Mies zou niet hebben geweten dat Koen en Jacq samen verder gaan. Ze zal het wel te druk met Tim hebben gehad, want velen van ons zagen dat al aankomen (oa door de hechtheid afgelopen zomer, toen Tim en Jacq zich op de Insta echt als gezinnetje lieten zien, terwijl Mies overal en nergens was). Het lijkt alsof ze het hun niet gunt, alleen zijzelf mag blijkbaar rond dartelen met een nieuwe oude liefde.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:23 schreef Celess het volgende:
Juicechannel noemt dat MB een lange post zou moeten hebben geschreven in de reacties en daarna weer heeft verwijderd. Iemand dit gelezen/gezien? Zou gaan over de zware dagen die ze heeft gehad en te maken hebben met zaken die ze niet wist oid.
Naast haar huis is een speeltuin 🙇♂️quote:Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:48 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Post niet gelezen, maar wat een poppenkast daar zeg!
Ondanks dat zij het ook weer "gezellig" heeft met een ander, was het idd netjes geweest als de resterende poly haar op de hoogte had gesteld.
Maar goed, de echte verliezers vind ik in dit geval de kinderen. Hoe ontzettend onrustig en verwarrend moet dit voor hen zijn....
Niet prikkelarm genoeg 🤷🏽♀️😜quote:Op woensdag 3 december 2025 15:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nergens in Barneveld een speeltuin te vinden?
Uch, je zou denken dat ze daar wel een half uurtje kan gaan zitten met haar bed in de buurt 🫣quote:Op woensdag 3 december 2025 16:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Naast haar huis is een speeltuin 🙇♂️
Mijn idee. Dat haar bestie (Julia) even een account aanmaakt om zo’n post te maken (Hahahihihoho) zodat ze het weer lekker uit kan melken, zeggen dat ze zó veel haat krijgt, dat het de schuld is van die ene en dat de lieve mensen met meer zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:00 schreef Pumba2024 het volgende:
Ik vraag me altijd af of AM de ‘haat’ die ze zgn in haar DM’s krijgt niet zelf verzint . Ik kan me niet voorstellen dat mensen/volgers daar nu nog mee bezig zijn. Zij wil het iedere keer actueel maken omdat haar boek daar overgaat.
🤢quote:Op woensdag 3 december 2025 14:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Willines _warme_huis, een streng gereformeerd gezin met een heerlijk weekmenu van kattenkots.
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maiked moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:38 schreef Mirp het volgende:
MB heet ook weer Michelle Walk? Ik heb het nog niet gezien, maar zag het ook op JuiceChannel.
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:17 schreef AppelsEieren het volgende:
Maikekd moet misschien een stoppen met filmen en starten met opvoeden.
Hele winkel overhoop trekken (oke overdreven, een stapeltje truien) omdat hij anders huilt in de buggy.
En maar filmen ...
Dat idee heb ik wel vaker. Zij mag echt wel wat strenger zijn, anders krijgt ze daar nog heel veel mee te stellenquote:Op woensdag 3 december 2025 16:19 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, Parkertje maakt daar de dienst uit. Dat is wel duidelijk
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Even gekeken, haar naam is nu Michelle Walk. Maar haar Instagram is nog steeds Bollen.
Nou dit inderdaad!! Heb sinds lange tijd weer eens even bij haar gekeken nav bovenstaand bericht, maar jeeeetje..... Ik schrik hier gewoon van! Dat een plastisch chirurg hier aan meewerkt! Vind vooral die neus enorm heftig.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:42 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer kapot als ik haar zie. Bijna buitenaards.
Denk dat het voor K en J ook pijnlijk is om Mies met Tim te zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
Ze schreef laatst dat ze de naamsverandering bij Insta "in werking" had gezet. Duurt blijkbaar even. (Ze kan er beter gelijk Wolf van maken)quote:Op woensdag 3 december 2025 16:45 schreef Mirp het volgende:
[..]
Zal misschien ook niet lang meer zijn dan denk ik. Aan de andere kant is het wel haar 'handelsmerk', die naam.
Maar dat J en K elkaar leuk vinden/vonden kan toch geen verrassing voor haar zijn. Ze zaten jarenlang met z’n 3en in een relatie. Het kan toch heel goed zijn dat de liefde tussen J en K niet geklapt is.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:04 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Duurt niet lang voordat alles uit gaat komen ben ik bang. Ik vind het sneu. Ik denk dat J&K haar een beetje voor de gek gehouden hebben en dat kan ondanks dat je weer aan het daten ben flink zeer doen. Vraag mij af hoe lang dit al speelt terwijl Michelle het niet doorhad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |