Ja deze keer tenminste niet met troef op zak naar huisquote:
Ja, onbegrijpelijk dat vorige week de pot leeg moest, als ze gewoon een prima show kunnen neerzetten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:29 schreef Perrin het volgende:
Genottelijke aflevering met geweldige opdrachten.
Klachten bij de BBB, VVD, PVV etc.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat vorige week de pot leeg moest, als ze gewoon een prima show kunnen neerzetten.
Ja, het moet gezegd worden, dit is echt een leuk seizoen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:29 schreef Perrin het volgende:
Genottelijke aflevering met geweldige opdrachten.
Ze was wel ERG dominant tijdens de eet-opdracht.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:59 schreef TLC het volgende:
Vorige week 'de geschiedenis herhaalt zich' bij de onderhandelingen.. bij de vorige onderhandelingen was AMJ de mol.
AMJ heeft in Portugal al een shirt gedragen met de tekst GOOD erop en dit keer droeg ze een groen petje.
Appeltje eitje kind kan de was doen .
De 'afscheidsmontage'.quote:Op zondag 30 november 2025 10:23 schreef xzaz het volgende:
Trouwens nu al 3 keer goed wie er uit gaat halverwege het programma. Ze laten de gene die eruit gaat net te veel praten die aflevering.
Dat denk ik nu ook wel vrij zeker ja. Deze twee opdrachten molde ze perfect. Nathan de winnaar denk ik.quote:
De keuze van de regie is sowieso een beetje raar. Laatste opdracht met eten is ook kut. Gewoon een geluksspel. Als ik Jurre was had ik die 500 ook gehouden.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar als het Anne Marie is vind ik het ontzettend zwak dat ze niet mee heeft gedaan bij de onderhandeling.
Ze had die opdracht natuurlijk al eens gedaan en het was een mooie test voor de rest. Ik snap wel dat ze haar daar niet nogmaals aan mee lieten doen, zeker niet als Mol.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar als het Anne Marie is vind ik het ontzettend zwak dat ze niet mee heeft gedaan bij de onderhandeling.
Ik zou dat eigenlijk wel interessant vinden.quote:Op zondag 30 november 2025 13:02 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |