abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219401535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:23 schreef Celess het volgende:
Juicechannel noemt dat MB een lange post zou moeten hebben geschreven in de reacties en daarna weer heeft verwijderd. Iemand dit gelezen/gezien? Zou gaan over de zware dagen die ze heeft gehad en te maken hebben met zaken die ze niet wist oid.
Mies zou niet hebben geweten dat Koen en Jacq samen verder gaan. Ze zal het wel te druk met Tim hebben gehad, want velen van ons zagen dat al aankomen (oa door de hechtheid afgelopen zomer, toen Tim en Jacq zich op de Insta echt als gezinnetje lieten zien, terwijl Mies overal en nergens was). Het lijkt alsof ze het hun niet gunt, alleen zijzelf mag blijkbaar rond dartelen met een nieuwe oude liefde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 03-12-2025 15:52:51 (Typfout) ]
pi_219401595
Ik vraag me altijd af of AM de ‘haat’ die ze zgn in haar DM’s krijgt niet zelf verzint . Ik kan me niet voorstellen dat mensen/volgers daar nu nog mee bezig zijn. Zij wil het iedere keer actueel maken omdat haar boek daar overgaat.
pi_219401613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?
Naast haar huis is een speeltuin 🙇‍♂️
pi_219401626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Post niet gelezen, maar wat een poppenkast daar zeg!
Ondanks dat zij het ook weer "gezellig" heeft met een ander, was het idd netjes geweest als de resterende poly haar op de hoogte had gesteld.
Maar goed, de echte verliezers vind ik in dit geval de kinderen. Hoe ontzettend onrustig en verwarrend moet dit voor hen zijn....
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
pi_219401634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?
Niet prikkelarm genoeg 🤷🏽‍♀️😜
pi_219401637
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Naast haar huis is een speeltuin 🙇‍♂️
Uch, je zou denken dat ze daar wel een half uurtje kan gaan zitten met haar bed in de buurt 🫣
pi_219401639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:00 schreef Pumba2024 het volgende:
Ik vraag me altijd af of AM de ‘haat’ die ze zgn in haar DM’s krijgt niet zelf verzint . Ik kan me niet voorstellen dat mensen/volgers daar nu nog mee bezig zijn. Zij wil het iedere keer actueel maken omdat haar boek daar overgaat.
Mijn idee. Dat haar bestie (Julia) even een account aanmaakt om zo’n post te maken (Hahahihihoho) zodat ze het weer lekker uit kan melken, zeggen dat ze zó veel haat krijgt, dat het de schuld is van die ene en dat de lieve mensen met meer zijn.
En dat ze dat allemaal vertelt in haar AI-opstel.
pi_219401659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Willines _warme_huis, een streng gereformeerd gezin met een heerlijk weekmenu van kattenkots.
🤢
pi_219401738
Maikekd moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door AppelsEieren op 03-12-2025 16:31:11 ]
pi_219401754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maiked moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
pi_219401824
MB heet ook weer Michelle Walk? Ik heb het nog niet gezien, maar zag het ook op JuiceChannel.
pi_219401840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:38 schreef Mirp het volgende:
MB heet ook weer Michelle Walk? Ik heb het nog niet gezien, maar zag het ook op JuiceChannel.
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.
pi_219401843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maikekd moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
En maar filmen ...
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.
pi_219401849
Maike filmt hoe haar kind in de winkel een stapel kleding op de grond gooit 🤦♀ mens, geef je kind in het moment op zijn kop ipv het te filmen.
pi_219401852
DBM heeft het de laatste tijd erg druk en daar gaat ze heel goed op. Huh, ze was toch weken ziek zwak onderweg geweest.
pi_219401853
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:19 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
Dat idee heb ik wel vaker. Zij mag echt wel wat strenger zijn, anders krijgt ze daar nog heel veel mee te stellen
pi_219401857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.
pi_219401867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:42 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.
Nou dit inderdaad!! Heb sinds lange tijd weer eens even bij haar gekeken nav bovenstaand bericht, maar jeeeetje..... Ik schrik hier gewoon van! Dat een plastisch chirurg hier aan meewerkt! Vind vooral die neus enorm heftig.
pi_219401871
Ik vind het wel bijzonder als Michelle zichzelf als een soort slachtoffer in dit verhaal gaat positioneren. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit niet van mijlenver zag aankomen (en de rest van de wereld -bij wijze van spreken- zag dat wel). Ik vind haar sowieso vrij onbetrouwbaar in haar verhalen, dus dat maakt ook dat ik er weinig van zou geloven dat zij zielig is in dit verhaal. Daarnaast vermaakt ze zich zelf ook al een tijdje prima met een ander, dus wat is het probleem dan eigenlijk. Of ze moeten harde afspraken gemaakt hebben ofzo dat ze alle drie uit elkaar gingen en dat zo moest blijven? Bijzonder allemaal hoor.
pi_219401873
Ik blijf het zo zonde vinden van Maike, zij was echt wel een mooie vrouw.
pi_219401903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
Denk dat het voor K en J ook pijnlijk is om Mies met Tim te zien.
pi_219401910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.
Ze schreef laatst dat ze de naamsverandering bij Insta "in werking" had gezet. Duurt blijkbaar even. (Ze kan er beter gelijk Wolf van maken)
pi_219401967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Maar dat J en K elkaar leuk vinden/vonden kan toch geen verrassing voor haar zijn. Ze zaten jarenlang met z’n 3en in een relatie. Het kan toch heel goed zijn dat de liefde tussen J en K niet geklapt is.
pi_219401980
Wat betreft het gebit van AM, ik snap eigenlijk niet dat ze niet voor een ouderwetse beugel heeft gekozen. Maar goed, dat zal wel niet snel genoeg gaan ofzo.
En als ik haar gebit zo zie dan heb ik ook meteen een idee van hoe ze uit haar mond ruikt.
pi_219401989
Oef, dat zal pittig zijn voor Miss Walk. Even geen controle, even geen hoofdrolspeelster.

Ze gingen uit elkaar, alledrie, Mies ging daten en gooide dat subtiel openbaar, deelde haar hele leven online. JvP en KB gingen ook daten, gooiden niks op de socials

Waarom zou Mies dan ineens het slachtoffer zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')