Dat is ook precies de reden dat ze die titel en het stuk zo schrijven. Daardoor is het grappig om te delen en/of is er ophef zodat de clicks binnenstromen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar da's niet grappig genoeg om hier te posten
Ik snap ook meestal niet hoe ze aan die afmetingen komen en het gewicht. Ik heb zelden het idee dat het klopt.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
Pakketje binnen. De afmetingen en het gewicht klopten totaal niet met wat er in de PostNL app stond.
Maar het was dus een extraatje wat bij mijn bestelling hoorde die ik gisteren heb ontvangen. Had makkelijk in een doos gekund trouwens
Ik heb vanochtend Fok! kerstpakket gekregenquote:Op donderdag 11 december 2025 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
Pakketje binnen. De afmetingen en het gewicht klopten totaal niet met wat er in de PostNL app stond.
Maar het was dus een extraatje wat bij mijn bestelling hoorde die ik gisteren heb ontvangen. Had makkelijk in een doos gekund trouwens
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend Fok! kerstpakket gekregen
eten, katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjesquote:
Waar ze nooit op gaan liggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eten, //katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjes
Wat een mooi pakket! En fijn dat het je gegund is om zo'n pakket te krijgen, zeker na dit jaar vol met medisch gedoe.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
eten, katkussen, muffinvorm, bakmix voor muffins, kadootjes
Ohh heerlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wee als je de lege doos niet aan Silke en Sietse hebt gegeven!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi pakketquote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je daar heel erg door verrast?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie dat @:strani vandaag zwaar verzaakt heeft?
Niet alleen geen ochtendtaken uitgevoerd, waaronder koffie zetten en mensen wekken, maar het lijkt dat hij gewoon helemaal niet is komen opdagen.
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!quote:Op donderdag 11 december 2025 17:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zie dat @:strani vandaag zwaar verzaakt heeft?
Niet alleen geen ochtendtaken uitgevoerd, waaronder koffie zetten en mensen wekken, maar het lijkt dat hij gewoon helemaal niet is komen opdagen.
Nu net zeker, die aan Redefine boven je?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!
Nee, maar wel nog steeds teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je daar heel erg door verrast?
Dat zijn we helaas altijdquote:Op donderdag 11 december 2025 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel nog steeds teleurgesteld.
Prachtig pakket heb je gekregen!quote:Op donderdag 11 december 2025 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een erg slechte score.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:10 schreef Redefine het volgende:
Net eindelijk eens gecheckt en 17 van de 35 liedjes waarop ik gestemd heb staan niet (meer) in de Top 2000
Een like misschien, maar geen koffiequote:Op donderdag 11 december 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens nog een like uitgedeeld!
Ja, vooral als je dan kijkt wat er niet weer terug is gekomen of eruit is gegaan. Maar de kans hierop is helaas groot met het lijstje wat ik samenstel, zijn allemaal liedjes die al op het randje stonden of ver weg aan het zakken waren.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg slechte score.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |