Too soon.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:36 schreef StephanL het volgende:
Goed dat ze niet in een gele zitten
Ik woon in Groningen maar ik hoef niet naar de finalequote:De kaarten gingen naar de provincies Flevoland, Groningen en Noord-Brabant.
Ik hoop het trouwens niet, maar bedacht net nog dat dit weer zo'n hint kan zijn in de laatste aflevering... ze had Kim opgeschreven en hoewel de letters op hun kop stonden, was de volgorde nu "mik"... m ik... mol ik...quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:45 schreef DaMart het volgende:
Anne-Marie hield de naam voor het gemak maar even ondersteboven...
Iedereen gaat door en de pot gaat leegquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Nu eerst 5 groene schermen, dan besluiten over 2 kandidaten? Net als in 2012?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Iedereen gaat door en de pot gaat leeg
En Angela Groothuizen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Dan verwacht ik Pieter Jan Hagens ook terug in een aflevering
Hoe weten we of jij dezelfde beelden als de rest van ons gezien hebt?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef Gremen het volgende:
Hoe weten we nu of de deelnemers ook echt groen en 1x rood hebben gestemd
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:35 schreef svann het volgende:
Hoe weten we of jij dezelfde beelden als de rest van ons gezien hebt?
De mol wil hier vooral geen unanimiteit. Dat is niet zo moeilijk te bereiken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook veel te makkelijk mollen. Je hoeft alleen maar 1 rode kaart te pakken
Als mol hoef je hier helemaal niks te doen aangezien je toch wel weet dat de andere kandidaten nooit unaniem zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook veel te makkelijk mollen. Je hoeft alleen maar 1 rode kaart te pakken
Pot leeg of (veel) geld uit de pot opdrachten vind ik uberhaupt al armoede. “Laagste pot ooit en beste mol ever” antigenotquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Wat een creatieve armoede om een opdracht waarin de pot leeggaat te recyclen.
Net te laat de signalen opgepiktquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De pot gaat leeg en we krijgen vast geen afvaller (daardoor)![]()
Helaas net iets te laat bedacht.
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.quote:Op zondag 23 november 2025 06:36 schreef roos94 het volgende:
Bijna heel het widm forum zit op Loes dus zij zal het wel zijn want dat zijn echt de hardcore molloten.
Een molstreek die wel erg duidelijk in beeld kwam waardoor ik twijfel aan Loesquote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.
En die ze ook nog eens voor de camera verteldequote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een molstreek die wel erg duidelijk in beeld kwam waardoor ik twijfel aan Loes
Volgens het filmpje (met de aanwijzingen) lag die van Flevoland bij de Oostvaardersplassen (tussen Lelystad en Almere).quote:Op zondag 23 november 2025 12:55 schreef Montagui het volgende:
Alle koffers zijn al gevonden.
Zijn de exacte plekken al bekend?
Dit, en dit is met zoveel opdrachten zo. Allemaal veel te ingewikkeld en in een groep zonder mol zou 75% van de opdrachten ook mislukken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Als mol hoef je hier helemaal niks te doen aangezien je toch wel weet dat de andere kandidaten nooit unaniem zijn
Die is nu echt niet de mol hoorquote:Op zondag 23 november 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat Anne-Marie nog steeds in het spel zit. Top mol
Ik blijf erbij dat IJsland voor Japan komt. Het is een I, geen Y.quote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.
Begint dan niet elk mol-avontuur in Nederland, als je te horen krijgt dat je mee mag doen?quote:Op maandag 24 november 2025 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Molloot-youtuber Siem wijst er op dat ook Jurre verkeerd zat. Zijn seizoen begon niet in Zuid-Afrika maar in Nederland, met een telefoontje van Everon.
Ja maar dit was dan op camera met de andere kandidaten erbij.quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Begint dan niet elk mol-avontuur in Nederland, als je te horen krijgt dat je mee mag doen?
quote:Op zondag 23 november 2025 20:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat IJsland voor Japan komt. Het is een I, geen Y.
quote:Op zondag 23 november 2025 21:00 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Dat is ook, maar Loes had met Rusland ergens anders moeten zitten
Onmogelijke opdrachtquote:Op maandag 24 november 2025 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Molloot-youtuber Siem wijst er op dat ook Jurre verkeerd zat. Zijn seizoen begon niet in Zuid-Afrika maar in Nederland, met een telefoontje van Everon.
Ja (quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:28 schreef superniger het volgende:
Maakte de NPO nou net reclame voor de première van kerstreclames?
OMG ZE HEB HET GEZIEN!!quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:00 schreef Moira het volgende:
Ik kijk vanavond niet eens live mee, omdat ik nog met @:Treinmeneer de laatste aflevering van het streamingseizoen in Oman aan het terugkijken ben
Dus tot later vanavond
O, ik dacht Colonel Mustard met de loden pijp in de danszaalquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het is Miss Peacock met de kandelaar in de bibliotheek…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:37 schreef superniger het volgende:
Sahil draagt een Bing T-shirt.
Sahil is de mol.Zijn dit niet allemaal mensen uit zijn Molseizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Meneer Thiagoquote:
Potver, nu Miss Peacock nog..,quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Het is Miss Peacock met de kandelaar in de bibliotheek…
Hij is een GTST fan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Waarom draagt Sahil een t-shirt met Everon erop?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:00 schreef NailQueen het volgende:
Is deze opdracht niet al een keer in Belgie gespeeld? In het seizoen van Lennart?
Jahaa nu weten we het welquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Bij de groep met de troeven, dan heb je nog kans om te voorkomen dat er 1.500 euro extra in de pot komt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
Als je de mol bent op welke positie wil je dan zijn bij dit laatste spel
Ja, maar dus de eerste laatste of in het middenquote:Op zaterdag 29 november 2025 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de groep met de troeven, dan heb je nog kans om te voorkomen dat er 1.500 euro extra in de pot komt.
Ja deze keer tenminste niet met troef op zak naar huisquote:
Ja, onbegrijpelijk dat vorige week de pot leeg moest, als ze gewoon een prima show kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:29 schreef Perrin het volgende:
Genottelijke aflevering met geweldige opdrachten.
Klachten bij de BBB, VVD, PVV etc.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat vorige week de pot leeg moest, als ze gewoon een prima show kunnen neerzetten.
Ja, het moet gezegd worden, dit is echt een leuk seizoen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:29 schreef Perrin het volgende:
Genottelijke aflevering met geweldige opdrachten.
Ze was wel ERG dominant tijdens de eet-opdracht.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:59 schreef TLC het volgende:
Vorige week 'de geschiedenis herhaalt zich' bij de onderhandelingen.. bij de vorige onderhandelingen was AMJ de mol.
AMJ heeft in Portugal al een shirt gedragen met de tekst GOOD erop en dit keer droeg ze een groen petje.
Appeltje eitje kind kan de was doen .
De 'afscheidsmontage'.quote:Op zondag 30 november 2025 10:23 schreef xzaz het volgende:
Trouwens nu al 3 keer goed wie er uit gaat halverwege het programma. Ze laten de gene die eruit gaat net te veel praten die aflevering.
Dat denk ik nu ook wel vrij zeker ja. Deze twee opdrachten molde ze perfect. Nathan de winnaar denk ik.quote:
De keuze van de regie is sowieso een beetje raar. Laatste opdracht met eten is ook kut. Gewoon een geluksspel. Als ik Jurre was had ik die 500 ook gehouden.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar als het Anne Marie is vind ik het ontzettend zwak dat ze niet mee heeft gedaan bij de onderhandeling.
Ze had die opdracht natuurlijk al eens gedaan en het was een mooie test voor de rest. Ik snap wel dat ze haar daar niet nogmaals aan mee lieten doen, zeker niet als Mol.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar als het Anne Marie is vind ik het ontzettend zwak dat ze niet mee heeft gedaan bij de onderhandeling.
Ik zou dat eigenlijk wel interessant vinden.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Follow the money?quote:
Omgekeerde psychologiequote:Op donderdag 4 december 2025 16:06 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat de Mol bewust de drie speciale gerechten heeft ontweken. Dus dan vallen Loes, Kim en Jurre wat mij betreft al af.
Oh ben ik hier nog op tijd voorquote:Op zaterdag 29 november 2025 20:30 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG ZE HEB HET GEZIEN!!
We verwachten wel uitgebreid verslag straks
Hier ook! Denk ook morgen pas weer terugkijkenquote:Op zaterdag 6 december 2025 17:21 schreef Legoblokje het volgende:
Ik kan vanavond niet live meekijkeniets met Sinterklaasavond en zo.
Later vanavond maar ff terugkijken.
Frank Lammers, Jeroen van Koningsbrugge en Andy van der Meyde.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg om die kerstreclameterreur te ontwijken
Dit gaat Patrick Lodiers heel fijn vinden.quote:
Ik heb nog wat chocoladenoten hier.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er nog wat pepernoten?
* zet een schaal met pepernoten op tafel
Mag alleen met een zak/kleed.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom glijden ze niet gewoon die glijbaan af?
Dan kan elke man er toch vanaf?quote:
Sowieso geen Karel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we Pieter Jan Hagens eindelijk te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Krijgen we Pieter Jan Hagens eindelijk te zien?
Wel hoor.quote:
Volgend jaar na de bezuinigingen komt hij op de fiets en overnachten ze in een schamel hutje met roggebrood en kaas.quote:
Ik was het vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef DaMart het volgende:
Twee afvallers vandaag. Iemand dat voorspeld in de prono?.
De mol bikepacking editie lijkt mij wel tof. Spijkers strooien zodat je medekandidaten een lekke band krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgend jaar na de bezuinigingen komt hij op de fiets en overnachten ze in een schamel hutje met roggebrood en kaas.
Denk alleen maar nadat er pot-leeg-opdrachten zijn geweestquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef DaMart het volgende:
Komt ook niet vaak voor, dat er zo veel geld wordt verdiend met 1 opdracht.
Flight club, met 1 frame van de pielemuis van Brad Pitt sneaky in de film.quote:
Dat hele album is fantastisch!quote:
Ik niet. Was duidelijk aan het nep mollen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Wie zat er allemaal in een Anne Marie tunnel?
Een joker geeft maar 1 goed antwoord.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:28 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je nou met een Joker eruit gaan. Dan moet je de test wel heel slecht gemaakt hebben
Pixies top 5 beste bands ooit.quote:
Kut ik moest lachen om die Mcdonalds reclamequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg om die kerstreclameterreur te ontwijken
Ik heb Merel wel een beetje met potlood afgeschreven de vorige aflevering. Toen bracht ze de verdenking op Jurre (geld) en startte ze de ronde waarmee geld kon worden verdiend ipv jokers. Beide onnodig. Dus ik gok Loes, maar Nathan blijft voor zijn doen ook af en toe gekke dingen doen zoals het aanmoedigen om beide voorwerpen mee te nemen in het zwembad bij zowel Merel als Loes (en steeds samen te rennen). Maar bij de sinaasappels leek hij dan weer totaal geen rol te spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Pronopuntjes van Anne-Marie
En is het nou Loes of Merel?
Ik denk dat Nathan wel echt kandidaat is en Kim ook. Na vorige aflevering was ik ook meer op Loes dan Merel, maar hier was Merel juist weer verdachter bezig imo. Kan ook zijn dat ze juist op Loes meelift om zelf verdacht over te komen, dan zie ik haar iig nog wel winnen als het Loes is.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb Merel wel een beetje met potlood afgeschreven de vorige aflevering. Toen bracht ze de verdenking op Jurre (geld) en startte ze de ronde waarmee geld kon worden verdiend ipv jokers. Beide onnodig. Dus ik gok Loes, maar Nathan blijft voor zijn doen ook af en toe gekke dingen doen zoals het aanmoedigen om beide voorwerpen mee te nemen in het zwembad bij zowel Merel als Loes (en steeds samen te rennen). Maar bij de sinaasappels leek hij dan weer totaal geen rol te spelen.
Na vorige week geswitched van Nathan naar AMquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Wie zat er allemaal in een Anne Marie tunnel?
Had Sahil ook vorige weekquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:28 schreef Gremen het volgende:
Hoe kan je nou met een Joker eruit gaan. Dan moet je de test wel heel slecht gemaakt hebben
Ik ook en hij is al vanaf begin mijn molquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:22 schreef DaMart het volgende:
Die vervormde stem vond ik heel erg op Nathan lijken.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:22 schreef DaMart het volgende:
Die vervormde stem vond ik heel erg op Nathan lijken.
Nathan is het meest verdacht in de app.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ook en hij is al vanaf begin mijn mol
Welk waterpark was dat precies? Ik ben in die regio ook eens in zo’n park geweest maar dat was 15 jaar geleden. Zou deels verbouwd kunnen zijn..quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
nu pas teruggekeken. Was een toffe aflevering.
Was in 2022 nog in dat waterpark dus een hoop 'oh ja' momentjes
Geen enkele hit zelfs.quote:
Eens, dat was irritant.quote:Op zondag 7 december 2025 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen enkele hit zelfs.
Wel een geweldige band verder. Optreden in 013 (ook zonder Kim) geweldig.
Anyway, Loes is de mol, helaas. Ik vind Loes en Merel irritant in het spel zelf (daarbuiten prima) met als dieptepunt dat geruzie in die opdracht
Ja.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige zeurpiet die het zo zonde vond van al dat heerlijke sinaasappelsap?
Dat vind ik bij elke opdracht met eten dat niet meer gebruikt kan worden, zoals die pizza's in WIDM België waar ze ananas op gooiden.quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige zeurpiet die het zo zonde vond van al dat heerlijke sinaasappelsap? Vertroebelen met objecten erin gooien dan drink je t niet meer.
Van het streamingseizoen natuurlijk!!quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh ben ik hier nog op tijd voorheb hem zondag pas teruggekeken en heb alleen onthouden dat Sahil eruit is
En dat ik van Merel+Loes meer op Loes ben gaan zitten
Nathan spoorde beide kandidaten aan om beide voorwerpen mee te nemen. En hij liep met iedereen mee, waardoor er geen anderen konden rennen. Waarom helemaal weer met Merel die trappen op lopen terwijl je ook je eigen voorwerp kunt gaan zoeken?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
En Nathan die het snelste loopt, loopt niet? En Jurre doet niets maar jut van alles op?
OH! Ja!quote:
Ik had precies hetzelfde en ben niet eens heel duurzaam aangelegd. Maar zo een hele stapel sinaasappelen die allemaal voor niks worden geperst vond ik inderdaad ook apart....!quote:Op zondag 7 december 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige zeurpiet die het zo zonde vond van al dat heerlijke sinaasappelsap? Vertroebelen met objecten erin gooien dan drink je t niet meer.
Joh volgens mij groeien de sinaasappels daar zo ongeveer tot in de berm van de snelweg.quote:Op zondag 7 december 2025 18:11 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde en ben niet eens heel duurzaam aangelegd. Maar zo een hele stapel sinaasappelen die allemaal voor niks worden geperst vond ik inderdaad ook apart....!
En het sloeg ook helemaal nergens op, uiteindelijk kregen ze toch elke koker die ze wilden hebben wel vol.
Dan hadden ze een beperkte berg sinaasappels moeten klaarleggen, zodat ze of
1) Een keuze hadden moeten maken
2) Heel goed hadden moeten persen om alle kokers te vullen
Nu maakte het allemaal niks uit en hadden ze net zo goed water kunnen gebruiken
Ben benieuwdquote:Op zondag 7 december 2025 07:59 schreef roos94 het volgende:
Op het widm forum zitten ze al met zn allen sinds aflevering 2 op Loes. Dat betekent een slechte mol als die mensen je al meteen doorhebben.
Titel aflevering 6 "Rendez Vous"
Wie speelde er precies 10jr geleden (toevallig mooi rond jubileumgetal in een jubileumseizoen) de hoofdrol in Rendez vous, waarbij in het verhaal het personage van Loes ook een groot geheim heeft en de boel loopt te besodemieteren...
[ afbeelding ]
Tevens zag ik ook deze hint op het forum:
Als ze de knop indrukten kregen ze een glimp van de Mol te zien. Een ieder zag een glimp van licht. Licht in het Portugees is Luz (loes)
Het is in kannen en kruiken.
Die laatste is wel erg sterke hint. En toch heb ik een stiekeme hoop dat het Nathan isquote:Op zondag 7 december 2025 07:59 schreef roos94 het volgende:
Op het widm forum zitten ze al met zn allen sinds aflevering 2 op Loes. Dat betekent een slechte mol als die mensen je al meteen doorhebben.
Wie speelde er precies 10jr geleden (toevallig mooi rond jubileumgetal in een jubileumseizoen) de hoofdrol in Rendez vous, waarbij in het verhaal het personage van Loes ook een groot geheim heeft en de boel loopt te besodemieteren...
[ afbeelding ]
Als ze de knop indrukten kregen ze een glimp van de Mol te zien. Een ieder zag een glimp van licht. Licht in het Portugees is Luz (loes)
Ik heb een half jaar in Spanje gewoond daar groeiden ze gewoon aan de kant van de weg in een middelgrote stad. Auto's reden er gewoon overheen zoveel waren er.quote:Op zondag 7 december 2025 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joh volgens mij groeien de sinaasappels daar zo ongeveer tot in de berm van de snelweg.
Merel vond toch de geheime deur naar die kapel in de moordopdracht? Die was vrij makkelijk te missen en aangezien dat uiteindelijk de moordlocatie was zou ik die als Mol nooit openen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb Merel wel een beetje met potlood afgeschreven de vorige aflevering. Toen bracht ze de verdenking op Jurre (geld) en startte ze de ronde waarmee geld kon worden verdiend ipv jokers. Beide onnodig. Dus ik gok Loes, maar Nathan blijft voor zijn doen ook af en toe gekke dingen doen zoals het aanmoedigen om beide voorwerpen mee te nemen in het zwembad bij zowel Merel als Loes (en steeds samen te rennen). Maar bij de sinaasappels leek hij dan weer totaal geen rol te spelen.
Dit zou wel iets te duidelijk zijn, maar zal wel kloppen dan.quote:Op zondag 7 december 2025 07:59 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week is de finale en er is ook al een keer niemand naar huis gegaan. Ze gaan nu al met 4 naar de finale-uitzending (mogelijk valt er daarin nog iemand af).quote:Op maandag 8 december 2025 10:06 schreef xzaz het volgende:
Was het overigens te vroeg om de opdracht gewoon in de groep uit te leggen. Die sinaasappels-persen-opdracht is een van de eerste opdrachten die met een voiceover werdt uitgelegd?
Ook, waarom gingen er twee naar huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |