Volgend jaar een uitklapplannert want ze heeft het zó druk dus zó veel stempels..quote:Op woensdag 3 december 2025 13:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er een stempel komt om haar er aan te herinneren dat ze hem in en uit moet doen
Of misschien een leaseauto van haar eigen onderneming? En dat ze daar reclame voor haar eigen bedrijf op heeft laten zetten?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kim haar auto is van prowin, ik vermoed gekregen. En dan als een verwend nest zitten miepen dat je hem zelf niet heb opgeladen. Poah wat een problemen. Ze hebben toch ook een gewone auto voor de deur staan?
Prowin is toch niet haar eigen bedrijf?quote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of misschien een leaseauto van haar eigen onderneming? En dat ze daar reclame voor haar eigen bedrijf op heeft laten zetten?
Vorig jaar al. Had ze ook stories van aan de overkant bij supermarkt moeten opladen. Volgens mij vertelde ze toen gekregen/verdiend ivm de hoge verkoopcijfers destijds.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Of misschien een leaseauto van haar eigen onderneming? En dat ze daar reclame voor haar eigen bedrijf op heeft laten zetten?
Ik ben mosterd (geen "trouwe volger" van MB en weet nagenoeg niets) maar heb net Het Mooiste Meisje van de Klas gezien. Wat haar is overkomen op haar 15e is verschrikkelijk en hoe het haar ontwikkeld heeft, kom ik niet aan en heb daar ook totaal geen mening over. Dit gezegd hebbende, verbaast het mij niets dat haar vader vermogend is en dat daarom het ondernemersschap met de paplepel is ingegoten (met zachte dwang of niet). Dat MB nu (9 maanden na dit "oh wat zijn we gelukkig" programma) in een 600 vierkante meter boerderie woont en haar ex-man / ex-geliefde niet, dat zij op vakantie(s) gaat en de andere 2 bij de webshop werken, zegt, denk ik, wel genoeg. Ik denk dat vader z'n dochter en investeringen goed beschermt en zal er een huwelijkse voorwaarden papiertje ergens bij een notaris liggen. Ik kreeg geen "rare vibes" bij haar familie; pa is zakelijk (goed maar niet gek), ma "is de lijm die de boel bij elkaar houdt" en m.i. zorgzame broer eindigt met dat hij zijn zus rust gunt. Nou, dat wens ik haar ook; even uit die op hol geslagen achtbaan, waarin ze al jarenlang zit. Misschien een paar jaar een sabatical nemen van het liefdesleven en je op je kinderen richten. Maar ik ben ook bang dat de constante hunkering (rupsje nooit genoeg) naar aandacht en bevestiging, haar valkuil is.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef QuintyQ het volgende:
MB die een klasgenootje van Olivia haar vierde zoon noemt.
Het is weer allemaal echt maximaal overdrijven bij deze vrouw.
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 13:54 schreef Beppie12345 het volgende:
Wiline doet ook even interessant. Trekt zich terug...nou ja terug, doet niets dan berichten plaatsen maar...mag niets zeggen. Blijf dan echt weg of zeg niets. Beetje aandacht trekken.
Ik vroeg me al af wanneer ze hierover zou beginnen.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:45 schreef Rimboequeen het volgende:
AM vraagt zich af of haar bit uit mag tijdens het wippen.....ze vindt het zo onaantrekkelijk om in haar mond te gaan wroeten om dat ding er uit te halen in aanloop naar de doorsmeerbeurt. Ze is gewoon uit op interactie. Tip van Flip: altijd het licht uit doen, kan MG beter fantaseren.
