Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.quote:Op maandag 15 december 2025 16:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat merk je toch aan iemand hoe lang die weg is. Ik snap nooit hoe dit allemaal gefilmd wordt.
Ik denk toch echt dat je wel aan meta-gaming kan doen, reactie van geluidsmannen/vrouwen en camera mensen. Directie invloed uitoefenen; script doorlezen die geslingerd worden. De aanwezigheid van welke personen buiten het spel waar en wanneer. Op een gegeven moment moet daar wel een goed beeld uitkomen.quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden ze op een bepaald moment allemaal voor een bepaalde tijd uit de groep gehouden als zoiets gedaan wordt. Dat is natuurlijk ook niet elke aflevering.
Er is ooit ook een opdracht geweest op een strand waarbij de presentator (weet niet meer wie dat was of hoe lang dit geleden was) zei dat hij bij iedereen de tijd vol ging praten, zodat het niet of viel dat hij de mol extra instructies gaf. (Of was het andersom, dat de mol al instructies had gehad en daardoor wat casual talk kreeg zodat hij even lag weg bleef dan de rest). Dat dekken ze echt wel in.
en als je bijvoorbeeld kijkt naar de verraders worden ze ook op een bepaald tijdstip naar hun kamer gestuurd zodat de verraders naar het torentje kunnen. En lopen er mensen van de productie op de gang zodat ze ook niet kunnen horen waar de mensen vandaan komen, o.i.d.
In de podcast Trust Nobody hadden ze de theorie dat de mol zijn/haar naam spelt in het water.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
Andere zagen daar juist weer een S in, wat ik ook wel weer kan begrijpen.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbijkomen dat mensen een N in de route van de kleine boot herkenden.
Wat origineel zegquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:15 schreef Gooischevrouw het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat ik de Vlaamse versie beter vind sinds een aantal jaar, NL kan hierdoor niet altijd boeien.
Daarvoor mis ik nog wel echt een haakje vanuit de productie/regie met teksten van andere kandidaten als Loes kan het niet zijn. Of dan vreet ik mijn klompen op.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:22 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens zondag teruggekeken en de test doorgespoeld![]()
![]()
Toen ik maandag Trust Nobody luisterde, hadden ze het ineens over de plottwist tijdens de testIk was heeel benieuwd of echt iets spectaculairs had gemist haha, maar ging erover dat er niemand op Loes zit
Zou wel tof zijn om EINDELIJK een mol te hebben waar niemand op gestemd heeft, maar weet niet of ze het dan zo hadden laten zien
Dank je welquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat kun je toch niet weten als het je eerste post in dit topic is![]()
Welkom @:gooischevrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |