Nou inderdaad jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scheelt maar 6 maanden.Ja een jaar kan het ook zijn.
Die oproep zit ook al maanden voor de opnames. Als je dan de reünie nog rekent is het echt een lang traject voor ze.
Vind haar wat stijf en formeel. "Leuk je te ontmoeten"quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke, knappe en vooral normale vrouw die Natascha bij Klaas.
Ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Zei Robin nou op het einde "ze heeft veel knuffelvlees"?
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."quote:
Geen idee, was ergens aan het einde, zat met een half oog te kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je verkeerd? Oh was dat in de vooruitblik. Die druk ik altijd weg. Net als het begin "Vandaag in...."
quote:Zo kijken mensen als een filmpje tegenvalt. Links zien we Hanneke. Die heeft jarenlang een relatie met een Oostenrijker gehad, maar het ging uit. Waarschijnlijk is de beste man net een keer te vaak met sneeuw onder zijn schoenen naar binnen gelopen. Daarom probeert Hanneke nu een Nederlandse man aan de haak te slaan. Misschien wordt het Simon wel. Van Nick. Die stuurde ook een filmpje in. Alleen zei hij wel ‘ski you later’. Eigenlijk ben je dan al af.
Bij Elsje Fiederelsje is het gisteravond laat geworden. Vooral Gilbert heeft de klompjes bij het vuur gezet en tot diep in de nacht zitten wijnen met Els. En nu is de beer los. Elke gelegenheid grijpt hij aan om Elsje aan te raken of een kusje te geven. Hij begon zelfs te huilen. Als het aan onze billenman ligt, gaan ze morgen trouwen. Rustaaagh, Gilbert. Bovendien loopt Jack Black ook nog rond omdat Elsje hem niet weg durfde te sturen.
Bij Monique in Zwitserland zijn ze ook met z’n drietjes, maar dat komt omdat er steeds een nichtje rondhangt. Niemand weet waarom. Hoogste tijd dus voor een quizvraag: waarom hangt er bij Monique steeds een nichtje rond?
A. Monique is bang dat Edwin een seriemoordenaar is en durft niet alleen te zijn.
B. Het nichtje moet buiten beeld de grapjes van Edwin uitleggen die Monique niet snapt.
C. Het nichtje ziet eindelijk haar kans schoon om op televisie te komen, na eerdere mislukte audities bij First Dates, De Slimste Mens, Goede Tijden Slechte Tijden, Utopia, Heel Holland Bakt, Je Zal Het Maar Hebben en de Soundmixshow.
Edwin voelde zich bij het ontbijt trouwens net Hennie Huisman, maar dat grapje snapte niemand. Daarna gooide hij alle koffiecupjes 1 voor 1 in de vuilnisbak en ook dat werd niet begrepen. In de middag werd zijn kledingstijl afgekraakt en ze sloten de dag af met een zwart geblakerde appeltaart die van binnen nog bevroren was. Als dat geen neuken wordt.
Bij Klaas kwam de keurige Natasja. Tijdens de sneeuwwandeling deed de gastheer een heus Ilyaatje. Volgens Natasja is het duidelijk te merken dat Klaas vaak door sneeuw banjert, want ze houdt hem niet bij. Verder loopt het allemaal soepel hier, maar volgens mij is Natasja iets te keurig voor hem. Deze vrouw rijdt nooit door oranje, wast glazen potjes af voordat ze ze in de glasbak gooit en strijkt zelfs haar sokken.
Tot slot Clau en Ben. Ben vond de gele trui van Clau een cadeautje om mee wakker te worden. Mijn vrouw trok ook een keer een gele trui aan ’s ochtends en toen heb ik tot half 12 net gedaan alsof ik sliep. Terwijl ik om kwart over zeven al wakker was.
Maar ja. Ieder zijn ding. Ik zou ook geen app downloaden die mij vertelt dat ‘school’ in het Duits ‘Schule’ is. En ik zou al helemaal niet naar een meertje toe rijden om daar een paar minuten op mijn hurken in het ijskoude water te gaan zitten op harde kiezels.
Voor Ben is het natuurlijk anders. Hij heeft Clau in badpak gezien dus zijn dag is goed. Hij vond het een mooi beeld. Al neemt hij de volgende keer wel slippers mee. En nog een tip van mij, Bennie Boy: je moet op een grote rots naast het water gaan zitten huilen. Dan krijg je misschien nog een kus ook.
Proost. Op de fijne ballentijd!
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Geinig stukje![]()
Is Rick Evers een Bekende Nederlander ofzo?
Ah okee, bedankt voor het posten danquote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen idee, sinds vorig seizoen kwam ie langs op mn tijdlijn en op volgen gezet. Vind t ook altijd wel geinig.
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Zei Robin nou op het einde "ze heeft veel knuffelvlees"?
Elk seizoen gebeurt dat wel een paar keer. Het ligt denk ik ook wel aan de opzet, waarbij soms kandidaten tegelijk op bezoek zijn. Daar ben ik zelf niet zo gecharmeerd van al levert het natuurlijk wel spannender televisie op. Daarom doen ze dat waarschijnlijk ook zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:30 schreef Kanaroe het volgende:
Maar dat hoort misschien bij het programma, ik kijk voor het eerst
Hij had “cowboy verhalen” aldus Elsje.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Wat zuur is Elsje over die Jeroen, volgensmij heeft ze hem ook 0 kans gegeven.
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
Grappig, Klaas benoemt dat hij haar de kans wil geven om te praten en te vragen. Vervolgens een stil ontbijt en dan vermeld zij dat ze fijn met elkaar kunnen pratenEr zit ook geen enkele pit in haar. Mooi omhulsel
Kweet niet tot nu toe vind ik haar saai.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kan Natasja ook niet goed peilen, maar vind haar juist uitstekend passen bij Klaas.
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:03 schreef Kanaroe het volgende:
Van Jeroen hebben we eigenlijk maar weinig gezien
Van een boswachter zou je meer interesse verwachten in de omgeving en zulks
Allemaal gemist
Jeps, jammerquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die kroop al direct in zijn schulp toen die Gilbert erbij kwam.
Ja onnodig, als ze had gezegd dat er geen klik is tussen hun was dat ook goed geweest. Nu leek het alsof de schuld bij hem lag.quote:Op woensdag 14 januari 2026 20:39 schreef Remco het volgende:
Wat zuur is Elsje over die Jeroen, volgensmij heeft ze hem ook 0 kans gegeven.
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk..quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Jeps, jammer
Heeft geen kans gehad
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ging direct al mis met die sigaar en mercedes, eerste indruk..
Eigenlijk heb ik hier ook de pest over in, dit vind ik net zo ruk als spoilers plaatsen, nu kan ik niet anders naar haar kijken als actrice..quote:Op woensdag 14 januari 2026 11:14 schreef golfer het volgende:
Nog wat roddels over Pearl:
https://showblad.nl/enter(...)t-wordt-er-verzwegen
Dat was wel prachtig hoorquote:Op woensdag 14 januari 2026 21:12 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf gemist eerlijk gezegd
Zal haar laatste helling wel zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
Wat eet die Klaas eigenlijk goor.
Eva kan goed skieen hoor, aldus Andre![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |