Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik gun iedereen om dat abonnement te winnen maar win je niet? Neem er één! Nu al mijn beste beslissing voor 2026😉
Maarten kiest niet. Er wordt bepaald wat hij mag pakken 😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. 😁quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.
Ik zou het ook behoorlijk ongemakkelijk vinden om die te krijgen van mijn (schoon) ouders.
Maar bij de Geertsen is dat dé humor natuurlijk.
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb nu een abbo maar nog wel advertenties.
Het is inmiddels gelukt😇quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
(Dat die advertenties weg zijn is dan mooi meegenomen)
Fijn! Ik was ook een beetje mosterd, zag ik; ik ben gewoon té enthousiast over geen reclames meer dat abonnement 🙈🤗.quote:
Haha same! En ik wordt echt gek van de advertenties .quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heel blij mee, dankjewel!quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef Donna het volgende:
Bedankt!
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Kaascroissantje (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:49
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣
Nee hoor, ik lees alleen wat ik wil lezen.
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden? Of gebruiken jullie daarvoor de donaties alleen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.
Maar het is volgens mij best wel een veel gebruikte functie voor veel users, dus schijnbaar werkt het voldoende.
En in deze link vind je info over de enorm storende reclame en hoe de vork in de steel zit;
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
Oh heee wat leuk! Heel erg bedankt!!! 😁quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:51 schreef Donna het volgende:
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Hocuspocus2 (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:51
Dat heb ik ook. Het lijkt soms net of we echte mensen zijn😉 Hoewel ik in het echte leven weleens iemand heb ‘geblokkeerd.’quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.
Betekent dat ik geen ‘hard feelings’ heb voor iemand: de ene keer kan ik het helemaal met je eens zijn, de andere keer totaal niet 😁
Ja, super belangrijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden?
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, super belangrijk.![]()
Daarom is er ook een nog een donatie balk boven in, wordt ook nog wel regelmatig tegen betaling iets in gezet. Zo kan het forum blijven draaien. Ik doe het liever zo, dan heeft een ander er ook nog wat aan.
Iedereen kan trouwens elke andere user een abo cadeau doen. Tipje.
Daarom heb ik het destijds ook gedaan. Ik kom hier al ruim 12 jaar (bijna) dagelijks en draag deze plek wel een warm hart toe. Al ruim voordat ik mod was, had ik een abonnement.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:06 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |