Wat zeg je nu?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap wel de behoefte om meer te doen dan alleen pakjes uitpakken. Maar daarom doet de rest van Nederland gewoon surprises en persoonlijke gedichten. Maar dat kost wel tijd en creativiteit en aandacht en oog voor de ander die verder reikt dan Lots naam op een kaartje schrijven en haar nummertjes wegstrepen.
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb nu een abbo maar nog wel advertenties.
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.
Ja ik ook! Volgens mij zijn wel die aan de rechterkant weg.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb nu een abbo maar nog wel advertenties.
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?
Ik ook! Maar - spoiler alert - het draait niet allemaal om mijquote:
Mijn niet-Nederlandse) schoonfamilie doet dit met kerst. Ik sta daar ka ruim 10 jaar nog steeds met verbazing naar te kijken. Uitdelen - scheuren - dankjewel roepen - klaar. Ben je binnen 5 minuten klaar met je grote feestdag.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef Shuri het volgende:
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
Oja, dat was de keer dat J. een kartonnen doos kreeg, met alle sponsordingen erin gepropt. Dan is de bingo nog net iets beter.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef Shuri het volgende:
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
Dat kan je sowieso uitzetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef Nieve het volgende:
Op mijn laptop zie ik onderaan de pagina altijd zeer dubieuze advertenties met veel naakt en andere bizarre plaatjes. Ben ik de enige? Moet altijd goed opletten als 1 van mijn kinderen in de buurt is
Het is gelukt! Mobiel moet je even op desktop versie zetten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.
Ohnee shit ik weet het even niet mobiel.
Ik kan het zo checken.
Ergens opties, instellingen, profiel. Zoiets.
Jajaik begin....quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ohhh wat leuk! *insert zielig verhaal om winactie te winnen* 😂
Maar haar kinderen lusten alles 🤔quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
L wil de boerenkool niet eten en er wordt weer lekker gechanteerd om haar te laten eten, AM doet nog een poging om het over een andere boeg te gooien. Zo zie je maar...
Dat kan ik me nog herinneren ja, totaal geen aandacht voor elkaar en zijn/haar kado. Alles op een hoop en graaien maarquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef Shuri het volgende:
😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:23 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Jajaik begin....
# Mijn dochter spuugt ELKE nacht, ik poets dan de HELE bovenverdieping. (Zja ook midden in de nacht)
# Mijn zoon is net 1 en wil geen patat met een frikandel maar liever (kale?) pasta of poffertjes/Pannenkoeken 🤣
Dat ik 2 inmiddels volwassen zonen heb doet er even niet toe 😆
🫣quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
Ik kan me herinneren dat ze die vorig jaar ook hadden en dat de kinderen er toen een wedstrijd van maakten om deze te winnen. Tokkie familie. Nou ben ik niet perse preuts aangelegd maar om dit nou te verloten aan je kinderen (waar ook kleine kinderen bij zijn) gaat mij zelfs te ver.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |