Ja ze hadden die val van Daan bijvoorbeeld niet hoeven monteren.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Zoals verwacht was Daan De Mol, wel leuk dat ze in alle afleveringen al veel lieten zien en het ook wel mogelijk was om hem zo al op te speuren.
2e seizoen op een rij dat ik (al vroeg) goed zat
Mocht je je dit nog afvragen: René, zijn manquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die man naast Rick Paul in het publiek?
Zelfde met die ogen, vond ik ook geen denderende hint. Maargoed, je moet wat als je al honderden opdrachten en hints hebt bedachtquote:Op zondag 3 mei 2026 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat mij nu ook opvalt is dat er maar weinig gedaan is met het getal 26. In het begin zei Rick dat dit een belangrijk getal is en we dat echt moeten onthouden dit seizoen. Maar achteraf ging het alleen maar om de eerste 26 seconden. Daar had echt wel meer uit gehaald kunnen worden.
Tsja, je zal maar hebben gepost na de 1e aflevering dat Bram 100% zeker de Mol was...quote:Op zondag 3 mei 2026 18:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Lachwekkende hints. Zo mogen ze eigenlijk niet eens heten. Een gigantische middelvinger naar alle liefhebbers die er een sport van maken om ze op te sporen. Wat mij betreft tevens de doodsteek van dit programma.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Hugo_Treger het volgende: Ik kijk (verlaat) naar de beginscene in het vliegtuigje en ontwaar de Mol al. Mag ik de naam ervan hier verklappen? Dat is mij in een eerder seizoen niet in dank afgenomen.
En deze post van je is ook al onjuist, blijkt nu:quote:[..] Bram is de Mol. Doe er je voordeel mee.
Trolletje Rozenwater...quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Ik heb zelf betere hints bedacht achteraf dan de programmamakers, terwijl Quinty niet eens de mol was !![]()
Doe dit maar niet.quote:Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Ik heb zelf betere hints bedacht achteraf dan de programmamakers, terwijl Quinty niet eens de mol was !![]()
Idd, liever een paar willekeurige voorwerpen waaruit je het woord boom kunt spellenquote:
Iemand die hier meer over weet? Ook mogen ze mobieltjes hebben?quote:Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:
Het blijft mij onduidelijk wanneer het spel begint en eindigt. In welke kader mag er gespeeld worden?
Dit viel mij ook al op inderdaad, zelfs al zouden de kandidaten de achterkant willen zien, die man had dat echt niet toegelatenquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:18 schreef ThijsTH het volgende:
Volgens mij wordt de soep vaak niet zo heet gegeten als ie opgediend wordt wat betreft hints.
Bijv dat Tanzania voetbalshirt met Boom achterop, ze doen nu net alsof iedere kandidaat die dat shirt wou bekijken dat had mogen zien, maar die man die dat shirt vasthield had vast instructies dat als iemand dat wou doen hij snel een ander exemplaar zou geven ofzo.
En nu achteraf wordt gedaan alsof ze zo dichtbij waren, maar daar geloof ik dus niks van
Het spel begint zodra de mol hoort dattie de mol is, en eindigt zodra de mol zegt dattie de mol is. Weet niet zo goed wat je bedoelt met welk 'kader' er gespeeld mag worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Iemand die hier meer over weet? Ook mogen ze mobieltjes hebben?
Mag je valsspelen? Wat is toegestaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 17:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit viel mij ook al op inderdaad, zelfs al zouden de kandidaten de achterkant willen zien, die man had dat echt niet toegelaten
[..]
Het spel begint zodra de mol hoort dattie de mol is, en eindigt zodra de mol zegt dattie de mol is. Weet niet zo goed wat je bedoelt met welk 'kader' er gespeeld mag worden.
En mobieltjes heb ik laatst toevallig iets over gelezen! Ik weet niet precies of dit in vorige jaren ook zo gold, maar nu mogen ze in ieder geval hun mobiel hebben 's ochtends en 's avonds voor en na de spellen. Om toch contact te houden met het thuisfront en niet volledig van de aardbodem te verdwijnen (omdat radiostilte op social media dus verdacht is in tijden van de opnames). Dan doen ze dus ook online tegen familie en op socials alsof ze op een andersoortige werktrip zijn ofzo.
Vroeger gebeurde dat wel, als bijvoorbeeld ‘s nachts een molboekje jatten onder vals spelen hoort.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |