Yup, en dat laatste werd op het eind tot in den treure uitgemolken terwijl het maar een tientje scheelt met de vorige laagste pot ooitquote:Op maandag 10 maart 2025 17:21 schreef jcdragon het volgende:
Voor mij had die "veiling opdracht" niet gehoeven. Je weet sowieso dat er veel geboden zal gaan worden. En dan later zeggen laagste slechtste pot ooit.
quote:Bridget Maasland, Gabriël Martina, Maaike Martens, Nora Akachar, Ray Klaassens, Roos Moggré, Sam Hagens, Sophie Frankenmolen, Stijn de Vries en Teun Luijkx reizen af naar Cambodja. De bloedstollende zoektocht naar de Mol start in de hoofdstad Phnom Penh. Wie is te vertrouwen? En wie niet?
NPO start, inderdaad of anders via NLziet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef heywoodu het volgende:
Googelen is wat lastig als je nog niks mee wilt krijgen, maar waar kan ik WIDM terugkijken? Ik ben niet gewend programma's op NPO1/2/3 dusdanig laat terug te kijken dat ik het niet via KPN zelf kan doen en ben vergeten om ze op te nemen vanaf het begin
NPO Start ofzo gok ik?
Edit: die had ik nog wel kunnen bekijken, op NPO Start dus en zo te zien hoef je daar niet eens voor te betalen
Er van uitgaande dat dit van het afgelopen seizoen is:
[..]
¤2300 al.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef jcdragon het volgende:
Voor de Molloten de molveiling
https://www.marktplaats.nl/u/avrotros/45282790/
Iemand biedt ¤1000,00 voor de witte vrijstelling
Wat een droevenis dat dit wordt verkochtquote:Op maandag 10 maart 2025 19:20 schreef jcdragon het volgende:
Voor de Molloten de molveiling
https://www.marktplaats.nl/u/avrotros/45282790/
Iemand biedt ¤1000,00 voor de witte vrijstelling
Misschien willen ze een wel een groot bedrag ophalen zodat ze geen veilingopdracht meer hoeven te doen omdat ze anders de pot niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat een droevenis dat dit wordt verkocht
ahhaquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien willen ze een wel een groot bedrag ophalen zodat ze geen veilingopdracht meer hoeven te doen omdat ze anders de pot niet kunnen betalen.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag éindelijk de finale gekeken (we konden pas vorige maand ofzo echt gaan kijken, gelukkig níks meegekregen verder), en ik wilde toch even melden dat ik het opmerkelijk vond dat het Roos niet was
Nou lag het er natuurlijk ook wel zo megadik bovenop dat ze het eigenlijk juist weer niet kon zijn volgens de omgekeerdepsychologieregietherapie, maar toch
Wel een leuke mol! En ik ben nog steeds zo benieuwd waar ik Stijn van kende. Bij aflevering één dacht ik gelijk 'hey, die heeft eerder meegedaan', maar dat lijkt me sterk, en van iets buiten de Mol zal ik hem ook niet kennen. Wellicht was er ooit een kandidaat met dezelfde 'energie' ofzo
Ooooooooh die reclame ken ik wel jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
?![]()
Ik vond het ook een leuke mol
Ja hij was echt een topmol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:34 schreef heywoodu het volgende:
En nu helemaal klaar met ook de laatste uitzending. Superleuke mol, Stijn
Enige wat jammer was, maar dat lag niet aan hem, was dat hij zonder moeite duizenden euro's uit de pot kon tillen met de finalevrijstelling. Die opdrachten moeten zo gedaan worden dat een bod van de mol niet telt.
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Ah. Dit topic heeft een schop gekregen. Dan stel ik gelijk de vraag: Zijn er al geruchten over het extra seizoen in September?
quote:Volgens haar heeft het ermee te maken dat de NPO eerst ruimte maakt voor Beste Zangers. Dit muziekprogramma zal dan samen met Ik Vertrek te zien zijn aan het begin van het nieuwe tv-seizoen op de zaterdagavond.
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doenquote:Reguliere seizoen
Wat het verder betekent? Dat de nieuwe reguliere reeks voor het eerst niet in januari zal starten, want de jubileumreeks zou 20 december afgelopen zijn. Tina schrijft dat de nieuwe reeks dan pas 28 februari of 7 maart zal beginnen na de Olympische Spelen.
Meer informatie wordt binnenkort vast en zeker bekendgemaakt door AVROTROS.
Oh Daniel Boissevain zou ik tof vinden. Een van mijn favorieten kandidaten ooit!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.
Tina Nijkamp: ''Wie Is de Mol? start niet in september"
[..]
[..]
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doen
Allebei inmiddels inderdaad door de AvroTros bevestigd: 1 november & 28 februariquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Tina Nijkamp begint het extra seizoen pas op 1 November.
Tina Nijkamp: ''Wie Is de Mol? start niet in september"
[..]
[..]
In de link staan ook namen van mensen die aan het extra seizoen mee zouden doen
Klopt: Vanaf zaterdag 1 november is het jubileumseizoen dat zich afspeelt in Portugal wekelijks te zien om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1. De live finale staat gepland op 20 december. Acht afleveringen lang worden kijkers opnieuw uitgedaagd om te zoeken, te twijfelen, te vertrouwen én te ontmaskeren. Presentator Rik van de Westelaken neemt wederom de leiding in het spel waarin niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:16 schreef Meke het volgende:
Allebei inmiddels inderdaad door de AvroTros bevestigd: 1 november & 28 februari![]()
MolTalk keert bij het volgende reguliere seizoen in februari wel terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |