abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219391276
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 08:54:01 #2
382129 crew  Donna
pi_219391308
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 07:54 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Wie is jullie?
Volgens mij is dit de eerste post van deze user.
Eigenlijk onderstreept jouw reactie het nu ook wel een beetje.

Elke keer als een mod ergens iets van zegt zijn er een paar die er vol tegenin gaan en een paar 'dat doe ik niet hoor' reacties. Voel je dan ook a.u.b. niet zo aangesproken als je het toch niet doet. Wij weten ook echt echt echt wel dat er genoeg fatsoenlijke users meeschrijven. :Y)

Maar van sommige van jullie (zo beterderder?) krijg ik idd even echt het geheenenweer de laatste dagen ja.
Enorm speculeren, elkaar aanspreken op schrijffouten, de tientallen 'juhuuufffff zij doet flauw' reports.
Is het nou echt zo lastig om het gewoon een beetje gezellig te houden?

Soms zit een user in je irritatiezone, dat gebeurt mij ook, maar lees er dan a.u.b. overheen. Dat kan ik als mod dan weer niet doen ;) . En met een abbo kan je zelfs users als vijand aanmerken dan zie je die user's reacties helemaal niet :P

Verder graag in SHO FB >
SHO / [SHO FB] The SHO goes on
pi_219391324
Ik heb gisteren weer naar de podcost geluisterd in de auto. Het is gewoon irritainment geworden. Die Iris kan blijkbaar geen normaal Nederlands praten. Hoe dan? Ze is gewoon in Nederland geboren en getogen, misschien is Fries haar tweede taal. Ze zwetst echt enorm en lijkt de Nederlandse zinsopbouw en uitspraak niet meer te kennen. Zou het komen door Deeeevid?
Ze kan beter helemaal Engels praten dan dit halve met haar 'so' 'like' etc.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 09:02:37 #4
382129 crew  Donna
pi_219391358
Ellen, niet meer van Koen, over die verjaardag van haar zoontje die ze nog samen met ex (ook niet Koen) viert.
Iemand vroeg of ze ooit weer bij elkaar komen in de reacties. Zei ze iets van; Misschien, maar op het moment verschillen onze levens teveel van elkaar.
Wie houd je nou voor de gek dan? Als je hem je jurk vast laat maken en midden in de nacht na een date bij hem chocola gaat zitten eten. Come on. :R
pi_219391366
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷‍♀️
pi_219391441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷‍♀️
AM zal wel een uur moeten liggen want ze is een drukke zakenvrouw en zo.

Zouden er ook volgers zijn die de bingo zoals bij hen nu zelf thuis gaan organiseren? Jemig. Nooit geweten dat het met sinterklaas zo'n bende hoort te zijn.
pi_219391451
quote:
Het ergste is misschien nog wel dat hij het ook gewoon doet. Hij kan toch ook zeggen dat zij daar tijd genoeg voor heeft.
pi_219391482
AM; die bingo is toch alleen zo dat AM alle credits krijgt en niet Sinterklaas... Alles in de kast in folie zodat iedereen kan zien hoe goed zij haar best heeft gedaan.
pi_219391488
En Maarten is een avond weg en dus gaat Sam koken. Heeft Annemarie in een contract bedongen dat koken niet meer in haar functieomschrijving staat? Maar dan wel de was blijven doen, want die vertrouwt ze niemand toe.

En dan die bingo: het leuke van een bingo is toch juist het onverwachte. Maar bij de "Wij Geertsen" wordt alles zo gemanipuleerd dat iedereen het cadeau krijgt dat voor hem/haar bedoeld wordt. Maar waarom zou je dan een bingo doen? Ik snap het gewoon echt niet en ik zou die bingo voor een ander moment bewaren: een kinderfeestje bijvoorbeeld 😀.
pi_219391504
quote:
Ergens snap ik nog wel dat je gesprekken een beetje verdeelt. Ik kan makkelijk thuiswerken en dan zou ik dus alle gesprekken doen. Maar zij lijken het echt per kind te verdelen, dat zou ik zelf dan weer niet doen.
pi_219391572
Ik vind het juist mooi dat hij naar dat gesprek gaat, mijn wederhelft doet dat ook. Het moet kunnen in je werk maar waarom zou 1 ouder dit doen omdat zij thuis is? werkenden moeten er toch ook voor vrij nemen.... kinderen heb je samen.
pi_219391699
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 09:31:50 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219391701
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik vind het juist mooi dat hij naar dat gesprek gaat, mijn wederhelft doet dat ook. Het moet kunnen in je werk maar waarom zou 1 ouder dit doen omdat zij thuis is? werkenden moeten er toch ook voor vrij nemen.... kinderen heb je samen.
Inderdaad, het is niet alleen wie er tijd heeft, maar ook gewoon fijn lijkt me om af en toe aanwezig te zijn bij dit soort momenten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219391852
Maarten doet Guus, dat is al jaren zo.
pi_219391890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".

Voor de rest eens; Maarten werkt 4 dagen (?) en ook nog eens regelmatig thuis. Uitwonende kinderen inschakelen voor huishoudelijke taken lijkt mij ook onnodig.
pi_219391974
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?

Vanmiddag komt er een aflevering van Boos online hierover

[ Bericht 0% gewijzigd door Moondance op 02-12-2025 10:03:46 (Spelfout) ]
pi_219391998
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
pi_219392010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".

Voor de rest eens; Maarten werkt 4 dagen (?) en ook nog eens regelmatig thuis. Uitwonende kinderen inschakelen voor huishoudelijke taken lijkt mij ook onnodig.
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.
pi_219392012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈

En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
pi_219392053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.
Snap ik helemaal. Maar de tweeling zit nét dit schooljaar op de middelbare en dit was het allereerste gesprek; met alle nieuwigheden en indrukken, zou ik daar nog wel een uitzondering voor maken. En dan nog, ik zou er als ouder geen zin in hebben om het risico te lopen daar voor Jan Joker te zitten. Dus ik ben wel PA wanneer het mij uitkomt 😉.
pi_219392074
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?

Ik vond Jasper altijd zo leuk, maar wat de hellie is er met hem gebeurd... Ben zo benieuwd naar de aflevering.
  roze dinsdag 2 december 2025 @ 10:20:50 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219392079
quote:

Oh ben benieuwd. Ik vond hem met de FOMO show altijd wel leuk.
Your beauty never ever scared me.
pi_219392086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:56 schreef Snaky het volgende:
Ik heb gisteren weer naar de podcost geluisterd in de auto. Het is gewoon irritainment geworden. Die Iris kan blijkbaar geen normaal Nederlands praten. Hoe dan? Ze is gewoon in Nederland geboren en getogen, misschien is Fries haar tweede taal. Ze zwetst echt enorm en lijkt de Nederlandse zinsopbouw en uitspraak niet meer te kennen. Zou het komen door Deeeevid?
Ze kan beter helemaal Engels praten dan dit halve met haar 'so' 'like' etc.
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
pi_219392106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈

En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
Misschien is het op de tijd dat AM de 2 jongsten van school moet halen. En tussen de middag overblijven als het om die tijd is: zo doen we dat (niet meer) bij de Geertsen.
pi_219392141
quote:

Zit hij in een sekte 😮

Ik vind die groep zo leuk. Jasper, stijn, tobioas en daan
pi_219392163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
  dinsdag 2 december 2025 @ 10:42:00 #27
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219392220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219392304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
Oh, en nu het om Julia gaat, is er opeens niet meer zo'n haast...terwijl ze nu al 22 is, toch?
pi_219392690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:42 schreef popje het volgende:

[..]
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
pi_219392699
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:

Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
pi_219392940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:22 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
In heb het zojuist wel gedaan! Tip: stofzuigen ondertussen, dat verbloemd het e.e.a 😂En als je het echt niet trekt, daarna even een uurtje liggen. Doet onze Queen der fluflu’s ook, is dat gevoel dan nog niet weg, dan schrijf je er een post over dat niemand het er over heeft en pak je daarna maximaal een wijntje.

Eigenlijk zijn die fluflu’s gewoon kneiter inspirerend 😎
pi_219393035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
"Altijd" ook he? Bij twee van de acht kinderen...
pi_219393239
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
pi_219393258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
Ze is heel dwangmatig en maakt van de kleinste dingen een taak. Die was wegbrengen ook. Als je dat heb gevouwen en gesorteerd neem je toch gelijk wat mee naar de 1e verdieping? En wat op de 2e verdieping moet blijven doen je toch gelijk even in de kast?
Als het niet gaat zoals ZIJ dat heeft bedacht krijgt ze een error.
pi_219393311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:00 schreef Cattolica het volgende:
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
pi_219393356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
Nou, inderdaad! Ik persoonlijk vind een stoelreservering toch wel een hele belangrijke "investering in mezelf". Ik meen dat haar vader lichamelijke ongemakken heeft, dus ik vind het een enorme onhandige bezuiniging en vergeetachtigheid. Of het is natuurlijk rage-bait; daar heeft zij ook een handje van.
pi_219393405
Julia doet 1 stap over de drempel, heeft haar helm nog op en haar jas aan en AM zegt tegen haar ‘Julia, ik heb een bingo cadeautje voor je gevonden!’

Ze is zo tevreden met zichzelf wat ze allemaal gekocht heeft. Misschien gaat ze de veren tijdens het rustuur in haar derriere stoppen.

En gezien de hoeveelheid gezochte dingen zijn ze 3 dagen bezig met de bingo?
pi_219393479
Ik vind het an sich wel leuke cadeautjes hoor voor de bingo!
pi_219393570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219393595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
pi_219393657
En AM zal zelf wel niet meedoen met de bingo want die moet alles filmen en posten.
pi_219393665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:02 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
pi_219393680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
ik lees niet alles, daar heb ik helaas geen tijd voor (en ik heb geen 8 kinderen dus ik doe vast iets fout) ;)
pi_219393716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
pi_219393757
En L. is 5 toch? Zou die zich (en J ook) zich nog laten foppen bij het afstrepen van de bingokaart? Ik kan mij het slecht voorstellen.
pi_219393788
Ik gun Kelly Caresse wel een stylist. :')
pi_219393852
quote:

Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
pi_219393913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:28 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
pi_219393977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:36 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
Een klein filmpje op insta.
Korter dan reels. Bij elkaar geknipte fragmentjes die een kort filmpje samen zijn. Vaak als teaser om je te lokken naar de aflevering of podcast.
pi_219394087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
😂
pi_219394130
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:02 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ze hebben het vorig jaar ook gedaan ,en allemaal gratis gescoorde kadoos , en op het laatste kregen Jet en lot nog een paar kadoos uit een zak , die snapte er volgens mij ook niets meer van
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219394282
J. krijgt een skoezie-boek?
pi_219394335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Dit vroeg ik me ook af. Vreemde gedachtengang
pi_219394391
Ik vind die hele bingo bij AM nogal vreemd. Je moet na 3 ronden de naam van het jongste kind opschrijven zodat die krijgt wat ze wil, tussendoor is er een "zakmoment" 😂 , ff snel tussendoor. En uiteindelijk krijgt iedereen met de bingo wat die wil want ze schrijven elkaars naam op of zo? Lijkt mij gewoon dat de bingo een excuus is om hard door elkaar te schreeuwen, beetje lollig te doen en te zuipen.
pi_219394455
Die bingo zou mijn keuze ook niet zijn maar kennelijk vinden ze het leuk om het zo te doen. Doet ze niemand kwaad mee toch?
pi_219394484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:58 schreef Missinglink24 het volgende:
Die bingo zou mijn keuze ook niet zijn maar kennelijk vinden ze het leuk om het zo te doen. Doet ze niemand kwaad mee toch?
Dat is een beetje met alles wat die influencers doen; Zou mijn keuze niet zijn hahaha!
En het zal wel weer van A tot Z gefilmd worden dus de minderjarige kinderen worden het internet weer opgeslingerd zoals gewoonlijk en daar doen ze (AM en Maarten) natuurlijk wel kwaad mee. Maar dat doen ze altijd al dus die bingo is geen uitzondering.
pi_219394486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:58 schreef Missinglink24 het volgende:
Als ze alles zou doen zonder te filmen heb je een punt.
pi_219394507
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 15:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat is een beetje met alles wat die influencers doen; Zou mijn keuze niet zijn hahaha!
En het zal wel weer van A tot Z gefilmd worden dus de minderjarige kinderen worden het internet weer opgeslingerd zoals gewoonlijk en daar doen ze (AM en Maarten) natuurlijk wel kwaad mee. Maar dat doen ze altijd al dus die bingo is geen uitzondering.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 15:03 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Eens hoor, het compleet uitventen van het prive leven van haar kinderen is niet best, daar zijn we het allemaal wel over eens hier.

Ik had het ff over die bingo specifiek.
pi_219394959
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik gun Kelly Caresse wel een stylist. :')
Jep. Op alle gebieden. Allemaal net niet. 🤪 Ik weet niet wat het is. Misschien door dat pornoblonde haar.
Alles is zoo... Goedkoop
pi_219395021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 15:57 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Jep. Op alle gebieden. Allemaal net niet. 🤪 Ik weet niet wat het is. Misschien door dat pornoblonde haar.
Alles is zoo... Goedkoop
Die ‘villa’ moet ergens vandaan komen.
pi_219395038
Gisteren nog heel stoer verkondigen dat de kinderopnaai week is begonnen en nu moet iedereen zn mond houden want Lot kan het niet aan. Wat ik volledig snap voor zon meissie hoor. Het strookt alleen weer totaal niet met elkaar. Ook is ze blij dat school nu meer gericht is op advent ipv Sinterklaas terwijl ze thuis iedereen zit op te jutten🤦‍♀️ Als ik het zo hoor zitten er een heleboel regels aan die bingo, prinses Lot moet vooral gepamperd worden.
pi_219395181
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Gisteren nog heel stoer verkondigen dat de kinderopnaai week is begonnen en nu moet iedereen zn mond houden want Lot kan het niet aan. Wat ik volledig snap voor zon meissie hoor. Het strookt alleen weer totaal niet met elkaar. Ook is ze blij dat school nu meer gericht is op advent ipv Sinterklaas terwijl ze thuis iedereen zit op te jutten🤦‍♀️ Als ik het zo hoor zitten er een heleboel regels aan die bingo, prinses Lot moet vooral gepamperd worden.
Zoals gewoonlijk.
Ik weet niet voor wie die onwijs grote ronde knuffel is (ik kijk zonder geluid) maar als Lot die wil en AM heeft m bedoeld voor Jet dan gaat hij naar Lot
pi_219395210
quote:

[..]
Alles is zoo... Goedkoop
Maar ze woont wel in een villa 🫣
pi_219395223
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.
Ik weet niet voor wie die onwijs grote ronde knuffel is (ik kijk zonder geluid) maar als Lot die wil en AM heeft m bedoeld voor Jet dan gaat hij naar Lot
Hij is voor Jet, lot krijgt een grote takkie
pi_219395394
Wat een monsterlijk vest heeft dbm besteld 🫣
pi_219395402
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hij is voor Jet, lot krijgt een grote takkie
Ja daar was ze al mee aan het spelen
pi_219395412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een monsterlijk vest heeft dbm besteld 🫣
En nog duur ook dat lelijke ding
Verjaardagskadootje zegt ze. Dacht dat ze laatst vertelde dat ze verrast wil worden. Best wel een verrassing zo’n vest ja 🤭
pi_219395433
AM deelt de haatberichten die ze krijgt. Natuurlijk kunnen die berichten echt niet. Complete scheldpartijen.

Maar ik weet wel zeker dat ze ook nette berichten krijgt met onderbouwde kritiek. Zou het zo interessant vinden als ze daar eens op reageert.
pi_219395518
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk.
En Lot krijgt ook nog eens leukere cadeaus uit de zak. Bij Jet is het duurste cadeau functioneel, de tandenborstel. Die bal met knuffel is dacht ik van de Action en dat boekje is ook niet duur.
pi_219395531
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat ze vorig jaar ook alles had toebedeeld maar dat Sam voor iets heel anders koos.
Misschien weet AM niet echt hoe bingo werkt. Is wel vaker gebleken de laatste tijd dat ze dingen niet snapt 😉

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 02-12-2025 17:33:48 ]
pi_219395533
Hoe kan ik Fok! sponseren zodat ik van die ads af ben?

Ik zag dat ik iets gepost heb over danspoeder wat niet mag. Zal het niet meer doen en ga in de hoek staan.
pi_219395557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor Lot zijn al die uitgestalde cadeaus veel te spannend. Ik snap niet dat AM dat niet inziet.
En ik heb ook het idee dat Jet er ook niet (meer) toe doet. Gelooft zij nog? Maar is ze hoe dan ook nog jong, en sinterklaas blijft dan spannend.
AM heeft het in haar relaas steeds over "de jongste" maar in haar geval kan dat zowel enkelvoud als meervoud zijn. Dus geen idee of er ook nog een beetje met Jet rekening wordt gehouden.

Verder vraag ik me af of er een cadeau voor Guus was. De lavalamp? Verder niks leuks?
pi_219395566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Hoe kan ik Fok! sponseren zodat ik van die ads af ben?

Ik zag dat ik iets gepost heb over danspoeder wat niet mag. Zal het niet meer doen en ga in de hoek staan.
Wat een kinderachtige reactie.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 17:32:52 #74
382129 crew  Donna
pi_219395575
https://fok.nl/shop/

Hier kan je een Premium nemen en daarna in je instellingen de ads uitschakelen.
pi_219395592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:04 schreef Missinglink24 het volgende:
AM deelt de haatberichten die ze krijgt. Natuurlijk kunnen die berichten echt niet. Complete scheldpartijen.

Maar ik weet wel zeker dat ze ook nette berichten krijgt met onderbouwde kritiek. Zou het zo interessant vinden als ze daar eens op reageert.
En dan indirect Tim ook weer de schuld geven 🤦♀
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 17:36:50 #76
382129 crew  Donna
pi_219395594
Ik ga vanavond een Oprah Winfreytje doen. Iedereen die deze post een like geeft maakt kans op een abbo voor deze maand. 3 users krijgen dat cadeau van mij! ~:)

GESLOTEN. Precies 40 likes, geef me even om die in zo'n roulette ding te zetten haha!

[ Bericht 15% gewijzigd door Donna op 02-12-2025 19:47:18 ]
pi_219395661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Ik ga vanavond een Oprah Winfreytje doen. Iedereen die deze post een like geeft maakt kans op een abbo voor deze maand. 3 users krijgen dat cadeau van mij! ~:)
😍
pi_219395701
quote:
Haha, geweldig!
Weet je zeker dat alleen liken genoeg is? Of moeten we je post ook delen, als een echt influencer betaamt?
O-)
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 17:51:20 #79
382129 crew  Donna
pi_219395714
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Haha, geweldig!
Weet je zeker dat alleen liken genoeg is? Of moeten we je post ook delen, als een echt influencer betaamt?
O-)
Hahaha. Je mag het best even quoten, maar je maakt meer kans. :P
pi_219395734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha. Je mag het best even quoten, maar je maakt meer kans. :P
Meer kans? Of ben je een woord vergeten? ;)

Je post wordt de meest gelikete post van het jaar! _O-
pi_219395735
quote:
Ohhh wat leuk! *insert zielig verhaal om winactie te winnen* 😂
pi_219395740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:32 schreef Donna het volgende:
https://fok.nl/shop/

Hier kan je een Premium nemen en daarna in je instellingen de ads uitschakelen.
Ik ben aan het koekeloeren maar zie andere benamingen. Welke stopt die hinderlijke advertenties die ineens op je reactieveld verschijnen?
pi_219395751
quote:
Ho ho ho >:O
pi_219395752
quote:
Je lijkt net Sinterklaas, is er ook een bingo bij? Zoooo leuk!
pi_219395754
quote:
Waarom heb ik nou meteen ‘JIJ krijgt een abo, JIJ krijgt een abo en JIJ krijgt een abo!’ inclusief van die wijdse armgebaren en gegil van the audience in mijn hoofd? 😂
pi_219395755
quote:
Lief van je! Ik heb de abonnement al en het is echt aan te raden. AdBlock werkt bij mij niet.
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 17:58:23 #87
184769 crew  Deisyy
pi_219395769
quote:
O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219395772
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ben aan het koekeloeren maar zie andere benamingen. Welke stopt die hinderlijke advertenties die ineens op je reactieveld verschijnen?
Helemaal onderaan je scherm is een keuzemenu voor abonnementen, ik heb basis.
pi_219395819
quote:
Gaaf, dit is een soort in doorzichtig papier. Wel het kado weten maar niet voor wie hahaha
Bingo!
pi_219395823
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarom heb ik nou meteen ‘JIJ krijgt een abo, JIJ krijgt een abo en JIJ krijgt een abo!’ inclusief van die wijdse armgebaren en gegil van the audience in mijn hoofd? 😂
Haha 😂 ik ook
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 18:14:48 #91
184769 crew  Deisyy
pi_219395881
pi_219395883
Laat ik voorop stellen dat die reactie van diegene echt absurd is, maar AM lijkt enorm te genieten van het feit dat haar volgvee dit soort mensen overspoeld met berichten. Dat is toch ook haat verspreiden? Of is zij zo'n kinderachtig "maar jij begon eerst" persoon? Verbeter de wereld, begin bij jezelf (en je volgers) zou ik zeggen. Ten eerste kan ze oproepen aan haar volgers om dit soort trollen gewoon links te laten liggen en ten tweede kan ze natuurlijk gewoon stoppen met haar kinderen delen, scheelt waarschijnlijk al de helft aan haatberichten.
pi_219395910
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah geweldig :D
Wat lief dat je SinterOprah wil spelen voor ons @Donna O+
pi_219395935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Laat ik voorop stellen dat die reactie van diegene echt absurd is, maar AM lijkt enorm te genieten van het feit dat haar volgvee dit soort mensen overspoeld met berichten. Dat is toch ook haat verspreiden? Of is zij zo'n kinderachtig "maar jij begon eerst" persoon? Verbeter de wereld, begin bij jezelf (en je volgers) zou ik zeggen. Ten eerste kan ze oproepen aan haar volgers om dit soort trollen gewoon links te laten liggen en ten tweede kan ze natuurlijk gewoon stoppen met haar kinderen delen, scheelt waarschijnlijk al de helft aan haatberichten.
En meer dan de helft aan inkomsten denk ik dus dat gaat niet gebeuren
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 18:21:59 #95
382129 crew  Donna
pi_219395939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Meer kans? Of ben je een woord vergeten? ;)

Je post wordt de meest gelikete post van het jaar! _O-
Ja dat heb ik weer..
_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 02-12-2025 18:30:18 ]
pi_219395996
quote:
Wat leuk! 🥰
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 18:31:04 #97
382129 crew  Donna
pi_219396008
De 'inschrijving' sluit om 19:45.
pi_219396057
L wil de boerenkool niet eten en er wordt weer lekker gechanteerd om haar te laten eten, AM doet nog een poging om het over een andere boeg te gooien. Zo zie je maar...
pi_219396060
quote:
[ afbeelding ]
Ja, dat dus! 😂
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 18:42:52 #100
382129 crew  Donna
pi_219396085
quote:
[ afbeelding ]
Ja dit.

<O)

~:)
pi_219396171
Annemarie: het is allemaal niet ingewikkeld, die bingo
Ook Annemarie: hele onnavolgbare verhandeling over de bingo :')

Na drie jaar snap ik het nog steeds niet. Ze koopt krijgt dus cadeaus die ze in pakketten samenvoegt die heel specifiek voor bepaalde personen bedoeld zijn. En daar mag iedereen dan de hele week naar kijken zodat goed duidelijk welk pakket je moet "kiezen" in plaats van die te geven, gaan ze bingo spelen en degene met de volle kaart moet precies het juist pakket pakken :? Dan heeft diegene zijn pakket binnen en speelt voor spek en bonen mee :? En ze spelen sowieso vals zodat Lot snel een cadeau krijgt. En dan doen ze een intermezzo met namen en degenen wiens naam getrokken wordt die krijgt dan ook zijn cadeau. En dat is sowieso dus Lot. En dan is er voor Lot en Jet een "zakmoment" en dan schrijft weer iedereen Lots naam op zodat ze weer een cadeau krijgt.

Ik begrijp sowieso de lol niet maar ieder zn meug, maar makkelijk zou ik het toch bepaald niet willen noemen.

Ik snap wel de behoefte om meer te doen dan alleen pakjes uitpakken. Maar daarom doet de rest van Nederland gewoon surprises en persoonlijke gedichten. Maar dat kost wel tijd en creativiteit en aandacht en oog voor de ander die verder reikt dan Lots naam op een kaartje schrijven en haar nummertjes wegstrepen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219396197
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap wel de behoefte om meer te doen dan alleen pakjes uitpakken. Maar daarom doet de rest van Nederland gewoon surprises en persoonlijke gedichten. Maar dat kost wel tijd en creativiteit en aandacht en oog voor de ander die verder reikt dan Lots naam op een kaartje schrijven en haar nummertjes wegstrepen.
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
pi_219396222
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
pi_219396224
Ik heb nu een abbo maar nog wel advertenties.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:04:18 #105
382129 crew  Donna
pi_219396230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.
pi_219396238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
Maar ze heeft kinderen die heel creatief zijn. Is ook een soort van karma.
pi_219396243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?
pi_219396248
@Donna, liet van je oprah-actie!
pi_219396253
quote:
Ja ik ook! Volgens mij zijn wel die aan de rechterkant weg.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:10:06 #110
382129 crew  Donna
pi_219396266
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.

Ohnee shit ik weet het even niet mobiel.
Ik kan het zo checken.
Ergens opties, instellingen, profiel. Zoiets.
pi_219396271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
Ik ook! Maar - spoiler alert - het draait niet allemaal om mij :o

Ik maak ook vooral surprises waarvoor je niet handig hoeft te zijn. Grappige spelletjes bijvoorbeeld, of allerhande noodpakketten. Maar ook daar moet je dus wel een beetje creativiteit voor hebben en kunnen inschatten wat een andere bezigheid ;)
pi_219396282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef Shuri het volgende:
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
Mijn niet-Nederlandse) schoonfamilie doet dit met kerst. Ik sta daar ka ruim 10 jaar nog steeds met verbazing naar te kijken. Uitdelen - scheuren - dankjewel roepen - klaar. Ben je binnen 5 minuten klaar met je grote feestdag.
pi_219396284
quote:
Oja, dat was de keer dat J. een kartonnen doos kreeg, met alle sponsordingen erin gepropt. Dan is de bingo nog net iets beter.
pi_219396287
Op mijn laptop zie ik onderaan de pagina altijd zeer dubieuze advertenties met veel naakt en andere bizarre plaatjes. Ben ik de enige? Moet altijd goed opletten als 1 van mijn kinderen in de buurt is _O-
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:17:45 #115
382129 crew  Donna
pi_219396309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef Nieve het volgende:
Op mijn laptop zie ik onderaan de pagina altijd zeer dubieuze advertenties met veel naakt en andere bizarre plaatjes. Ben ik de enige? Moet altijd goed opletten als 1 van mijn kinderen in de buurt is _O-
Dat kan je sowieso uitzetten. ;)

Neem gerust eens een kijkje in de instellingen.
pi_219396315
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.

Ohnee shit ik weet het even niet mobiel.
Ik kan het zo checken.
Ergens opties, instellingen, profiel. Zoiets.
Het is gelukt! Mobiel moet je even op desktop versie zetten.
pi_219396347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohhh wat leuk! *insert zielig verhaal om winactie te winnen* 😂
Jajaik begin....
# Mijn dochter spuugt ELKE nacht, ik poets dan de HELE bovenverdieping. (Zja ook midden in de nacht)

# Mijn zoon is net 1 en wil geen patat met een frikandel maar liever (kale?) pasta of poffertjes/Pannenkoeken 🤣

Dat ik 2 inmiddels volwassen zonen heb doet er even niet toe 😆

pi_219396366
Ik gun iedereen om dat abonnement te winnen maar win je niet? Neem er één! Nu al mijn beste beslissing voor 2026😉
pi_219396369
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
pi_219396370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
L wil de boerenkool niet eten en er wordt weer lekker gechanteerd om haar te laten eten, AM doet nog een poging om het over een andere boeg te gooien. Zo zie je maar...
Maar haar kinderen lusten alles 🤔
pi_219396380
quote:
Dat kan ik me nog herinneren ja, totaal geen aandacht voor elkaar en zijn/haar kado. Alles op een hoop en graaien maar
pi_219396391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Jajaik begin....
# Mijn dochter spuugt ELKE nacht, ik poets dan de HELE bovenverdieping. (Zja ook midden in de nacht)

# Mijn zoon is net 1 en wil geen patat met een frikandel maar liever (kale?) pasta of poffertjes/Pannenkoeken 🤣

Dat ik 2 inmiddels volwassen zonen heb doet er even niet toe 😆

😂
pi_219396398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
🫣
pi_219396511
quote:
Ik kan me herinneren dat ze die vorig jaar ook hadden en dat de kinderen er toen een wedstrijd van maakten om deze te winnen. Tokkie familie. Nou ben ik niet perse preuts aangelegd maar om dit nou te verloten aan je kinderen (waar ook kleine kinderen bij zijn) gaat mij zelfs te ver.
pi_219396512
quote:
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.
Ik zou het ook behoorlijk ongemakkelijk vinden om die te krijgen van mijn (schoon) ouders.
Maar bij de Geertsen is dat dé humor natuurlijk.
pi_219396521
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik gun iedereen om dat abonnement te winnen maar win je niet? Neem er één! Nu al mijn beste beslissing voor 2026😉
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
(Dat die advertenties weg zijn is dan mooi meegenomen)
pi_219396554
quote:
Maarten kiest niet. Er wordt bepaald wat hij mag pakken 😂
pi_219396565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.
Ik zou het ook behoorlijk ongemakkelijk vinden om die te krijgen van mijn (schoon) ouders.
Maar bij de Geertsen is dat dé humor natuurlijk.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. 😁
pi_219396577
quote:
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.
pi_219396603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.
Het is inmiddels gelukt😇
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:50:20 #131
382129 crew  Donna
pi_219396618
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @Kaascroissantje (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:49
pi_219396626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣
Nee hoor, ik lees alleen wat ik wil lezen.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:51:53 #133
382129 crew  Donna
pi_219396635
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @Hocuspocus2 (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:51
pi_219396650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is inmiddels gelukt😇
Fijn! Ik was ook een beetje mosterd, zag ik; ik ben gewoon té enthousiast over geen reclames meer dat abonnement 🙈🤗.
pi_219396654
AM dus alweer een Easytoys kalender, alweer een mega Takkie, want ja die kreeg Lot vorig jaar in de zak dacht ik. Een bubbletea pakket wat voor de helft gesponsord komt van drukkemamas. Het is allemaal niet origineel, het is allemaal weer meer van hetzelfde. Het komt een beetje over als de makkelijkste weg en alsof ze er eigenlijk het liefst zo snel mogelijk vanaf wil zijn. En dat kan, maar doe dan ook niet die hele nepbingo en stop alles voor iedereen een zak, klaar.
pi_219396664
JvP in een badjas van de Hema. Zou ze die met naam in de boerderij hebben moeten achterlaten?
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:54:15 #137
382129 crew  Donna
pi_219396668
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @AppelsEieren (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:53
pi_219396682
quote:

[..]
Haha same! En ik wordt echt gek van de advertenties .
Maar Uhhhh je gaat mij niet blokkeren hé 😉🫶🫶
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:56:32 #139
382129 crew  Donna
pi_219396692
quote:

[..]
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.
Maar het is volgens mij best wel een veel gebruikte functie voor veel users, dus schijnbaar werkt het voldoende.

En in deze link vind je info over de enorm storende reclame en hoe de vork in de steel zit;
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
pi_219396715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef Donna het volgende:
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Kaascroissantje (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:49
Heel blij mee, dankjewel!
Nu alleen nog even onderzoeken hoe je die reclame daadwerkelijk uitschakelt🙈
pi_219396721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣
Nee hoor, ik lees alleen wat ik wil lezen.
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.
Betekent dat ik geen ‘hard feelings’ heb voor iemand: de ene keer kan ik het helemaal met je eens zijn, de andere keer totaal niet 😁
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:01:17 #142
382129 crew  Donna
pi_219396735
Nou, de 3 winnaars zijn bekend

@Kaascroissantje
@Hocuspocus2
@AppelsEieren

Veel plezier met het abo.

Niet gewonnen, niet getreurd. Misschien doe ik het nog wel eens binnenkort. ~:)
En het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou wel heel leuk zijn als iedereen ook op andere plekken van het forum komt. FOK! bestaat niet zonder jullie, de actieve users! :W
pi_219396738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.
Maar het is volgens mij best wel een veel gebruikte functie voor veel users, dus schijnbaar werkt het voldoende.

En in deze link vind je info over de enorm storende reclame en hoe de vork in de steel zit;
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden? Of gebruiken jullie daarvoor de donaties alleen?
pi_219396748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:51 schreef Donna het volgende:
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Hocuspocus2 (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:51
Oh heee wat leuk! Heel erg bedankt!!! 😁
pi_219396760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.
Betekent dat ik geen ‘hard feelings’ heb voor iemand: de ene keer kan ik het helemaal met je eens zijn, de andere keer totaal niet 😁
Dat heb ik ook. Het lijkt soms net of we echte mensen zijn😉 Hoewel ik in het echte leven weleens iemand heb ‘geblokkeerd.’
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:04:06 #146
382129 crew  Donna
pi_219396773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden?
Ja, super belangrijk. :Y
Daarom is er ook een nog een donatie balk boven in, wordt ook nog wel regelmatig tegen betaling iets in gezet. Zo kan het forum blijven draaien. Ik doe het liever zo, dan heeft een ander er ook nog wat aan.
Iedereen kan trouwens elke andere user een abo cadeau doen. Tipje. :P
pi_219396811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, super belangrijk. :Y
Daarom is er ook een nog een donatie balk boven in, wordt ook nog wel regelmatig tegen betaling iets in gezet. Zo kan het forum blijven draaien. Ik doe het liever zo, dan heeft een ander er ook nog wat aan.
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.
pi_219396816
Ik heb vanmiddag een basic abonnement voor een maand genomen maar als ik iets wil aanvinken onder advertenties staat er dat ik hiervoor premium moet hebben.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:08:27 #149
382129 crew  Donna
pi_219396831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:06 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.
Daarom heb ik het destijds ook gedaan. Ik kom hier al ruim 12 jaar (bijna) dagelijks en draag deze plek wel een warm hart toe. Al ruim voordat ik mod was, had ik een abonnement.

En toen was er ook een schijtirritante reclame die me in de weg zat..
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 20:14:02 #150
184769 crew  Deisyy
pi_219396907
We hebben 3 winnaars! *O* *O* *O*

Topactie Donna! ^O^
pi_219396914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Wilde ik net vragen; leuk! Gebeurt dit anoniem of krijgt diegene je accountnaam te zien?
pi_219396915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Snaky het volgende:
Ik heb vanmiddag een basic abonnement voor een maand genomen maar als ik iets wil aanvinken onder advertenties staat er dat ik hiervoor premium moet hebben.
Ik heb ook een basic genomen, van ¤3,- ik heb hem op desktopversie gezet en zowel bij normale instellingen als instellingen op het forum alles aangevinkt wat met reclames te maken heeft en nu geen reclames meer halleluja 🥳
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 20:15:14 #153
184769 crew  Deisyy
pi_219396919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wilde ik net vragen; leuk! Gebeurt dit anoniem of krijgt diegene je accountnaam te zien?
Je kan er zelf voor kiezen of je het wel of niet anoniem doet.
pi_219396928
quote:

[..]
Beste keuze ooit!

Edit ik ben er achter wanneer je op iemand zijn gebruikersnaam gaat staan kan je een premium abonnement cadeau geven. Dus weet niet of je al zelf afgesloten hebt?

[ Bericht 8% gewijzigd door Gooischevrouw op 02-12-2025 20:41:19 ]
pi_219396931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat kan je sowieso uitzetten. ;)

Neem gerust eens een kijkje in de instellingen.
Geen prijs maar met deze tip ben ik al heel blij! *O*
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:19:11 #156
382129 crew  Donna
pi_219396973
quote:
Ik zie bij jou ook geen abonnement staan idd. @Deisyy weet jij zo welk e-mailadres je moet hebben als je abbo troubles hebt?
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 20:23:03 #157
184769 crew  Deisyy
pi_219397006
quote:
Dat is raar, is het bedrag van je rekening geschreven?
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 20:24:14 #158
184769 crew  Deisyy
pi_219397022
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik zie bij jou ook geen abonnement staan idd. @:Deisyy weet jij zo welk e-mailadres je moet hebben als je abbo troubles hebt?
Nee ik weet dat mailadres niet, maar misschien kan Snaky hier een berichtje posten.

FB / Werken die ad boeren niet?
pi_219397085
Gaan we nu abbo's weggeven? Want dan doe ik ook mee. O+

Meedoen aan weggeven dan...
pi_219397107
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:29 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaan we nu abbo's weggeven? Want dan doe ik ook mee. O+

Meedoen aan weggeven dan...
Haha als je een abonnement neemt, dan kan je er één weggeven voor een maand. Dus ik heb er net één genomen en kan nu een mede forummer blij maken! Best leuk 🥰
pi_219397110
Pssst.. kunnen de abo-posts naar slowchat? Ook handiger om het later terug te zoeken, want daar gaat het topic veel minder snel.

Dank!
pi_219397118
😁
pi_219397178
Debbie heeft een kerstpakket voor de katten besteld 🤦♀
pi_219397294
quote:
Is heb ook basic en kon wel alles aanvinken.
pi_219397304
AM:
Hun Sintviering blijft me verbazen, hoe ze het ook invullen 😅 en wat ben ik dan blij met mijn familie Sinterklaasviering, vooral omdat daar niet gefilmd wordt haha.
Vind het ook zo bijzonder dat die oudere kinderen het zich allemaal laten aanleunen dat Maarten en AM cadeaus voor iedereen halen. Het is als kind toch ook leuk om lootjes te trekken en voor iemand iets te kopen waar diegene blij van wordt?
pi_219397330
En Sanneke:
Ik verbaas me soms zo over de dingen waar zij geld aan uitgeven. Elk jaar meerdere dure advent kalenders bijv. Dat zou ik dan weer zonde vinden.
En heb toch ook wel met verbazing gekeken naar haar stories de afgelopen dagen over het “gezondere eten”. Ze lijkt gewoon echt geen idee te hebben van wat gezond/ongezond is. Voor iemand die altijd om het hardst riep heel gezond te eten sta ik echt met m’n oren te klapperen van wat ze de afgelopen dagen vertelde aan eetgewoontes te hebben. Hopelijk merkt ze snel verschil in haar klachten als ze nu andere keuzes gaat maken
pi_219397363
Sanneke naar de ballenbak. Zit ze weer lekker actief te zijn.
pi_219397365
En Debbie haar batterij kijkt nog steeds niet blij. Dat we het even weten.
pi_219397371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zouden de cavia's ooit zo'n mooi snackpakket hebben gekregen?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219397372
AM sneert weer even naar Tim. Gemene Tim die lieve AM zomaar al die haatreacties laat toekomen.
pi_219397396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
En daarna weer een zielige selfie en pruillip... huilie huilie
pi_219397414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:10 schreef Johanna38 het volgende:
Hoe ze ook filmt hoe ze de pindakaas uit de kalender pulkt! Maak er een leuke storie van, dit is niks
pi_219397423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is raar, is het bedrag van je rekening geschreven?
Ja om 9.52 uur
pi_219397427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Donna het volgende:
Nou, de 3 winnaars zijn bekend

@:Kaascroissantje
@:HocusPocus2
@:AppelsEieren

Veel plezier met het abo.

Niet gewonnen, niet getreurd. Misschien doe ik het nog wel eens binnenkort. ~:)
En het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou wel heel leuk zijn als iedereen ook op andere plekken van het forum komt. FOK! bestaat niet zonder jullie, de actieve users! :W
En ik maar denken dat het een geintje was 😆😆 Dan maar wachten op 🧑🎄 🤣
pi_219397477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:10 schreef Johanna38 het volgende:
Ach, dan onderneemt ze tenminste wat met haar kind
pi_219397503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:19 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En ik maar denken dat het een geintje was 😆😆 Dan maar wachten op 🧑🎄 🤣
De kerstman is geweest🎅🏻
pi_219397508
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:16 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Beste keuze ooit!

Edit ik ben er achter wanneer je op iemand zijn gebruikersnaam gaat staan kan je een premium abonnement cadeau geven. Dus weet niet of je al zelf afgesloten hebt?
Nee heb ik (nog) niet, zit nog in de twijfel modus haha.

En ik moest een DBM'tje doen: met een van mijn FlipFlaps naar de hap, dus had me er niet per se verder in 'verdiept'.

Aanvulling; nee ik zou jou niet 'in de blokkendoos' stoppen hoor 😂

[ Bericht 7% gewijzigd door Dievanhiernaast op 02-12-2025 21:40:49 ]
pi_219397626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:31 schreef Donna het volgende:
De 'inschrijving' sluit om 19:45.
En ik maar druk de kerstboom opzetten en even niet op fok zijn… :'( 🤣
pi_219397673
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:43 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En ik maar druk de kerstboom opzetten en even niet op fok zijn… :'( 🤣
Dat krijg je ervan!
Eerst <O) 8} oO/
En daarna pas ~:)

(zo leuk, die seizoens smilies!)
pi_219397734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan!
Eerst <O) 8} oO/
En daarna pas ~:)

(zo leuk, die seizoens smilies!)
Ik plaatste mijn bericht en dacht al meteen ‘ik ga sowieso klachten krijgen over kerst voor 5 december….’ 🤣

Maar oke, die seizoens smileys. Misschien moet ik toch ook maar overstag 😂
pi_219397783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:54 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik plaatste mijn bericht en dacht al meteen ‘ik ga sowieso klachten krijgen over kerst voor 5 december….’ 🤣

Maar oke, die seizoens smileys. Misschien moet ik toch ook maar overstag 😂
Psst, ik heb zondag ook kerst sinterklaas lampjes opgehangen buiten O~)
pi_219397799
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:11 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Zouden de cavia's ooit zo'n mooi snackpakket hebben gekregen?
Arme beestjes, hopelijk heeft de cavia die verhuisd is het nu beter
pi_219397810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Psst, ik heb zondag ook kerst sinterklaas lampjes opgehangen buiten O~)
Het zijn tegenwoordig toch winterlampjes 🙄
pi_219397826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:00 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Het zijn tegenwoordig toch winterlampjes 🙄
Goeie! *O*
pi_219397877
Weet iemand waar de rode brommer van Guus is gebleven? Of heb ik misschien iets gemist.
pi_219397948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De kerstman is geweest🎅🏻
Hij is vroeg dit jaar, dankjewel!
pi_219397975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:06 schreef MissBaksel het volgende:
Weet iemand waar de rode brommer van Guus is gebleven? Of heb ik misschien iets gemist.
Geen idee, maar heb niet het idee dat Guus is aangestoken met het brommer virus. Schrijft AM niet vaak dat ie met de fiets gaat?
pi_219397987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:06 schreef MissBaksel het volgende:
Goeie ja, zou die in de schuur staan?
pi_219397988
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 21:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee heb ik (nog) niet, zit nog in de twijfel modus haha.

En ik moest een DBM'tje doen: met een van mijn FlipFlaps naar de hap, dus had me er niet per se verder in 'verdiept'.

Aanvulling; nee ik zou jou niet 'in de blokkendoos' stoppen hoor 😂
Als het goed is heb je nu een maandje cadeau gekregen 😉 fijne feestdagen (met een advertentievrije FOK)

Ik hoop dat het goed gaat met je FlipFlaps!

Ik zat te denken zal AM die adventkalenders niet gewoon gesponsord krijgen?
pi_219397989
Je verwacht het niet, maar Milou krijgt heel veel vragen over haar elfen.
En je hoeft natuurlijk niet allemaal elfen meuk op temu te kopen, maar (je verwacht het wederom niet!) dat heeft zij natuurlijk wel gedaan
pi_219397990
Ik blijf dat medisch delen van je kinderen toch maar een gek iets vinden. Vandaag deviervankim met een kies en een kind. Zitten daar echt volgers op te wachten? Zit het kind er op te wachten? Ik snap niet waarom je dit met je volgers zou delen.
pi_219398008
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Als het goed is heb je nu een maandje cadeau gekregen 😉 fijne feestdagen (met een advertentievrije FOK)

Ik hoop dat het goed gaat met je FlipFlaps!

Ik zat te denken zal AM die adventkalenders niet gewoon gesponsord krijgen?
Wat lief! 🥰🥰

Als het in beeld komt is het gesponsord bij AM, dat is mijn filosofie🙈

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219398016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat lief! 🥰🥰

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zo ontzettend sneu! Heel veel sterkte, hopelijk snel weer op de been ❤
pi_219398052
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat lief! 🥰🥰

SPOILER
Wat naar! Beterschap❤
pi_219398077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Zit Maarten natuurlijk aan te knutselen!😉

Ik was ook even in de war toen ik de story’s keek van Milou met haar bakfiets en fietsvaasje en dode hortensia. Is het Milou of AM. 🤣
pi_219398090
quote:

[..]
Wat lief! 🥰🥰

SPOILER
Och arme.. Sterkte voor jullie :*
pi_219398110
Hoi, ik ben nogal vervelend geweest maar ik lees en verwonder graag weer . Ik heb afgelopen tijd niks gestuurd maar wel alles gelezen want ik heb een gebroken enkel. Schrijf graag weer mee!
pi_219398136
Leuk dat iedereen hier allemaal abonnementen hebben gekregen hoor en ik hoop dat jullie ervan genieten en eerlijk, fok kan best wel wat steun gebruiken denk ik!

Maar ehm als ik 1 post half off topic post krijg ik het te horen en nu is het blijkbaar al pagina's offtopic? :')
En dan lachwekkend genoeg door de mensen die dit oh zo vervelend vonden. Mij boeit het eerlijk gezegd vrij weinig, het leven hoort er voor mijn gevoel gewoon bij en zeker bij dit topic maar ik vind dit wel meten met 2 maten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beertjeteddy op 02-12-2025 22:53:21 ]
pi_219398220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:31 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Zit Maarten natuurlijk aan te knutselen!😉

Ik was ook even in de war toen ik de story’s keek van Milou met haar bakfiets en fietsvaasje en dode hortensia. Is het Milou of AM. 🤣
Milou is een soort temu AM🙈, AM heeft de #aff linkjes niet nodig voor inkomsten, Milou wel.
pi_219398234
quote:

[..]
Alles is zoo... Goedkoop
Ja ik wil niet gemeen zijn, want ik denk wel dat ze een lieve persoonlijkheid heeft. maar style heeft ze niet echt. Altijd die gekke kleding en allemaal kleuren door elkaar heen en kleding die niet bij elkaar past maar ook haar huis... in de " villa " kan een blind paard geen schade aanrichten. Al denk ik dat ze door dat vorige huis wat een bouwval bleek te zijn toch financieel een flinke knauw hebben gehad. Anders hadden ze gok ik wel nieuwe meubels gekocht die wat meer bij de grootte van het huis zou passen. En misschien boeit het haar niet en vind ze andere dingen belangrijker. En ach, opzich ook verfrissend om te zien dat een influencer haar meubels langer dan de 1,5 jaar houd.
pi_219398276
quote:

[..]
Wat lief! 🥰🥰

SPOILER
Beterschap!
pi_219398282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Wiepje het volgende:
Hoi, ik ben nogal vervelend geweest maar ik lees en verwonder graag weer . Ik heb afgelopen tijd niks gestuurd maar wel alles gelezen want ik heb een gebroken enkel. Schrijf graag weer mee!
Welkom terug!
pi_219398314
Dit soort berichten die Annemarie in haar dm krijgt zijn wel erg, ja. Al kunnen we niet helemaal controleren of ze ze niet zelf stuurt. Maar ok, ik wil het wel aannemen.

Jammer dat ze dit soort boodschappen op 1 hoop gooit met veel genuanceerderdere, hooguit wat kritische berichten die ze vast ook krijgt. Alles onder de noemer 'haat'.

Wel weer een veeg uit de pan voor Tim Hofman. Echt idioot hoe ze hem verantwoordelijk houdt. Ik schrijf al ongeveer 5 jaar kritisch (geen haat) over haar en ik ben er maar 1 van velen.
pi_219398332
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:27 schreef Shuri het volgende:
Dit soort berichten die Annemarie in haar dm krijgt zijn wel erg, ja. Al kunnen we niet helemaal controleren of ze ze niet zelf stuurt. Maar ok, ik wil het wel aannemen.

Jammer dat ze dit soort boodschappen op 1 hoop gooit met veel genuanceerderdere, hooguit wat kritische berichten die ze vast ook krijgt. Alles onder de noemer 'haat'.

Wel weer een veeg uit de pan voor Tim Hofman. Echt idioot hoe ze hem verantwoordelijk houdt. Ik schrijf al ongeveer 5 jaar kritisch (geen haat) over haar en ik ben er maar 1 van velen.
Dat soort berichten zijn idd belachelijk.
Maar vins t ook echt belachelijk dat AM Tim daar de schuld voor geeft, alsof dit nieuw is sinds die boos aflevering over familie vloggers 🤷‍♀️.
pi_219398334
Op mp flink wat bestsellers AI opstellen van Am te koop. Gesigneerd en wel. Ik vraag me dan af waarom je 25 euro uitgeeft aan een boek, het laat bestempelen en signeren door je grote heldin en het dan na ee week op mp plempt.
pi_219398480
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
pi_219398503
@Donna / Oprah bedankt!
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 00:19:37 #208
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219398506
Wat een liefde hier vanavond, hartverwarmend! O+

Enne, als iedereen dan toch in haar instellingen zit heb ik nog een verzoek voor meer UI's! User icon, een plaatje naast je post (zoals bijvoorbeeld knappe knipogende mannen :9 ). Ik vind dit nu een topic vol grijze muizen 😐 (zo vind ik die standaard UI eruit zien)

Mocht je de UI's mobiel niet zien, dat kun je hier aanpassen: https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs

En een UI kun je hier instellen: https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager (volgens mij alleen op desktop of desktopversie mobiel :+ )

ziet het topic er een stuk gezelliger uit *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219398563
@Meke goeie tip! Ik forum al heel lang mobiel dus heb zojuist voor het eerst in desktop modus bij anderen een plaatje gezien 🙈
Dus ik denk dat dat de andere grijze muizen ook verklaard.

#Excuusofftopic
pi_219398683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and i
pi_219399005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣
pi_219399030
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣
Misschien door de fillers *)
pi_219399064
Sanneke is helemaal klaar met pijn en ziek zijn.

Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Of doet ze een DBM #opkarakter
pi_219399074
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 05:23 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and i
Zij spreekt ‘burgundy’ ook altijd verkeerd uit 🫣
pi_219399083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Ze is na hun vakantie 'ziek' geworden (lees verkouden). Dat was de schuld van andere kinderen in de ballenbak op vakantie geloof ik. Ze klaagt sinds eind vorige week over pijn in haar holtes. Dagen dat er niks leuks op de planning staat is het boehoe ik ben zo ziek en dagen dat het allemaal leuk is dan hoor je haar niet. Ze heeft goed gekeken bij Debbie en DBM hoe ziek zijn werkt.
pi_219399085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

Goeie vraag, ze was natuurlijk ziek geworden op vakantie, omdat ze ineens met mensen in aanraking is gekomen.
Gisteren krijspaleis waar 4 kinderen waren, dus bacillen. Dus nu weer ziek denk ik.
pi_219399121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen. Of hij is alweer weg en is ze “vergeten” dit te delen.
pi_219399237
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik wil niet gemeen zijn, want ik denk wel dat ze een lieve persoonlijkheid heeft. maar style heeft ze niet echt. Altijd die gekke kleding en allemaal kleuren door elkaar heen en kleding die niet bij elkaar past maar ook haar huis... in de " villa " kan een blind paard geen schade aanrichten. Al denk ik dat ze door dat vorige huis wat een bouwval bleek te zijn toch financieel een flinke knauw hebben gehad. Anders hadden ze gok ik wel nieuwe meubels gekocht die wat meer bij de grootte van het huis zou passen. En misschien boeit het haar niet en vind ze andere dingen belangrijker. En ach, opzich ook verfrissend om te zien dat een influencer haar meubels langer dan de 1,5 jaar houd.
Je laatste zin: 100%
Verder vind ik het huis wel heel sfeerloos maar misschien willen zij in huis kunnen rolschaatsen. Of paaldansen. Je weet het niet.
pi_219399259
ach AM gaat toch verder met het beugel traject, zij wel, want over de kinderen zei ze ooit iets als 'wij geertsen hebben dat niet nodig'..
pi_219399278
Sanneke die om de 2 zinnen hoorbaar haar neus ophaalt in haar posts. Bah.
pi_219399291
Er moet en zal iemand de schuld krijgen van "de haat" bij AM hoor. Eens kritisch naar jezelf en je gedrag kijken is haar compleet vreemd. Je gaat mij ook niet vertellen dat het voor de BOOS uitzending allemaal rozengeur en maneschijn was in haar dm's. Waarom zo op die Tim blijven hameren en zijn aandacht trekken. Als zij zelf niet zo'n achterlijk interview in het AD had gegeven en maar over hem bleef roep toeteren had hij haar nooit enige vorm van aandacht gegeven. Wat wil ze nou toch?
En gatver... haar tanden staan zo scheef dat je er niet meer tussen kan schoonmaken 🤢
pi_219399309
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
pi_219399476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
En ook van ‘ik hoef geen toestemming te vragen/hebben om allerlei meuk in huis te halen.
pi_219399494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nou inderdaad, echt bah....doe je toch niet op een filmpje
pi_219399508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:21 schreef poohenzo het volgende:
ach AM gaat toch verder met het beugel traject, zij wel, want over de kinderen zei ze ooit iets als 'wij geertsen hebben dat niet nodig'..
Ze zal het wel gesponsord krijgen
pi_219399512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Nou inderdaad, echt bah....doe je toch niet op een filmpje
Ach, het pas natuurlijk wel in het rijtje van ‘neusgaten en kruisfilmpjes’
pi_219399516
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit!
pi_219399594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Echt smerig, kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze zichzelf expres wat zieker laat lijken 😅.
pi_219399604
AM die prulzakjes gaat vullen voor kinderen die meekomen naar signeersessies en lang moeten wachten. Het stijgt allemaal wel heel erg naar haar bol weer.

En J. mag nu voor reclamezuil spelen met die hoofdlamp op, maar ik zet mijn kinderen echt niet in voor reclame hoor.
pi_219399701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:14 schreef papierentas het volgende:
AM die prulzakjes gaat vullen voor kinderen die meekomen naar signeersessies en lang moeten wachten. Het stijgt allemaal wel heel erg naar haar bol weer.

En J. mag nu voor reclamezuil spelen met die hoofdlamp op, maar ik zet mijn kinderen echt niet in voor reclame hoor.
Nee als ze er geen #ad ofzo bij zet dan is het (in haar ogen) geen reclame. En ze gaat geen contracten meer aan waarin de kinderen genoemd worden. Dus dan is het allemaal goed he. Er wordt bij de Geertsen geen geld meer verdiend over de rug van de kinderen 👌
pi_219399987
Debbie "L wil niet meer naar huis"
Nee, gek he?! Kind kan eindelijk eens lekker buiten in een speeltuintje ravotten.
Ik maak eruit op dat het bij de osteo is, dus ze is er weer niet uit zichzelf heen gegaan met hem en dan wil ze hem blijkbaar ook snel weer mee naar huis nemen. Kind is lekker aan het spelen, ga er gewoon bij zitten! Kwam zeker weer niet uit met haar schoonheidsslaapje?
pi_219400001
MB die een klasgenootje van Olivia haar vierde zoon noemt.
Het is weer allemaal echt maximaal overdrijven bij deze vrouw.
pi_219400023
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef QuintyQ het volgende:
Ik dacht dat dat vriendje van één van haar zoons ook al een vierde zoon was. Ik zou ook de tel kwijtraken wanneer ik me allemaal kinderen van anderen zou toe-eigenen.
pi_219400094
AM en haar beugel: ik vind het best wat gek dat je naar de tandarts gaat zonder te weten wat er gaan gebeuren.
Ik ben benieuwd of dit haar niet flink gaat tegenvallen. Ze is gewend aan erg vaak koffie/thee/wijn drinken, maar een beugel als deze moet je zoveel mogelijk uren per dag dragen.
pi_219400142
Ik moet toegeven dat ik niet begrijp, maar dan ook totaal niet begrijp, waarom AM nu pas iets aan die tanden laat doen. En op haar leeftijd had ik lekker voor facings gekozen. Ziet er meteen mooi uit ( ik heb ze zelf ook overigens)
pi_219400159
Gatver de gatver de story van AM na haar tandartsbezoek. Die close-up van haar gezicht ondergebit had mij bespaard kunnen blijven. Is dit net als die Lotte (?) met een "niet gesponsorde maar wel reclame erover makende buikwandcorrectie"? Want de voordeur van tandartspraktijk filmen, de plaatsnaam noemen én filmen in de stoel riekt m.i. naar een "reclame/sponsoring/affiliatie/korting op de rekening situatie".
pi_219400161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
Ik moet toegeven dat ik niet begrijp, maar dan ook totaal niet begrijp, waarom AM nu pas iets aan die tanden laat doen. En op haar leeftijd had ik lekker voor facings gekozen. Ziet er meteen mooi uit ( ik heb ze zelf ook overigens)
Haar ondertanden staan behoorlijk scheef, krijg je dat opgelost met facings?
Sommige mensen doen alleen iets aan hun gebit als het echt niet meer anders kan. AM is er daar een van. Maar bv Priscilla (Creato da pris) ook.
pi_219400181
quote:
88s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Haar ondertanden staan behoorlijk scheef, krijg je dat opgelost met facings?
Sommige mensen doen alleen iets aan hun gebit als het echt niet meer anders kan. AM is er daar een van. Maar bv Priscilla (Creato da pris) ook.
ja daar is wel veel mee te corrigeren hoor, zeker bij porseleinen facings, dan moet er toch geslepen worden aan de tanden.
pi_219400286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Cattolica het volgende:
Gatver de gatver de story van AM na haar tandartsbezoek. Die close-up van haar gezicht ondergebit had mij bespaard kunnen blijven. Is dit net als die Lotte (?) met een "niet gesponsorde maar wel reclame erover makende buikwandcorrectie"? Want de voordeur van tandartspraktijk filmen, de plaatsnaam noemen én filmen in de stoel riekt m.i. naar een "reclame/sponsoring/affiliatie/korting op de rekening situatie".
Ja hoor, doos met merk er op. Zeker te weten sponsoring. Is dit niet hetzelfde als Janine van bzzonder had?
pi_219400301
AM: Dat praatje over dat bitje, het is toch net een puber?! Alsof iemand anders haar gedwongen heeft om dat ding te dragen...Ze is werkelijk dat niveau nooit ontstegen.
(Ook die easy toys bij de Sinterklaaskadootjes, echte Geertsen puberale hihihihahahahoeoeoehumor).
pi_219400485
quote:
Ik heb er gelijk het maagzuur van
pi_219400494
quote:
Al het bovenstaande doet AM ook als ze hun (half) jaarlijkse gezinstandartsuitje hebben 😅.
pi_219400585
Jet maakt een kussentje en haar zus moet het even onder de naaimachine doorhalen. Why? Het is toch goed zoals Jet het gemaakt heeft?
pi_219400621
Even bij AM gekeken met haar beugel. Dat is duidelijk dat het om een samenwerking gaat, het straalt er vanaf. Hoezo zouden de volgers willen weten dat ze raar praat erdoor, dat hij alleen uit mag voor eten, dat ze er van gaat kwijlen.

Ik had nog niet ontbeten, mijn lunch ook nog niet gehad door omstandigheden. Mijn eetlust is nu helemaal verdwenen.
pi_219400784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ja daar is wel veel mee te corrigeren hoor, zeker bij porseleinen facings, dan moet er toch geslepen worden aan de tanden.
Ik snap best dat mensen niet zomaar voor facings kiezen. Juist omdat je tanden worden geslepen.
pi_219400809
Nou, dat wordt weer maanden kwijl/bitje/tandencontent..
🤢
pi_219400830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢
Ik ben er ook bang voor. Het is altijd al geen pretje om haar te zien maar die beelden van vandaag mag ze echt achterwege gaan laten.
pi_219400857
Kim haar auto is van prowin, ik vermoed gekregen. En dan als een verwend nest zitten miepen dat je hem zelf niet heb opgeladen. Poah wat een problemen. Ze hebben toch ook een gewone auto voor de deur staan?
pi_219400921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢
Ben benieuwd wanneer er een stempel komt om haar er aan te herinneren dat ze hem in en uit moet doen
pi_219400931
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kim haar auto is van prowin, ik vermoed gekregen. En dan als een verwend nest zitten miepen dat je hem zelf niet heb opgeladen. Poah wat een problemen. Ze hebben toch ook een gewone auto voor de deur staan?
Dit snap ik ook niet 'qua accu geen rekening gehouden met dat ik naar Venlo moet'. Nou dat is dan een beetje dom.
pi_219400945
Wiline doet ook even interessant. Trekt zich terug...nou ja terug, doet niets dan berichten plaatsen maar...mag niets zeggen. Blijf dan echt weg of zeg niets. Beetje aandacht trekken.
pi_219400953
Ze kijkt ook zo vreemd, lijkt wel stoned. Zo traag praten.
pi_219400992
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ben benieuwd wanneer er een stempel komt om haar er aan te herinneren dat ze hem in en uit moet doen
Volgend jaar een uitklapplannert want ze heeft het zó druk dus zó veel stempels..
pi_219401001
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Of misschien een leaseauto van haar eigen onderneming? En dat ze daar reclame voor haar eigen bedrijf op heeft laten zetten?
pi_219401024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of misschien een leaseauto van haar eigen onderneming? En dat ze daar reclame voor haar eigen bedrijf op heeft laten zetten?
Prowin is toch niet haar eigen bedrijf?
pi_219401111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vorig jaar al. Had ze ook stories van aan de overkant bij supermarkt moeten opladen. Volgens mij vertelde ze toen gekregen/verdiend ivm de hoge verkoopcijfers destijds.
pi_219401125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef QuintyQ het volgende:
Ik ben mosterd (geen "trouwe volger" van MB en weet nagenoeg niets) maar heb net Het Mooiste Meisje van de Klas gezien. Wat haar is overkomen op haar 15e is verschrikkelijk en hoe het haar ontwikkeld heeft, kom ik niet aan en heb daar ook totaal geen mening over. Dit gezegd hebbende, verbaast het mij niets dat haar vader vermogend is en dat daarom het ondernemersschap met de paplepel is ingegoten (met zachte dwang of niet). Dat MB nu (9 maanden na dit "oh wat zijn we gelukkig" programma) in een 600 vierkante meter boerderie woont en haar ex-man / ex-geliefde niet, dat zij op vakantie(s) gaat en de andere 2 bij de webshop werken, zegt, denk ik, wel genoeg. Ik denk dat vader z'n dochter en investeringen goed beschermt en zal er een huwelijkse voorwaarden papiertje ergens bij een notaris liggen. Ik kreeg geen "rare vibes" bij haar familie; pa is zakelijk (goed maar niet gek), ma "is de lijm die de boel bij elkaar houdt" en m.i. zorgzame broer eindigt met dat hij zijn zus rust gunt. Nou, dat wens ik haar ook; even uit die op hol geslagen achtbaan, waarin ze al jarenlang zit. Misschien een paar jaar een sabatical nemen van het liefdesleven en je op je kinderen richten. Maar ik ben ook bang dat de constante hunkering (rupsje nooit genoeg) naar aandacht en bevestiging, haar valkuil is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 03-12-2025 14:31:56 ]
pi_219401190
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef Beppie12345 het volgende:
Wiline doet ook even interessant. Trekt zich terug...nou ja terug, doet niets dan berichten plaatsen maar...mag niets zeggen. Blijf dan echt weg of zeg niets. Beetje aandacht trekken.
Wie is dat?
pi_219401226
AM vraagt zich af of haar bit uit mag tijdens het wippen.....ze vindt het zo onaantrekkelijk om in haar mond te gaan wroeten om dat ding er uit te halen in aanloop naar de doorsmeerbeurt. Ze is gewoon uit op interactie. Tip van Flip: altijd het licht uit doen, kan MG beter fantaseren.
pi_219401235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:37 schreef Earring het volgende:

[..]
Wie is dat?
Willines _warme_huis, een streng gereformeerd gezin met een heerlijk weekmenu van kattenkots.
pi_219401253
Ja, hahahahha. Wat zou ze nu bedoelen? 😆😆😆 Die 🍆 van MG in haar 👄? Of tijdens het voorspel met 👅. Hahahaha, wat moet het heerlijk zijn als je een collega bent van MG. 🥳
pi_219401266
En daarom is mijn avatar bospeen. Ter meerdere eer en glorie van AM. De vrouw die geen gebruik maakt van haar kinderen om veel geld te verdienen en zichzelf en haar partner niet voor schut zet. 🥕🥕🥕
pi_219401279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:45 schreef Rimboequeen het volgende:
AM vraagt zich af of haar bit uit mag tijdens het wippen.....ze vindt het zo onaantrekkelijk om in haar mond te gaan wroeten om dat ding er uit te halen in aanloop naar de doorsmeerbeurt. Ze is gewoon uit op interactie. Tip van Flip: altijd het licht uit doen, kan MG beter fantaseren.
Ik vroeg me al af wanneer ze hierover zou beginnen.
Het lijkt me qua zoenen al enorm ongemakkelijk😅.
pi_219401302
Omg, net als je denkt dat het niet erger kan.
Sowieso haal je dat ding er even op de badkamer ofzo uit zodat je m ook meteen schoon kan spoelen.
Niet echt fris om dat in aanwezigheid van anderen aan tafel/in bed te doen.
pi_219401308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ben er ook bang voor. Het is altijd al geen pretje om haar te zien maar die beelden van vandaag mag ze echt achterwege gaan laten.
Ze ziet eruit zoals haar karakter is en het enige wat mist is een boomsteel. En Maarten haar maar vol adoratie aankijken bij hun dagelijkse glas rode wijn. Alhoewel, laatst liet ie haar op de bank een filmpje zien van een gigantische (dure) "barbecue tuin-bouwpakket met openslaande deur" en toen ze heel meesmuilend "oh ja, dat wil jij hebben hé en toen dacht ik "tja, Maarten, gewoon meewerken en dan krijg je het vast wel een keer bij de Sinterklaas bingo".
pi_219401333
Debbie en L ; ze kan daar niet bij gaan zitten op een bankje terwijl hij speelt, want dit is gewoon de tuin van de osteopaat.
pi_219401339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:11 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie en L ; ze kan daar niet bij gaan zitten op een bankje terwijl hij speelt, want dit is gewoon de tuin van de osteopaat.
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?
pi_219401352
quote:
88s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:02 schreef Harper het volgende:
Omg, net als je denkt dat het niet erger kan.
Sowieso haal je dat ding er even op de badkamer ofzo uit zodat je m ook meteen schoon kan spoelen.
Niet echt fris om dat in aanwezigheid van anderen aan tafel/in bed te doen.
Inderdaad! Maar ik zie het haar al aan de lunchtafel doen, toen ze dat doosje naast haar bord legde. En Lotje maakte een kotsgeluid 🤣. De vrouw is zó schaamteloos.
pi_219401357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:19 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Inderdaad! Maar ik zie het haar al aan de lunchtafel doen, toen ze dat doosje naast haar bord legde. En Lotje maakte een kotsgeluid 🤣. De vrouw is zó schaamteloos.
Hoe vaak zullen we dit nog gaan zien? Dat doosje naast haar bord.
Nou ja alles beter dan iedere dag Lot niet etend in beeld.
pi_219401361
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:45 schreef Rimboequeen het volgende:
Maarten heeft sws een kilo zout nodig neem ik aan? Of hij is snel tevreden, kan ook. Al kreeg mijn vent er een huis en een auto bij, dan nog liep.hij haar heel hard voorbij.
pi_219401366
Juicechannel noemt dat MB een lange post zou moeten hebben geschreven in de reacties en daarna weer heeft verwijderd. Iemand dit gelezen/gezien? Zou gaan over de zware dagen die ze heeft gehad en te maken hebben met zaken die ze niet wist oid.
pi_219401421
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Hoe vaak zullen we dit nog gaan zien? Dat doosje naast haar bord.
Nou ja alles beter dan iedere dag Lot niet etend in beeld.
Ik ben bang dat dit tot in den treure uitgemolken wordt. En dan gaat ze later in de maand ook nog eens "piemel kleien" met Juul, dus we kunnen ons schrap zetten deze maand. Het niveau zal er niet beter op worden. Ze gaat deze maand ook nog naar Noorwegen met Sam (was eerst November); hopelijk deelt ie niet een slaapruimte met z'n moeder, zou niet willen dat ie wakker gehouden wordt door haar gesmak en gekwijl.
pi_219401471
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:34 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben bang dat dit tot in den treure uitgemolken wordt. En dan gaat ze later in de maand ook nog eens "piemel kleien" met Juul, dus we kunnen ons schrap zetten deze maand. Het niveau zal er niet beter op worden. Ze gaat deze maand ook nog naar Noorwegen met Sam (was eerst November); hopelijk deelt ie niet een slaapruimte met z'n moeder, zou niet willen dat ie wakker gehouden wordt door haar gesmak en gekwijl.
Ze heeft ook niet de makkelijkste periode uitgekozen nu met al die signeersessies en lezingen. Hoewel die doorgaan tot mei ofzo dus dan had ze wel lang moeten wachten op dat bitje. Maar zo lijkt het me ook niks hoor, leuk dat slissen en slikken tijdens een lezing.
pi_219401488
En ze komt net bij de tandarts uit de stoel en dan een keer of 4 ‘ik moet er nog wel aan wennen hoor’. Duh..
pi_219401511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:23 schreef Celess het volgende:
Juicechannel noemt dat MB een lange post zou moeten hebben geschreven in de reacties en daarna weer heeft verwijderd. Iemand dit gelezen/gezien? Zou gaan over de zware dagen die ze heeft gehad en te maken hebben met zaken die ze niet wist oid.
Post niet gelezen, maar wat een poppenkast daar zeg!
Ondanks dat zij het ook weer "gezellig" heeft met een ander, was het idd netjes geweest als de resterende poly haar op de hoogte had gesteld.
Maar goed, de echte verliezers vind ik in dit geval de kinderen. Hoe ontzettend onrustig en verwarrend moet dit voor hen zijn....
pi_219401535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:23 schreef Celess het volgende:
Mies zou niet hebben geweten dat Koen en Jacq samen verder gaan. Ze zal het wel te druk met Tim hebben gehad, want velen van ons zagen dat al aankomen (oa door de hechtheid afgelopen zomer, toen Tim en Jacq zich op de Insta echt als gezinnetje lieten zien, terwijl Mies overal en nergens was). Het lijkt alsof ze het hun niet gunt, alleen zijzelf mag blijkbaar rond dartelen met een nieuwe oude liefde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-12-2025 15:52:51 (Typfout) ]
pi_219401595
Ik vraag me altijd af of AM de ‘haat’ die ze zgn in haar DM’s krijgt niet zelf verzint . Ik kan me niet voorstellen dat mensen/volgers daar nu nog mee bezig zijn. Zij wil het iedere keer actueel maken omdat haar boek daar overgaat.
pi_219401613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Naast haar huis is een speeltuin 🙇‍♂️
pi_219401626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Post niet gelezen, maar wat een poppenkast daar zeg!
Ondanks dat zij het ook weer "gezellig" heeft met een ander, was het idd netjes geweest als de resterende poly haar op de hoogte had gesteld.
Maar goed, de echte verliezers vind ik in dit geval de kinderen. Hoe ontzettend onrustig en verwarrend moet dit voor hen zijn....
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
pi_219401634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Niet prikkelarm genoeg 🤷🏽‍♀️😜
pi_219401637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Naast haar huis is een speeltuin 🙇‍♂️
Uch, je zou denken dat ze daar wel een half uurtje kan gaan zitten met haar bed in de buurt 🫣
pi_219401639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:00 schreef Pumba2024 het volgende:
Ik vraag me altijd af of AM de ‘haat’ die ze zgn in haar DM’s krijgt niet zelf verzint . Ik kan me niet voorstellen dat mensen/volgers daar nu nog mee bezig zijn. Zij wil het iedere keer actueel maken omdat haar boek daar overgaat.
Mijn idee. Dat haar bestie (Julia) even een account aanmaakt om zo’n post te maken (Hahahihihoho) zodat ze het weer lekker uit kan melken, zeggen dat ze zó veel haat krijgt, dat het de schuld is van die ene en dat de lieve mensen met meer zijn.
En dat ze dat allemaal vertelt in haar AI-opstel.
pi_219401659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Willines _warme_huis, een streng gereformeerd gezin met een heerlijk weekmenu van kattenkots.
🤢
pi_219401738
Maikekd moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door AppelsEieren op 03-12-2025 16:31:11 ]
pi_219401754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maiked moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
pi_219401824
MB heet ook weer Michelle Walk? Ik heb het nog niet gezien, maar zag het ook op JuiceChannel.
pi_219401840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:38 schreef Mirp het volgende:
MB heet ook weer Michelle Walk? Ik heb het nog niet gezien, maar zag het ook op JuiceChannel.
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.
pi_219401843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maikekd moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
En maar filmen ...
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.
pi_219401849
Maike filmt hoe haar kind in de winkel een stapel kleding op de grond gooit 🤦♀ mens, geef je kind in het moment op zijn kop ipv het te filmen.
pi_219401852
DBM heeft het de laatste tijd erg druk en daar gaat ze heel goed op. Huh, ze was toch weken ziek zwak onderweg geweest.
pi_219401853
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
Dat idee heb ik wel vaker. Zij mag echt wel wat strenger zijn, anders krijgt ze daar nog heel veel mee te stellen
pi_219401857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.
pi_219401867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.
Nou dit inderdaad!! Heb sinds lange tijd weer eens even bij haar gekeken nav bovenstaand bericht, maar jeeeetje..... Ik schrik hier gewoon van! Dat een plastisch chirurg hier aan meewerkt! Vind vooral die neus enorm heftig.
pi_219401871
Ik vind het wel bijzonder als Michelle zichzelf als een soort slachtoffer in dit verhaal gaat positioneren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet van mijlenver zag aankomen (en de rest van de wereld -bij wijze van spreken- zag dat wel). Ik vind haar sowieso vrij onbetrouwbaar in haar verhalen, dus dat maakt ook dat ik er weinig van zou geloven dat zij zielig is in dit verhaal. Daarnaast vermaakt ze zich zelf ook al een tijdje prima met een ander, dus wat is het probleem dan eigenlijk. Of ze moeten harde afspraken gemaakt hebben ofzo dat ze alle drie uit elkaar gingen en dat zo moest blijven? Bijzonder allemaal hoor.
pi_219401873
Ik blijf het zo zonde vinden van Maike, zij was echt wel een mooie vrouw.
pi_219401903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
Denk dat het voor K en J ook pijnlijk is om Mies met Tim te zien.
pi_219401910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.
Ze schreef laatst dat ze de naamsverandering bij Insta "in werking" had gezet. Duurt blijkbaar even. (Ze kan er beter gelijk Wolf van maken)
pi_219401967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Maar dat J en K elkaar leuk vinden/vonden kan toch geen verrassing voor haar zijn. Ze zaten jarenlang met z’n 3en in een relatie. Het kan toch heel goed zijn dat de liefde tussen J en K niet geklapt is.
pi_219401980
Wat betreft het gebit van AM, ik snap eigenlijk niet dat ze niet voor een ouderwetse beugel heeft gekozen. Maar goed, dat zal wel niet snel genoeg gaan ofzo.
En als ik haar gebit zo zie dan heb ik ook meteen een idee van hoe ze uit haar mond ruikt.
pi_219401989
Oef, dat zal pittig zijn voor Miss Walk. Even geen controle, even geen hoofdrolspeelster.

Ze gingen uit elkaar, alledrie, Mies ging daten en gooide dat subtiel openbaar, deelde haar hele leven online. JvP en KB gingen ook daten, gooiden niks op de socials

Waarom zou Mies dan ineens het slachtoffer zijn?
pi_219401998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 17:17 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft het gebit van AM, ik snap eigenlijk niet dat ze niet voor een ouderwetse beugel heeft gekozen. Maar goed, dat zal wel niet snel genoeg gaan ofzo.
En als ik haar gebit zo zie dan heb ik ook meteen een idee van hoe ze uit haar mond ruikt.
Ouderwetse beugel werd niet gesponsord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')