Ah net het woord standpunt zo vaak gebruikt dat ik die nu automatisch weer als woord gebruikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik wil dit best als standpunt brengen op het museumplein, hoor.
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!quote:Op woensdag 10 december 2025 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
ITS GOING TO BE A COLD AND LOONLIE CHRISSEMAS WIDDOUT JOE
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
Als het om een brandpunt gaat, echter. Dan ga ik naar Oss.
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah net het woord standpunt zo vaak gebruikt dat ik die nu automatisch weer als woord gebruik
Ja, die idd.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!
Ach iemand moest een van de meest sneue users van dit forum toch eens zonder fluwelen handschoenen aanpakken hequote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.
Zeg eens niet van die gekke dingen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien voor de verandering eens naar Urk, Almere of Zoetermeer. Anders raak je in een sleur.
Zoek je ruzie?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
Verder vind ik dat nieuwe nummer van Taylor Swift ook echt pure oor**^&^&*
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen.
Als er een nieuwere is na Fate of Ophelia heb ik die nog niet gehoordquote:Op woensdag 10 december 2025 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, die idd.
Wel mooi dat jij vrij snel na zijn reacties een soort Mod break in bracht om het on topic te houden i.p.v. al het anderequote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap het. Schrok me wezeloos dat je de SC uit kwam, kerel.
Begrijpelijk. Ik had mijn boom ook op zaterdag opgezet en op zondag de rest gedaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
Boom staat, zit wat versiering in, en nu heb ik eigenlijk geen zin meer om de rest ook te doenAch, morgen weer een dag
OpHiLie ie-àhquote:
Die bedoel ikquote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er een nieuwere is na Fate of Ophelia heb ik die nog niet gehoord
Raye-Where is my husband?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt hoorde ik weer dat nummer van die griet die vanaf de eerste noot aan het schreeuwen is. Hou je kalm, mens!
Ik wil alleen maar voorkomen dat je in een sleur terechtkomtquote:Op woensdag 10 december 2025 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die gekke dingen.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar voorkomen dat je in een sleur terechtkomt
Pak van mijn hart.quote:
Maar ik vraag je niet om normaal, ik vraag je om veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook niet, ik werk deze maand nog maar heel weinigIk heb veel vakantiedagen opgespaard en pas in de tweede week van januari wordt m'n werkschema weer een beetje normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |