zich enorm en denkt dat ie een soort adonis is..
tja de natuur doet nare dingen met jequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne vind ik heel sympathiek en een mooi mens, maar je ziet dat ze al in de 70 is, gotsamme wat veel ouderdomsvlekken. Sorry
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, nou dat zie ik niet helemaal
Maar tis wel enorm balen voor hem, en voor de vrouwen ook
Geeft een heel ander beeld
Oh, ik vond em juist relaxter dan ik had verwacht met die autoquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mjah, soms komt het het scherm uit, haha, hij had ook enorm veel moeite dat Yvonne hem moest rijden in zijn bolide..
Maar je ziet dat Hans dat ook direct beoordeelt, dan wordt er gesproken van, ze is charmant, ze is lief, aantrekkelijke vrouw..maar hij wil gewoon een jonger strak wijf want hij vindt zichzelf een jonge God..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
tja de natuur doet nare dingen met je
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handenquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
tja de natuur doet nare dingen met je
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ben 54 en heb ook ouderdomsvlekjes op mijn handen
Tja, tis wat het is
Ik denk dat ze een ex-roker isquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar zij zit eronder, op haar armen en gezicht, met goed licht en make-up lijkt ze al veel jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |