abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219398276
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat lief! 🥰🥰

Als het in beeld komt is het gesponsord bij AM, dat is mijn filosofie🙈

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!
pi_219398282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Wiepje het volgende:
Hoi, ik ben nogal vervelend geweest maar ik lees en verwonder graag weer . Ik heb afgelopen tijd niks gestuurd maar wel alles gelezen want ik heb een gebroken enkel. Schrijf graag weer mee!
Welkom terug!
pi_219398314
Dit soort berichten die Annemarie in haar dm krijgt zijn wel erg, ja. Al kunnen we niet helemaal controleren of ze ze niet zelf stuurt. Maar ok, ik wil het wel aannemen.

Jammer dat ze dit soort boodschappen op 1 hoop gooit met veel genuanceerderdere, hooguit wat kritische berichten die ze vast ook krijgt. Alles onder de noemer 'haat'.

Wel weer een veeg uit de pan voor Tim Hofman. Echt idioot hoe ze hem verantwoordelijk houdt. Ik schrijf al ongeveer 5 jaar kritisch (geen haat) over haar en ik ben er maar 1 van velen.
pi_219398332
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:27 schreef Shuri het volgende:
Dit soort berichten die Annemarie in haar dm krijgt zijn wel erg, ja. Al kunnen we niet helemaal controleren of ze ze niet zelf stuurt. Maar ok, ik wil het wel aannemen.

Jammer dat ze dit soort boodschappen op 1 hoop gooit met veel genuanceerderdere, hooguit wat kritische berichten die ze vast ook krijgt. Alles onder de noemer 'haat'.

Wel weer een veeg uit de pan voor Tim Hofman. Echt idioot hoe ze hem verantwoordelijk houdt. Ik schrijf al ongeveer 5 jaar kritisch (geen haat) over haar en ik ben er maar 1 van velen.
Dat soort berichten zijn idd belachelijk.
Maar vins t ook echt belachelijk dat AM Tim daar de schuld voor geeft, alsof dit nieuw is sinds die boos aflevering over familie vloggers 🤷‍♀️.
pi_219398334
Op mp flink wat bestsellers AI opstellen van Am te koop. Gesigneerd en wel. Ik vraag me dan af waarom je 25 euro uitgeeft aan een boek, het laat bestempelen en signeren door je grote heldin en het dan na ee week op mp plempt.
pi_219398480
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
pi_219398503
@Donna / Oprah bedankt!
  Moderator woensdag 3 december 2025 @ 00:19:37 #208
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219398506
Wat een liefde hier vanavond, hartverwarmend! O+

Enne, als iedereen dan toch in haar instellingen zit heb ik nog een verzoek voor meer UI's! User icon, een plaatje naast je post (zoals bijvoorbeeld knappe knipogende mannen :9 ). Ik vind dit nu een topic vol grijze muizen 😐 (zo vind ik die standaard UI eruit zien)

Mocht je de UI's mobiel niet zien, dat kun je hier aanpassen: https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs

En een UI kun je hier instellen: https://forum.fok.nl/fok/usericon_manager (volgens mij alleen op desktop of desktopversie mobiel :+ )

ziet het topic er een stuk gezelliger uit *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219398563
@Meke goeie tip! Ik forum al heel lang mobiel dus heb zojuist voor het eerst in desktop modus bij anderen een plaatje gezien 🙈
Dus ik denk dat dat de andere grijze muizen ook verklaard.

#Excuusofftopic
pi_219398683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and i
pi_219399005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣
pi_219399030
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:06 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣
Misschien door de fillers *)
pi_219399064
Sanneke is helemaal klaar met pijn en ziek zijn.

Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Of doet ze een DBM #opkarakter
pi_219399074
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 05:23 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and i
Zij spreekt ‘burgundy’ ook altijd verkeerd uit 🫣
pi_219399083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Ze is na hun vakantie 'ziek' geworden (lees verkouden). Dat was de schuld van andere kinderen in de ballenbak op vakantie geloof ik. Ze klaagt sinds eind vorige week over pijn in haar holtes. Dagen dat er niks leuks op de planning staat is het boehoe ik ben zo ziek en dagen dat het allemaal leuk is dan hoor je haar niet. Ze heeft goed gekeken bij Debbie en DBM hoe ziek zijn werkt.
pi_219399085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

Goeie vraag, ze was natuurlijk ziek geworden op vakantie, omdat ze ineens met mensen in aanraking is gekomen.
Gisteren krijspaleis waar 4 kinderen waren, dus bacillen. Dus nu weer ziek denk ik.
pi_219399121
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Earring het volgende:

[..]
Goeie ja, zou die in de schuur staan?
Ja dat zou kunnen. Of hij is alweer weg en is ze “vergeten” dit te delen.
pi_219399237
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 23:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik wil niet gemeen zijn, want ik denk wel dat ze een lieve persoonlijkheid heeft. maar style heeft ze niet echt. Altijd die gekke kleding en allemaal kleuren door elkaar heen en kleding die niet bij elkaar past maar ook haar huis... in de " villa " kan een blind paard geen schade aanrichten. Al denk ik dat ze door dat vorige huis wat een bouwval bleek te zijn toch financieel een flinke knauw hebben gehad. Anders hadden ze gok ik wel nieuwe meubels gekocht die wat meer bij de grootte van het huis zou passen. En misschien boeit het haar niet en vind ze andere dingen belangrijker. En ach, opzich ook verfrissend om te zien dat een influencer haar meubels langer dan de 1,5 jaar houd.
Je laatste zin: 100%
Verder vind ik het huis wel heel sfeerloos maar misschien willen zij in huis kunnen rolschaatsen. Of paaldansen. Je weet het niet.
Ik wil blijven.
pi_219399259
ach AM gaat toch verder met het beugel traject, zij wel, want over de kinderen zei ze ooit iets als 'wij geertsen hebben dat niet nodig'..
pi_219399278
Sanneke die om de 2 zinnen hoorbaar haar neus ophaalt in haar posts. Bah.
pi_219399291
Er moet en zal iemand de schuld krijgen van "de haat" bij AM hoor. Eens kritisch naar jezelf en je gedrag kijken is haar compleet vreemd. Je gaat mij ook niet vertellen dat het voor de BOOS uitzending allemaal rozengeur en maneschijn was in haar dm's. Waarom zo op die Tim blijven hameren en zijn aandacht trekken. Als zij zelf niet zo'n achterlijk interview in het AD had gegeven en maar over hem bleef roep toeteren had hij haar nooit enige vorm van aandacht gegeven. Wat wil ze nou toch?
En gatver... haar tanden staan zo scheef dat je er niet meer tussen kan schoonmaken 🤢
pi_219399309
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
Ik wil blijven.
pi_219399476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
En ook van ‘ik hoef geen toestemming te vragen/hebben om allerlei meuk in huis te halen.
pi_219399494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die om de 2 zinnen hoorbaar haar neus ophaalt in haar posts. Bah.
Nou inderdaad, echt bah....doe je toch niet op een filmpje
pi_219399508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 09:21 schreef poohenzo het volgende:
ach AM gaat toch verder met het beugel traject, zij wel, want over de kinderen zei ze ooit iets als 'wij geertsen hebben dat niet nodig'..
Ze zal het wel gesponsord krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')