Ik vraag me ook af hoe lang dit gestuntel leuk is voor dat publiek. Wij krijgen alleen een samenvattingquote:
Wel een samenvatting waarin het knippen en het wat sullig wegzetten wat uitvergroot isquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe lang dit gestuntel leuk is voor dat publiek. Wij krijgen alleen een samenvatting
Bram en Daan?quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Christus, wat zijn die 2 idioten toch stront irritant.
Toch knap als je een heel seizoen weet te verkloten…
Morgen Belgiëquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Het waren wel weer 2 opdrachten van het niveau Temu…
Ja, daarom. Het kan niet ieder jaar feest zijn.quote:
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dit nou zo'n korte aflevering of lag het aan mij?
In ieder geval geen opdrachten waar je iets mee kan heb ik het idee, al heb ik me wel kapot gelachen met die voorstelling.
Gewoon even een local zn nek laten breken voor 200 euro minder in de potquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die voorstellings opdracht is ook geen opdracht om in te mollen.
Gevoel kreeg ik ook wel ja, dat Milan gewoon all-in is gegaan op Daan en daarom ook zo specifiek de pot gaf met de term kandidaat.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:31 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd of Milan niet al ingegaan is op Daan, en daarom zo duidelijk dacht dat hij te vertrouwen was. Leek me duidelijk dat hij op één persoon was gegaan (klonk ook alsof er flink geknipt was in zn verhaal)
Ik ben vorige week al geswitched naar Bram als mol.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
We gaan toch niet krijgen dat nepmol Bram toch de mol is he
Eveline zat eerst op Bram. Ze zei zelf in Moltalk dat ze eerlijk is geweest tegen Nienke.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Laat het nep maar wegquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Sinds er een nieuwe regisseur is lijken de makers steeds voor hun wensmol te gaan. Stijn. Of die van het publiek. Nathan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Laat het nep maar weg [ link | afbeelding ]
Moet even gezegd worden dat Bram op de radio niet de knoppen bestuurt. Hij is eerder een soort sidekickquote:Op zaterdag 18 april 2026 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch Bram die normaal gespoken radioshows maakt en allerlei goed uitgevoerde parodieën op anderen vlogt en zo?
quote:Op zaterdag 18 april 2026 22:34 schreef Butterflower het volgende:
Heeft Quinty nou ooit haar scherm gezien?
Ze heeft een stel fanatieke hulpmollen inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef exile79 het volgende:
Met Daan en Bram kan Quinty gewoon lekker de kandidaat uithangen en af en toe geld binnenhalen. Je ziet verder niks van haar, dus begin steeds meer richting haar te gaan.
Omdat zij de mol ook isquote:Op zondag 19 april 2026 12:52 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ok, thanks
Ik blijf toch bij Quinty als mol
Zeker wel had 1 iemand alle vragen goed.quote:Op zondag 19 april 2026 15:29 schreef Gremen het volgende:
Niemand had alle drie de vragen goed toch?
Daarom heeft er maar 1 persoon oog in oog met de mol gestaan. (Dat was dus toen een deelnemer voor de mol ging staan, niet andersom).
Remember Milouska Meulens.quote:Op zaterdag 18 april 2026 21:39 schreef Koen66 het volgende:
Ineens denk ik dat ook. Hij gaat all-in op Milan terwijl Milan afvalt. Of hij heeft toch toevallig nog wat vragen goed en Milan is ook all-in gegaan op een kandidaat en heeft alles fout.quote:
Frederique Huydts.. wat vliegt de tijd toch snel voorbijquote:
Ik schok ook echt toen ik opzocht dat dat seizoen uit 2006 was,voor mijn gevoel had het ook 2014 kunnen zijn. Naar mijn idee vonden we hier toen dat ze veel te dom speelde om de mol te kunnen zijn.quote:
Daar zit ik ook een beetje mee, maar dat zou de regie nooit zo in beeld brengen of het hem zo duidelijk laten zeggen. Vaak kiezen ze ervoor om De Mol in beeld te laten zeggen dat hij/zij op de kandidaat die ook op hem/haar zit, zodat de finale nog spannend blijft.quote:Op zondag 19 april 2026 19:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ineens denk ik dat ook. Hij gaat all-in op Milan terwijl Milan afvalt. Of hij heeft toch toevallig nog wat vragen goed en Milan is ook all-in gegaan op een kandidaat en heeft alles fout.
Toch wil ik het niet geloven en blijf ik bij Bram of Daan.
Zo zou Quinty bv tijdens de koffiebonen opdracht tegen een arbeider daar gezegd kunnen hebben om eens hardop JOKER te schreeuwen waarna de andere kandidaten te afgeleid zijn en zij quasi verbaasd kan vragen wat zij allemaal aan t doen zijnquote:Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef exile79 het volgende:
Met Daan en Bram kan Quinty gewoon lekker de kandidaat uithangen en af en toe geld binnenhalen. Je ziet verder niks van haar, dus begin steeds meer richting haar te gaan.
Bijzonder irritant mens inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Kan Quinty ook eens praten zonder onnodig Engels?
Het witwassen lukte niet altijdquote:Op zaterdag 25 april 2026 20:36 schreef Gremen het volgende:
Waarom ziet dat land er zo rot uit en bestaat het alleen maar uit onafgebouwde gebouwen. Waarom zijn ze ooit gestart met bouwen en daarna niet meer
Bruine oog.quote:Op zaterdag 25 april 2026 20:33 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is het centrale thema ogen deze editie van WIDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |