😍quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Ik ga vanavond een Oprah Winfreytje doen. Iedereen die deze post een like geeft maakt kans op een abbo voor deze maand. 3 users krijgen dat cadeau van mij!
Haha, geweldig!quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Ik ga vanavond een Oprah Winfreytje doen. Iedereen die deze post een like geeft maakt kans op een abbo voor deze maand. 3 users krijgen dat cadeau van mij!
Hahaha. Je mag het best even quoten, maar je maakt meer kans.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Haha, geweldig!
Weet je zeker dat alleen liken genoeg is? Of moeten we je post ook delen, als een echt influencer betaamt?
Meer kans? Of ben je een woord vergeten?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Je mag het best even quoten, maar je maakt meer kans.
Ohhh wat leuk! *insert zielig verhaal om winactie te winnen* 😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Ik ben aan het koekeloeren maar zie andere benamingen. Welke stopt die hinderlijke advertenties die ineens op je reactieveld verschijnen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:32 schreef Donna het volgende:
https://fok.nl/shop/
Hier kan je een Premium nemen en daarna in je instellingen de ads uitschakelen.
Ho ho hoquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Je lijkt net Sinterklaas, is er ook een bingo bij? Zoooo leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Waarom heb ik nou meteen ‘JIJ krijgt een abo, JIJ krijgt een abo en JIJ krijgt een abo!’ inclusief van die wijdse armgebaren en gegil van the audience in mijn hoofd? 😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Lief van je! Ik heb de abonnement al en het is echt aan te raden. AdBlock werkt bij mij niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Helemaal onderaan je scherm is een keuzemenu voor abonnementen, ik heb basis.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben aan het koekeloeren maar zie andere benamingen. Welke stopt die hinderlijke advertenties die ineens op je reactieveld verschijnen?
Gaaf, dit is een soort in doorzichtig papier. Wel het kado weten maar niet voor wie hahahaquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
Haha 😂 ik ookquote:Op dinsdag 2 december 2025 17:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom heb ik nou meteen ‘JIJ krijgt een abo, JIJ krijgt een abo en JIJ krijgt een abo!’ inclusief van die wijdse armgebaren en gegil van the audience in mijn hoofd? 😂
En meer dan de helft aan inkomsten denk ik dus dat gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Laat ik voorop stellen dat die reactie van diegene echt absurd is, maar AM lijkt enorm te genieten van het feit dat haar volgvee dit soort mensen overspoeld met berichten. Dat is toch ook haat verspreiden? Of is zij zo'n kinderachtig "maar jij begon eerst" persoon? Verbeter de wereld, begin bij jezelf (en je volgers) zou ik zeggen. Ten eerste kan ze oproepen aan haar volgers om dit soort trollen gewoon links te laten liggen en ten tweede kan ze natuurlijk gewoon stoppen met haar kinderen delen, scheelt waarschijnlijk al de helft aan haatberichten.
Ja dat heb ik weer..quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:54 schreef Harper het volgende:
[..]
Meer kans? Of ben je een woord vergeten?![]()
Je post wordt de meest gelikete post van het jaar!
Wat leuk! 🥰quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:36 schreef Donna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |