Understatement zelfs, de arme man kent niet eens Freud.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Ben leuk met Claudia, ik ben alleen bang dat hij te simpel voor Claudia is.
Hopelijk zit ik er helemaal naast.![]()
Robin en Suri krijg ik echt jeuk van.
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.quote:
quote:Waaaaat!!?? Een kus in aflevering 4? Is dat een nieuw record? En niet één kus, ze gingen maar door. Kusje bij het meer, kusje in de keuken, kusje aan tafel. Bovendien vlogen de ‘schatjes’ en ‘lieverds’ ons om de oren.
Het is ongelofelijk. Zo zit je naar een man te kijken die liever lui is dan moe. En zo zien we iemand die een bosje tulpen koopt en de hele avond in de pannetjes staat te roeren. Allemaal voor zijn pareltje. Bel die andere kandidaten maar af hoor, dit is d’r.
Of juich ik te vroeg? Misschien komt Robin volgende week ineens niet meer uit zijn luie stoel. Of maakt ‘ie een vrouwonvriendelijke opmerking die in het verkeerde keelgat schiet. Of hij is het koken beu en schotelt Pearl een thuismenuutje voor waarna ze slaande ruzie krijgen.
Allemaal mogelijk, maar ik wil er niet aan denken. Bij mij is het glas halfvol. Robin en Pearl worden samen gelukkig en dit weekend wordt het 20 graden.
Ook Sjaalmans heeft het naar haar zin met de tweede kandidaat. Ze kocht zelfs drie soorten ham voor Ben. En hij mocht koffie drinken uit haar lievelingsmok. Eentje waar Sigmund Freud op staat, de bekende politicus. Claudia vindt Ben een prachtmens. En Ben? Die is vooral druk met Duolingo. Ein Riesenschnitzel is natuurlijk makkelijk. Maar wat is ‘Jungiaans therapeut’ eigenlijk in het Duits?
Snel door naar iemand die voor de verandering eens niet uitkijkt op een begraafplaats. Ze heeft alleen ook geen voordeur. Tja, je kunt niet alles hebben in het leven.
Edwin is de eerste die bij Monique op bezoek komt. Hij nam een smerige appeltaart* mee en stelde zich niet voor. Monique moet dus nog een list verzinnen om achter zijn naam te komen. Ik zou vragen: ‘Hoe spel je jouw naam eigenlijk?’
*Gadverdamme, alweer iemand die het een goed idee vindt om fruit warm te maken.
Edwin is in principe een schatje, maar Monique vindt het nog wat onduidelijk wanneer hij serieus is en wanneer hij een grapje maakt. Ik zeg altijd: bij twijfel gewoon heel hard lachen. Tweede minpuntje is dat hij met de steelpan heel hard over de keramische plaat schuift. Ik geef de beste man twee dagen. Max.
Tot slot Hans. De man met de warme voet. Na een paar lekkere pilletjes bij het ontbijt gingen ze met de rolstoel op pad. In het koffietentje deed Hans zijn uiterste best om Yvonne af te schrikken. ‘Normaal gesproken loop ik 50 kilometer. Door de bergen. Op sokken. Zonder water. Eigenlijk moet jij dat ook kunnen.’
Zo, dacht Hans. Binnenkort weer lekker ’s ochtends alleen in alle rust het nieuws op de iPad lezen.
Fijn weekend!
Dat zou een keer tijd worden anders.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
Wat een griezel is die Robin.
Die is maar op 1 ding uit.
Die man bij Monique versta ik de helft van de tijd niet.
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
Tis maar de vraag of Hans die 2x 10km nog kan na de genezing, kan nog wel eens flink tegenvallen
En dan waren die 3 meiden nog héél jong. Wat een raar en naar ongeluk.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk om op zo'n manier je vrouw kwijt te raken.
Ik gun hem na 9 jaar echt een leuke vriendin.
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:
Monique moet even opscheppen..
en niet krassen op mijn kookplaat!
Hahaha, moet zeggen dat ik die glutenvrije zeur nu ook niet bepaald een aantrekkelijke sul vind, maar Monique met haar ontplofte botox aardappel hoofd komt ook niet echt aardig over..quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Net toen ze moest vermelden dat ze project manager is en wel wereldwijd, liet ze de piepers aanbranden. En kreeg die sul op zijn klote dat hij niet met de pan mocht bewegen. Volgens mij was ze zelf wat aangebrand dat ze haar super carriere niet verder kon uitmelken. Ik heb wat tegen haar, ik mot haar niet.
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.quote:
Vraag je nu om een spoiler?quote:Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.![]()
Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen?![]()
![]()
quote:
Het is wachten op sidekick Simone die even (een nachtje) langs komtquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Terugkerend bij elke kandidaat dit jaar. Bij elke gast die komt logeren.![]()
Oh is er al iemand bij die Pearl geweest of laten ze die volgens het script kleffen?![]()
![]()
Lijkt mij wel gaaf hoor, maar dan 5 km heen en 5 km terugquote:Op donderdag 8 januari 2026 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Al is de dame 40 wie heeft er zin om 10 km te lopen over rotsen.
Thanks! Moest er flink bij grinnikenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn kijkt ook en geeft zijn mening:
Nico Dijkshoorn kijkt 'Winter vol liefde' : "Laat twee mensen boodschappen doen en ik voorspel precies hoe lang ze bij elkaar blijven"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |