abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219396171
Annemarie: het is allemaal niet ingewikkeld, die bingo
Ook Annemarie: hele onnavolgbare verhandeling over de bingo :')

Na drie jaar snap ik het nog steeds niet. Ze koopt krijgt dus cadeaus die ze in pakketten samenvoegt die heel specifiek voor bepaalde personen bedoeld zijn. En daar mag iedereen dan de hele week naar kijken zodat goed duidelijk welk pakket je moet "kiezen" in plaats van die te geven, gaan ze bingo spelen en degene met de volle kaart moet precies het juist pakket pakken :? Dan heeft diegene zijn pakket binnen en speelt voor spek en bonen mee :? En ze spelen sowieso vals zodat Lot snel een cadeau krijgt. En dan doen ze een intermezzo met namen en degenen wiens naam getrokken wordt die krijgt dan ook zijn cadeau. En dat is sowieso dus Lot. En dan is er voor Lot en Jet een "zakmoment" en dan schrijft weer iedereen Lots naam op zodat ze weer een cadeau krijgt.

Ik begrijp sowieso de lol niet maar ieder zn meug, maar makkelijk zou ik het toch bepaald niet willen noemen.

Ik snap wel de behoefte om meer te doen dan alleen pakjes uitpakken. Maar daarom doet de rest van Nederland gewoon surprises en persoonlijke gedichten. Maar dat kost wel tijd en creativiteit en aandacht en oog voor de ander die verder reikt dan Lots naam op een kaartje schrijven en haar nummertjes wegstrepen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219396197
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snap wel de behoefte om meer te doen dan alleen pakjes uitpakken. Maar daarom doet de rest van Nederland gewoon surprises en persoonlijke gedichten. Maar dat kost wel tijd en creativiteit en aandacht en oog voor de ander die verder reikt dan Lots naam op een kaartje schrijven en haar nummertjes wegstrepen.
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
pi_219396222
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
pi_219396224
Ik heb nu een abbo maar nog wel advertenties.
Ik wil blijven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:04:18 #105
382129 crew  Donna
pi_219396230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.
pi_219396238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
Maar ze heeft kinderen die heel creatief zijn. Is ook een soort van karma.
pi_219396243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Die moet je nog even uitzetten bij de instellingen.
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?
Ik wil blijven.
pi_219396248
@Donna, liet van je oprah-actie!
pi_219396253
quote:
Ja ik ook! Volgens mij zijn wel die aan de rechterkant weg.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:10:06 #110
382129 crew  Donna
pi_219396266
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Instellingen op het forum? Waar vind ik die?
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.

Ohnee shit ik weet het even niet mobiel.
Ik kan het zo checken.
Ergens opties, instellingen, profiel. Zoiets.
pi_219396271
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat zeg je nu?
AM HAAT knutselen _O-
Ik ook! Maar - spoiler alert - het draait niet allemaal om mij :o

Ik maak ook vooral surprises waarvoor je niet handig hoeft te zijn. Grappige spelletjes bijvoorbeeld, of allerhande noodpakketten. Maar ook daar moet je dus wel een beetje creativiteit voor hebben en kunnen inschatten wat een andere bezigheid ;)
pi_219396282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef Shuri het volgende:
Toen ze die hele malle bingo nog niet hadden was Sint ook niet echt het hoogtepunt van het jaar daar. Alle cadeautjes werden tegelijk open gerukt en binnen no time was het klaar (ik vind zoiets heel ongezellig en ook raar, helemaal geen tijd en aandacht voor elkaar). Dus ik snap wel dat die bingo iets meer plezier geeft.
Mijn niet-Nederlandse) schoonfamilie doet dit met kerst. Ik sta daar ka ruim 10 jaar nog steeds met verbazing naar te kijken. Uitdelen - scheuren - dankjewel roepen - klaar. Ben je binnen 5 minuten klaar met je grote feestdag.
pi_219396284
quote:
Oja, dat was de keer dat J. een kartonnen doos kreeg, met alle sponsordingen erin gepropt. Dan is de bingo nog net iets beter.
pi_219396287
Op mijn laptop zie ik onderaan de pagina altijd zeer dubieuze advertenties met veel naakt en andere bizarre plaatjes. Ben ik de enige? Moet altijd goed opletten als 1 van mijn kinderen in de buurt is _O-
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:17:45 #115
382129 crew  Donna
pi_219396309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:13 schreef Nieve het volgende:
Op mijn laptop zie ik onderaan de pagina altijd zeer dubieuze advertenties met veel naakt en andere bizarre plaatjes. Ben ik de enige? Moet altijd goed opletten als 1 van mijn kinderen in de buurt is _O-
Dat kan je sowieso uitzetten. ;)

Neem gerust eens een kijkje in de instellingen.
pi_219396315
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Mobiel klik je rechtsboven op je forumnaam en dan 'opties'.

Ohnee shit ik weet het even niet mobiel.
Ik kan het zo checken.
Ergens opties, instellingen, profiel. Zoiets.
Het is gelukt! Mobiel moet je even op desktop versie zetten.
Ik wil blijven.
pi_219396347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohhh wat leuk! *insert zielig verhaal om winactie te winnen* 😂
Jajaik begin....
# Mijn dochter spuugt ELKE nacht, ik poets dan de HELE bovenverdieping. (Zja ook midden in de nacht)

# Mijn zoon is net 1 en wil geen patat met een frikandel maar liever (kale?) pasta of poffertjes/Pannenkoeken 🤣

Dat ik 2 inmiddels volwassen zonen heb doet er even niet toe 😆

pi_219396366
Ik gun iedereen om dat abonnement te winnen maar win je niet? Neem er één! Nu al mijn beste beslissing voor 2026😉
Ik wil blijven.
pi_219396369
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
pi_219396370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 18:36 schreef Rimboequeen het volgende:
L wil de boerenkool niet eten en er wordt weer lekker gechanteerd om haar te laten eten, AM doet nog een poging om het over een andere boeg te gooien. Zo zie je maar...
Maar haar kinderen lusten alles 🤔
pi_219396380
quote:
Dat kan ik me nog herinneren ja, totaal geen aandacht voor elkaar en zijn/haar kado. Alles op een hoop en graaien maar
pi_219396391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:23 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Jajaik begin....
# Mijn dochter spuugt ELKE nacht, ik poets dan de HELE bovenverdieping. (Zja ook midden in de nacht)

# Mijn zoon is net 1 en wil geen patat met een frikandel maar liever (kale?) pasta of poffertjes/Pannenkoeken 🤣

Dat ik 2 inmiddels volwassen zonen heb doet er even niet toe 😆

😂
pi_219396398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik zie dat AM een easytoys kalender heeft gekocht voor de bingo. Vind ik best apart om voor je kinderen te kopen? Wat een giller als Maarten die kiest.
🫣
pi_219396511
quote:
Ik kan me herinneren dat ze die vorig jaar ook hadden en dat de kinderen er toen een wedstrijd van maakten om deze te winnen. Tokkie familie. Nou ben ik niet perse preuts aangelegd maar om dit nou te verloten aan je kinderen (waar ook kleine kinderen bij zijn) gaat mij zelfs te ver.
pi_219396512
quote:
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.
Ik zou het ook behoorlijk ongemakkelijk vinden om die te krijgen van mijn (schoon) ouders.
Maar bij de Geertsen is dat dé humor natuurlijk.
pi_219396521
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik gun iedereen om dat abonnement te winnen maar win je niet? Neem er één! Nu al mijn beste beslissing voor 2026😉
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
(Dat die advertenties weg zijn is dan mooi meegenomen)
pi_219396554
quote:
Maarten kiest niet. Er wordt bepaald wat hij mag pakken 😂
pi_219396565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat ze hoopt dat Maarten hem kiest voor de dagelijkse doorsmeerbeurt.
Ik zou het ook behoorlijk ongemakkelijk vinden om die te krijgen van mijn (schoon) ouders.
Maar bij de Geertsen is dat dé humor natuurlijk.
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. 😁
pi_219396577
quote:
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.
pi_219396603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het duurde bij mij ook eventjes, ik denk dat de betaling verwerkt moet worden. Ik heb ook uit- en weer ingelogd. Je kunt bij "profiel instellingen" nog meer afvinken qua banners etc.
Het is inmiddels gelukt😇
Ik wil blijven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:50:20 #131
382129 crew  Donna
pi_219396618
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @Kaascroissantje (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:49
pi_219396626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zit wel serieus in twijfel omdat je dan dus mensen kan 'blokkeren', want sommige reacties hier hoef ik niet per se te zien 🙈
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣
Nee hoor, ik lees alleen wat ik wil lezen.
Ik wil blijven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:51:53 #133
382129 crew  Donna
pi_219396635
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @Hocuspocus2 (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:51
pi_219396650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is inmiddels gelukt😇
Fijn! Ik was ook een beetje mosterd, zag ik; ik ben gewoon té enthousiast over geen reclames meer dat abonnement 🙈🤗.
pi_219396654
AM dus alweer een Easytoys kalender, alweer een mega Takkie, want ja die kreeg Lot vorig jaar in de zak dacht ik. Een bubbletea pakket wat voor de helft gesponsord komt van drukkemamas. Het is allemaal niet origineel, het is allemaal weer meer van hetzelfde. Het komt een beetje over als de makkelijkste weg en alsof ze er eigenlijk het liefst zo snel mogelijk vanaf wil zijn. En dat kan, maar doe dan ook niet die hele nepbingo en stop alles voor iedereen een zak, klaar.
pi_219396664
JvP in een badjas van de Hema. Zou ze die met naam in de boerderij hebben moeten achterlaten?
Ik wil blijven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:54:15 #137
382129 crew  Donna
pi_219396668
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @AppelsEieren (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:53
pi_219396682
quote:

[..]
Haha same! En ik wordt echt gek van de advertenties .
Maar Uhhhh je gaat mij niet blokkeren hé 😉🫶🫶
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 19:56:32 #139
382129 crew  Donna
pi_219396692
quote:

[..]
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.
Maar het is volgens mij best wel een veel gebruikte functie voor veel users, dus schijnbaar werkt het voldoende.

En in deze link vind je info over de enorm storende reclame en hoe de vork in de steel zit;
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
pi_219396715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef Donna het volgende:
Bedankt!

De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Kaascroissantje (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:49
Heel blij mee, dankjewel!
Nu alleen nog even onderzoeken hoe je die reclame daadwerkelijk uitschakelt🙈
pi_219396721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Het gaat mij echt alleen om de advertenties. Maar nu ga ik een rondje blokkeren🤣
Nee hoor, ik lees alleen wat ik wil lezen.
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.
Betekent dat ik geen ‘hard feelings’ heb voor iemand: de ene keer kan ik het helemaal met je eens zijn, de andere keer totaal niet 😁
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:01:17 #142
382129 crew  Donna
pi_219396735
Nou, de 3 winnaars zijn bekend

@Kaascroissantje
@Hocuspocus2
@AppelsEieren

Veel plezier met het abo.

Niet gewonnen, niet getreurd. Misschien doe ik het nog wel eens binnenkort. ~:)
En het is natuurlijk niet verplicht, maar het zou wel heel leuk zijn als iedereen ook op andere plekken van het forum komt. FOK! bestaat niet zonder jullie, de actieve users! :W
pi_219396738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is volgens mij wel zo dat als iemand je vijand quote, dat je dan die reactie wel gewoon ziet. Het is technisch een heel circus om dat te verbeteren en daar is gewoonweg geen capaciteit/geld voor.
Maar het is volgens mij best wel een veel gebruikte functie voor veel users, dus schijnbaar werkt het voldoende.

En in deze link vind je info over de enorm storende reclame en hoe de vork in de steel zit;
iteejer in FB / Werken die ad boeren niet?
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden? Of gebruiken jullie daarvoor de donaties alleen?
pi_219396748
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:51 schreef Donna het volgende:
De betaling van gift 30 dagen FOK!basic van Donna aan @:Hocuspocus2 (transactienr ***) is afgerond en betaald via ideal op dinsdag 2 december 2025 19:51
Oh heee wat leuk! Heel erg bedankt!!! 😁
pi_219396760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik lees zelden wie het heeft geschreven, lees alleen het bericht.
Betekent dat ik geen ‘hard feelings’ heb voor iemand: de ene keer kan ik het helemaal met je eens zijn, de andere keer totaal niet 😁
Dat heb ik ook. Het lijkt soms net of we echte mensen zijn😉 Hoewel ik in het echte leven weleens iemand heb ‘geblokkeerd.’
Ik wil blijven.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:04:06 #146
382129 crew  Donna
pi_219396773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Is zo’n abonnement ook gelijk een soort sponsoring wat jullie gebruiken om alles aan de gang te houden?
Ja, super belangrijk. :Y
Daarom is er ook een nog een donatie balk boven in, wordt ook nog wel regelmatig tegen betaling iets in gezet. Zo kan het forum blijven draaien. Ik doe het liever zo, dan heeft een ander er ook nog wat aan.
Iedereen kan trouwens elke andere user een abo cadeau doen. Tipje. :P
pi_219396811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja, super belangrijk. :Y
Daarom is er ook een nog een donatie balk boven in, wordt ook nog wel regelmatig tegen betaling iets in gezet. Zo kan het forum blijven draaien. Ik doe het liever zo, dan heeft een ander er ook nog wat aan.
Iedereen kan trouwens elke andere user een abo cadeau doen. Tipje. :P
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.
pi_219396816
Ik heb vanmiddag een basic abonnement voor een maand genomen maar als ik iets wil aanvinken onder advertenties staat er dat ik hiervoor premium moet hebben.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 20:08:27 #149
382129 crew  Donna
pi_219396831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 20:06 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Oké dan is het een reden om in ieder geval dertig dagen te proberen. Ik vind het fijn dat ik dan toch nog een beetje bijdraag aan het forum waar ik elke dag met plezier lees en reageer. Ik ga het even regelen.
Daarom heb ik het destijds ook gedaan. Ik kom hier al ruim 12 jaar (bijna) dagelijks en draag deze plek wel een warm hart toe. Al ruim voordat ik mod was, had ik een abonnement.

En toen was er ook een schijtirritante reclame die me in de weg zat..
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 20:14:02 #150
184769 crew  Deisyy
pi_219396907
We hebben 3 winnaars! *O* *O* *O*

Topactie Donna! ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')