Ik vraag me ook af hoe lang dit gestuntel leuk is voor dat publiek. Wij krijgen alleen een samenvattingquote:
Wel een samenvatting waarin het knippen en het wat sullig wegzetten wat uitvergroot isquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe lang dit gestuntel leuk is voor dat publiek. Wij krijgen alleen een samenvatting
Bram en Daan?quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Christus, wat zijn die 2 idioten toch stront irritant.
Toch knap als je een heel seizoen weet te verkloten…
Morgen Belgiëquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het waren wel weer 2 opdrachten van het niveau Temu…
Ja, daarom. Het kan niet ieder jaar feest zijn.quote:
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dit nou zo'n korte aflevering of lag het aan mij?
In ieder geval geen opdrachten waar je iets mee kan heb ik het idee, al heb ik me wel kapot gelachen met die voorstelling.
Gewoon even een local zn nek laten breken voor 200 euro minder in de potquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.
Gevoel kreeg ik ook wel ja, dat Milan gewoon all-in is gegaan op Daan en daarom ook zo specifiek de pot gaf met de term kandidaat.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:31 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of Milan niet al ingegaan is op Daan, en daarom zo duidelijk dacht dat hij te vertrouwen was. Leek me duidelijk dat hij op één persoon was gegaan (klonk ook alsof er flink geknipt was in zn verhaal)
Ik ben vorige week al geswitched naar Bram als mol.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
We gaan toch niet krijgen dat nepmol Bram toch de mol is he
Eveline zat eerst op Bram. Ze zei zelf in Moltalk dat ze eerlijk is geweest tegen Nienke.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Laat het nep maar wegquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Sinds er een nieuwe regisseur is lijken de makers steeds voor hun wensmol te gaan. Stijn. Of die van het publiek. Nathan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Laat het nep maar weg [ link | afbeelding ]
Moet even gezegd worden dat Bram op de radio niet de knoppen bestuurt. Hij is eerder een soort sidekickquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch Bram die normaal gespoken radioshows maakt en allerlei goed uitgevoerde parodieën op anderen vlogt en zo?
quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Quinty nou ooit haar scherm gezien?
Ze heeft een stel fanatieke hulpmollen inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef exile79 het volgende:
Met Daan en Bram kan Quinty gewoon lekker de kandidaat uithangen en af en toe geld binnenhalen. Je ziet verder niks van haar, dus begin steeds meer richting haar te gaan.
Omdat zij de mol ook isquote:Op zondag 19 april 2026 12:52 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ok, thanks
Ik blijf toch bij Quinty als mol
Zeker wel had 1 iemand alle vragen goed.quote:Op zondag 19 april 2026 15:29 schreef Gremen het volgende:
Niemand had alle drie de vragen goed toch?
Daarom heeft er maar 1 persoon oog in oog met de mol gestaan. (Dat was dus toen een deelnemer voor de mol ging staan, niet andersom).
Remember Milouska Meulens.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Ineens denk ik dat ook. Hij gaat all-in op Milan terwijl Milan afvalt. Of hij heeft toch toevallig nog wat vragen goed en Milan is ook all-in gegaan op een kandidaat en heeft alles fout.quote:
Frederique Huydts.. wat vliegt de tijd toch snel voorbijquote:
Ik schok ook echt toen ik opzocht dat dat seizoen uit 2006 was,voor mijn gevoel had het ook 2014 kunnen zijn. Naar mijn idee vonden we hier toen dat ze veel te dom speelde om de mol te kunnen zijn.quote:
Daar zit ik ook een beetje mee, maar dat zou de regie nooit zo in beeld brengen of het hem zo duidelijk laten zeggen. Vaak kiezen ze ervoor om De Mol in beeld te laten zeggen dat hij/zij op de kandidaat die ook op hem/haar zit, zodat de finale nog spannend blijft.quote:Op zondag 19 april 2026 19:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ineens denk ik dat ook. Hij gaat all-in op Milan terwijl Milan afvalt. Of hij heeft toch toevallig nog wat vragen goed en Milan is ook all-in gegaan op een kandidaat en heeft alles fout.
Toch wil ik het niet geloven en blijf ik bij Bram of Daan.
Zo zou Quinty bv tijdens de koffiebonen opdracht tegen een arbeider daar gezegd kunnen hebben om eens hardop JOKER te schreeuwen waarna de andere kandidaten te afgeleid zijn en zij quasi verbaasd kan vragen wat zij allemaal aan t doen zijnquote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef exile79 het volgende:
Met Daan en Bram kan Quinty gewoon lekker de kandidaat uithangen en af en toe geld binnenhalen. Je ziet verder niks van haar, dus begin steeds meer richting haar te gaan.
Bijzonder irritant mens inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Kan Quinty ook eens praten zonder onnodig Engels?
Het witwassen lukte niet altijdquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:36 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet dat land er zo rot uit en bestaat het alleen maar uit onafgebouwde gebouwen. Waarom zijn ze ooit gestart met bouwen en daarna niet meer
Bruine oog.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:33 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is het centrale thema ogen deze editie van WIDM
Ron Boszhard zit nu jaloers voor de buis waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:02 schreef TLC het volgende:
Eveline is de enige kandidaat die 2 keer heeft mogen terugkomen
Deze 'opdracht' slaat nergens op nee.quote:
Iemand met 2 ogen en een Zeeoogspin als huisdier?quote:
Inderdaad, Bram moet naar huis want die kan niet rekenen.quote:
Ach, ik had hem als mol.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:29 schreef TLC het volgende:
Ik had eerst Matteo als afvaller in de prono maar later geruild met Daan
Seizoen '26.quote:
Daan is een hulpmol. Hier alvast een user icon:quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Als Daan niet de mol is neem ik voor een week een Ed Sheeran UI.
Deze gok durf ik wel aan.
Ik ook.quote:
De complete zin luidt:quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ook nog kan is dat Daan oog in oog stond met Bram en Daan dus de mol is.
Quinty is in ieder geval volledig af te strepen
Same shit every year…quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het niet een beetje volksverlakkerij als de allerlaatste opdracht van het seizoen een opdracht is waarbij de Mol door tien minuten lang geen dobbelsteen te gooien de hele pot leeg kan maken? Zonder daarbij gecontroleerd te kunnen worden door medekandidaten?
Krijg een beetje het idee dat alle weken hiervoor minder belangrijk waren als de Mol de kans krijgt helemaal aan het einde ongegeneerd de pot te kunnen legen. En dan straks weer beste Mol ooit natuurlijk.
Bram is teveel een mol als Stijn, en dat zo kort achter elkaar zou ik ook wel jammer vindenquote:
Beste. Mol. Ooit.quote:
Dit....het lijkt wel een opdracht die ze ipv een andere opdracht snel in elkaar hebben moeten zetten.quote:
Wel bijzonder dat die afrekening niet is geweest.quote:
Het maakt toch niet uit als de opdracht erna de pot gegarandeerd leeg gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Die safari sloeg echt nergens op, ze hebben echt 4728192044829 foto's per persoon gemaakt, inclusief van een omgevallen zebrabeeld in een tuin, maar wel de volledige 1250 euro ontvangen. Hoe had je dat kunnen falen?
Dan nog wil je wel gewoon goede tv maken toch?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit als de opdracht erna de pot gegarandeerd leeg gaat.
Was toch leuk even de oud-teamleden knuffelen? Nog even lekker knallen met paintball + molboekjes. Én oog in oog met de mol. Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan nog wil je wel gewoon goede tv maken toch?
Een goede finale aflevering?quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was toch leuk even de oud-teamleden knuffelen? Nog even lekker knallen met paintball + molboekjes. Én oog in oog met de mol. Wat wil je nog meer?
Ik heb in Spanje nog nooit giraffen los zien lopen zoals in aflevering 1quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Jammere van dit seizoen is is dat 90% van de uitzending ook in Spanje zou kunnen zijn oid. Veel te weinig gedaan met natuur, omgeving, cultuur. Verder vermaak ik me prima met de uitzending, maar in het verleden deed de mol meer voor het tourisme van een land.
Met name de afleveringen waar ze op Zanzibar zaten, waren qua beelden én opdrachten niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Jammere van dit seizoen is is dat 90% van de uitzending ook in Spanje zou kunnen zijn oid. Veel te weinig gedaan met natuur, omgeving, cultuur. Verder vermaak ik me prima met de uitzending, maar in het verleden deed de mol meer voor het tourisme van een land.
Kijk, ik verwacht echt geen opdrachten tussen het wild, maar wild is daar zo'n groot ding, ik had er echt meer van verwachtquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name de afleveringen waar ze op Zanzibar zaten, waren qua beelden én opdrachten niet echt boeiend.
Maar ik ken Tanzania niet goed genoeg om te weten of ze er wat dat betreft meer uit hadden kunnen halen…
De kandidaten zaten wel veel aan de cocktailsquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name de afleveringen waar ze op Zanzibar zaten, waren qua beelden én opdrachten niet echt boeiend.
Maar ik ken Tanzania niet goed genoeg om te weten of ze er wat dat betreft meer uit hadden kunnen halen…
Had sowieso ergens gelezen dat deze groep er wel pap van lusttequote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kandidaten zaten wel veel aan de cocktailsdat past wel bij het strandleven van Zanzibar.
Dat zal ongetwijfeld, maar dat doen ze in Torremolinos en Salou ook…quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De kandidaten zaten wel veel aan de cocktailsdat past wel bij het strandleven van Zanzibar.
2 op 18 volgens mijn man want je kunt met beide dobbelstenen 2 en 6 gooien. Geen idee of het klopt want ik deed maar wiskunde A1.quote:
Ja zo zou ik hem ook interpreteren. Sowieso gaan ze volgende week haar ‘rol’ als eerste bekendmaken zodat je de Bram VS Daan lekker lang uit kunt spelen. Op basis van de teksten bij de test was ook wel duidelijk wie er naar huis zou gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ook nog kan is dat Daan oog in oog stond met Bram en Daan dus de mol is.
Quinty is in ieder geval volledig af te strepen
Je verwacht ergens inderdaad nog wel een twist ja, ze zullen De Mol toch niet zo makkelijk weggeven. Daarnaast vind ik Daan veel meer Mol-acties op zijn naam hebben. Vandaag was hij ook weer degene die liever meer boekjes wilde inkijken, terwijl Bram en Matteo het erbij wilde laten zitten. Dat vond ik geen Mol-waardige actie van Bramquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
2 op 18 volgens mijn man want je kunt met beide dobbelstenen 2 en 6 gooien. Geen idee of het klopt want ik deed maar wiskunde A1.
[..]
Ja zo zou ik hem ook interpreteren. Sowieso gaan ze volgende week haar ‘rol’ als eerste bekendmaken zodat je de Bram VS Daan lekker lang uit kunt spelen. Op basis van de teksten bij de test was ook wel duidelijk wie er naar huis zou gaan.
36 mogelijkheden (voor elk getal bij dobbelsteen 1 6 mogelijkheden bij dobbelsteen 2-> 6*6) en 6-2 en 2-6 zijn mogelijk. Dus 2 op 36quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
2 op 18 volgens mijn man want je kunt met beide dobbelstenen 2 en 6 gooien. Geen idee of het klopt want ik deed maar wiskunde A1.
[..]
Ja zo zou ik hem ook interpreteren. Sowieso gaan ze volgende week haar ‘rol’ als eerste bekendmaken zodat je de Bram VS Daan lekker lang uit kunt spelen. Op basis van de teksten bij de test was ook wel duidelijk wie er naar huis zou gaan.