Ze ziet eruit zoals haar karakter is en het enige wat mist is een boomsteel. En Maarten haar maar vol adoratie aankijken bij hun dagelijkse glas rode wijn. Alhoewel, laatst liet ie haar op de bank een filmpje zien van een gigantische (dure) "barbecue tuin-bouwpakket met openslaande deur" en toen ze heel meesmuilend "oh ja, dat wil jij hebben hé en toen dacht ik "tja, Maarten, gewoon meewerken en dan krijg je het vast wel een keer bij de Sinterklaas bingo".quote:Op woensdag 3 december 2025 13:39 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Het is altijd al geen pretje om haar te zien maar die beelden van vandaag mag ze echt achterwege gaan laten.
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?quote:Op woensdag 3 december 2025 15:11 schreef AppelsEieren het volgende:
Debbie en L ; ze kan daar niet bij gaan zitten op een bankje terwijl hij speelt, want dit is gewoon de tuin van de osteopaat.
Inderdaad! Maar ik zie het haar al aan de lunchtafel doen, toen ze dat doosje naast haar bord legde. En Lotje maakte een kotsgeluid 🤣. De vrouw is zó schaamteloos.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:02 schreef Harper het volgende:
Omg, net als je denkt dat het niet erger kan.
Sowieso haal je dat ding er even op de badkamer ofzo uit zodat je m ook meteen schoon kan spoelen.
Niet echt fris om dat in aanwezigheid van anderen aan tafel/in bed te doen.
Hoe vaak zullen we dit nog gaan zien? Dat doosje naast haar bord.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:19 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar ik zie het haar al aan de lunchtafel doen, toen ze dat doosje naast haar bord legde. En Lotje maakte een kotsgeluid 🤣. De vrouw is zó schaamteloos.
Maarten heeft sws een kilo zout nodig neem ik aan? Of hij is snel tevreden, kan ook. Al kreeg mijn vent er een huis en een auto bij, dan nog liep.hij haar heel hard voorbij.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:45 schreef Rimboequeen het volgende:
AM vraagt zich af of haar bit uit mag tijdens het wippen.....ze vindt het zo onaantrekkelijk om in haar mond te gaan wroeten om dat ding er uit te halen in aanloop naar de doorsmeerbeurt. Ze is gewoon uit op interactie. Tip van Flip: altijd het licht uit doen, kan MG beter fantaseren.
Ik ben bang dat dit tot in den treure uitgemolken wordt. En dan gaat ze later in de maand ook nog eens "piemel kleien" met Juul, dus we kunnen ons schrap zetten deze maand. Het niveau zal er niet beter op worden. Ze gaat deze maand ook nog naar Noorwegen met Sam (was eerst November); hopelijk deelt ie niet een slaapruimte met z'n moeder, zou niet willen dat ie wakker gehouden wordt door haar gesmak en gekwijl.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:20 schreef Earring het volgende:
[..]
Hoe vaak zullen we dit nog gaan zien? Dat doosje naast haar bord.
Nou ja alles beter dan iedere dag Lot niet etend in beeld.
Ze heeft ook niet de makkelijkste periode uitgekozen nu met al die signeersessies en lezingen. Hoewel die doorgaan tot mei ofzo dus dan had ze wel lang moeten wachten op dat bitje. Maar zo lijkt het me ook niks hoor, leuk dat slissen en slikken tijdens een lezing.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:34 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit tot in den treure uitgemolken wordt. En dan gaat ze later in de maand ook nog eens "piemel kleien" met Juul, dus we kunnen ons schrap zetten deze maand. Het niveau zal er niet beter op worden. Ze gaat deze maand ook nog naar Noorwegen met Sam (was eerst November); hopelijk deelt ie niet een slaapruimte met z'n moeder, zou niet willen dat ie wakker gehouden wordt door haar gesmak en gekwijl.
Post niet gelezen, maar wat een poppenkast daar zeg!quote:Op woensdag 3 december 2025 15:23 schreef Celess het volgende:
Juicechannel noemt dat MB een lange post zou moeten hebben geschreven in de reacties en daarna weer heeft verwijderd. Iemand dit gelezen/gezien? Zou gaan over de zware dagen die ze heeft gehad en te maken hebben met zaken die ze niet wist oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |