Morgen Belgiëquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het waren wel weer 2 opdrachten van het niveau Temu…
Ja, daarom. Het kan niet ieder jaar feest zijn.quote:
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dit nou zo'n korte aflevering of lag het aan mij?
In ieder geval geen opdrachten waar je iets mee kan heb ik het idee, al heb ik me wel kapot gelachen met die voorstelling.
Gewoon even een local zn nek laten breken voor 200 euro minder in de potquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.
Gevoel kreeg ik ook wel ja, dat Milan gewoon all-in is gegaan op Daan en daarom ook zo specifiek de pot gaf met de term kandidaat.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:31 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of Milan niet al ingegaan is op Daan, en daarom zo duidelijk dacht dat hij te vertrouwen was. Leek me duidelijk dat hij op één persoon was gegaan (klonk ook alsof er flink geknipt was in zn verhaal)
Ik ben vorige week al geswitched naar Bram als mol.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
We gaan toch niet krijgen dat nepmol Bram toch de mol is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |