Eigenlijk onderstreept jouw reactie het nu ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:54 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Wie is jullie?
Volgens mij is dit de eerste post van deze user.
AM zal wel een uur moeten liggen want ze is een drukke zakenvrouw en zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷♀️
Het ergste is misschien nog wel dat hij het ook gewoon doet. Hij kan toch ook zeggen dat zij daar tijd genoeg voor heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; wat ik dus niet snap, zij is de hele dag thuis. Maar Maarten moet vanaf zijn werk halverwege de dag naar huis komen voor een gesprek op school 🤷♀️
Ergens snap ik nog wel dat je gesprekken een beetje verdeelt. Ik kan makkelijk thuiswerken en dan zou ik dus alle gesprekken doen. Maar zij lijken het echt per kind te verdelen, dat zou ik zelf dan weer niet doen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Inderdaad, het is niet alleen wie er tijd heeft, maar ook gewoon fijn lijkt me om af en toe aanwezig te zijn bij dit soort momenten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik vind het juist mooi dat hij naar dat gesprek gaat, mijn wederhelft doet dat ook. Het moet kunnen in je werk maar waarom zou 1 ouder dit doen omdat zij thuis is? werkenden moeten er toch ook voor vrij nemen.... kinderen heb je samen.
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als het om gesprekken op school gaat, dan waren de tweeling met het laatste gesprek ook verdeeld over AM en Maarten. De S die Maarten deed, was het eerste gesprek nog vergeten, zat Maarten daar voor niets en moest er een nieuwe gepland worden. Ik dacht toen nog dat een 12-jarige "zelfstandigheid moet leren", maar dat betekent niet dat je 's avonds of die ochtend niet nog even zegt "zo laat is het gesprek".
Voor de rest eens; Maarten werkt 4 dagen (?) en ook nog eens regelmatig thuis. Uitwonende kinderen inschakelen voor huishoudelijke taken lijkt mij ook onnodig.
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:31 schreef Harper het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat Maarten naar een gesprek op school gaat. Want inderdaad, kinderen heb je samen.
Wel vind ik de verdeling wat gek. Maarten lijkt alles voor/met Guus te moeten doen, AM “doet” de dochters. Hoe het uitkomt, lijkt mij logischer.
Wel heb ik me regelmatig afgevraagd waarom de oudere kinderen de boel moeten overnemen als AM door de week niet thuis is, ipv dat Maarten een paar uur verlof opneemt. Want ook daarvoor geldt, het gezin heb je samen.
Snap ik helemaal. Maar de tweeling zit nét dit schooljaar op de middelbare en dit was het allereerste gesprek; met alle nieuwigheden en indrukken, zou ik daar nog wel een uitzondering voor maken. En dan nog, ik zou er als ouder geen zin in hebben om het risico te lopen daar voor Jan Joker te zitten. Dus ik ben wel PA wanneer het mij uitkomt 😉.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Aan gesprekken herinneren probeer ik zoveel mogelijk te vermijden bij mijn jongste, die mij soms als zijn PA beschouwt en het zich lekker aan laat leunen. Gaat dus geregeld mis, maar door hem overal aan te herinneren help ik hem ook niet.
Ik vond Jasper altijd zo leuk, maar wat de hellie is er met hem gebeurd... Ben zo benieuwd naar de aflevering.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?
Vanmiddag komt er een aflevering van Boos online hierover
Oh ben benieuwd. Ik vond hem met de FOMO show altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Is het hier een tijdje terug ook niet over die Jasper Demollin (Jeppe van Streetlab, FOMO show en de Stijn Tobi en Jeppe podcast) en de sekte waar hij in zit gegaan?
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:56 schreef Snaky het volgende:
Ik heb gisteren weer naar de podcost geluisterd in de auto. Het is gewoon irritainment geworden. Die Iris kan blijkbaar geen normaal Nederlands praten. Hoe dan? Ze is gewoon in Nederland geboren en getogen, misschien is Fries haar tweede taal. Ze zwetst echt enorm en lijkt de Nederlandse zinsopbouw en uitspraak niet meer te kennen. Zou het komen door Deeeevid?
Ze kan beter helemaal Engels praten dan dit halve met haar 'so' 'like' etc.
Misschien is het op de tijd dat AM de 2 jongsten van school moet halen. En tussen de middag overblijven als het om die tijd is: zo doen we dat (niet meer) bij de Geertsen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈
En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
Zit hij in een sekte 😮quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se raar dat hij naar een gesprek op school gaat, ik snap alleen niet waarom hij daarvan van kantoor terug moet komen, terwijl zij gewoon thuis is. Tuurlijk is het kijkn hoe het uitkomt, maar het is niet alsof zij het zo druk heeft. Alsof ze de badkamer (of welke andere taak dan ook) niet ff wat eerder of later kan doen. Het grootste probleem is vooral dat ze niet kan afwijken van haar routine 🙈
En AM 'doet' de dochters volgens mij niet per se, want laatst ging Maarten ook mee naar een gesprek op school met een van de tweeling.
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:35 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
S en S hebben ze verdeeld. Ik hoop dat ze af en toe afwisselen, maar ik zie Annemarie er ook wel voor aan dat het een vaste verdeling is (net zoals dat ze nooit de gesprekken met G. deed, want dat was Maarten zijn taak). Dat zie je ook met eten: Annemarie haalt alles uit de koelkast en Maarten maakt het af zodat Annemarie de was kan wegbrengen, zo werkt het in haar hoofd denk ik.
Oh, en nu het om Julia gaat, is er opeens niet meer zo'n haast...terwijl ze nu al 22 is, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:42 schreef popje het volgende:
[..]
Ik vind het niet 'afmaken', hij kookt gewoon, zij legt het gewoon neer voor de show en zegt wat het moet worden.
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:07 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie is volgens mij nooit bij een gesprek met G. geweest. Dat vind ik dan best wel weer raar. Hier verdelen we het een beetje en soms sluit man met videobellen aan bij belangrijke gesprekken (die meestal heel lastminute gepland worden, want acute situatie).
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Jim het huis uit moest van Annemarie (want ze was zwanger en kon zijn gedoe er niet bij hebben) en de regel nu ineens een stuk soepeler blijkt in de praktijk. Maar eerst wel lekker ragebaiten, dat je kinderen op hun 21ste het huis uit moeten 😁.
In heb het zojuist wel gedaan! Tip: stofzuigen ondertussen, dat verbloemd het e.e.a 😂En als je het echt niet trekt, daarna even een uurtje liggen. Doet onze Queen der fluflu’s ook, is dat gevoel dan nog niet weg, dan schrijf je er een post over dat niemand het er over heeft en pak je daarna maximaal een wijntje.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:22 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Heel knap dat het je lukt, ik heb het echt geprobeerd maar dan Engels er tussendoor, en van het hak naar de tak gaan, trek ik echt niet.
"Altijd" ook he? Bij twee van de acht kinderen...quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd zo gedaan... tot dat 'de liefste' 21 werd. 🙄
Ze is heel dwangmatig en maakt van de kleinste dingen een taak. Die was wegbrengen ook. Als je dat heb gevouwen en gesorteerd neem je toch gelijk wat mee naar de 1e verdieping? En wat op de 2e verdieping moet blijven doen je toch gelijk even in de kast?quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Idd ze legt alle zooi op het aanrecht, schuift soms wat in die stoomoven voor de stories en gaat vervolgens reclame maken of de was 'wegbrengen'.
Die reclame kan je ook ergens anders inplannen en de was 'wegbrengen' kan ook ergens anders op de dag.
Zij zit zo vast in haar eigen stramien, ze kan er nooit eens van afwijken.
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:00 schreef Cattolica het volgende:
Marketingvrouw zegt "alles op alles gezet te hebben om het vliegticket voor haar vader te regelen". Euhm ... "je hebt tikkies geopend en je volgers hebben dus hoogstwaarschijnlijk (mee)betaald; maar je hoeft geen dank je wel te zeggen 🙄". Afijn, de vlucht met vader is inmiddels vertrokken maar omdat ze geen extra geld wilde uitgeven voor een stoelreservering en ook niet online heeft ingecheckt (vergeten de wekker te zetten), "zit de arme man opgevouwen op een middelste stoel". En nu voelt ze zich schuldig 🙄. Zucht, dat geleur om "complimentjes of opbeurende woorden" altijd.
Nou, inderdaad! Ik persoonlijk vind een stoelreservering toch wel een hele belangrijke "investering in mezelf". Ik meen dat haar vader lichamelijke ongemakken heeft, dus ik vind het een enorme onhandige bezuiniging en vergeetachtigheid. Of het is natuurlijk rage-bait; daar heeft zij ook een handje van.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat een betrokkenheid bij ‘die arme man’ 🙄
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgtquote:Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind het an sich wel leuke cadeautjes hoor voor de bingo!
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar ik snap de lol niet van een bingo als je voordie tijd precies weet wat je allemaal krijgt
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:02 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet de enige die het niet begrijpt.
ik lees niet alles, daar heb ik helaas geen tijd voor (en ik heb geen 8 kinderen dus ik doe vast iets fout)quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch al verschillende keren hier aangegeven?
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:40 schreef Miepje77 het volgende:
Ik vind het an sich wel leuke cadeautjes hoor voor de bingo!
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:03 schreef Moondance het volgende:
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:28 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Oeh juicy! Jasper is idd een hele andere weg ingeslagen zag ik in een snippet. Gezonder leven, niet meer partyen etc. Dus ben wel benieuwd naar de aflevering!
Een klein filmpje op insta.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is een snippet nou weer? Ik word oud volgens mij …
😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:14 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vind er weinig origineels aan. Nou vind ik het soms ook a pain in the ass om iets voor mijn volwassen kinderen te vinden (dus ik snap het ook wel), maar dit is er je wel heel gemakkelijk vanaf maken. Volgens mij hebben ze al minstens 10 handwarmers in huis (van de rukke mama's), dus waarom dat er weer bij moet?
Maar Annemarie vindt de bingo in elk geval leuk. En het is ook weer goed voor de familiecontent natuurlijk.
En waarom zouden de dames boxershorts uitzoeken voor hun vriend? Is het niet ligischer dat de heren die zelf kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |