abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219399512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Nou inderdaad, echt bah....doe je toch niet op een filmpje
Ach, het pas natuurlijk wel in het rijtje van ‘neusgaten en kruisfilmpjes’
pi_219399516
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
Dit!
pi_219399594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die om de 2 zinnen hoorbaar haar neus ophaalt in haar posts. Bah.
Echt smerig, kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze zichzelf expres wat zieker laat lijken 😅.
pi_219399604
AM die prulzakjes gaat vullen voor kinderen die meekomen naar signeersessies en lang moeten wachten. Het stijgt allemaal wel heel erg naar haar bol weer.

En J. mag nu voor reclamezuil spelen met die hoofdlamp op, maar ik zet mijn kinderen echt niet in voor reclame hoor.
pi_219399701
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 10:14 schreef papierentas het volgende:
AM die prulzakjes gaat vullen voor kinderen die meekomen naar signeersessies en lang moeten wachten. Het stijgt allemaal wel heel erg naar haar bol weer.

En J. mag nu voor reclamezuil spelen met die hoofdlamp op, maar ik zet mijn kinderen echt niet in voor reclame hoor.
Nee als ze er geen #ad ofzo bij zet dan is het (in haar ogen) geen reclame. En ze gaat geen contracten meer aan waarin de kinderen genoemd worden. Dus dan is het allemaal goed he. Er wordt bij de Geertsen geen geld meer verdiend over de rug van de kinderen 👌
pi_219399987
Debbie "L wil niet meer naar huis"
Nee, gek he?! Kind kan eindelijk eens lekker buiten in een speeltuintje ravotten.
Ik maak eruit op dat het bij de osteo is, dus ze is er weer niet uit zichzelf heen gegaan met hem en dan wil ze hem blijkbaar ook snel weer mee naar huis nemen. Kind is lekker aan het spelen, ga er gewoon bij zitten! Kwam zeker weer niet uit met haar schoonheidsslaapje?
pi_219400001
MB die een klasgenootje van Olivia haar vierde zoon noemt.
Het is weer allemaal echt maximaal overdrijven bij deze vrouw.
pi_219400023
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef QuintyQ het volgende:
MB die een klasgenootje van Olivia haar vierde zoon noemt.
Het is weer allemaal echt maximaal overdrijven bij deze vrouw.
Ik dacht dat dat vriendje van één van haar zoons ook al een vierde zoon was. Ik zou ook de tel kwijtraken wanneer ik me allemaal kinderen van anderen zou toe-eigenen.
pi_219400094
AM en haar beugel: ik vind het best wat gek dat je naar de tandarts gaat zonder te weten wat er gaan gebeuren.
Ik ben benieuwd of dit haar niet flink gaat tegenvallen. Ze is gewend aan erg vaak koffie/thee/wijn drinken, maar een beugel als deze moet je zoveel mogelijk uren per dag dragen.
pi_219400142
Ik moet toegeven dat ik niet begrijp, maar dan ook totaal niet begrijp, waarom AM nu pas iets aan die tanden laat doen. En op haar leeftijd had ik lekker voor facings gekozen. Ziet er meteen mooi uit ( ik heb ze zelf ook overigens)
pi_219400159
Gatver de gatver de story van AM na haar tandartsbezoek. Die close-up van haar gezicht ondergebit had mij bespaard kunnen blijven. Is dit net als die Lotte (?) met een "niet gesponsorde maar wel reclame erover makende buikwandcorrectie"? Want de voordeur van tandartspraktijk filmen, de plaatsnaam noemen én filmen in de stoel riekt m.i. naar een "reclame/sponsoring/affiliatie/korting op de rekening situatie".
pi_219400161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
Ik moet toegeven dat ik niet begrijp, maar dan ook totaal niet begrijp, waarom AM nu pas iets aan die tanden laat doen. En op haar leeftijd had ik lekker voor facings gekozen. Ziet er meteen mooi uit ( ik heb ze zelf ook overigens)
Haar ondertanden staan behoorlijk scheef, krijg je dat opgelost met facings?
Sommige mensen doen alleen iets aan hun gebit als het echt niet meer anders kan. AM is er daar een van. Maar bv Priscilla (Creato da pris) ook.
pi_219400181
quote:
88s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Haar ondertanden staan behoorlijk scheef, krijg je dat opgelost met facings?
Sommige mensen doen alleen iets aan hun gebit als het echt niet meer anders kan. AM is er daar een van. Maar bv Priscilla (Creato da pris) ook.
ja daar is wel veel mee te corrigeren hoor, zeker bij porseleinen facings, dan moet er toch geslepen worden aan de tanden.
pi_219400286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:43 schreef Cattolica het volgende:
Gatver de gatver de story van AM na haar tandartsbezoek. Die close-up van haar gezicht ondergebit had mij bespaard kunnen blijven. Is dit net als die Lotte (?) met een "niet gesponsorde maar wel reclame erover makende buikwandcorrectie"? Want de voordeur van tandartspraktijk filmen, de plaatsnaam noemen én filmen in de stoel riekt m.i. naar een "reclame/sponsoring/affiliatie/korting op de rekening situatie".
Ja hoor, doos met merk er op. Zeker te weten sponsoring. Is dit niet hetzelfde als Janine van bzzonder had?
pi_219400301
AM: Dat praatje over dat bitje, het is toch net een puber?! Alsof iemand anders haar gedwongen heeft om dat ding te dragen...Ze is werkelijk dat niveau nooit ontstegen.
(Ook die easy toys bij de Sinterklaaskadootjes, echte Geertsen puberale hihihihahahahoeoeoehumor).
pi_219400485
quote:
Ik heb er gelijk het maagzuur van
pi_219400494
quote:
Al het bovenstaande doet AM ook als ze hun (half) jaarlijkse gezinstandartsuitje hebben 😅.
pi_219400585
Jet maakt een kussentje en haar zus moet het even onder de naaimachine doorhalen. Why? Het is toch goed zoals Jet het gemaakt heeft?
pi_219400621
Even bij AM gekeken met haar beugel. Dat is duidelijk dat het om een samenwerking gaat, het straalt er vanaf. Hoezo zouden de volgers willen weten dat ze raar praat erdoor, dat hij alleen uit mag voor eten, dat ze er van gaat kwijlen.

Ik had nog niet ontbeten, mijn lunch ook nog niet gehad door omstandigheden. Mijn eetlust is nu helemaal verdwenen.
pi_219400784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 11:46 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ja daar is wel veel mee te corrigeren hoor, zeker bij porseleinen facings, dan moet er toch geslepen worden aan de tanden.
Ik snap best dat mensen niet zomaar voor facings kiezen. Juist omdat je tanden worden geslepen.
pi_219400809
Nou, dat wordt weer maanden kwijl/bitje/tandencontent..
🤢
pi_219400830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢
Ik ben er ook bang voor. Het is altijd al geen pretje om haar te zien maar die beelden van vandaag mag ze echt achterwege gaan laten.
pi_219400857
Kim haar auto is van prowin, ik vermoed gekregen. En dan als een verwend nest zitten miepen dat je hem zelf niet heb opgeladen. Poah wat een problemen. Ze hebben toch ook een gewone auto voor de deur staan?
pi_219400921
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢
Ben benieuwd wanneer er een stempel komt om haar er aan te herinneren dat ze hem in en uit moet doen
pi_219400931
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Kim haar auto is van prowin, ik vermoed gekregen. En dan als een verwend nest zitten miepen dat je hem zelf niet heb opgeladen. Poah wat een problemen. Ze hebben toch ook een gewone auto voor de deur staan?
Dit snap ik ook niet 'qua accu geen rekening gehouden met dat ik naar Venlo moet'. Nou dat is dan een beetje dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')