Too soon.quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:36 schreef StephanL het volgende:
Goed dat ze niet in een gele zitten
Ik woon in Groningen maar ik hoef niet naar de finalequote:De kaarten gingen naar de provincies Flevoland, Groningen en Noord-Brabant.
Ik hoop het trouwens niet, maar bedacht net nog dat dit weer zo'n hint kan zijn in de laatste aflevering... ze had Kim opgeschreven en hoewel de letters op hun kop stonden, was de volgorde nu "mik"... m ik... mol ik...quote:Op zaterdag 22 november 2025 20:45 schreef DaMart het volgende:
Anne-Marie hield de naam voor het gemak maar even ondersteboven...
Iedereen gaat door en de pot gaat leegquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef Legoblokje het volgende:
Nu eerst 5 groene schermen, dan besluiten over 2 kandidaten? Net als in 2012?
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Iedereen gaat door en de pot gaat leeg
En Angela Groothuizen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Dan verwacht ik Pieter Jan Hagens ook terug in een aflevering
Hoe weten we of jij dezelfde beelden als de rest van ons gezien hebt?quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:33 schreef Gremen het volgende:
Hoe weten we nu of de deelnemers ook echt groen en 1x rood hebben gestemd
Don't feed the troll.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:35 schreef svann het volgende:
Hoe weten we of jij dezelfde beelden als de rest van ons gezien hebt?
De mol wil hier vooral geen unanimiteit. Dat is niet zo moeilijk te bereiken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook veel te makkelijk mollen. Je hoeft alleen maar 1 rode kaart te pakken
Als mol hoef je hier helemaal niks te doen aangezien je toch wel weet dat de andere kandidaten nooit unaniem zijnquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Het is ook veel te makkelijk mollen. Je hoeft alleen maar 1 rode kaart te pakken
Pot leeg of (veel) geld uit de pot opdrachten vind ik uberhaupt al armoede. “Laagste pot ooit en beste mol ever” antigenotquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Wat een creatieve armoede om een opdracht waarin de pot leeggaat te recyclen.
Net te laat de signalen opgepiktquote:Op zaterdag 22 november 2025 20:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De pot gaat leeg en we krijgen vast geen afvaller (daardoor)![]()
Helaas net iets te laat bedacht.
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.quote:Op zondag 23 november 2025 06:36 schreef roos94 het volgende:
Bijna heel het widm forum zit op Loes dus zij zal het wel zijn want dat zijn echt de hardcore molloten.
Een molstreek die wel erg duidelijk in beeld kwam waardoor ik twijfel aan Loesquote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.
En die ze ook nog eens voor de camera verteldequote:Op zondag 23 november 2025 13:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een molstreek die wel erg duidelijk in beeld kwam waardoor ik twijfel aan Loes
Volgens het filmpje (met de aanwijzingen) lag die van Flevoland bij de Oostvaardersplassen (tussen Lelystad en Almere).quote:Op zondag 23 november 2025 12:55 schreef Montagui het volgende:
Alle koffers zijn al gevonden.
Zijn de exacte plekken al bekend?
Dit, en dit is met zoveel opdrachten zo. Allemaal veel te ingewikkeld en in een groep zonder mol zou 75% van de opdrachten ook mislukken.quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Als mol hoef je hier helemaal niks te doen aangezien je toch wel weet dat de andere kandidaten nooit unaniem zijn
Die is nu echt niet de mol hoorquote:Op zondag 23 november 2025 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat Anne-Marie nog steeds in het spel zit. Top mol
Ik blijf erbij dat IJsland voor Japan komt. Het is een I, geen Y.quote:Op zondag 23 november 2025 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door haar werd de eerste foto verpest. Haar WIDM begon in Rusland en niet in Georgie.
Begint dan niet elk mol-avontuur in Nederland, als je te horen krijgt dat je mee mag doen?quote:Op maandag 24 november 2025 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Molloot-youtuber Siem wijst er op dat ook Jurre verkeerd zat. Zijn seizoen begon niet in Zuid-Afrika maar in Nederland, met een telefoontje van Everon.
Ja maar dit was dan op camera met de andere kandidaten erbij.quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Begint dan niet elk mol-avontuur in Nederland, als je te horen krijgt dat je mee mag doen?
quote:Op zondag 23 november 2025 20:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat IJsland voor Japan komt. Het is een I, geen Y.
quote:Op zondag 23 november 2025 21:00 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Dat is ook, maar Loes had met Rusland ergens anders moeten zitten
Onmogelijke opdrachtquote:Op maandag 24 november 2025 18:03 schreef NailQueen het volgende:
Molloot-youtuber Siem wijst er op dat ook Jurre verkeerd zat. Zijn seizoen begon niet in Zuid-Afrika maar in Nederland, met een telefoontje van Everon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |