Wilde ik net vragen; leuk! Gebeurt dit anoniem of krijgt diegene je accountnaam te zien?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Iedereen kan trouwens elke andere user een abo cadeau doen. Tipje.
Ik heb ook een basic genomen, van ¤3,- ik heb hem op desktopversie gezet en zowel bij normale instellingen als instellingen op het forum alles aangevinkt wat met reclames te maken heeft en nu geen reclames meer halleluja 🥳quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Snaky het volgende:
Ik heb vanmiddag een basic abonnement voor een maand genomen maar als ik iets wil aanvinken onder advertenties staat er dat ik hiervoor premium moet hebben.
Je kan er zelf voor kiezen of je het wel of niet anoniem doet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:14 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen; leuk! Gebeurt dit anoniem of krijgt diegene je accountnaam te zien?
Beste keuze ooit!quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
(Dat die advertenties weg zijn is dan mooi meegenomen)
Geen prijs maar met deze tip ben ik al heel blij!quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat kan je sowieso uitzetten.![]()
Neem gerust eens een kijkje in de instellingen.
Ik zie bij jou ook geen abonnement staan idd. @Deisyy weet jij zo welk e-mailadres je moet hebben als je abbo troubles hebt?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Snaky het volgende:
Ik heb vanmiddag een basic abonnement voor een maand genomen maar als ik iets wil aanvinken onder advertenties staat er dat ik hiervoor premium moet hebben.
Dat is raar, is het bedrag van je rekening geschreven?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Snaky het volgende:
Nee ik weet dat mailadres niet, maar misschien kan Snaky hier een berichtje posten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ook geen abonnement staan idd. @:Deisyy weet jij zo welk e-mailadres je moet hebben als je abbo troubles hebt?
Haha als je een abonnement neemt, dan kan je er één weggeven voor een maand. Dus ik heb er net één genomen en kan nu een mede forummer blij maken! Best leuk 🥰quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:29 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaan we nu abbo's weggeven? Want dan doe ik ook mee.
Meedoen aan weggeven dan...
Is heb ook basic en kon wel alles aanvinken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:07 schreef Snaky het volgende:
Zouden de cavia's ooit zo'n mooi snackpakket hebben gekregen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft een kerstpakket voor de katten besteld 🤦♀
En daarna weer een zielige selfie en pruillip... huilie huiliequote:Op dinsdag 2 december 2025 20:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft een kerstpakket voor de katten besteld 🤦♀
Hoe ze ook filmt hoe ze de pindakaas uit de kalender pulkt! Maak er een leuke storie van, dit is niksquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:10 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke naar de ballenbak. Zit ze weer lekker actief te zijn.
Ja om 9.52 uurquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is raar, is het bedrag van je rekening geschreven?
En ik maar denken dat het een geintje was 😆😆 Dan maar wachten op 🧑🎄 🤣quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Donna het volgende:
Nou, de 3 winnaars zijn bekend
@:Kaascroissantje
@:HocusPocus2
@:AppelsEieren
Veel plezier met het abo.
Niet gewonnen, niet getreurd. Misschien doe ik het nog wel eens binnenkort.![]()
En het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou wel heel leuk zijn als iedereen ook op andere plekken van het forum komt. FOK! bestaat niet zonder jullie, de actieve users!
Ach, dan onderneemt ze tenminste wat met haar kindquote:Op dinsdag 2 december 2025 21:10 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke naar de ballenbak. Zit ze weer lekker actief te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |