Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Qarabag uit... En Qarabag heeft al zeven punten. Gaat moeilijk worden voor Ajax.
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepen
Ik heb het idee dat we het hiermee alleen maar erger maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
'ke' is al een verkleinversie. Dus dan zou het eigenlijk Meetje moeten zijn.
Waarom denk je dat, Luctor?quote:Op woensdag 10 december 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.
Omdat de wereldkampioen van 13 jarige jongetjes kansloos verliest .quote:
Ik wijs er graag op dat Spanje inmiddels wereldkampioen isquote:Op woensdag 10 december 2025 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de wereldkampioen van 13 jarige jongetjes kansloos verliest .
De achterstand die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.
Jep.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
De achterstand die je wist dat zou komen
Ik denk niet dat je er iets aan gaat missen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:58 schreef BillDauterive het volgende:
Moet Ajax nu al? Ik heb zo een vergadering. Mweh.. Ach, misschien is het maar goed dat ik het voetbal mis
Ik wilde me eigenlijk gewoon volvreten in de hotelbuffettenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik kom ook gewoon langs! Gaan we samen een vulkaar beklimmen daar!
Oké daar kan ik me ook wel in vindenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wilde me eigenlijk gewoon volvreten in de hotelbuffetten
Helaas kan ik daar niks van zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:04 schreef sportfreak het volgende:
Ach, Ajax...
Gelukkig hebben we nog wel de handbaldames.
Volgens mij zend Viaplay het uit op het open kanaal zodat iedereen het zou moeten kunnen zien.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niks van zien.
Oh?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij zend Viaplay het uit op het open kanaal zodat iedereen het zou moeten kunnen zien.
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:quote:
Wat denk jij ? Kunnen ze Noorwegen verslaan op weg naar de finalequote:
Word lastig vrees ik, Noorwegen is nogal een angstgegner voor Oranje.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat denk jij ? Kunnen ze Noorwegen verslaan op weg naar de finale
Ik heb op 22 volgens mij een andere zender zitten.🤔quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:
Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
Well done Bakuquote:Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Meke het volgende:
Sowieso, Baku alleen maar goede herinneringen aan. Wat een TOP-ESF winnaar toen we daar 15(!) jaar geleden waren
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, weer thuis na het sporten. Hoe gaat t met Ajax?
Liefde maakt blind. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Meke het volgende:
Ai, Ahukunzade, nu moeten we echt bang worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |