quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat lief! 🥰🥰
Als het in beeld komt is het gesponsord bij AM, dat is mijn filosofie🙈Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug!quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:38 schreef Wiepje het volgende:
Hoi, ik ben nogal vervelend geweest maar ik lees en verwonder graag weer . Ik heb afgelopen tijd niks gestuurd maar wel alles gelezen want ik heb een gebroken enkel. Schrijf graag weer mee!
Dat soort berichten zijn idd belachelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:27 schreef Shuri het volgende:
Dit soort berichten die Annemarie in haar dm krijgt zijn wel erg, ja. Al kunnen we niet helemaal controleren of ze ze niet zelf stuurt. Maar ok, ik wil het wel aannemen.
Jammer dat ze dit soort boodschappen op 1 hoop gooit met veel genuanceerderdere, hooguit wat kritische berichten die ze vast ook krijgt. Alles onder de noemer 'haat'.
Wel weer een veeg uit de pan voor Tim Hofman. Echt idioot hoe ze hem verantwoordelijk houdt. Ik schrijf al ongeveer 5 jaar kritisch (geen haat) over haar en ik ben er maar 1 van velen.
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and iquote:Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣quote:Op woensdag 3 december 2025 00:13 schreef slowie het volgende:
Iris Zeilstra: voor iemamd die 'mind you not, de hele dag door Spaans spreekt', spreekt ze academy verkeerd uit 😂😂
Misschien door de fillersquote:Op woensdag 3 december 2025 08:06 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Even gespiekt maar wauw, hoe krijg je het zo slecht over je lippen joh 🤣
Zij spreekt ‘burgundy’ ook altijd verkeerd uit 🫣quote:Op woensdag 3 december 2025 05:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Haar taalgebruik is zo slecht al dat fake lverdrevene hippe Engels door het NL heen. En maar how can i make this About me myzelf and i
Ze is na hun vakantie 'ziek' geworden (lees verkouden). Dat was de schuld van andere kinderen in de ballenbak op vakantie geloof ik. Ze klaagt sinds eind vorige week over pijn in haar holtes. Dagen dat er niks leuks op de planning staat is het boehoe ik ben zo ziek en dagen dat het allemaal leuk is dan hoor je haar niet. Ze heeft goed gekeken bij Debbie en DBM hoe ziek zijn werkt.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke is helemaal klaar met pijn en ziek zijn.
Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Of doet ze een DBM #opkarakter
Goeie vraag, ze was natuurlijk ziek geworden op vakantie, omdat ze ineens met mensen in aanraking is gekomen.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke is helemaal klaar met pijn en ziek zijn.
Heb het even gemist: wat heeft ze dan? Gisteren naar het krijspaleis, van het weekend Ms verjaardag gevierd, gisteren pizza gegeten. Niet echt dingen die ik zou doen als ik erge pijn heb en ziek ben?
Of doet ze een DBM #opkarakter
Ja dat zou kunnen. Of hij is alweer weg en is ze “vergeten” dit te delen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 22:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Goeie ja, zou die in de schuur staan?
Je laatste zin: 100%quote:Op dinsdag 2 december 2025 23:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik wil niet gemeen zijn, want ik denk wel dat ze een lieve persoonlijkheid heeft. maar style heeft ze niet echt. Altijd die gekke kleding en allemaal kleuren door elkaar heen en kleding die niet bij elkaar past maar ook haar huis... in de " villa " kan een blind paard geen schade aanrichten. Al denk ik dat ze door dat vorige huis wat een bouwval bleek te zijn toch financieel een flinke knauw hebben gehad. Anders hadden ze gok ik wel nieuwe meubels gekocht die wat meer bij de grootte van het huis zou passen. En misschien boeit het haar niet en vind ze andere dingen belangrijker. En ach, opzich ook verfrissend om te zien dat een influencer haar meubels langer dan de 1,5 jaar houd.
En ook van ‘ik hoef geen toestemming te vragen/hebben om allerlei meuk in huis te halen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Dat filmpje wat Debbie deelt🤣 Vraag me niet waarom maar ik heb het idee dat Roy haar juist om toestemming moet vragen. Hij moet immers altijd rekening houden met het feit dat zij in haar nest ligt.
Nou inderdaad, echt bah....doe je toch niet op een filmpjequote:Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die om de 2 zinnen hoorbaar haar neus ophaalt in haar posts. Bah.
Ze zal het wel gesponsord krijgenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:21 schreef poohenzo het volgende:
ach AM gaat toch verder met het beugel traject, zij wel, want over de kinderen zei ze ooit iets als 'wij geertsen hebben dat niet nodig'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |