abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2026 @ 09:41:12 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220702599

In overleg met jullie, de FOK!molloten, is gebleken dat er behoefte is aan een plek waar de hele week door gekletst kan worden, over de afleveringen maar ook 'gewoon' gezellig. Op basis van deze poll proberen we het eens zo: Het livetopic blijft de hele week open en fungeert verder als plek waar de hele week zowel inhoudelijk over de afleveringen gekletst kan worden als tussendoor luchtig geSC't kan worden. De aloude 'Algemeen' reeks behoudt dan zijn functie als centrale plek om ook makkelijk nieuwtjes terug te kunnen lezen: Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes

In WIDM seizoen 26 reizen we af naar Tanzania *G* . Het seizoen wordt gepresenteerd door Rik van de Westelaken.
Wie is de Mol? is vanaf zaterdag 28 februari elke zaterdagavond om 20:30 te zien op NPO1.
Daarna gevolgd door MolTalk op NPO3 (?).

Bram Krikke
Geraldine Kemper
Daan Boom
Delilah Warcup - van Eyk
Eveline Stallaart
Matteo van der Grijn
Milan van Dongen
Nasrdin Dchar
Nienke van Dijk
Quinty Misiedjan

WIDM FOK!topics
Topicreeks: [WIDM] Algemeen & nieuwtjes
Topicreeks: [WIDM] SC 'De Biecht' / Livetopic & kletspraat
Topicreeks: [WIDM] Het grote hints & theorieën topic!
Topicreeks: [WIDM] De pot - Follow the money..
Topicreeks: [WIDM] FOK! Wie is de Mol? (NL) Prono
Topicreeks: [WIDM] De WIDM-app (met FOK!-poule)
Topicreeks: [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol

En laat ons hier weten wanneer je WIDM bent gaan kijken! > MOL / Wanneer ben jij WIDM (NL) gaan volgen?

Vergeet ook niet dit te checken! MOL / Volg jij Wie is de Mol? Doe mee in de app en win een bordspel!
pi_220702638
Zoals verwacht was Daan De Mol, wel leuk dat ze in alle afleveringen al veel lieten zien en het ook wel mogelijk was om hem zo al op te speuren.

2e seizoen op een rij dat ik (al vroeg) goed zat *O*
pi_220703130
Bekijk deze YouTube-video

Max van de telegraaf stelt nog wat onbeantwoorde vragen
  Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 12:19:49 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220703627
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Zoals verwacht was Daan De Mol, wel leuk dat ze in alle afleveringen al veel lieten zien en het ook wel mogelijk was om hem zo al op te speuren.

2e seizoen op een rij dat ik (al vroeg) goed zat *O*
Ja ze hadden die val van Daan bijvoorbeeld niet hoeven monteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 13:17:03 #5
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220704125
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die man naast Rick Paul in het publiek?
Mocht je je dit nog afvragen: René, zijn man :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 13:17:36 #6
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220704128
Ik vond het een prima ontknoping :Y Leuke Mol, nam z'n rol serieus en heeft volgens mij ook wel redelijk wat risico's genomen, dat vond ik leuk!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220706329
Wat mij nu ook opvalt is dat er maar weinig gedaan is met het getal 26. In het begin zei Rick dat dit een belangrijk getal is en we dat echt moeten onthouden dit seizoen. Maar achteraf ging het alleen maar om de eerste 26 seconden. Daar had echt wel meer uit gehaald kunnen worden.
  zondag 3 mei 2026 @ 17:53:54 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_220706435
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat mij nu ook opvalt is dat er maar weinig gedaan is met het getal 26. In het begin zei Rick dat dit een belangrijk getal is en we dat echt moeten onthouden dit seizoen. Maar achteraf ging het alleen maar om de eerste 26 seconden. Daar had echt wel meer uit gehaald kunnen worden.
Zelfde met die ogen, vond ik ook geen denderende hint. Maargoed, je moet wat als je al honderden opdrachten en hints hebt bedacht :D.
KuikenGuppy
pi_220706520
Lachwekkende hints. Zo mogen ze eigenlijk niet eens heten. Een gigantische middelvinger naar alle liefhebbers die er een sport van maken om ze op te sporen. Wat mij betreft tevens de doodsteek van dit programma.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:19:33 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220706609
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:08 schreef Hugo_Treger het volgende:
Lachwekkende hints. Zo mogen ze eigenlijk niet eens heten. Een gigantische middelvinger naar alle liefhebbers die er een sport van maken om ze op te sporen. Wat mij betreft tevens de doodsteek van dit programma.
Tsja, je zal maar hebben gepost na de 1e aflevering dat Bram 100% zeker de Mol was...
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Hugo_Treger het volgende: Ik kijk (verlaat) naar de beginscene in het vliegtuigje en ontwaar de Mol al. Mag ik de naam ervan hier verklappen? Dat is mij in een eerder seizoen niet in dank afgenomen.
quote:
[..] Bram is de Mol. Doe er je voordeel mee.
En deze post van je is ook al onjuist, blijkt nu:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:47 schreef Hugo_Treger het volgende: Mij zie je niet terug.
Trolletje Rozenwater...
  zondag 3 mei 2026 @ 20:26:17 #11
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220708318
Het blijft mij onduidelijk wanneer het spel begint en eindigt. In welke kader mag er gespeeld worden?
pi_220708803
Ik heb zelf betere hints bedacht achteraf dan de programmamakers, terwijl Quinty niet eens de mol was ! :D :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:01:14 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220708835
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Ik heb zelf betere hints bedacht achteraf dan de programmamakers, terwijl Quinty niet eens de mol was ! :D :P
:') !
pi_220708919
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]
:') !
:') !!
pi_220708959
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:58 schreef TLC het volgende:
Doe dit maar niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220708989
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:11 schreef Felagund het volgende:

[..]
Doe dit maar niet.
Idd, liever een paar willekeurige voorwerpen waaruit je het woord boom kunt spellen ^O^
  zondag 3 mei 2026 @ 22:20:36 #17
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220709507
Toch nog tweede geworden in de poule hier. Terwijl ik tot het einde onderaan stond. Maar bijna iedereen zat op Bram _O-
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 11:08:13 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220719217
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:26 schreef xzaz het volgende:
Het blijft mij onduidelijk wanneer het spel begint en eindigt. In welke kader mag er gespeeld worden?
Iemand die hier meer over weet? Ook mogen ze mobieltjes hebben?
pi_220739966
Volgens mij wordt de soep vaak niet zo heet gegeten als ie opgediend wordt wat betreft hints.

Bijv dat Tanzania voetbalshirt met Boom achterop, ze doen nu net alsof iedere kandidaat die dat shirt wou bekijken dat had mogen zien, maar die man die dat shirt vasthield had vast instructies dat als iemand dat wou doen hij snel een ander exemplaar zou geven ofzo.

En nu achteraf wordt gedaan alsof ze zo dichtbij waren, maar daar geloof ik dus niks van
  PR en moderator dinsdag 12 mei 2026 @ 17:52:59 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220774338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 22:18 schreef ThijsTH het volgende:
Volgens mij wordt de soep vaak niet zo heet gegeten als ie opgediend wordt wat betreft hints.

Bijv dat Tanzania voetbalshirt met Boom achterop, ze doen nu net alsof iedere kandidaat die dat shirt wou bekijken dat had mogen zien, maar die man die dat shirt vasthield had vast instructies dat als iemand dat wou doen hij snel een ander exemplaar zou geven ofzo.

En nu achteraf wordt gedaan alsof ze zo dichtbij waren, maar daar geloof ik dus niks van
Dit viel mij ook al op inderdaad, zelfs al zouden de kandidaten de achterkant willen zien, die man had dat echt niet toegelaten :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 11:08 schreef xzaz het volgende:

[..]
Iemand die hier meer over weet? Ook mogen ze mobieltjes hebben?
Het spel begint zodra de mol hoort dattie de mol is, en eindigt zodra de mol zegt dattie de mol is. Weet niet zo goed wat je bedoelt met welk 'kader' er gespeeld mag worden.
En mobieltjes heb ik laatst toevallig iets over gelezen! Ik weet niet precies of dit in vorige jaren ook zo gold, maar nu mogen ze in ieder geval hun mobiel hebben 's ochtends en 's avonds voor en na de spellen. Om toch contact te houden met het thuisfront en niet volledig van de aardbodem te verdwijnen (omdat radiostilte op social media dus verdacht is in tijden van de opnames). Dan doen ze dus ook online tegen familie en op socials alsof ze op een andersoortige werktrip zijn ofzo.
Fuck the EBU.
  woensdag 13 mei 2026 @ 09:44:52 #21
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220780200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 17:52 schreef Moira het volgende:

[..]
Dit viel mij ook al op inderdaad, zelfs al zouden de kandidaten de achterkant willen zien, die man had dat echt niet toegelaten :@
[..]
Het spel begint zodra de mol hoort dattie de mol is, en eindigt zodra de mol zegt dattie de mol is. Weet niet zo goed wat je bedoelt met welk 'kader' er gespeeld mag worden.
En mobieltjes heb ik laatst toevallig iets over gelezen! Ik weet niet precies of dit in vorige jaren ook zo gold, maar nu mogen ze in ieder geval hun mobiel hebben 's ochtends en 's avonds voor en na de spellen. Om toch contact te houden met het thuisfront en niet volledig van de aardbodem te verdwijnen (omdat radiostilte op social media dus verdacht is in tijden van de opnames). Dan doen ze dus ook online tegen familie en op socials alsof ze op een andersoortige werktrip zijn ofzo.
Mag je valsspelen? Wat is toegestaan?
  woensdag 13 mei 2026 @ 10:19:52 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220780576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:44 schreef xzaz het volgende:

[..]
Mag je valsspelen? Wat is toegestaan?
Vroeger gebeurde dat wel, als bijvoorbeeld ‘s nachts een molboekje jatten onder vals spelen hoort.
Dat vond ik leuker, dat het een 24/7-spel was. Mensen die op hun molboekje sliepen, de penningmeester die het geld ‘s nachts in zijn onderbroek bewaarde etc.
Nu is het vooral een puzzelspelprogramma en na de opnames daarvan kan iedereen weer gewoon doen en even naar huis bellen en lekker aan de bar gaan hangen.

Denk dat veel BN’ers die 24/7 misschien ook niet meer willen, net als geen hele risicovolle spellen meer.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')