Dit topic staat inderdaad weer vol van hoe mensen denken dat het zou kunnen zijn. Ik kom hier graag om me samen te verbazen over dingen die ik zie. Invullen doe ik liever niet aan. Ik kan me ook voorstellen voor een fluflu dat die juist hierom gekwetst kunnen worden/zijn: de dingen die niet gezegd of gedaan zijn worden hier als feiten gepresenteerd. Maar ik ben een roepende in de woestijn, geloof ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee maar we zijn allemaal mensen. Mensen verzinnen altijd een verhaal in hun hoofd bij een situatie. Ook in het echt overigens over mensen waarover je niet veel weet. Kunnen ook positieve/onschuldige dingen zijn zoals buurvrouw op nummer 2 houd ontzettend van koken, want heeft een kookeiland.
In werkelijkheid vind ze misschien koken wel helemaal niet interessant maar vind ze het gewoon mooi staan, zo'n kookeiland. Je weet het nooit zeker.
En zo vullen wij het ook in hier met zijn alle gok ik. Al zitten mensen er soms hier niet eens zo naast, blijkt dan achteraf.
Dit wordt helaas ook irritainment. Dat geklaag en moe moe moe. Slaapcoach voor baby en dwangmatige schemas. En omstebeurt gewoon door kunnen slapen maar toch klagen. Eindelijk eens een fotootje achter je bureautje maar ' Moe aan het werk'.quote:Op maandag 1 december 2025 23:58 schreef slowie het volgende:
@:lterveld heeft haarzelf morgenochtend uitgeroosterd, als moeder??? Dat zou hvk ook graag willen denk ik
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:14 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Denk dat ze ook niet vies is van wat wit danspoeder,gezien het gejaagde/zelden rust/nachten doorhalen/ afvallen/slaapproblemen.
Waarom staat het woord "gossip" in de titel?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?
Even dit droppen zodat 'we' de komende dagen weer gaan zitten speculeren en discussieren of ze wel of geen drugs gebruikt?
Krijg echt het heen en weer van jullie eigenlijk.
Moet je degene vragen die het SHO subforum bedacht heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Waarom staat het woord "gossip" in de titel?
Niet om dit soort idiote verzinsels in de wereld te helpen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ga het niet hebben over de bloedirritante reclame dat her en der over het scherm schiet en waardoor je niet kan zien wat je typt of waar je op klikt. Daardoor is het bij mij ook een paar keer misgegaan. Ik heb de tip van een mod opgevolgd en een abonnement genomen; een wereld van verschil (!).quote:Op maandag 1 december 2025 23:17 schreef Donna het volgende:
Het zou wel fijn zijn als geplaatste reacties nog eens nagelezen worden en iedereen even kijkt of de quotes misschien ook vernaggelt zijn en de tekst er een beetje fatsoenlijk staat enzo. Ik kom regelmatig reacties tegen waar echt helemaal niks van te maken is en dat komt de leesbaarheid van het topic echt niet ten goede. Maak de reactie desnoods leeg als je er soep van gemaakt hebt.
Danku
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar even serieus he? Wat heeft dit nou voor zin?
Even dit droppen zodat 'we' de komende dagen weer gaan zitten speculeren en discussieren of ze wel of geen drugs gebruikt?
Jullie? Er zijn er zoveel van ons die gewoon lekker normaal doen... 😑😓quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
"Gossip" betekent toch niet automatisch alle onzin die je kan bedenken maar de wereld inslingeren?quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:46 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de regels nogmaals gelezen en ik vind "wit danspoeder gebaseerd op het gedrag wat MB laat zien *wijn bij het ontbijt - blij dat haar nieuwe fling alcohol voor haar gaat drinken*", geen opmerking die buiten deze regels van gossip valt. Maar ik weet beter dan in discussie te gaan met een mod, dus ik heb niets gezegd ✌️.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef Donna het volgende:
[..]
Moet je degene vragen die het SHO subforum bedacht heeft.
De regels van dit topic staan in de openingspost.
Beste en meest hilarische bijnaam 👌quote:Op maandag 1 december 2025 21:47 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En ik ben nu weer heeel benieuwd wat the Godfather (papa Mies) hiervan vindt. Zie 'm nog zitten bij het mooiste meisje...
Gossip betekent geroddel. Ik bepaal de regels niet maar als je geen geroddel wilt, dan moet je ook het woord gossip niet in de forum titel gebruiken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
"Gossip" betekent toch niet automatisch alle onzin die je kan bedenken maar de wereld inslingeren?
Ik ga vandaag de aflevering kijken. Ik had geen idee dat het nog van eerder dit jaar is, dus de poly was toen al een feit. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:08 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Beste en meest hilarische bijnaam 👌
Ik kan het niet terugvinden dus misschien ben ik spuit 11, die Floor is met de ex van Maike, de papa van Pippa... mama van het zusje dusquote:Op maandag 1 december 2025 20:35 schreef Barbamamaatje het volgende:
Ik heb veel gemist de afgelopen dagen, is het al over de housewives gegaan?
Gossip betekent niet dat je mensen zomaar ergens van kan beschuldigen, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Gossip betekent geroddel. Ik bepaal de regels niet maar als je geen geroddel wilt, dan moet je ook het woord gossip niet in de forum titel gebruiken.
Alsof 'struggelen' met het moederschap zo'n taboe is.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr nieuwste post: 'niemand praat over de struggles van het moederschap'..
Jawel, blije mama, dat doen het soort types als jij continu..de hele dag op je gat op de bank en liggen klagen..
Pfff word jij niet moe van jezelf zo op de vroege morgen? 😜quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de regels nogmaals gelezen en ik vind "wit danspoeder gebaseerd op het gedrag wat MB laat zien *wijn bij het ontbijt - blij dat haar nieuwe fling alcohol voor haar gaat drinken*", geen opmerking die buiten deze regels van gossip valt. Maar ik weet beter dan in discussie te gaan met een mod, dus ik heb niets gezegd ✌️.
Ik laat het hierbij, ik zeg wat ik heb gezegd. Jij bent de baas hier en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gossip betekent niet dat je mensen zomaar ergens van kan beschuldigen, zo simpel is het.
Niemand vertelD over de struggels....quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:27 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr nieuwste post: 'niemand praat over de struggles van het moederschap'..
Jawel, blije mama, dat doen het soort types als jij continu..de hele dag op je gat op de bank en liggen klagen..
Komt door mijn post over josinewille 🤣🙈.quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:33 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
Pfff word jij niet moe van jezelf zo op de vroege morgen? 😜
Waarom zijn jullie zo gefixeerd op dit topic? Zijn vele topics hier waar ook van alles wordt geschreven waar ik nooit een moderator zie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet om dit soort idiote verzinsels in de wereld te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |