Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja ik zie het
https://staatieindetop2000.nporadio2.nl/
K3 heeft het gehaald
En Comic Sans is dan weer geen probleem.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
Ondertussen in Amerika: Marco Rubio verbiedt lettertype Calibri omdat het te woke is
Daarom treden ze ook 16x op in Ahoyquote:Op woensdag 10 december 2025 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
De Toppers verkopen ook tig keer de Arena uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daarom treden ze ook 16x op in Ahoy
Calibri ingesteld omdat het bestaat leesbaar was voor mensen met dyslexie en slechter zienden. Dat soort mensen mogen dus weer in de stront zakken van de Republikeinen...quote:Op woensdag 10 december 2025 16:55 schreef H_T het volgende:
Ondertussen in Amerika: Marco Rubio verbiedt lettertype Calibri omdat het te woke is
TIL dat een lettertype woke kan zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Calibri ingesteld omdat het bestaat leesbaar was voor mensen met dyslexie en slechter zienden. Dat soort mensen mogen dus weer in de stront zakken van de Republikeinen...
TIL wat TIL is.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
TIL dat een lettertype woke kan zijn.
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?quote:AI-overzicht
"Til" kan verschillende betekenissen hebben: een bruggetje (Gronings/Oudfries), een verkorting voor "Today I Learned" in internetjargon, een onderdeel van de medische term TIL-therapie (tumor-infiltrerende lymfocyten voor kankerbehandeling), of een voornaam, zoals voetballer Guus Til. Afhankelijk van de context, verwijst het naar een constructie, informatie, een medische behandeling, of een persoon.
'of een voornaam, zoals Guus Til'.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
TIL wat TIL is.
[..]
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?
Die mensen moeten maar gewoon beter hun best doenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'of een voornaam, zoals Guus Til'.![]()
Maar blijkbaar omdat het bepaalde mensen helpt een tekst makkelijker te lezen. En dat willen we natuurlijk niet. Mensen die andere lettertypes niet goed kunnen lezen zijn faalhazen. Blijkbaar. En daar gaan we geen rekening mee houden.
Had dan Till Lindemann genoemd als AI zijnde.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
'of een voornaam, zoals Guus Til'.![]()
'ke' is al een verkleinversie. Dus dan zou het eigenlijk Meetje moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helemaal niets Meke’tje.
De uitspraak van die versie laat ik aan anderen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Arizona het volgende:
Ik laat een traantje om het verlaten van de volgende nummers van de lijst der lijsten (tenminste, dat was hij ooit).
En om de vetgedrukten laat ik dikke tranen.Treurig ja. Maar hoe een nummer er vanaf plek 1190 uit kan vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigquote:Op woensdag 10 december 2025 16:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, deze week niet, maar dan ben je wel de rest van het jaar bezig deze week in te halen.
Al mijn wek-acties van de komende weken zijn dan dus exclusief op jou gericht.
Ach wat is tegenwoordig niet Woke?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
TIL wat TIL is.
[..]
Maar hoe kan een lettertype woke zijn ?
Lekker hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigIk heb veel vakantiedagen opgespaard en pas in de tweede week van januari wordt m'n werkschema weer een beetje normaal
Weet je wat, ik kom ook gewoon langs! Gaan we samen een vulkaar beklimmen daar!quote:Op woensdag 10 december 2025 18:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor
Voor mij vallen de feestdagen sowieso wel gunstig. Komende week is nog een volle werkweek en daarna twee halve weekjes thuiswerken. En dan vanaf oudjaarsdag ben ik lekker 2 weken vrij en gaan we een week de zon opzoeken, hopelijk vinden we hem op Gran Canaria dan
.
Qarabag uit... En Qarabag heeft al zeven punten. Gaat moeilijk worden voor Ajax.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hup Ajax.
De jonkies hebben het vanmorgen goed gedaan.
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Qarabag uit... En Qarabag heeft al zeven punten. Gaat moeilijk worden voor Ajax.
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles is momenteel moeilijk voor Ajax.
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Er schijnt ergens op Tonga nog een voetbalclub te zijn voor jongens onder de zes jaar waar Ajax misschien nog wel een gelijkspelletje tegen uit het vuur zou kunnen slepen
Ik heb het idee dat we het hiermee alleen maar erger maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
'ke' is al een verkleinversie. Dus dan zou het eigenlijk Meetje moeten zijn.
Waarom denk je dat, Luctor?quote:Op woensdag 10 december 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van een vrouwenteam ook nog wel moeten kunnen winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |