Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
19x Coldplay en smaak....
Heus welquote:
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodigquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze er zelfs 23 keer inquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?
Heb je daar ook je smakeloosheid van gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Heus welDat zei mijn opa vroeger al en mijn opa had gelijk
Gelachen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaak
Je bent in de war met Blof, die staan er 19 keer in. Coldplday zelfs 24 keer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het inzicht dat het leven leuk mag zijn? Jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je daar ook je smakeloosheid van gekregen?
Dat zei HTquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Coldplay er 19x in staat?
Eens. Viva la Vida is wel een goed nummer.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodig
Houdt het dan ooit op?quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent in de war met Blof, die staan er 19 keer in. Coldplday zelfs 24 keer.
Het leven is veel leuker zonder de muziek van Karstquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Het inzicht dat het leven leuk mag zijn? JaEn dat is dus de reden dat ik op mijn opa lijk
Coldplay zelf wel met het maken van nieuwe muziek, dus ook het aantal nummers zal wat erbij komt in de lijst zal wel een keer stoppenquote:
Heel goed! Niet dat hij bij de beste 2000 nummers hoort, maar ik vind het wel een terecht eerbetoonquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op René Karst gestemdLiever een Atje voor de sfeer dan een 19e Coldplay (of hoe vaak ze er ook maar in staan)
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho wacht, ik wil juist zo min mogelijk Coldplay erin! Viva la vida mag blijven, de rest lijkt me niet nodig
Oh ja. Het is weer zover.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
En als we toch over pareltjes hebben. Het gebeurde op 12 december![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Fix you staat wel veel te hoog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.
Dat en Viva la Vida maken het 12 noteringen, meer dan genoeg.
Alles in de top 10 staat veel te hoogquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fix you staat wel veel te hoog.
Bohemian rhapsody is de beste afsluiting.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles in de top 10 staat veel te hoog
De Snob 2000 sloot ooit af met Exit Music for a Film. Dat lijkt me eigenlijk de perfecte afsluiterquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bohemian rhapsody is de beste afsluiting.
Eens. Bijna alle singles van de eerste albums zijn erg goed. Daarna is het meestal wel meh.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amsterdam, Clocks, Fix You (sorry), God Put a Smile upon Your Face, Green Eyes, In My Place, Speed of Sound, Talk, The Scientist, Trouble en Yellow mogen er wat mij betreft ook in.
Dat en Viva la Vida maken het 12 noteringen, meer dan genoeg.
Ja en neequote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles in de top 10 staat veel te hoog
Dan toch liever Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Snob 2000 sloot ooit af met Exit Music for a Film. Dat lijkt me eigenlijk de perfecte afsluiter
Is alweer flink gezaktquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Fix you staat wel veel te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |