SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op woensdag 10 december 2025 13:06 schreef Meke het volgende: [..] Nee
Het is een meisjesnaam, zoals Lieke maar dan met een e ipv een ie
Dus je spreekt het uit zoals teken, maar dan zonder N
![]()
Toch niet hoor, ik werk zelfs de hele week niet meerquote:Op woensdag 10 december 2025 04:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
De rest mag nog even blijven liggen, Strani doet het ochtendwerk vandaag alleen.
Twente is ook wel een beetje het Spanje van Nederlandquote:Op woensdag 10 december 2025 08:56 schreef Arizona het volgende:
Hier in Twente zeggen we altijd al
Looooooopez
Graagquote:Op woensdag 10 december 2025 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik zal er eens op gaan oefenen.
quote:
Zijn ze daar ook altijd vrij?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Twente is ook wel een beetje het Spanje van Nederland
Nu snap ik ook waarom je nooit reageerde als ik je riep.quote:
Maar om de eerste 'e' kort uit te spreken zou het toch Mekke moeten zijn?quote:Op woensdag 10 december 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom je nooit reageerde als ik je riep.
Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar om de eerste 'e' kort uit te spreken zou het toch Mekke moeten zijn?
Wel als je gewoon de Nederlandse spellingsregels volgtquote:Op woensdag 10 december 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn.
Mehhke klinkt als een heel lief schaapjequote:Op woensdag 10 december 2025 14:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel als je gewoon de Nederlandse spellingsregels volgt
Ja, zeker als je ziet wat je er voor terugkrijgt...quote:Op woensdag 10 december 2025 14:05 schreef Arizona het volgende:
Nederland is een smakeloos land. Wat een pareltjes zijn er uit de top 2000
quote:Op woensdag 10 december 2025 14:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mehhke klinkt als een heel lief schaapje![]()
Ja, te veel stemacties, te veel van dezelfde artiesten en te veel recente troep maken het niet beter.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:06 schreef Arizona het volgende:
De Evergreen-lijst van laatst is écht veel meer mijn ding tegenwoordig
Het is meer de hype 2000 dan de top 2000 aan het worden.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, te veel stemacties, te veel van dezelfde artiesten en te veel recente troep maken het niet beter.
Vrij geestig ook wel.quote:
Vanavond maar even kijken hoeveel van mijn stemmen met hebben gered gezien dat allemaal liedjes in de gevarenzone zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:05 schreef Arizona het volgende:
Dat zou dan wel weer goed samen gaan met gekke.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar om de eerste 'e' kort uit te spreken zou het toch Mekke moeten zijn?
Wat probeer je te insinuerenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer goed samen gaan met gekke.
Het is zeven dagen muziek, dus uiteindelijk vallen Suzan en Marco en Bløf en Freek wel weg tegen het geheelquote:Op woensdag 10 december 2025 14:27 schreef BillDauterive het volgende:
Een paar dagen geleden dacht ik: "Ach, gelukkig begint de top 2000 snel. Dan kunnen we dat gezeik met het songfestival even vergeten", maar nu heb ik er al meteen minder zin in
Mij hoor je niet klagen over Bløf hoor. Leuke bandquote:Op woensdag 10 december 2025 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zeven dagen muziek, dus uiteindelijk vallen Suzan en Marco en Bløf en Freek wel weg tegen het geheel
Helemaal niets Meke’tje.quote:
Weinig overlap met Effe Serieus-fans blijkbaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen over Bløf hoor. Leuke band
Stom hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weinig overlap met Effe Serieus-fans blijkbaar.
Is de lijst al bekend dan?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:05 schreef Arizona het volgende:
Godsamme Fredquote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helemaal niets Meke’tje.
De uitspraak van die versie laat ik aan anderen.
Ik moet mezelf een beetje corrigeren, bij nader inzien. Er zijn niet eens heel veel pareltjes uit, maar er staan gewoon heel veel parels niet inquote:Op woensdag 10 december 2025 14:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker als je ziet wat je er voor terugkrijgt...
Dat jij Gekke Mekke bentquote:
Suzan en Marco lijkt mij niet het allerbeste advies voor Suzan voor een toekomstige samenwerking.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zeven dagen muziek, dus uiteindelijk vallen Suzan en Marco en Bløf en Freek wel weg tegen het geheel
TR gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Arizona op 10-12-2025 16:09:58 ]
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Arizona het volgende:
Ik laat een traantje om het verlaten van de volgende nummers van de lijst der lijsten (tenminste, dat was hij ooit).
En om de vetgedrukten laat ik dikke tranen.I do had ik vorig jaar op gestemd en dit jaar niet, het spijt me zooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb op geen van deze nummers gestemdquote:Op woensdag 10 december 2025 16:02 schreef Meke het volgende:
[..]
I do had ik vorig jaar op gestemd en dit jaar niet, het spijt me zoo
De waarheid mag gezegd wordenquote:
Dus het is jouw schuldquote:Op woensdag 10 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
Oh I do staat er nog per ongeluk bij, daar ben ik niet rouwig om![]()
[..]
Ik heb op geen van deze nummers gestemd![]()
Maar daar gaat het niet om
Ok, deze week niet, maar dan ben je wel de rest van het jaar bezig deze week in te halen.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch niet hoor, ik werk zelfs de hele week niet meerHet is maar goed dat Luctor gewoon is opgestaan
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:09 schreef Arizona het volgende:
Oh I do staat er nog per ongeluk bij, daar ben ik niet rouwig om
Oja ik zie hetquote:Op woensdag 10 december 2025 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgorde nog niet, maar wel welke nummers erin staan.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja ik zie het
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/
K3 heeft het gehaald
En Comic Sans is dan weer geen probleem.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
Ondertussen in Amerika: Marco Rubio verbiedt lettertype Calibri omdat het te woke is
Daarom treden ze ook 16x op in Ahoyquote:Op woensdag 10 december 2025 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
De Toppers verkopen ook tig keer de Arena uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom treden ze ook 16x op in Ahoy
Calibri ingesteld omdat het bestaat leesbaar was voor mensen met dyslexie en slechter zienden. Dat soort mensen mogen dus weer in de stront zakken van de Republikeinen...quote:Op woensdag 10 december 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
Ondertussen in Amerika: Marco Rubio verbiedt lettertype Calibri omdat het te woke is
TIL dat een lettertype woke kan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Calibri ingesteld omdat het bestaat leesbaar was voor mensen met dyslexie en slechter zienden. Dat soort mensen mogen dus weer in de stront zakken van de Republikeinen...
TIL wat TIL is.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
TIL dat een lettertype woke kan zijn.
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?quote:AI-overzicht
"Til" kan verschillende betekenissen hebben: een bruggetje (Gronings/Oudfries), een verkorting voor "Today I Learned" in internetjargon, een onderdeel van de medische term TIL-therapie (tumor-infiltrerende lymfocyten voor kankerbehandeling), of een voornaam, zoals voetballer Guus Til. Afhankelijk van de context, verwijst het naar een constructie, informatie, een medische behandeling, of een persoon.
'of een voornaam, zoals Guus Til'.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
TIL wat TIL is.
[..]
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?
Die mensen moeten maar gewoon beter hun best doenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'of een voornaam, zoals Guus Til'.![]()
Maar blijkbaar omdat het bepaalde mensen helpt een tekst makkelijker te lezen. En dat willen we natuurlijk niet. Mensen die andere lettertypes niet goed kunnen lezen zijn faalhazen. Blijkbaar. En daar gaan we geen rekening mee houden.
Had dan Till Lindemann genoemd als AI zijnde.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'of een voornaam, zoals Guus Til'.![]()
'ke' is al een verkleinversie. Dus dan zou het eigenlijk Meetje moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helemaal niets Meke’tje.
De uitspraak van die versie laat ik aan anderen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Arizona het volgende:
Ik laat een traantje om het verlaten van de volgende nummers van de lijst der lijsten (tenminste, dat was hij ooit).
En om de vetgedrukten laat ik dikke tranen.Treurig ja. Maar hoe een nummer er vanaf plek 1190 uit kan vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigquote:Op woensdag 10 december 2025 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, deze week niet, maar dan ben je wel de rest van het jaar bezig deze week in te halen.
Al mijn wek-acties van de komende weken zijn dan dus exclusief op jou gericht.
Ach wat is tegenwoordig niet Woke?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
TIL wat TIL is.
[..]
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?
Lekker hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigIk heb veel vakantiedagen opgespaard en pas in de tweede week van januari wordt m'n werkschema weer een beetje normaal
Weet je wat, ik kom ook gewoon langs! Gaan we samen een vulkaar beklimmen daar!quote:Op woensdag 10 december 2025 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor
Voor mij vallen de feestdagen sowieso wel gunstig. Komende week is nog een volle werkweek en daarna twee halve weekjes thuiswerken. En dan vanaf oudjaarsdag ben ik lekker 2 weken vrij en gaan we een week de zon opzoeken, hopelijk vinden we hem op Gran Canaria dan
.
Qarabag uit... En Qarabag heeft al zeven punten. Gaat moeilijk worden voor Ajax.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hup Ajax.
De jonkies hebben het vanmorgen goed gedaan.
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Qarabag uit... En Qarabag heeft al zeven punten. Gaat moeilijk worden voor Ajax.
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepen
Ik heb het idee dat we het hiermee alleen maar erger maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
'ke' is al een verkleinversie. Dus dan zou het eigenlijk Meetje moeten zijn.
Waarom denk je dat, Luctor?quote:Op woensdag 10 december 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.
Omdat de wereldkampioen van 13 jarige jongetjes kansloos verliest .quote:
Ik wijs er graag op dat Spanje inmiddels wereldkampioen isquote:Op woensdag 10 december 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de wereldkampioen van 13 jarige jongetjes kansloos verliest .
De achterstand die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.
Jep.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De achterstand die je wist dat zou komen
Ik denk niet dat je er iets aan gaat missen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
Moet Ajax nu al? Ik heb zo een vergadering. Mweh.. Ach, misschien is het maar goed dat ik het voetbal mis
Ik wilde me eigenlijk gewoon volvreten in de hotelbuffettenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik kom ook gewoon langs! Gaan we samen een vulkaar beklimmen daar!
Oké daar kan ik me ook wel in vindenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde me eigenlijk gewoon volvreten in de hotelbuffetten
Helaas kan ik daar niks van zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:04 schreef sportfreak het volgende:
Ach, Ajax...
Gelukkig hebben we nog wel de handbaldames.
Volgens mij zend Viaplay het uit op het open kanaal zodat iedereen het zou moeten kunnen zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niks van zien.
Oh?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij zend Viaplay het uit op het open kanaal zodat iedereen het zou moeten kunnen zien.
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:quote:
Wat denk jij ? Kunnen ze Noorwegen verslaan op weg naar de finalequote:
Word lastig vrees ik, Noorwegen is nogal een angstgegner voor Oranje.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat denk jij ? Kunnen ze Noorwegen verslaan op weg naar de finale
Ik heb op 22 volgens mij een andere zender zitten.🤔quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:
Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
Well done Bakuquote:Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Meke het volgende:
Sowieso, Baku alleen maar goede herinneringen aan. Wat een TOP-ESF winnaar toen we daar 15(!) jaar geleden waren
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, weer thuis na het sporten. Hoe gaat t met Ajax?
Liefde maakt blind. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Meke het volgende:
Ai, Ahukunzade, nu moeten we echt bang worden
Oeh cadeautje.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ook bijzonder, volgens PostNL komt er morgen weer een pakketje aan van een webshop waar ik vandaag al een pakket van heb ontvangen:
Heb verder niks anders besteld. Het pakket is groter qua afmetingen, maar wel lichter qua gewicht dan die ik vandaag heb ontvangen.
Haha nee ik zit het geschreeuw naast me te negeren en dacht: laat ik ook doen of ik eens wat intelligents over voetbal kan zeggen dus heb letterlijk de naam overgetypt die in beeld stond.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Maar dit gaat wel erg ver.
2025 blijft maar nemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Ach en daar gaat Hans Otjes. Die ken ik vooral van Bassie en Adriaan en de shows van Andre van Duin
https://www.rtl.nl/boulev(...)s-otjes-78-overleden
Ja Sophie Kinsella ook alquote:Op woensdag 10 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2025 blijft maar nemen.
Zegt me niks, maar ik zie pas 55 jaar.quote:
Ja is een schrijfster van feelgoodboeken. Haar bekendste is Shopaholic. Ze had een hersentumor en heeft daar ook een heel mooi boek over geschreven, over hoe dat voor haar wasquote:Op woensdag 10 december 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ik zie pas 55 jaar.
Bizar ditquote:
Even gekeken op mijn tv. Die gaat van 21 naar kanaal 23.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:
Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
Jullie gaan een wedstrijd terugkijkenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:39 schreef Meke het volgende:
Nou van plezier gaan we straks óók nog Inter - Barcelona kijken
Actuele beelden van Mekequote:Op woensdag 10 december 2025 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een gezellige woensdagavond in huize Meke!
Oja, potato potato, allemaal één pot nat daar in Spanjequote:Op woensdag 10 december 2025 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jullie gaan een wedstrijd terugkijken
Op politiek niveau ben ik erg blij met deze post. Op persoonlijk niveau wat minder.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, potato potato, allemaal één pot nat daar in Spanje
Ah dus jullie zitten Athletic Bilbao - Paris Saint Germain te kijken aangezien dat de enige Spaanse wedstrijd isquote:Op woensdag 10 december 2025 21:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, potato potato, allemaal één pot nat daar in Spanje
Ik denk dat ze in Bilbao behoorlijk beledigd zouden zijn door voor Barcelona uitgemaakt te wordenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Op politiek niveau ben ik erg blij met deze post. Op persoonlijk niveau wat minder.
En dat met die jeugd erin.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hoera Ajax! Lekker lekker lekker lekker. BAM
Ik heb geen idee wie Joe is.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
ITS GOING TO BE A COLD AND LOONLIE CHRISSEMAS WIDDOUT JOE
Is Biden er niet bij?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
IJs_beer luistert denk ik altijd naar radiozender Joe en dat kan dan op een of andere manier niet, waardoor het aan zal gaan voelen als hele koude kerst.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Joe is.
We zijn er allemaal van ondersteboven.quote:
Oh, zo had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
IJs_beer luistert denk ik altijd naar radiozender Joe en dat kan dan op een of andere manier niet, waardoor het aan zal gaan voelen als hele koude kerst.
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zo had ik er nog niet over nagedacht.
Het is ook al laat, bijna bedtijd voor jou!quote:Op woensdag 10 december 2025 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zo had ik er nog niet over nagedacht.
Fred Grim, wonderdokter.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn er allemaal van ondersteboven.
Af en toe heeft die jongen nog een herinnering nodig he.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook al laat, bijna bedtijd voor jou!
Standbeeld op het Museumplein.quote:
Ja, nog even glas leegdrinken en dan naar bedje toe.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook al laat, bijna bedtijd voor jou!
Ik wil dit best als standpunt brengen op het museumplein, hoor.quote:
Ah net het woord standpunt zo vaak gebruikt dat ik die nu automatisch weer als woord gebruikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil dit best als standpunt brengen op het museumplein, hoor.
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!quote:Op woensdag 10 december 2025 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
Als het om een brandpunt gaat, echter. Dan ga ik naar Oss.
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah net het woord standpunt zo vaak gebruikt dat ik die nu automatisch weer als woord gebruik
Ja, die idd.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!
Ach iemand moest een van de meest sneue users van dit forum toch eens zonder fluwelen handschoenen aanpakken hequote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.
Zeg eens niet van die gekke dingen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
Verder vind ik dat nieuwe nummer van Taylor Swift ook echt pure oor**^&^&*
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen.
Als er een nieuwere is na Fate of Ophelia heb ik die nog niet gehoordquote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
Wel mooi dat jij vrij snel na zijn reacties een soort Mod break in bracht om het on topic te houden i.p.v. al het anderequote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.
Begrijpelijk. Ik had mijn boom ook op zaterdag opgezet en op zondag de rest gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
Boom staat, zit wat versiering in, en nu heb ik eigenlijk geen zin meer om de rest ook te doenAch, morgen weer een dag
OpHiLie ie-àhquote:
Die bedoel ikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er een nieuwere is na Fate of Ophelia heb ik die nog niet gehoord
Raye-Where is my husband?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!
Ik wil alleen maar voorkomen dat je in een sleur terechtkomtquote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar voorkomen dat je in een sleur terechtkomt
Pak van mijn hart.quote:
Maar ik vraag je niet om normaal, ik vraag je om veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigIk heb veel vakantiedagen opgespaard en pas in de tweede week van januari wordt m'n werkschema weer een beetje normaal
Ik had die eigenlijk nog niet gehoord. Net geluisterd dus heel veel kan ik er nog niet over zeggen. Maar na een eerste luisterbeurt vind ik m wel ok.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
Ben jij zo'n fan van Bennie Jolink?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik vraag je niet om normaal, ik vraag je om veel meer dan normaal.
Gewoon zeggen dat er een beter topic over deze discussie op de Frontpage staat en daarna de deur dichtdoen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:58 schreef Strani het volgende:
Miods, kunnen jullie niet gewoon een topic specifiek over de Israëlkwestie openen en de sleutel ervan weggooien? Niet meer naar kijken? Soort van Fight Club? We komen er soms maar praten er niet over?
Klopt. Al is dat morgen of overmorgen wel weer voorbij. Komt meestal in golfbewegingen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, alles is nu terug normaal in het topci volgens mij, dus kunnen we daar ook wel over ophouden toch.
Ik heb nog een voorzichtige steunbetuiging gepost en ja, inderdaad. Dat is het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
Mja, alles is nu terug normaal in het topci volgens mij, dus kunnen we daar ook wel over ophouden toch.
Oude mannen als wij hebben altijd nog wel één goede klap om uit te delen. Maar daarna moeten we een aantal dagen bijkomen op ons balkon.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorzichtige steunbetuiging gepost en ja, inderdaad. Dat is het wel zo'n beetje.
@:redefine we blijven gewoon weer veilig in de SC.
Voor nu wel, maar doe je maliënkolder en hellebaard nog maar niet terug in het vetquote:Op woensdag 10 december 2025 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
Nou dat vind ik niet zo heel eerlijk. Redefine heeft echt al járen niet meer in NWS gepost en die reputatie verdient hij ook echt niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
TheVoice4Ever is toch specifiek van dit subforum gebannen? Dat zou ik best een effectief middel vinden om de kneus van het nieuwtjestopic weg te houden.
Moet het persé op batterijen zijn dan?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft kerst ben ik nog op zoek naar een kleine kunstkerstboom voor in mijn gang. Die heb ik nu ook wel, maar heeft zijn beste tijd wel gehad en ziet er eigenlijk wel erg goedkoop en lelijk uit. Het stomme is dat veel van die kerstboompjes op batterijen zijn of 40 groot, terwijl ik iets zoek van 50 - 60. En dan nog zonder zo'n lelijke plastic kruis als standaard. Is toch moeilijker qua eisen dan ik had gedacht
Ik snap wat je bedoelt, maar die vind ik nog wel leuk en makkelijk te onthoudenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Raye-Where is my husband?![]()
Dat vind ik zo’n schreeuwlied.
Nee juist niet. Want heb daar gewoon een stopcontact zitten. En ik heb dat boompje daar langer aanstaan dan mijn grote kerstboom in de huiskamer, want naast sfeer is het ook wel handig als verlichting in de gang. Anders zou ik constant batterijen moeten verwisselen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moet het persé op batterijen zijn dan?
Je maakt er een geintje van, maar ik ben serieus. Niemand moet die kneus - en dat is niet Redefine - dus waarom zou je hem niet gewoon van dit gedeelte van het forum verwijderen?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo heel eerlijk. Redefine heeft echt al járen niet meer in NWS gepost en die reputatie verdient hij ook echt niet meer.
Mij bannen is natuurlijk altijd terecht.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo heel eerlijk. Redefine heeft echt al járen niet meer in NWS gepost en die reputatie verdient hij ook echt niet meer.
Dan koop je toch een boom zonder lichtjes en dan los lampjes met een stekker erbijquote:Op woensdag 10 december 2025 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Want heb daar gewoon een stopcontact zitten. En ik heb dat boompje daar langer aanstaan dan mijn grote kerstboom in de huiskamer, want naast sfeer is het ook wel handig als verlichting in de gang. Anders zou ik constant batterijen moeten verwisselen.
Maar bijna allemaal zijn ze dus met batterijen i.p.v. op stekker. Of veel te groot of te klein, of gewoon niet mooi.
Ook over serieuze dingen kun je geintjes maken, tenzij het om echt ernstige dingen gaat natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2025 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je maakt er een geintje van, maar ik ben serieus. Niemand moet die kneus - en dat is niet Redefine - dus waarom zou je hem niet gewoon van dit gedeelte van het forum verwijderen?
Het zou beter zijn voor het subforum ja. Maar hoe achterlijk, storend en dubieus ik hem ook vind, hij komt amper in de buurt van het overschrijden van de forumregels dus gegronde redenen voor een ban zijn er (terecht) niet. Anders kun je heel wat users een ban geven voor subfora.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je maakt er een geintje van, maar ik ben serieus. Niemand moet die kneus - en dat is niet Redefine - dus waarom zou je hem niet gewoon van dit gedeelte van het forum verwijderen?
Uiteraard kan dat. Maar van lichtjes elk jaar weer in een boom gaan doen zou ik ook de neiging krijgen om het Oss van Zuid-Holland (Zoetermeer) in brand te steken. Dus laten we voor de gezondheid van Koen dat maar niet doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan koop je toch een boom zonder lichtjes en dan los lampjes met een stekker erbij![]()
(Ik heb in een winkel gewerkt waar we kerstbomen en aanverwante zaken verkochten, dat merk je wel)
Dat ook. Hij is enorm aan het trollen maar zegt zelden echt dingen die ban-waardig zijn, van wat ik kan zien. Hoewel dat stukje over de barbaarse Palestijnen wat mij betreft wel in de buurt komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor het subforum ja. Maar hoe achterlijk, storend en dubieus ik hem ook vind, hij komt amper in de buurt van het overschrijden van de forumregels dus gegronde redenen voor een ban zijn er (terecht) niet. Anders kun je heel wat users een ban geven voor subfora.
Nog even los ervan dat het een type user is waarvoor FOK! zelf heel erg blij van wordt. FOK! dan he, niet de gemiddelde user.
Ook over echt serieuze dingen kun je geintjes maken. Die hebben mijn broer, schoonzus en ik nog gemaakt de dag voor de uitvaart van mijn moeder dit jaar. Net zoals mijn moeder dat destijds met ons deed de dag voor de uitvaart van mijn vader. En mijn vader had net zulke grappen gemaakt als hij er toen nog was geweest. Niets zo goed om leed te verwerken als humorquote:Op woensdag 10 december 2025 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook over serieuze dingen kun je geintjes maken, tenzij het om echt ernstige dingen gaat natuurlijk
Je noemt een voorbeeld maar ik weet niet of het technisch echt mogelijk is om iemand te bannen uit één specifiek subforum? Nou ligt dat ook volledig bij de admins, de mods kunnen zoiets niet.
Ja precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook over echt serieuze dingen kun je geintjes maken. Die hebben mijn broer, schoonzus en ik nog gemaakt de dag voor de uitvaart van mijn moeder dit jaar. Net zoals mijn moeder dat destijds met ons deed de dag voor de uitvaart van mijn vader. En mijn vader had net zulke grappen gemaakt als hij er toen nog was geweest. Niets zo goed om leed te verwerken als humor![]()
Waarbij uiteraard een misplaatste grap nog steeds fout is en een grap alsnog op het verkeerde moment gemaakt kan worden.
Hoe kan FOK! hier nou blij van worden? Zelfs een aap die constant met zijn eigen stront gooit is minder afstotelijk dan die ene kneus uit het nieuwtjestopic.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou beter zijn voor het subforum ja. Maar hoe achterlijk, storend en dubieus ik hem ook vind, hij komt amper in de buurt van het overschrijden van de forumregels dus gegronde redenen voor een ban zijn er (terecht) niet. Anders kun je heel wat users een ban geven voor subfora.
Nog even los ervan dat het een type user is waarvoor FOK! zelf heel erg blij van wordt. FOK! dan he, niet de gemiddelde user.
Klopt. Dat maakt waarom ik hem ook erger vind dan users als wereldpijn, epische baardman, chiva etc. Die zeggen eigenlijk dingen die nog erger zijn, maar daar is het ook puur dat. Bij hem zit er een verpakking omheen die doet lijken alsof het allemaal heel schappelijk en eerlijk is, maar dat is het uiteraard helemaal niet. Een soort wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook. Hij is enorm aan het trollen maar zegt zelden echt dingen die ban-waardig zijn, van wat ik kan zien. Hoewel dat stukje over de barbaarse Palestijnen wat mij betreft wel in de buurt komt.
'We' zitten sowieso niets te kijken, ik kijk naar mijn laptopquote:Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dus jullie zitten Athletic Bilbao - Paris Saint Germain te kijken aangezien dat de enige Spaanse wedstrijd is
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.
ALS JIJ NIET HÉÉL GAUW OPHOUDT HÈ REDEFINEquote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef Redefine het volgende:
Al denk ik toch dat het door verlosser Wout kwam. Maar dan in de zin dat ze hebben gewonnen omdat ze van hem verlos waren.
Kijk maar eens wat discussies na in Feedback van POL over het verbieden van het woord fascisme, dan snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 10 december 2025 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kan FOK! hier nou blij van worden? Zelfs een aap die constant met zijn eigen stront gooit is minder afstotelijk dan die ene kneus uit het nieuwtjestopic.
Houdt zelf opquote:Op woensdag 10 december 2025 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
ALS JIJ NIET HÉÉL GAUW OPHOUDT HÈ REDEFINE
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGENquote:
Oh jee, ik heb Wout Weghorst hier op het forum ontmaskertquote:Op woensdag 10 december 2025 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGEN
Die zou toch niet boos worden om Zoetermeerquote:Op woensdag 10 december 2025 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb Wout Weghorst hier op het forum ontmaskert
Wout Weghorst heeft weinig nodig om boos te wordenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zou toch niet boos worden om Zoetermeer
Dit zit veel te Rotterdams lopen te wezen voor een 020-fan.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:28 schreef Meke het volgende:
[..]
NEE JIJ ZIT MIJ TE LOPEN TE LEGGE TE BELEDIGEN
En dat voor iemand uit Borne.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit zit veel te Rotterdams lopen te wezen voor een 020-fan.
Nog niet. @Strani moet toch de koffie regelen?quote:Op donderdag 11 december 2025 06:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen, is er hier al koffie?
Net wat ik nodig heb, bedankt.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dan schenk ik zelf maar een rondje koffie.
Inmiddels is hij offline gehaald vanwege haatreacties. De AI kritiek snap ik wel maar de boodschap vond ik best grappig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kut ik moest lachen om die Mcdonalds reclame
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:19 schreef H_T het volgende:
Spaanse vrouw ontslagen omdat ze steevast te vroeg op haar werk komt
Dit deel van het verhaal had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.
Jawel, maar da's niet grappig genoeg om hier te postenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Had deze al gelezen. Maar dit is wel een beetje een clickbait titel en eerste deel van het artikel. Want in het tweede deel staat dat ze vanaf afstand (later) uitcheckte en een zonder toestemming een gebruikte accu had verkocht. Dus daar was wel wat meer aan de hand.
Dat is ook precies de reden dat ze die titel en het stuk zo schrijven. Daardoor is het grappig om te delen en/of is er ophef zodat de clicks binnenstromen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar da's niet grappig genoeg om hier te posten
Ik snap ook meestal niet hoe ze aan die afmetingen komen en het gewicht. Ik heb zelden het idee dat het klopt.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
Pakketje binnen. De afmetingen en het gewicht klopten totaal niet met wat er in de PostNL app stond.
Maar het was dus een extraatje wat bij mijn bestelling hoorde die ik gisteren heb ontvangen. Had makkelijk in een doos gekund trouwens
Ik heb vanochtend Fok! kerstpakket gekregenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
Pakketje binnen. De afmetingen en het gewicht klopten totaal niet met wat er in de PostNL app stond.
Maar het was dus een extraatje wat bij mijn bestelling hoorde die ik gisteren heb ontvangen. Had makkelijk in een doos gekund trouwens
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Fok! kerstpakket gekregen
eten, katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjesquote:
Waar ze nooit op gaan liggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eten, //katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjes
Wat een mooi pakket! En fijn dat het je gegund is om zo'n pakket te krijgen, zeker na dit jaar vol met medisch gedoe.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eten, katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjes
Ohh heerlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wee als je de lege doos niet aan Silke en Sietse hebt gegeven!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi pakketquote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je daar heel erg door verrast?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie dat @:strani vandaag zwaar verzaakt heeft?
Niet alleen geen ochtendtaken uitgevoerd, waaronder koffie zetten en mensen wekken, maar het lijkt dat hij gewoon helemaal niet is komen opdagen.
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie dat @:strani vandaag zwaar verzaakt heeft?
Niet alleen geen ochtendtaken uitgevoerd, waaronder koffie zetten en mensen wekken, maar het lijkt dat hij gewoon helemaal niet is komen opdagen.
Nu net zeker, die aan Redefine boven je?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!
Nee, maar wel nog steeds teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je daar heel erg door verrast?
Dat zijn we helaas altijdquote:Op donderdag 11 december 2025 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel nog steeds teleurgesteld.
Prachtig pakket heb je gekregen!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een erg slechte score.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
Net eindelijk eens gecheckt en 17 van de 35 liedjes waarop ik gestemd heb staan niet (meer) in de Top 2000
Een like misschien, maar geen koffiequote:Op donderdag 11 december 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!
Ja, vooral als je dan kijkt wat er niet weer terug is gekomen of eruit is gegaan. Maar de kans hierop is helaas groot met het lijstje wat ik samenstel, zijn allemaal liedjes die al op het randje stonden of ver weg aan het zakken waren.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg slechte score.
Bij mij staan 5 van de 35 er niet meer in. Maar het maakt me wel verdrietig dat twee daarvan Got my Mind Set on You van George Harrison en Handle with Care van de Traveling Wilburys zijn. Nederland is George niet waardig.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
Net eindelijk eens gecheckt en 17 van de 35 liedjes waarop ik gestemd heb staan niet (meer) in de Top 2000
Ik heb ook op Handle With Care gestemd, maar mocht uiteindelijk niet baten. Overigens geldt voor Roy Orbison hetzelfde als voor George, die is er tegelijkertijd met the Traveling Wilburys solo uitgevlogen. Iets met smakelos, land en Nederland.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij staan 5 van de 35 er niet meer in. Maar het maakt me wel verdrietig dat twee daarvan Got my Mind Set on You van George Harrison en Handle with Care van de Traveling Wilburys zijn. Nederland is George niet waardig.
Oh wat treurig dat Roy er ook solo uit isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook op Handle With Care gestemd, maar mocht uiteindelijk niet baten. Overigens geldt voor Roy Orbison hetzelfde als voor George, die is er tegelijkertijd met the Traveling Wilburys solo uitgevlogen. Iets met smakelos, land en Nederland.
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn fok kerstpakket is ook weer goed aangekomen bij de ontvanger, vind het zo leuk daar aan te kunnen bijdragen.
x 2quote:
Bedankt voor de jinx.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef Redefine het volgende:
Feyenoord ook eindelijk eens goed bezig.
Ze waren toen ook gewoon goed bezig. Daarna zijn ze gestopt met voetballen en bracht Van Persie spelers erin die nog geen skippybal zouden kunnen raken.quote:
Advocaat wissel vibes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze waren toen ook gewoon goed bezig. Daarna zijn ze gestopt met voetballen en bracht Van Persie spelers erin die nog geen skippybal zouden kunnen raken.
Ik heb op René Karst gestemdquote:Op donderdag 11 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan kijkt wat er niet weer terug is gekomen of eruit is gegaan. Maar de kans hierop is helaas groot met het lijstje wat ik samenstel, zijn allemaal liedjes die al op het randje stonden of ver weg aan het zakken waren.
Nadeel is daarbij ook nog dat er bijna alleen maar matigheid voor terug is gekomen. Los van de overkill aan Suzan & Freek en de lachwekkende nummers van de overleden Karst ook nog eens drie liedjes die vanuit het voetbal zijn gepusht.
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op René Karst gestemdLiever een Atje voor de sfeer dan een 19e Coldplay (of hoe vaak ze er ook maar in staan)
Mn nagels laten doen, feestje van een vriend die 40 wordt, sporten, Ajax Feyenoord kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie nog plannen dit weekend?
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaakquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op René Karst gestemdLiever een Atje voor de sfeer dan een 19e Coldplay (of hoe vaak ze er ook maar in staan)
19x Coldplay en smaak....quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaak
Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
19x Coldplay en smaak....
Heus welquote:
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze er zelfs 23 keer inquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?
Heb je daar ook je smakeloosheid van gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus welDat zei mijn opa vroeger al en mijn opa had gelijk
Gelachen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaak
Je bent in de war met Blof, die staan er 19 keer in. Coldplday zelfs 24 keer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het inzicht dat het leven leuk mag zijn? Jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je daar ook je smakeloosheid van gekregen?
Dat zei HTquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?
Eens. Viva la Vida is wel een goed nummer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodig
Houdt het dan ooit op?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent in de war met Blof, die staan er 19 keer in. Coldplday zelfs 24 keer.
Het leven is veel leuker zonder de muziek van Karstquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het inzicht dat het leven leuk mag zijn? JaEn dat is dus de reden dat ik op mijn opa lijk
Coldplay zelf wel met het maken van nieuwe muziek, dus ook het aantal nummers zal wat erbij komt in de lijst zal wel een keer stoppenquote:
Heel goed! Niet dat hij bij de beste 2000 nummers hoort, maar ik vind het wel een terecht eerbetoonquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodig
Oh ja. Het is weer zover.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
En als we toch over pareltjes hebben. Het gebeurde op 12 december![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Fix you staat wel veel te hoog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.
Dat en Viva la Vida maken het 12 noteringen, meer dan genoeg.
Alles in de top 10 staat veel te hoogquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fix you staat wel veel te hoog.
Bohemian rhapsody is de beste afsluiting.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles in de top 10 staat veel te hoog
De Snob 2000 sloot ooit af met Exit Music for a Film. Dat lijkt me eigenlijk de perfecte afsluiterquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bohemian rhapsody is de beste afsluiting.
Eens. Bijna alle singles van de eerste albums zijn erg goed. Daarna is het meestal wel meh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.
Dat en Viva la Vida maken het 12 noteringen, meer dan genoeg.
Ja en neequote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles in de top 10 staat veel te hoog
Dan toch liever Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Snob 2000 sloot ooit af met Exit Music for a Film. Dat lijkt me eigenlijk de perfecte afsluiter
Is alweer flink gezaktquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fix you staat wel veel te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |