Het is zo'n muppet met dat lange hoofd en haar recht overeind, ach arme Ben. Hij is wel lief.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan alleen maar lachen, elke keer als ik het hoofd van Ben zie.![]()
Die ogen hebben voor mij wat ik bij Seinfeld heb.![]()
En kent geen Freud.
![]()
Speelt Duolingo. Ik ga echt stuk.
Elsje past goed in de natuur, Robin heeft er volgens mij weinig meequote:Op donderdag 8 januari 2026 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig dat zowel Elsje als Robin in Zweden zo zielsalleen wonen.
Zweden kan hartstikke leuk zijn, maar deze twee wonen echt compleet verlaten.
en weer een derde persoonquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Wat een eng aanrecht bij Monique met die glasplaat, zit een punt op de hoek.
quote:
Wat zal die vent balen van die enkel, mein gottquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteldquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:12 schreef Firuze60 het volgende:
Ga je op date, ben je gelijk mantelzorger..
Eens hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel erg sneu voor hem, hij had het zich zeker anders voorgesteld
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens hoor.
Zit volgens mij echt veel tijd tussen je intro filmpje maken en de tijd dat de dames langskomen.
Verheug je je zo lang, breek je je enkel.
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voeltquote:Op donderdag 8 januari 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, geen medelij, die man waant zich eeuwig jong.
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat je blij mag zijn als je je op zijn leeftijd nog zo "jong" fit voelt
De man is sportiever dan sommige huismoeders van 40.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang. En wel, dan worden het enorme saggerijnen..![]()
Maar het is geen lichamelijke achteruitgang, het was een ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ken dit soort types, die accepteren echt geen lichamelijke achteruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |