abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219503654
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:29 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dat merk je toch aan iemand hoe lang die weg is. Ik snap nooit hoe dit allemaal gefilmd wordt.
Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.

Er is ooit ook een opdracht geweest op een strand waarbij de presentator (weet niet meer wie dat was of hoe lang dit geleden was) zei dat hij bij iedereen de tijd vol ging praten, zodat het niet of viel dat hij de mol extra instructies gaf. (Of was het andersom, dat de mol al instructies had gehad en daardoor wat casual talk kreeg zodat hij even lag weg bleef dan de rest). Dat dekken ze echt wel in.

en als je bijvoorbeeld kijkt naar de verraders worden ze ook op een bepaald tijdstip naar hun kamer gestuurd zodat de verraders naar het torentje kunnen. En lopen er mensen van de productie op de gang zodat ze ook niet kunnen horen waar de mensen vandaan komen, o.i.d.
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:18:57 #177
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219507812
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.

Er is ooit ook een opdracht geweest op een strand waarbij de presentator (weet niet meer wie dat was of hoe lang dit geleden was) zei dat hij bij iedereen de tijd vol ging praten, zodat het niet of viel dat hij de mol extra instructies gaf. (Of was het andersom, dat de mol al instructies had gehad en daardoor wat casual talk kreeg zodat hij even lag weg bleef dan de rest). Dat dekken ze echt wel in.

en als je bijvoorbeeld kijkt naar de verraders worden ze ook op een bepaald tijdstip naar hun kamer gestuurd zodat de verraders naar het torentje kunnen. En lopen er mensen van de productie op de gang zodat ze ook niet kunnen horen waar de mensen vandaan komen, o.i.d.
Ik denk toch echt dat je wel aan meta-gaming kan doen, reactie van geluidsmannen/vrouwen en camera mensen. Directie invloed uitoefenen; script doorlezen die geslingerd worden. De aanwezigheid van welke personen buiten het spel waar en wanneer. Op een gegeven moment moet daar wel een goed beeld uitkomen.

Wij krijgen hier ook altijd het idee dat er veel meer regels zijn waar de kandidaten aan moeten voldoen dan wij horen.
  dinsdag 16 december 2025 @ 09:40:17 #178
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_219508015
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
In de podcast Trust Nobody hadden ze de theorie dat de mol zijn/haar naam spelt in het water. :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_219508186
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:

[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
Andere zagen daar juist weer een S in, wat ik ook wel weer kan begrijpen.
pi_219509871
Jammer! Zie nu pas dit topic en we zijn alweer bijna aan het einde. Ik heb al mijn punten op Nathan ingezet, gewoon een gevoel al vanaf aflevering 1.
Ik zit er niet helemaal in met die seizoen merk ik. Komt waarschijnlijk omdat ik de Vlaamse versie beter vind sinds een aantal jaar, NL kan hierdoor niet altijd boeien.
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 december 2025 @ 14:18:12 #181
367000 roos94
pi_219509883
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:15 schreef Gooischevrouw het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat ik de Vlaamse versie beter vind sinds een aantal jaar, NL kan hierdoor niet altijd boeien.
Wat origineel zeg
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 14:20:13 #182
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219509894
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat origineel zeg
Ja, dat kun je toch niet weten als het je eerste post in dit topic is :P

Welkom @Gooischevrouw *G*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 14:22:14 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219509904
Ik heb trouwens zondag teruggekeken en de test doorgespoeld :@ _O-

Toen ik maandag Trust Nobody luisterde, hadden ze het ineens over de plottwist tijdens de test :o Ik was heeel benieuwd of echt iets spectaculairs had gemist haha, maar ging erover dat er niemand op Loes zit :+ Zou wel tof zijn om EINDELIJK een mol te hebben waar niemand op gestemd heeft, maar weet niet of ze het dan zo hadden laten zien
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219510480
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:22 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens zondag teruggekeken en de test doorgespoeld :@ _O-

Toen ik maandag Trust Nobody luisterde, hadden ze het ineens over de plottwist tijdens de test :o Ik was heeel benieuwd of echt iets spectaculairs had gemist haha, maar ging erover dat er niemand op Loes zit :+ Zou wel tof zijn om EINDELIJK een mol te hebben waar niemand op gestemd heeft, maar weet niet of ze het dan zo hadden laten zien
Daarvoor mis ik nog wel echt een haakje vanuit de productie/regie met teksten van andere kandidaten als Loes kan het niet zijn. Of dan vreet ik mijn klompen op.

Ze hebben er echt een tweestrijd Merel vs Nathan van gemaakt.
pi_219512917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 14:20 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, dat kun je toch niet weten als het je eerste post in dit topic is :P

Welkom @:gooischevrouw *G*
Dank je wel :)
Ik post idd voor het eerst in dit topic. Sorry voor mijn voorspelbaarheid 🤪
  dinsdag 16 december 2025 @ 21:32:01 #186
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_219513085
Of het wordt zo een finale waarbij niemand de Mol verdenkt. En is opeens Loes de Mol en iedereen verbaasd. :o
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_219513987
Ben ook benieuwd wie de redactie nu van deze 3 kiest om de mol te mogen zijn
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')