Bij mij staan 5 van de 35 er niet meer in. Maar het maakt me wel verdrietig dat twee daarvan Got my Mind Set on You van George Harrison en Handle with Care van de Traveling Wilburys zijn. Nederland is George niet waardig.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
Net eindelijk eens gecheckt en 17 van de 35 liedjes waarop ik gestemd heb staan niet (meer) in de Top 2000
Ik heb ook op Handle With Care gestemd, maar mocht uiteindelijk niet baten. Overigens geldt voor Roy Orbison hetzelfde als voor George, die is er tegelijkertijd met the Traveling Wilburys solo uitgevlogen. Iets met smakelos, land en Nederland.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij staan 5 van de 35 er niet meer in. Maar het maakt me wel verdrietig dat twee daarvan Got my Mind Set on You van George Harrison en Handle with Care van de Traveling Wilburys zijn. Nederland is George niet waardig.
Oh wat treurig dat Roy er ook solo uit isquote:Op donderdag 11 december 2025 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb ook op Handle With Care gestemd, maar mocht uiteindelijk niet baten. Overigens geldt voor Roy Orbison hetzelfde als voor George, die is er tegelijkertijd met the Traveling Wilburys solo uitgevlogen. Iets met smakelos, land en Nederland.
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn fok kerstpakket is ook weer goed aangekomen bij de ontvanger, vind het zo leuk daar aan te kunnen bijdragen.
x 2quote:
Bedankt voor de jinx.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:10 schreef Redefine het volgende:
Feyenoord ook eindelijk eens goed bezig.
Ze waren toen ook gewoon goed bezig. Daarna zijn ze gestopt met voetballen en bracht Van Persie spelers erin die nog geen skippybal zouden kunnen raken.quote:
Advocaat wissel vibes.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze waren toen ook gewoon goed bezig. Daarna zijn ze gestopt met voetballen en bracht Van Persie spelers erin die nog geen skippybal zouden kunnen raken.
Ik heb op René Karst gestemdquote:Op donderdag 11 december 2025 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, vooral als je dan kijkt wat er niet weer terug is gekomen of eruit is gegaan. Maar de kans hierop is helaas groot met het lijstje wat ik samenstel, zijn allemaal liedjes die al op het randje stonden of ver weg aan het zakken waren.
Nadeel is daarbij ook nog dat er bijna alleen maar matigheid voor terug is gekomen. Los van de overkill aan Suzan & Freek en de lachwekkende nummers van de overleden Karst ook nog eens drie liedjes die vanuit het voetbal zijn gepusht.
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op René Karst gestemdLiever een Atje voor de sfeer dan een 19e Coldplay (of hoe vaak ze er ook maar in staan)
Mn nagels laten doen, feestje van een vriend die 40 wordt, sporten, Ajax Feyenoord kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie nog plannen dit weekend?
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaakquote:Op donderdag 11 december 2025 23:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op René Karst gestemdLiever een Atje voor de sfeer dan een 19e Coldplay (of hoe vaak ze er ook maar in staan)
19x Coldplay en smaak....quote:Op vrijdag 12 december 2025 10:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik op K3 en Marco Schuitmaker. En die hebben het gewoon netjes gehaald. Niet luisteren naar de zeurpieten, Nederland heeft gewoon smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |