abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219391276
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 08:54:01 #2
382129 crew  Donna
pi_219391308
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 07:54 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Wie is jullie?
Volgens mij is dit de eerste post van deze user.
Eigenlijk onderstreept jouw reactie het nu ook wel een beetje.

Elke keer als een mod ergens iets van zegt zijn er een paar die er vol tegenin gaan en een paar 'dat doe ik niet hoor' reacties. Voel je dan ook a.u.b. niet zo aangesproken als je het toch niet doet. Wij weten ook echt echt echt wel dat er genoeg fatsoenlijke users meeschrijven. :Y)

Maar van sommige van jullie (zo beterderder?) krijg ik idd even echt het geheenenweer de laatste dagen ja.
Enorm speculeren, elkaar aanspreken op schrijffouten, de tientallen 'juhuuufffff zij doet flauw' reports.
Is het nou echt zo lastig om het gewoon een beetje gezellig te houden?

Soms zit een user in je irritatiezone, dat gebeurt mij ook, maar lees er dan a.u.b. overheen. Dat kan ik als mod dan weer niet doen ;) . En met een abbo kan je zelfs users als vijand aanmerken dan zie je die user's reacties helemaal niet :P

Verder graag in SHO FB >
SHO / [SHO FB] The SHO goes on
pi_219391324
Ik heb gisteren weer naar de podcost geluisterd in de auto. Het is gewoon irritainment geworden. Die Iris kan blijkbaar geen normaal Nederlands praten. Hoe dan? Ze is gewoon in Nederland geboren en getogen, misschien is Fries haar tweede taal. Ze zwetst echt enorm en lijkt de Nederlandse zinsopbouw en uitspraak niet meer te kennen. Zou het komen door Deeeevid?
Ze kan beter helemaal Engels praten dan dit halve met haar 'so' 'like' etc.
  Moderator/colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 09:02:37 #4
382129 crew  Donna
pi_219391358
Ellen, niet meer van Koen, over die verjaardag van haar zoontje die ze nog samen met ex (ook niet Koen) viert.
Iemand vroeg of ze ooit weer bij elkaar komen in de reacties. Zei ze iets van; Misschien, maar op het moment verschillen onze levens teveel van elkaar.
Wie houd je nou voor de gek dan? Als je hem je jurk vast laat maken en midden in de nacht na een date bij hem chocola gaat zitten eten. Come on. :R
pi_219391366
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷‍♀️
pi_219391441
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷‍♀️
AM zal wel een uur moeten liggen want ze is een drukke zakenvrouw en zo.

Zouden er ook volgers zijn die de bingo zoals bij hen nu zelf thuis gaan organiseren? Jemig. Nooit geweten dat het met sinterklaas zo'n bende hoort te zijn.
pi_219391451
quote:
Het ergste is misschien nog wel dat hij het ook gewoon doet. Hij kan toch ook zeggen dat zij daar tijd genoeg voor heeft.
pi_219391482
AM; die bingo is toch alleen zo dat AM alle credits krijgt en niet Sinterklaas... Alles in de kast in folie zodat iedereen kan zien hoe goed zij haar best heeft gedaan.
pi_219391488
En Maarten is een avond weg en dus gaat Sam koken. Heeft Annemarie in een contract bedongen dat koken niet meer in haar functieomschrijving staat? Maar dan wel de was blijven doen, want die vertrouwt ze niemand toe.

En dan die bingo: het leuke van een bingo is toch juist het onverwachte. Maar bij de "Wij Geertsen" wordt alles zo gemanipuleerd dat iedereen het cadeau krijgt dat voor hem/haar bedoeld wordt. Maar waarom zou je dan een bingo doen? Ik snap het gewoon echt niet en ik zou die bingo voor een ander moment bewaren: een kinderfeestje bijvoorbeeld 😀.
pi_219391504
quote:
Ergens snap ik nog wel dat je gesprekken een beetje verdeelt. Ik kan makkelijk thuiswerken en dan zou ik dus alle gesprekken doen. Maar zij lijken het echt per kind te verdelen, dat zou ik zelf dan weer niet doen.
pi_219391572
Ik vind het juist mooi dat hij naar dat gesprek gaat, mijn wederhelft doet dat ook. Het moet kunnen in je werk maar waarom zou 1 ouder dit doen omdat zij thuis is? werkenden moeten er toch ook voor vrij nemen.... kinderen heb je samen.
pi_219391699
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
  dinsdag 2 december 2025 @ 09:31:50 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_219391701
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik vind het juist mooi dat hij naar dat gesprek gaat, mijn wederhelft doet dat ook. Het moet kunnen in je werk maar waarom zou 1 ouder dit doen omdat zij thuis is? werkenden moeten er toch ook voor vrij nemen.... kinderen heb je samen.
Inderdaad, het is niet alleen wie er tijd heeft, maar ook gewoon fijn lijkt me om af en toe aanwezig te zijn bij dit soort momenten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_219391852
Maarten doet Guus, dat is al jaren zo.
pi_219391890
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".

Voor de rest eens; Maarten werkt 4 dagen (?) en ook nog eens regelmatig thuis. Uitwonende kinderen inschakelen voor huishoudelijke taken lijkt mij ook onnodig.
pi_219391974
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?

Vanmiddag komt er een aflevering van Boos online hierover

[ Bericht 0% gewijzigd door Moondance op 02-12-2025 10:03:46 (Spelfout) ]
pi_219391998
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
pi_219392010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".

Voor de rest eens; Maarten werkt 4 dagen (?) en ook nog eens regelmatig thuis. Uitwonende kinderen inschakelen voor huishoudelijke taken lijkt mij ook onnodig.
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.
pi_219392012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈

En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
pi_219392053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.
Snap ik helemaal. Maar de tweeling zit nét dit schooljaar op de middelbare en dit was het allereerste gesprek; met alle nieuwigheden en indrukken, zou ik daar nog wel een uitzondering voor maken. En dan nog, ik zou er als ouder geen zin in hebben om het risico te lopen daar voor Jan Joker te zitten. Dus ik ben wel PA wanneer het mij uitkomt 😉.
pi_219392074
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?

Ik vond Jasper altijd zo leuk, maar wat de hellie is er met hem gebeurd... Ben zo benieuwd naar de aflevering.
  roze dinsdag 2 december 2025 @ 10:20:50 #22
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219392079
quote:

Oh ben benieuwd. Ik vond hem met de FOMO show altijd wel leuk.
Your beauty never ever scared me.
pi_219392086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 08:56 schreef Snaky het volgende:
Ik heb gisteren weer naar de podcost geluisterd in de auto. Het is gewoon irritainment geworden. Die Iris kan blijkbaar geen normaal Nederlands praten. Hoe dan? Ze is gewoon in Nederland geboren en getogen, misschien is Fries haar tweede taal. Ze zwetst echt enorm en lijkt de Nederlandse zinsopbouw en uitspraak niet meer te kennen. Zou het komen door Deeeevid?
Ze kan beter helemaal Engels praten dan dit halve met haar 'so' 'like' etc.
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
pi_219392106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈

En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
Misschien is het op de tijd dat AM de 2 jongsten van school moet halen. En tussen de middag overblijven als het om die tijd is: zo doen we dat (niet meer) bij de Geertsen.
pi_219392141
quote:

Zit hij in een sekte 😮

Ik vind die groep zo leuk. Jasper, stijn, tobioas en daan
pi_219392163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
  dinsdag 2 december 2025 @ 10:42:00 #27
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_219392220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:35 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_219392304
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).

Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
Oh, en nu het om Julia gaat, is er opeens niet meer zo'n haast...terwijl ze nu al 22 is, toch?
pi_219392690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:42 schreef popje het volgende:

[..]
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
pi_219392699
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:

Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
pi_219392940
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 10:22 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
In heb het zojuist wel gedaan! Tip: stofzuigen ondertussen, dat verbloemd het e.e.a 😂En als je het echt niet trekt, daarna even een uurtje liggen. Doet onze Queen der fluflu’s ook, is dat gevoel dan nog niet weg, dan schrijf je er een post over dat niemand het er over heeft en pak je daarna maximaal een wijntje.

Eigenlijk zijn die fluflu’s gewoon kneiter inspirerend 😎
pi_219393035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
"Altijd" ook he? Bij twee van de acht kinderen...
pi_219393239
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
pi_219393258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
Ze is heel dwangmatig en maakt van de kleinste dingen een taak. Die was wegbrengen ook. Als je dat heb gevouwen en gesorteerd neem je toch gelijk wat mee naar de 1e verdieping? En wat op de 2e verdieping moet blijven doen je toch gelijk even in de kast?
Als het niet gaat zoals ZIJ dat heeft bedacht krijgt ze een error.
pi_219393311
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:00 schreef Cattolica het volgende:
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
pi_219393356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
Nou, inderdaad! Ik persoonlijk vind een stoelreservering toch wel een hele belangrijke "investering in mezelf". Ik meen dat haar vader lichamelijke ongemakken heeft, dus ik vind het een enorme onhandige bezuiniging en vergeetachtigheid. Of het is natuurlijk rage-bait; daar heeft zij ook een handje van.
pi_219393405
Julia doet 1 stap over de drempel, heeft haar helm nog op en haar jas aan en AM zegt tegen haar ‘Julia, ik heb een bingo cadeautje voor je gevonden!’

Ze is zo tevreden met zichzelf wat ze allemaal gekocht heeft. Misschien gaat ze de veren tijdens het rustuur in haar derriere stoppen.

En gezien de hoeveelheid gezochte dingen zijn ze 3 dagen bezig met de bingo?
pi_219393479
Ik vind het an sich wel leuke cadeautjes hoor voor de bingo!
pi_219393570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219393595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
pi_219393657
En AM zal zelf wel niet meedoen met de bingo want die moet alles filmen en posten.
pi_219393665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:02 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
pi_219393680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
ik lees niet alles, daar heb ik helaas geen tijd voor (en ik heb geen 8 kinderen dus ik doe vast iets fout) ;)
pi_219393716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
pi_219393757
En L. is 5 toch? Zou die zich (en J ook) zich nog laten foppen bij het afstrepen van de bingokaart? Ik kan mij het slecht voorstellen.
pi_219393788
Ik gun Kelly Caresse wel een stylist. :')
pi_219393852
quote:

Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
pi_219393913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:28 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
pi_219393977
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:36 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
Een klein filmpje op insta.
Korter dan reels. Bij elkaar geknipte fragmentjes die een kort filmpje samen zijn. Vaak als teaser om je te lokken naar de aflevering of podcast.
pi_219394087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.

En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')