Je klassieke boomer vent.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:32 schreef Chea49 het volgende:
Erger me dood aan die Robin. Je kiest enkele vrouwen uit om je te komen bezoeken maar doet geen moeite om eten in huis te halen? Met zijn 2de kandidate zal het ook snel mis gaan want meneer is denk ik tóch liever alleen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn kijkt ook en geeft zijn mening:
Nico Dijkshoorn kijkt 'Winter vol liefde' : "Laat twee mensen boodschappen doen en ik voorspel precies hoe lang ze bij elkaar blijven"
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwensquote:
Hij was daar echt totaal niet op zijn plaats, dat had hij toch van te voren ook kunnen bedenken lijkt me. Ik vrees voor hem dat zijn zelfbeeld niet heel erg klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Elke keer als ik die man uit Antwerpen zag en hoorde, moest ik denken aan Marc-Marie HuijbregtsLeek me tevens homo, maar goed.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt de tweelingzus of een grapje?
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouwquote:Op zondag 11 januari 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuke vrouw, vind het een leuk stel trouwens
O vind je hem dan zo boerenlul?quote:Op maandag 12 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gun Pearl iets veel beters dan die man. Zo'n leuke, lieve, gezellige vrouwDie gun je toch een man die net zo is, en niet zo'n boerenlul.
Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.quote:Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind je hem dan zo boerenlul?
Maar het is inderdaad een hele lieve vrouw
Oh, nu is m'n hele reactie weg. Maar samenvattend: ja ik vind hem best wel een boerenlulquote:Op maandag 12 januari 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind je hem dan zo boerenlul?
Maar het is inderdaad een hele lieve vrouw
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist dan denk ik? Maar over het algemeen vind ik hem vooral veel aan zichzelf denken. Misschien normaal na zoveel jaren in je eentje midden in een bos wonen, maar erg prettig, zeker voor zo'n vrouw als Pearl, lijkt het me niet.
Volgens mij weet hij wel wat vrouwelijke aandacht is. Hij is geen groentje en denk dat Simone ook wel meer heeft gehad dan koffie. Ik vind hem een beetje een geile beer (en een hork)quote:Op maandag 12 januari 2026 23:06 schreef jaha het volgende:
[..]
Hij komt mij eerder over als iemand die moet wennen aan vrouwelijke aandacht dan dat het nou een hork is. Hopelijk gaat hij door zijn contact met Pearl wat groeien, want er ontstaat wel iets tussen die twee.
Daar heb je wel gelijk in, Monique en de setting helpen ook niet echt mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:57 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind Monique een hele gereserveerde tante tegenover Edwin
En Edwin is ook niet erg toegankelijk![]()
En dan nog dat nichtje, waarom is die niet gewoon in haar eigen huis?
Is dat Henny Huisman die al die cupjes één voor één weggooitquote:
Ja, daar kopen wij niets voor....quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke, knappe en vooral normale vrouw die Natascha bij Klaas.
Super creepyquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:16 schreef Soury het volgende:
Oehhh wat ongemakkelijk dat auto ritje met Gilbert, alof hij haar elk moment gaat bespringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |