abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219392163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈

En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
  dinsdag 2 december 2025 @ 10:42:00 #27
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219392220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219392304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
Oh, en nu het om Julia gaat, is er opeens niet meer zo'n haast...terwijl ze nu al 22 is, toch?
pi_219392690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:42 schreef popje het volgende:

[..]
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
pi_219392699
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
pi_219392940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:22 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
In heb het zojuist wel gedaan! Tip: stofzuigen ondertussen, dat verbloemd het e.e.a 😂En als je het echt niet trekt, daarna even een uurtje liggen. Doet onze Queen der fluflu’s ook, is dat gevoel dan nog niet weg, dan schrijf je er een post over dat niemand het er over heeft en pak je daarna maximaal een wijntje.

Eigenlijk zijn die fluflu’s gewoon kneiter inspirerend 😎
pi_219393035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
"Altijd" ook he? Bij twee van de acht kinderen...
pi_219393239
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
pi_219393258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
Ze is heel dwangmatig en maakt van de kleinste dingen een taak. Die was wegbrengen ook. Als je dat heb gevouwen en gesorteerd neem je toch gelijk wat mee naar de 1e verdieping? En wat op de 2e verdieping moet blijven doen je toch gelijk even in de kast?
Als het niet gaat zoals ZIJ dat heeft bedacht krijgt ze een error.
pi_219393311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:00 schreef Cattolica het volgende:
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
pi_219393356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
Nou, inderdaad! Ik persoonlijk vind een stoelreservering toch wel een hele belangrijke "investering in mezelf". Ik meen dat haar vader lichamelijke ongemakken heeft, dus ik vind het een enorme onhandige bezuiniging en vergeetachtigheid. Of het is natuurlijk rage-bait; daar heeft zij ook een handje van.
pi_219393405
Julia doet 1 stap over de drempel, heeft haar helm nog op en haar jas aan en AM zegt tegen haar ‘Julia, ik heb een bingo cadeautje voor je gevonden!’

Ze is zo tevreden met zichzelf wat ze allemaal gekocht heeft. Misschien gaat ze de veren tijdens het rustuur in haar derriere stoppen.

En gezien de hoeveelheid gezochte dingen zijn ze 3 dagen bezig met de bingo?
pi_219393479
Ik vind het an sich wel leuke cadeautjes hoor voor de bingo!
pi_219393570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219393595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
pi_219393657
En AM zal zelf wel niet meedoen met de bingo want die moet alles filmen en posten.
pi_219393665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:02 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
pi_219393680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
ik lees niet alles, daar heb ik helaas geen tijd voor (en ik heb geen 8 kinderen dus ik doe vast iets fout) ;)
pi_219393716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
pi_219393757
En L. is 5 toch? Zou die zich (en J ook) zich nog laten foppen bij het afstrepen van de bingokaart? Ik kan mij het slecht voorstellen.
pi_219393788
Ik gun Kelly Caresse wel een stylist. :')
pi_219393852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?

Vanmiddag komt er een aflevering van Boos online hierover
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
pi_219393913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:28 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
pi_219393977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:36 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
Een klein filmpje op insta.
Korter dan reels. Bij elkaar geknipte fragmentjes die een kort filmpje samen zijn. Vaak als teaser om je te lokken naar de aflevering of podcast.
pi_219394087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')