Oja 1 op 18 zei hij, dat is ook 2 op 36quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
36 mogelijkheden (voor elk getal bij dobbelsteen 1 6 mogelijkheden bij dobbelsteen 2-> 6*6) en 6-2 en 2-6 zijn mogelijk. Dus 2 op 36
De afvallers hadden ook voorwerpen bij zich toch? Wellicht zat daar nog een hint in.quote:Op zondag 26 april 2026 08:08 schreef Em31 het volgende:
Die foto-opdracht was ook wel weer een dieptepunt.Ik maar denken dat er nog een twist kwam en ze eigenlijk iets anders hadden moeten fotograferen ofzo.
Ze waren met zijn 5en. Een kwintet, zeg maar.quote:Op zondag 26 april 2026 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afvallers hadden ook voorwerpen bij zich toch? Wellicht zat daar nog een hint in.
Quinty dan niet, want Bram stond tijdens die opdracht oog in oog met Daan en Matteo.quote:Op zondag 26 april 2026 11:50 schreef Gremen het volgende:
"Je staat oog in oog met mij, Bram."
Dit kan ook tegen Bram worden gezegd, dus ze kunnen alle drie nog steeds de mol zijn
Het toeval wil ook dat zonder Nasrdim ze precies verkleed kunnen gaan als de Big 5.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit....het lijkt wel een opdracht die ze ipv een andere opdracht snel in elkaar hebben moeten zetten.
Wat? De naam staat achteraan, dus tot de laatste aflevering konden de makers wachten en pas kiezen welke naam hij als eerste zou zeggen die aflevering.quote:
Ja maar als Bram niet de mol is en bv de verliezer ?quote:Op zondag 26 april 2026 13:16 schreef Gremen het volgende:
[..]
Wat? De naam staat achteraan, dus tot de laatste aflevering konden de makers wachten en pas kiezen welke naam hij als eerste zou zeggen die aflevering.
En de lafste mol ooit.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het niet een beetje volksverlakkerij als de allerlaatste opdracht van het seizoen een opdracht is waarbij de Mol door tien minuten lang geen dobbelsteen te gooien de hele pot leeg kan maken? Zonder daarbij gecontroleerd te kunnen worden door medekandidaten?
Krijg een beetje het idee dat alle weken hiervoor minder belangrijk waren als de Mol de kans krijgt helemaal aan het einde ongegeneerd de pot te kunnen legen. En dan straks weer beste Mol ooit natuurlijk.
Montage…quote:Op zondag 26 april 2026 13:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar als Bram niet de mol is en bv de verliezer ?
Dat snap ik maar ook de makers weten toch niet wie wint en wie verliest ? Ze weten alleen wie de mol is, dus ik snap niet zo goed waarom ze een naam zouden gebruiken die niet de mol zou zijnquote:
In dit geval wijst hij nog naar 2 mogelijk mollen: Bram en Daan (Bram stond oog in oog met Daan). Maar als de persoon die oog in oog had gestaan met de mol er uit was hadden ze altijd nog kunnen zeggen “kandidaten”.quote:Op zondag 26 april 2026 15:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ook de makers weten toch niet wie wint en wie verliest ? Ze weten alleen wie de mol is, dus ik snap niet zo goed waarom ze een naam zouden gebruiken die niet de mol zou zijn
Straf omdat je niet goed hebt geluisterd het afgelopen jaar?quote:
Kan de Quinty-tunnel ook een verklaring geven voor de actie in die opdracht met die rollende olifant uit afl. 1quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:20 schreef TLC het volgende:
Bij de bodycam in de Jeep opdracht zegt Quinty dat er beelden te zien zijn van de kandidaten en de mol, en wie is er als laatste te zien op de bodycam beelden ?
Juist ja : Quinty
Je moet als mol kandidaten zeker in aflevering 1 de kans geven zich te profileren als mol en als mol wil je, zeker die aflevering, jezelf profileren als kandidaat zodat kandidaten je al afstrepen.quote:Op woensdag 29 april 2026 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan de Quinty-tunnel ook een verklaring geven voor de actie in die opdracht met die rollende olifant uit afl. 1
Quinty Tunnelquote:
Je weet pas of het een slechte of goede mol is wanneer als je snapt wat de mol-acties waren.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar als Quinty de mol is vind ik haar nog slechter dan Renee Fokker.
Dit en meer over deze serie van Wie is de Mol: https://www.nu.nl/media/6(...)de-mol-overkill.htmlquote:Rik van de Westelaken over tegenvallende kijkcijfers Wie is de Mol?: 'Overkill'
Is het Bram Krikke, Daan Boom of toch Quinty Misiedjan? Vanavond is de ontknoping van het nog altijd populaire Wie is de Mol?. Presentator Rik van de Westelaken vond het "een feestje" om dit 26e seizoen te maken. Maar ook hij ziet de kijkcijfers teruglopen.
…
Kijkcijfers nemen af: niet zo laag sinds 2010
De druk op het programma neemt dit jaar wel toe. Ieder jaar kijken er weer miljoenen mensen naar Wie is de Mol? en is het programma goed voor podcasts, video's en praatjes bij het koffiezetapparaat. Maar met ruim anderhalf miljoen lineaire kijkers per aflevering vallen de kijkcijfers dit seizoen tegen: sinds maart 2010 keken er regulier niet zo weinig mensen.
Die cijfers lopen nog op. Wie is de Mol? wordt steeds vaker teruggekeken of gestreamd. Zo kijken uiteindelijk toch 2,5 miljoen mensen per aflevering. Het is dus maar net hoe je het bekijkt: veel programma's dromen van deze aantallen.
"Wij zitten met een aantal factoren. Eén: de lineaire kijkdichtheid gaat al jarenlang omlaag. Twee: de NPO heeft besloten het seizoen te verschuiven. Dus in plaats van januari, als veel meer mensen naar de televisie kijken, hebben ze het verschoven naar maart. En in maart, april en mei kijken altijd al veel minder mensen televisie. Ik denk dat het ook niet helpt dat het jubileumseizoen eigenlijk in september uitgezonden zou worden en naar november werd gehaald. Daardoor zat het nu wel heel dicht op elkaar."
En daar blijft het niet bij: een speciaal streamingseizoen staat ook alweer gepland. "Ik zou het goed vinden als we Wie is de Mol? en de kracht en populariteit van het programma meer koesteren. Minder overkill en juist beter beschermen."
Van de Westelaken vindt het belangrijk dat Wie is de Mol? wordt gekoesterd. "Omdat het als geen ander programma verbindend is: jong en oud kijkt en puzzelt mee, en daarmee valt het binnen de taakstelling van de NPO. Zolang de NPO ook inkomsten moet genereren uit reclame, kunnen we niet zonder programma's als Wie is de Mol?. Daardoor kunnen ook kleinere programma's blijven bestaan."
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:47 schreef Hugo_Treger het volgende:
Post verwijderd? Waanzin. Mij zie je niet terug.
Geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:47 schreef Hugo_Treger het volgende:
Post verwijderd? Waanzin. Mij zie je niet terug.
Ik heb zo'n idee dat we wel een paar verrassende geniepige mol-acties gaan zien vanavond. Met mollende kandidaten als Daan en Bram had Quinty iig een heerlijke positie als mol en was ze in de gelegenheid om subtiel te mollen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:51 schreef svann het volgende:
Ik hoop dat het Quitny is; altijd aan en enthousiast.
Daan heeft het duidelijkste gemold.
Naar Bram gaan de kleine hints, maar die overtuigen mij niet echt.
Grote pot, was er wel een mol?
Een eventuele last minute grote dobbel-leegtrekaktie zou ik zwak vinden.
Misschien was ze vantevoren al op het strand in Zanzibar om alvast wat balletjes te verstoppenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we wel een paar verrassende geniepige mol-acties gaan zien vanavond. Met mollende kandidaten als Daan en Bram had Quinty iig een heerlijke positie als mol en was ze in de gelegenheid om subtiel te mollen.
Je kan nog rustig de planten water geven, de worst en kaas snijden en de fles wijn ontkurken.quote:
Ik ga nog even de was ophangenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan nog rustig de planten water geven, de worst en kaas snijden en de fles wijn ontkurken.
Het eerste half uur is altijd opvulling…
Ik zat tot 2 weken terug op Daan , toen op Quinty, op laatste moment sloegen de twijfels toe en switchte ik terug naar Daanquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil iedereen even opletten op de wrakstukken van een Quinty-tunnel
Wat kunnen mensen toch een rommel maken zegquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wil iedereen even opletten op de wrakstukken van een Quinty-tunnel
Da's nog steeds eerder dan mijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:50 schreef Moira het volgende:
Ohnee ik heb pas vanaf aflevering 7 de prono goedMaar had Bram wel al eerder als winnaar!
Mocht iemand die het veld in was geweest terug naar de groep?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:16 schreef TLC het volgende:
Dat valt toch op als een van de andere kandidaten ineens een hele tijd weg is ?
Vraag mij af of ze allemaal apart worden gehouden na spellen als dit.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:16 schreef TLC het volgende:
Nee, die kwamen niet terug.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:17 schreef Koen66 het volgende:
Mocht iemand die het veld in was geweest terug naar de groep?
Zijn gewoon allemaal apart gezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:16 schreef TLC het volgende:
Vind het ook wel weer meevallen. Zegt bovenmatig vaak dat hij het toch wel heel lastig vond allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:21 schreef Remco het volgende:
Ik vind Daan een tikkie te zelfvoldaan doen.
Omdat je hem anders hebt zien doen in de afleveringenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:21 schreef Remco het volgende:
Ik vind Daan een tikkie te zelfvoldaan doen.
Sophie?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer die de hele tijd zichtbaar is achter Daan en Bram? In het paars
Sophie Frankenmolenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Hoe heet die vrouw ook alweer die de hele tijd zichtbaar is achter Daan en Bram? In het paars
Heeft die aan de Mol meegedaan?quote:
Ja dit komt hard aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Attentie, kan iemand @:TLC en @:Perrin uit het puin halen? Ik herhaal kan iemand @:TLC en @:Perrin uit het puin halen?
Ik had Bram voorspelbaarder gevondenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:55 schreef OmniRocket het volgende:
Wel voorspelbaar Daan.... hij is dit soort dingen gewend met streetlab
12:26, seizoen 26?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef golfer het volgende:
Is al bekend waarom de klok steeds op 12:25 staat?
En een 1-2-tje tussen Daan en Bram.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:55 schreef DaMart het volgende:
Een aantal vergezochte hints en de hoogste pot in jaren.
Zesentwintig minuten óver.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 21:28 schreef golfer het volgende:
Is al bekend waarom de klok steeds op 12:25 staat?
Dat weinig van het land laten zien vind ik echt wel matig de laatste jaren. De oude regisseur had dit al ingezet met seizoenen als Albanië en Zuid-Afrika die werkelijk overal opgenomen hadden kunnen zijn. 1e seizoen onder nieuwe regisseur (streaming edition in Oman) vond ik echt een toffe ommezwaai. Helaas heeft dat nauwelijks een vervolg gekregen, alhoewel Cambodja goed te doen was ..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Niet mijn favoriete Mol versie, door verschillende redenen.
Allereerst vind ik Daan (en Bram) niet leuk om als typetjes te moeten zien. Alleen daarom al heb ik volhard door Quinty als Mol aan te blijven wijzen.
Daarnaast vind ik dat er veel te weinig van het land te zien is geweest en vond ik de opdrachten vaak wat simpel qua opzet.
Tenslotte merk ik dat Wie is de Mol-moe aan het worden ben, zeker nu we ook verwend worden met de Belgische Mol avonturen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |