Denk alleen maar nadat er pot-leeg-opdrachten zijn geweestquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef DaMart het volgende:
Komt ook niet vaak voor, dat er zo veel geld wordt verdiend met 1 opdracht.
Flight club, met 1 frame van de pielemuis van Brad Pitt sneaky in de film.quote:
Dat hele album is fantastisch!quote:
Ik niet. Was duidelijk aan het nep mollen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Wie zat er allemaal in een Anne Marie tunnel?
Een joker geeft maar 1 goed antwoord.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:28 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je nou met een Joker eruit gaan. Dan moet je de test wel heel slecht gemaakt hebben
Pixies top 5 beste bands ooit.quote:
Kut ik moest lachen om die Mcdonalds reclamequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg om die kerstreclameterreur te ontwijken
Ik heb Merel wel een beetje met potlood afgeschreven de vorige aflevering. Toen bracht ze de verdenking op Jurre (geld) en startte ze de ronde waarmee geld kon worden verdiend ipv jokers. Beide onnodig. Dus ik gok Loes, maar Nathan blijft voor zijn doen ook af en toe gekke dingen doen zoals het aanmoedigen om beide voorwerpen mee te nemen in het zwembad bij zowel Merel als Loes (en steeds samen te rennen). Maar bij de sinaasappels leek hij dan weer totaal geen rol te spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Pronopuntjes van Anne-Marie
En is het nou Loes of Merel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |