abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219292710
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219292724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 18:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag Milou voorbij komen dus heb even bij haar gekeken. Zij heeft dus een planning waar ze ook dingen als opstaan, schoolrun, lunch, koken, douchen etc. in heeft gezet. Is dat omdat ze anders vergeet om op te staan en de hele dag niks doet? Hoe werkt zoiets? Dit is toch niet serieus te nemen?
En dat moet ze dan nog koppelen aan het scherm in haar auto ook, een joekel van een scherm wat ondanks die extra dode hoek heus haar zicht niet belemmert.
pi_219292831
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
pi_219292849
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?

En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
pi_219292869
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:21 schreef Giddie het volgende:
Leuk om Wendy te zien, ze ziet er idd heel goed uit! Knappe vrouw om te zien vind ik, zeker zonder met dit kapsel (zonder de dreadlocks). Debbie: het contrast tussen ‘uitgeputte zielige Debbie’ als ze van de osteopaat af komt en ‘showface in it for the money Debbie’ als ze een advertentie filmt. Beide stories zeer ongeloofwaardige content.
Wendy ziet er echt goed uit!

Ik begrijp alleen niet waarom.AM zo geheimzinnig moest over wie Wendy is. 'Ik kan nu nog niet vertellen wie het is'.
Begrijp de overeenkomst tussen hen ook niet🙈
pi_219292959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zit Sanneke nou te zaniken omdat er veel voor kinderen te doen is op een vakantiepark?

En Milou wilde per se bruine sneakers, nou ik snap van die sneakers dat er nog genoeg maten beschikbaar waren, want eem verschrikkelijk lelijke dingen zeg.
Sanneke vindt ALTIJD iets om over te zeuren. Vind ik best knap.
pi_219292992
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een gave 😂😂😂
pi_219293019
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:36 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het is een gave 😂😂😂
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
pi_219293064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af hoe iemand zo is geworden? Dan heb je toch gewoon een k*tleven?
Ik snap dat ook niet zo goed. Waarschijnlijk houdt haar directe omgeving haar zeer beperkt een spiegel voor. Of het zijn ook allemaal van die klagers.
pi_219293173
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
pi_219293183
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
pi_219293187
quote:

Die sneakers zijn inderdaad gedrochten 🫣
pi_219293200
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
pi_219293251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Ik vind Sanneke ook enorm veel zeuren en klagen, maar in dit geval bedoelde ze het volgens mij gewoon als vergelijking. "Hier is meer te doen dan in het vorige park" kort samengevat. Maar ik heb niet heel aandachtig geluisterd verder. Zodra ze tijdens een story interactie heeft met Dion haak ik meestal af, zo irritant want je verstaat hem 9 van de 10 keer niet eens.
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
pi_219293272
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
pi_219293319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
pi_219293339
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze klaagt dat er geen kapper is, huisje is ‘s nachts te koud. Ze weet écht altijd iets te vinden om over te zeuren. Zij is professioneel zeikerd.
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
pi_219293383
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:52 schreef Nieve het volgende:
Misschien was het gewoon mijn interpretatie haha, vind haar manier van praten alleen al zeurderig overkomen 🙈.
pi_219293555
Weet iemand wat Julia voor werk doet? Iets in de zorg?
pi_219293591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat lult Debbie over electrolytes na inspanning 🫣 ze doet de hele dag geen zak
O echt hè ik pieste bijna in mijn broek
pi_219293597
Rusten is ook een actie, of zoiets.🙂‍↕️
pi_219293604
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo'n huilstruik dat, ook over dat park dat er teveel te doen is🤣hoe dan kijk je niet voordat je boekt, ook niet naar de openingstijden van het zwembad gekeken.
Oh nee wacht even.... niemand had het haar verteld
pi_219293613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:08 schreef Agna het volgende:

[..]
net zo'n kutleven als mensen die de hele dag hier zitten te zuren op influencers _O- _O-
O zo heerlijk hè
pi_219293647
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
pi_219293648
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
pi_219293676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Oja en curlymom en Pim verdienen elkaar... wat een stel losers zijn dat joh, met z'n nieuwe schoenen 🤣
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
pi_219293689
@Rimboequeen, bij mij ook. Dus wat wil je nu precies weten?
pi_219293707
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De Linda zoekt voor een artikel mensen die het gevoel hebben dat ze er op het schoolplein niet bij horen/ zich thuis voelen. Zal AM zich hiervoor opgeven 🤪
O, dat zou heel goed kunnen! Jammer dat ze hier niet meeleest. Misschien kan Julia haar even tippen😎
pi_219293716
quote:

[..]
Voor mij is dit pure irritainment in mijn leuke leven.
pi_219293725
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze klaagt niet daadwerkelijk over dat er geen kapper is. Ze had het wel makkelijk gevonden dat er kappers op vakantieparken zouden zijn. Ik vind dat niet echt klagen.
Dan is onze interpretatie anders.
pi_219293809
We hebben Sam uitgezwaaid aldus AM
Gaat hij op wereldreis ofzo
pi_219293822
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
pi_219293904
Debbie haar haar begint ook wat uit te dunnen. Bijwerking van de spuiten?
pi_219293906
quote:

[..]
O zo heerlijk hè
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:47 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke dag maar hebt deb nu een illustratie van zichzelf laten maken. Het wordt ook elke keer gekker he met die meid.
ik dacht even dat ze het zelf was, vind heel toepasselijk Doornroosje
pi_219293921
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.
pi_219293952
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
‘Ik vin het superleuk om meerdere taarten te bakken en dan een planning te maken van wat ik eerst moet maken enzo. Of nou ja, ik maak die planning niet zelf natuurlijk, dat vraag ik aan chat G T P om te doen’

Even een letterlijk stukje ondertiteling bij de reel van Milou. Mijn hemel, wat is dit weer simpele dodo content zeg… 😅
Maar waarom vraag je het ook aan chat g t p 😂.
Ten eerste heeft ze tijd zat om het zelf te bedenken, ze zegt dat ze het altijd zo leuk vindt om te doen, dan heb je die planning toch ook wel een beetje in de vingers?
Ik bak heel veel, ik hen chat t p g niet nodig om een planning te maken hoor
pi_219293956
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja kan, vermoeidheid en haaruitval,buikkrampen, opgeblazen gevoel staan allemaal vermeldt.
Lekker doorgaan Deb.

Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
pi_219293986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje ik kan er gewoon echt niet over uit hoe stroef AM is met haar planning. Waarom kan ze niet om 17.15u eten met Jet en Lot zodat ze na de wandeling lekker naar bed kunnen. Ik snap daar echt niks van.
Omdat zij dan het eten moet afmaken en op de mental load-lijst staat dat Maarten dat moet doen.
pi_219293989
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
pi_219293997
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wel lullig dat opgeblazen gevoel als je er dun van moet worden, maar dan kan je weer zo'n creamy aan 🤭
Creamy werkt met iedereen en z’n moeder samen, maar Debbie dan weer niet 🫣
pi_219294019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:30 schreef Applepony het volgende:
Ze heeft sowieso altijd al een dun vlassig bosje. Daarom had ze extensions. Dan valt het al snel op als er wat uitvalt denk ik.
pi_219294050
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Die onzekerheid zou ze iets aan moeten doen..
pi_219294084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die heeft Deb nog niet
pi_219294092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik snap sowieso Debbie haar obsessie met haar uiterlijk niet. Ze loopt er zelden redelijk aangekleed bij. Maar wel dr nagels, wenkies en lippen laten doen. Nu dan afvallen op een meest ongezonde manier. Ook puur voor het oog. Maar waarom? Waarom is het belangrijk als je een groot deel van de dag in je bed ligt en het andere deel er slonzig bij loopt?
Ja precies
En tegenstrijdig.
Ooit beweerde ze in een post dat ze juist geen make up droeg omdat mensen er dan van uitgingen dat ze zich wat beter voelde.
Maar wel mooie nagels , terwijl je enige uitje je bed is.
pi_219294135
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 21:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat filmpje sloeg ook weer nergens op, maar de taarten zagen er wel goed uit!
Ja, dat ben ik wel met je eens! Het resultaat zag er heerlijk uit.
pi_219294145
quote:
Meest ongezonde manier weer ik niet. Vind t wel vreemd dat niet iemand met BMI 40+ dit promoot maar iemand met paar kg overgewicht. Gezien de eisen in NL. Sowieso raar om medicatie te promoten.
pi_219294186
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar hoe weten we dit? Zij heeft alleen haar familie gedeeld toch? Die waren ook naar de efteling gekomen
Stond op juicechannel
pi_219294204
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Stond op juicechannel
Of realityfbi, is er nu af. Zag het vanmiddag
pi_219294212
quote:

Wat grappig, ik kw
pi_219294222
quote:
Ik vraag me af of zij onzeker is. Als dat zo is, zou ze zichzelf dan in pyjama en met vette haren op insta zetten? Ik snap haar vorm van selfcare trouwens ook niet. Ik zou 100x liever een douche nemen en mijn haren wassen dan plakplaatjes op mijn nagels of op mijn arm laten plakken. Bij Debbie lijkt het of iets alleen maar telt wanneer het geld kost.
pi_219294223
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:28 schreef Melline het volgende:

[..]
Wat grappig, Yaramairin wilde deze ook al heel lang 😂
pi_219294265
Geen idee in welk algoritme ik zit maar ik zie steeds dansende fluflu’s: tienvanwil, kellycaresse, sarahrebecca.

Ik ga op zoek naar kittens. Even uit de gekkigheid.
pi_219294486
Wat is Wendy trouwens lang. AM is al niet klein maar Wendy is nog een stuk groter. Was me nooit zo opgevallen.
pi_219294503
Ergens vind ik het wel leuk dat mb's reisgenoot content van/voor haar maakt. Hij snapt dat dit haar werk is en accepteert haar voor wie ze is. Er vanuit gaande dat hij dit vrijwillig/uit zichzelf doet.
  dinsdag 18 november 2025 @ 23:25:16 #55
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219294507
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:29 schreef Melline het volgende:

[..]
Wat grappig, Yaramairin wilde deze ook al heel lang 😂
Ik vind haar zo apart. Alles beige, inclusief haar man. Lijkt echt geen plezier in die twee te zitten.
pi_219294528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 23:24 schreef slowie het volgende:
Ergens vind ik het wel leuk dat mb's reisgenoot content van/voor haar maakt. Hij snapt dat dit haar werk is en accepteert haar voor wie ze is. Er vanuit gaande dat hij dit vrijwillig/uit zichzelf doet.
Haar werk ... 😂
pi_219294543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wendy ziet er echt goed uit!

Ik begrijp alleen niet waarom.AM zo geheimzinnig moest over wie Wendy is. 'Ik kan nu nog niet vertellen wie het is'.
Begrijp de overeenkomst tussen hen ook niet🙈
Misschien heeft Wendy haar verteld bewust van de socials weg te zijn en AM daarom niet wist wat ze kon vertellen? En zoals iemand al zei: zolang het niet op Insta staat, is het niet gebeurd voor mensen als AM. Zij is gewend dingen groots aan te kondigen. Zeker zoiets als bezoek van iemand buiten het gezin.
Aangezien er slechts een foto geplaatst is zonder iets, vermoed ik dat Wendy haar heeft verzocht het daarbij te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 19-11-2025 07:36:27 ]
pi_219294657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 23:17 schreef MissBaksel het volgende:
Wat is Wendy trouwens lang. AM is al niet klein maar Wendy is nog een stuk groter. Was me nooit zo opgevallen.
AM hangt ook wat voorover, misschien net op tijd terug voor de zelfontspanner?
pi_219294991
Het zag er gezellig uit bij HVK met de tweeling en hun cadeautjes uitpakken #sarcasme
Echt een gezellig uitpak moment waar er aandacht voor elkaar was
pi_219295018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 23:24 schreef slowie het volgende:
Hij heeft geen werk meer toch.. miss wil die ook wel influencer worden
pi_219295057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:03 schreef Jenn1806 het volgende:
Ja maak een keer een pan macaronie smiddags, en dan iedereen op een tijd gaan eten die past. Zo deed ik het wel toen de kinderen klein waren en je van die dagen had die door clubjes en andere bezigheden lastig waren om op een normale tijd samen te eten .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219295074
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 23:25 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik vind haar zo apart. Alles beige, inclusief haar man. Lijkt echt geen plezier in die twee te zitten.
😂ik kijk er ook zo naar zo kleurloos, ik ben het tegeovergestelde hoe meer kleur hoe beter , daarom kan ik er ook zo naar kijken .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219295137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 07:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Het zag er gezellig uit bij HVK met de tweeling en hun cadeautjes uitpakken #sarcasme
En voor de rest van de kinderen altijd een lief woordje in een post( vooral de jongens) dat ontbreekt nu.
En heerlijk hoe Louay alleen hoog op die kast , super veilig ook
pi_219295140
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 07:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Diep triest
pi_219295155
Bij dbm is flap sinds gisteren weer ziek thuis, en zit nu tegen opname aan?
pi_219295157
Dbm voelt zich ietsje beter
Dochter wordt steeds zieker. Ze denkt dat ze tegen een opname zitten.
Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig ziek het meisje is maar ze is nog niet bij de huisarts geweest afgelopen dagen.
Zelf is ze zielig vind ze, en wil huilen in een hoekje. Ja want dat gaat helpen.
pi_219295164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 08:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Diep triest
Altijd een chaos en ongeleide bende daar.
Waarom zitten ze altijd op tafel?
Ze had 2 stoelen weggedaan dus nu nog maar 2 zitplaatsen aan tafel?
Absurd echt waar.
Koop een paar nieuwe stoelen, zo duur is dat niet.
pi_219295324
Wat een armoe weer bij HVK inderdaad. Ik vind het zo sneu voor die kindjes.
pi_219295446
Iedere keer als ik die filmpjes zie bij HVK, hoor ik stemmen in m'n hoofd ala "niet op die tafel zitten!" "Niet op tafel kleuren, maar op je papier!" "Doe eens stil, we hebben nog buren hé!"
pi_219295481
Zien jullie Debbie weleens voorbij komen in adversities?
pi_219295495
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Alleen die van de prikjes...

edit* je doelt waarschijnlijk op de autocorrect die uit staat... 😂
pi_219295511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:
🫣
pi_219295526
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Altijd een chaos en ongeleide bende daar.
Waarom zitten ze altijd op tafel?
Ze had 2 stoelen weggedaan dus nu nog maar 2 zitplaatsen aan tafel?
Absurd echt waar.
Koop een paar nieuwe stoelen, zo duur is dat niet.
Dat op de tafel zitten lijkt het nieuwe normaal op Insta. Ik zie het bv bij Tamara vaak en soms ook bij de Geertsen.
pi_219295529
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs

Behalve die ene... 😂
pi_219295538
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs

Behalve die ene... 😂
Die ene?

En die reünie had ze twee weken geleden tijdens haar boekpresentatie toch?
Volgens mij was dit gewoon een rondje ongegeneerd al haar samenwerkingen promoten.
pi_219295575
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Alleen die van de prikjes...

edit* je doelt waarschijnlijk op de autocorrect die uit staat... 😂
Klopt. En zelf nadenken/lezen zit er niet in. Is blijkbaar geen onderdeel van UGC.
pi_219295589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Harper het volgende:

[..]

En die reünie had ze twee weken geleden tijdens haar boekpresentatie toch?
Volgens mij was dit gewoon een rondje ongegeneerd al haar samenwerkingen promoten.
Lijkt er wel op ja. Ze moet ook weer even bewijzen dat ze een grooooooooot gezin heeft door alle chocoladeletters uit het krat te peuteren. Triest dat ze zo haar identiteit moet weergeven.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:37:27 #78
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295612
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Behalve die ene... 😂
Nouja heel eerlijk; dit lijkt me commercieel best interessant voor haar :P Denk dat je dit zou voor 500 volgers kunt organiseren die een paar tientjes per kaartje neerleggen. Meerdere workshops, een verrassing waar AM bij aansluit :+ De meeste sponsors zullen daar ook graag met een kraampje/workshop dingen verkopen want dat zal vast gegarandeerd een goede omzet opleveren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219295616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Lijkt er wel op ja. Ze moet ook weer even bewijzen dat ze een grooooooooot gezin heeft door alle chocoladeletters uit het krat te peuteren. Triest dat ze zo haar identiteit moet weergeven.
krijgt ze dat niet gewoon gesponsord van de appie? op zich niet erg, maar nooit staat het erbij bij haar
pi_219295633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Allemaal de letter S.
Terwijl het hele idee van een chocoladeletter is om je eigen letter te krijgen. Vooral voor kinderen erg leuk.
Maar he, daarvoor moet ze waarschijnlijk naar de winkel en dat is natuurlijk teveel gevraagd.
pi_219295647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:37 schreef Meke het volgende:

[..]
Nouja heel eerlijk; dit lijkt me commercieel best interessant voor haar :P Denk dat je dit zou voor 500 volgers kunt organiseren die een paar tientjes per kaartje neerleggen. Meerdere workshops, een verrassing waar AM bij aansluit :+ De meeste sponsors zullen daar ook graag met een kraampje/workshop dingen verkopen want dat zal vast gegarandeerd een goede omzet opleveren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:47:01 #82
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
Ja, waarschijnlijk is dit ook gewoon een indirecte inventarisatie voor een fandag :') Dat ze straks zegt: nou haha het was grappig bedoeld maar zoooveeel enthousiaste reacties dat we het toch gaan doen :+ :+ :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219295669
Am had een gedicht
Vandaag herhaal ik ik keer op keer…
Alleen ik las betaal , ik dacht wat een raar gedicht😂
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:47:33 #84
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295673
Ik betaal een euro mee aan het toegangsticket voor degene die vanuit hier wil gaan om verslag uit te brengen!
pi_219295684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, waarschijnlijk is dit ook gewoon een indirecte inventarisatie voor een fandag :') Dat ze straks zegt: nou haha het was grappig bedoeld maar zoooveeel enthousiaste reacties dat we het toch gaan doen :+ :+ :+
Ja want Am doet nooit iets spontaan , dus hier is al over nagedacht
pi_219295695
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
Ik betaal een euro mee aan het toegangsticket voor degene die vanuit hier wil gaan om verslag uit te brengen!
_O-

Let maar op. Voor je het weet word je beschuldigd van stalking ;)
pi_219295705
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
_O-

Never forget hahahaha. Oh man, ik mis viva echt niet hahaha.
pi_219295710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:09 schreef Hope88 het volgende:
Iedere keer als ik die filmpjes zie bij HVK, hoor ik stemmen in m'n hoofd ala "niet op die tafel zitten!" "Niet op tafel kleuren, maar op je papier!" "Doe eens stil, we hebben nog buren hé!"

Zeg dat wel. Alleen maar filmen maar corrigeren doet ze niet. Waarom op tafel staan. En dan zo ongezellig met die cadeaus en ook met eten gisteravond. Stoelen weg zit je op een houten bank. Vreselijk om er naast te wonen.
pi_219295711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:40 schreef Harper het volgende:

[..]
Allemaal de letter S.
Terwijl het hele idee van een chocoladeletter is om je eigen letter te krijgen. Vooral voor kinderen erg leuk.
Maar he, daarvoor moet ze waarschijnlijk naar de winkel en dat is natuurlijk teveel gevraagd.
Ik vind het echt armoede. Waarom niet een letter van de voornaam en de waarom kan ze niet gewoon naar de winkel gaan?
Er zit totaal geen moeite in, er is geen aandacht aan besteed, het is gewoon meebesteld met de boodschappen.
pi_219295714
De tweeling van HVK staat ook weer zeer ongemakkelijk te lachen als moeders ze filmt ik en ze hun traktaties moeten laten zien.
pi_219295722
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
Helaas... ik kies mijn drukke bedoelingen zeer zorgvuldig uit (als ik stuk ga wel met een glimlach) denk dat dit te druk en chaotisch word en dat is de instorting niet waard 🥴 zo groot fan ben ik dan weer niet 😂 (heb het boek ook niet en heb geen vinkje)
pi_219295726
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:56 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Never forget hahahaha. Oh man, ik mis viva echt niet hahaha.
Hahaha zeg dat. Nou ik mis het wel hoor. Echt heel lang opgezeten en waren toch hele spectaculaire en leuke topics bij.
Ook beetje kinderachtig dat de 2 topics weg zijn. Gaat tenslotte over wat ze zelf op internet zetten. Net of het bedacht werd.
pi_219295728
Dat van die letters begrijp ik wel: letters zijn er niet in die smaakjes. En bij kiezen tussen een extra lekkere letter of een voorletter, willen veel kinderen niet per sé hun voorletter.
pi_219295769
AM stellig dat ze het onzin vindt dat mensen vanaf 16 jaar hun ID kaart op zak moeten hebben, het is 14 jaar .....kan ze alvast beginnen met de ID kaarten van de tweeling in beslag te nemen voordat ze op vakantie gaan.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 10:25:40 #95
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
_O-

Oja, shit _O-

Ik wilde niet muiten hoor, gewoon leuk meedraaien! Maar vervolgens wel graag een verslag hier O-)
pi_219295876
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
pi_219295888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:01 schreef Odonata het volgende:
Dat van die letters begrijp ik wel: letters zijn er niet in die smaakjes. En bij kiezen tussen een extra lekkere letter of een voorletter, willen veel kinderen niet per sé hun voorletter.
Zeker wel. Misschien niet de meest exotische smaken maar met wat moeite krijgt hier iedereen zijn voorletter.
Denk aan hazelnoot, caramel-zeezout, melk, puur, wit.
pi_219295899
Die schimmel op de muur bij HVK. Ik zou echt elke dag de woningbouwvereniging bellen en mailen. Ik denk dat de hele badkamer eruit moet. Dat zal ook een hoop overlast geven. Daar zijn ze vaak een paar dagen mee zoet. En volgens mij is daar ook het enige toilet in het huis dus blijven wonen is dan lastig
pi_219295912
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)

Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
pi_219295947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
Die zijn inderdaad te exotisch ;)
pi_219295991
quote:

Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?
Die terug blikken op bob zijn bestaan is toch voor iedereen HET momentje van de dag??
(Vind het vooral heel sneu voor het ventje dat niet alleen alles wat hij doet online komt en er een prestatie druk op staat... het meeste komt ook nog eens in de herhaling... )
pi_219295997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Mogen G en de tweeling al
Op insta?
pi_219296006
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mogen G en de tweeling al
Op insta?
zelfs als ze het niet mogen hou je dat niet tegen op die leeftijden volgens mij
pi_219296016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:35 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.
pi_219296140
Die Sarah is ook weer lekker aan het dansen… Zo inspirerend 🤣.
pi_219296143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:58 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Had ze in een vorige box niet een keer een samenwerking met Wendy die uiteindelijk niet door is gegaan? Die “schuld” zal Wendy nog wel moeten inlossen.
Te toevallig. AM heeft alleen vriendinnen als het haar wat oplevert
pi_219296145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoezo? Is bob niet het beste wat jou ooit overkomen is?
Die terug blikken op bob zijn bestaan is toch voor iedereen HET momentje van de dag??
(Vind het vooral heel sneu voor het ventje dat niet alleen alles wat hij doet online komt en er een prestatie druk op staat... het meeste komt ook nog eens in de herhaling... )
Dit idd. Het is alleen leuk voor jezelf als moeder, verder boeit het niemand dat hij 4 jaar geleden in het bos liep.
En als dat je wel boeit vind ik dat eigenlijk maar eng, dus waarom ze toch de behoefte heeft om dat ventje zo excessief online te zetten? Heb echt medelijden met hem wat dat betreft. Lijkt me afschuwelijk als mijn moeder dat had gedaan.

Verder dieptriest die verjaardagsochtend van de hvk tweeling. In plaats van toegezongen worden als je 's ochtends wakker wordt staat moeders doodstil voor je met haar camera op je gericht. Wat een treurnis...
pi_219296153
Ik snap Wendy ook dat ze van de socials af is. Maar ik had alleen wel even laten weten dat ik dat deed. Wel zo netjes.
Nu gaf het veel vraagtekens die AM natuurlijk in haar DM kreeg. En die heeft het al zo druk met alle haat die haar gestuurd wordt.
Maar de lieve mensen zijn met meer 😉
pi_219296208
Bij de AH kun je gewoon losse letters bestellen online, dus Am is gewoon lui geweest.

Hebben jullie de insta ‘ikkrijgvaakdevraag’ al gezien? Ook echt hilarisch.
I ♥ PB
pi_219296261
Ik snap wel dat S&S een Gabbag weigerden, ik vind ze niet heel mooi. Hier overigens nog nooit een doorgelekte rugzak gehad in 10 jaar vo. En we hebben ook geen regenkleding, man is de enige die aan regenpakken doet.
pi_219296548
Tim heeft AM gebeld…

AM je wordt al jaren uitgekotst en niet door zijn uitzending 😂
pi_219296565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 11:38 schreef Tarantelle het volgende:
Ik snap wel dat S&S een Gabbag weigerden, ik vind ze niet heel mooi. Hier overigens nog nooit een doorgelekte rugzak gehad in 10 jaar vo. En we hebben ook geen regenkleding, man is de enige die aan regenpakken doet.
Is allemaal reclame! Mijn kids hebben ook nog nooit een doorweekte tas gehad 😉
pi_219296575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tim heeft AM gebeld
Ik ben zo zo benieuwd!!
pi_219296583
quote:

Behalve die ene... 😂
Zijn wij ook uitgenodigd 😆
pi_219296588
Alle kinderen Geerts moeten dezelfde tas. Alsof er geen andere leuke waterdichte tassen te krijgen zijn. Nu mochten S & S iets anders, maar kennelijk is het niet waterdicht. Dat is nu wachten op alsnog de tas die elke echte Geerts heeft.
pi_219296604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef KeurigeKakatoe het volgende:

[..]
Ik ben zo zo benieuwd!!
ik hoor liever het verhaal via Tim aangezien AM er vast weer een draai aan gaat geven
pi_219296638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb dan een verjaardag... ik kan er echt niet onderuit
pi_219296640
quote:

Dit! Ik skip gewoon door want vind dat totaal niet boeiend
pi_219296660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb dan een verjaardag... ik kan er echt niet onderuit
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣
pi_219296674
Tim heeft juist de uitzending gemaakt door alle zorgen om de veiligheid van deze kinderen die worden gebruikt en ingezet als reclame materiaal.

Ze geeft er zo’n draai aan!

Ze heeft zelf haar adres en alles openbaar geplaatst.
pi_219296694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:34 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tim heeft juist de uitzending gemaakt door alle zorgen om de veiligheid van deze kinderen die worden gebruikt en ingezet als reclame materiaal.

Ze geeft er zo’n draai aan!

Ze heeft zelf haar adres en alles openbaar geplaatst.
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....
pi_219296836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben dan ziek *kuch kuch*
pi_219296867
Demammavan: ik wilde er eerst niet aan, maar ik begin steeds meer te geloven dat Annemarie het gewoon niet zo snapt. Ze heeft in haar hoofd dat haar manier de goede is voor haar kinderen en een voorbeeld zou moeten zijn voor andere ouders en dus is zij de persoon om er voor te zorgen dat er regels komen ("wat dat is keihard nodig").

En het moet vooral met liefde, want al die haat (alles is haat) is ook zo naar.

Ten eerste: het is een prima initiatief om dit onderwerp bespreekbaar te maken (er wordt al jaren kritiek geuit op het vermarkten van minderjarige kinderen, maar kennelijk is het veel mensen nu pas duidelijk geworden volgens Annemarie?) Daar hoort bij dat je ook open staat voor kritiek, net zoals je open moet staan voor beweegredenen van mensen om hun kinderen openbaar te delen. Bij Annemarie heb ik de indruk dat ze dit helemaal (nog) niet kan, ze redeneert vooral vanuit zichzelf en legt de schuld bij anderen (de influencers die het fout doen, de bedrijven, de hele wereld).

Wat mij betreft is de vraag en de kwestie ethisch gezien bijzonder eenvoudig: mag je als ouder beelden en details over je jonge kinderen aan tienduizenden wildvreemde mensen delen, met als (uiteindelijk) doel aandacht krijgen en in veel gevallen geld verdienen?

Het antwoord daarop is volgens mij heel eenvoudig. Nee, kinderen hebben recht op hun privacy, ze hebben geen enkel (!) belang en/of voordeel bij gedeeld te worden op social media. Delen brengt hun niets (afgezien van misschien een spaarpot voor later, maar dat is niet gegarandeerd). Met de kennis van tegenwoordig en de razendsnelle ontwikkelingen zouden we gewoon moeten erkennen dat grote social media-accounts geen plek zijn voor minderjarige kinderen. Ieder kind heeft het recht om in redelijke anonimiteit op te groeien.

Deze hele discussie en ethiek is al jaren actueel en was al actueel ten tijde van de filmThe Trumanshow (27 (!) jaar geleden).

[ Bericht 4% gewijzigd door Tarantelle op 19-11-2025 13:50:56 ]
pi_219296879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:36 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou AM zegt net dat ze hoopt dat Tim er een positieve draai aan gaat geven .....
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.
pi_219296899
Als ze zich zo bedreigd voelt, was al bij eerste boek, dus ver voor de uitzending van Tim, waarom stopt AM dan niet met alles online delen over de kinderen? Waar ze op de scouting zitten, school, manege, wanneer ze op vakantie gaat enz enz.

Iedereen die haar een weekje of 2 volgt weet alles van haar. Dus geheel terecht dat Tim “boos” is over dat interview. Zou mooi zijn als hij eens gaat graven en haar boeken gaat lezen en er een item over maakt.

Want ja, alles bij haar is alles haat, zelfs als het een simpele opmerking is die niet in haar straatje past.

Nog steeds herken ik niets van alles wat haar overkomt (gooi ook niet alles online) en ben iets ouder dan haar. Ze heeft in ieder geval niet geleerd niet zeiken maar doorgaan en doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
pi_219296903
AM snapt het echt niet en zet alle kritiek weg onder de noemer "HAAT". Geeft ook aan dat ze zichzelf niet veilig voelt hierdoor. Ten eerste denk ik dat ze zoals gewoonlijk verschrikkelijk overdrijft, ten tweede als ze dat echt zo voelt waarom blijft ze dan verkeerd bezig??? Ze is echt blind voor haar eigen foute handelen en heeft 0 zelfreflectie. Die vrouw zou echt een baan moeten zoeken.
pi_219296904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.

Wat dat betreft is ze niet gek: zij snapt ook wel dat haar kinderen ouder worden en met alleen Jet en Lot zal ze niet meer zoveel content kunnen maken.
pi_219296914
En het is bijzonder jammer dat Annemarie kritiek meteen wegzet als haat. Nu ook weer in het geval van Tim Hofman. Ik ben geen fan van Tim, maar de verwijzing van Annemarie in het interview in het AD naar T. Hofman was op zijn zachts gezegd vreemd te noemen.
pi_219296916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 12:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Stuur je man naar die verjaardag, doet AM tenslotte ook 🫣
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komisch
pi_219296921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:00 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Hahaha zeg dat. Nou ik mis het wel hoor. Echt heel lang opgezeten en waren toch hele spectaculaire en leuke topics bij.
Ook beetje kinderachtig dat de 2 topics weg zijn. Gaat tenslotte over wat ze zelf op internet zetten. Net of het bedacht werd.
Mee eens. Ik mis vooral het huisvol-topic.
pi_219296928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:09 schreef Juulia het volgende:

[..]
Ik denk dat ze op een rectificatie hoopt in de vorm van paginagrote advertentie op de achterzijde van de Volkskrant, waarin Tim de Grote Infloewenzert AM vrijpleit van de exploitatie van haar kinderen.
Ik zet in op een halve pagina op de voorzijde. Het is wel AM hè?
pi_219296933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Met een kaartje dat ik het zo vreselijk vind? 🤔 kan ik ook mijn man naar het AM event sturen? Dat lijkt me dan wel erg komisch
En dan mag hij het piemelkleien jureren? Hahahihihoho.
pi_219296938
quote:
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets

Wendy heeft de laatste keer haar tuinworkshop uit de box geannuleerd. Ik denk echt dat dit een soort van vriendschappelijk was. Wendy is van de socials af, die gaat dit niet weer opzoeken, denk ik.

Ik denk ook wel dat Wendy en AM overeenkomsten hebben, waardoor ze een klik hebben, maar beide vanuit een totaal andere invalshoek het leven (be)leven.
pi_219296952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vertel vooraf niet waar hij heen gaat en zorg dat er live beelden zijn van zijn gezicht 😂 als iemand zijn gedachtes niet kan verbergen is hij het... ik denk dat hij na 5 minuten belt dat hij naar huis komt 😂 ver voor het piemeltje kleien
pi_219296954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:14 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze toewerkt naar een demammavan-website met merchandise, boxen en workshopdagen.

Wat dat betreft is ze niet gek: zij snapt ook wel dat haar kinderen ouder worden en met alleen Jet en Lot zal ze niet meer zoveel content kunnen maken.
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat is een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
pi_219296964
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
pi_219296981
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.

Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
pi_219296986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, hoe je het ook went of keert: uiteindelijk komen er wel regels voor kinderen en/of ligt het maatschappelijk niet zo lekker meer en dat weet Annemarie ook wel weer. Jammer dat ze nog even lijkt te willen profiteren van haar gezin voordat het niet meer done is (maar dan heeft ze het geld al binnen).

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.
pi_219296987
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:22 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Annemarie trekt het altijd in het extreme (mensen willen dat ik stop), maar dat is natuurlijk onzin, ze kan prima doorgaan als zichzelf en geen details of beelden meer van haar jonge kinderen delen. Desnoods blijft ze influencen samen met de volwassen kinderen, die willen en Maart(en). Dat is een beslissing die ze gewoon zelf kan nemen.
Mee eens hoor.
pi_219296995
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.

Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
wat? je meent dit echt? Want dan mag je nl gewoon aangifte doen hoor.
pi_219297014
Ik ben ook ooit door AM gedeeld in haar stories met naam en foto toen ze dacht dat ik iemand anders was...... en toen ik dat in DM weerlegde werd ik helemaal openbaar afgefikt terwijl ik precies niks had gestuurd of gedaan
pi_219297021
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat er misschien wel richtlijnen komen, maar dat je het nooit zo kan afkaderen dat het heel duidelijk is wat wel en niet mag.
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.
pi_219297145
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Tuurlijk komen er regels op den duur maar naleven is een ander ding en controle hierop zal ontbreken. Een wassen neus dus.
Net als dat filmen op de fiets. Mag ook niet maar gebeurt gewoon
pi_219297148
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
Wou hier net schrijven, ik ben niet de enige die 'haatberichten' om in AM termen te blijven, van haar heeft gekregen. Maar de haat die we van haar mochten ontvangen is waarschijnlijk helemaal anders en totaal terecht.

Ik spuug er op.
pi_219297171
Ik werd nog niet zo lang geleden ook met naam en toe naam in haar stories genoemd. Het was geen raar bericht maar ik kreeg ook meteen een zooi van haar volgmoekes in mijn inbox. En AM weet dondersgoed dat dat gebeurt als ze iemand noemt. Dat vind ik net zo walgelijk.
Maar nee, AM is alleen maar altijd slachtoffer
pi_219297175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Samen met Rens en MaartenGeerts
pi_219297213
Volgens AM is haar eigen gedrag totaal gerechtvaardigd. Ze heeft zo goed nagedacht over hoe ze de kinderen wil inzetten voor HÁÁR insta dus zo is het goed en niemand mag daar commentaar op geven. Het komt totaal niet in haar op dat haar manier ook niet perse de juiste is. In haar hoofd is alles wat ze doet oke want "ze heeft er heel goed over nagedacht". Ik vind haar denkvermogen vaak toch een beetje ondermaats, niveautje theelepel.
pi_219297225
Voor degene die de haat berichten van AM en haar volgmoekes ontvangen hebben.

Zouden jullie die berichten niet aan Tim door kunnen sturen. Gewoon als tegenwoord, mevrouw voelt zich onveilig, maar is zelf nog even een tandje erger met haar sturen.

Zeker als je nog de haat normale reactie er ook bij hebt. Het is toch belachelijk als je een normale reactie stuurt dat je volledig afgebrand wordt en dan ook nog door de volgmoekes erbij.
pi_219297230
Oh, ik ben niet afgebrand hoor. Alleen een bedreiging dat ze mijn werkgever ging inlichten over mijn online gedrag.
pi_219297252
Milou heeft dit keer een tekstbalkje over haar bewerkte/golvende bed gedaan. Ze is wel een doorzetter 🤣
pi_219297265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, ik ben niet afgebrand hoor. Alleen een bedreiging dat ze mijn werkgever ging inlichten over mijn online gedrag.
Wow dat gaat wel heel ver!
pi_219297530
quote:
Nou dat is nog erger. Zeker omdat jij het helemaal niet was.
pi_219297540
quote:
BIZAR
Alsof je werkgever ook maar iets te maken heeft met je online gedrag.
Tenzij je het héél bont maakt, maar dat lijkt me in dit geval niet zo?

Ze is gewoon aan het intimideren. Maar oh wee als iemand zegt dat hij/zij weet waar ze woont/de kinderen op school/scouting/paardrijden zitten omdat AM dat regelmatig heeft gedeeld, dan is dat bedreiging en haat.

Ze is een ster in het met twee maten meten.
pi_219297598
Als Tim, AM positief gaat neerzetten dan is het programma totaal ongeloofwaardig.

Hij heeft wel precies op het juiste moment gebeld. Iedereen weet dat het badkamer poets moment is 😅
pi_219297604
Sam kan iedereen hacken. Dus pas maar op…

Wie bedreigt wie 😣
pi_219297638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
BIZAR

Ze is gewoon aan het intimideren. Maar oh wee als iemand zegt dat hij/zij weet waar ze woont/de kinderen op school/scouting/paardrijden zitten omdat AM dat regelmatig heeft gedeeld, dan is dat bedreiging en haat.

bedreiging en intimidatie. En haar hele familie heeft me bezocht /bekeken op LinkedIn.

Ik wacht nog op het moment dat ze met haar spandoek op de parkeerplaats bij mijn werk staat. Of haar hackerszoon. Of misschien stuurt je Jim wel.
pi_219297646
Ik zie haar het het laatste jaar niet meer doen: dat actief zoeken naar accounts en mensen via haar stories exposen. Een grote mea-culpa of een ander excuusberichtje zou haar sieren, in deze tijd van reflectie. Misschien ga ik daarna wel haar boek kopen of haar merch kopen en een fandag bezoeken. Gewoon om haar financieel te steunen omdat ze de kinderen niet meer inzet voor haar financiele gewin.
pi_219297681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
bedreiging en intimidatie. En haar hele familie heeft me bezocht /bekeken op LinkedIn.

Ik wacht nog op het moment dat ze met haar spandoek op de parkeerplaats bij mijn werk staat. Of haar hackerszoon. Of misschien stuurt je Jim wel.
Het hele Viva topic is gesloten om die spandoek grap bij vorige boekpresentatie.
En AM doelt daar ook op in haar boek en noemt dat bedreiging.
Daarom denk ik ook dat zij gezorgd heeft dat Viva moest stoppen
pi_219297686
Haat, bedreiging en intimidatie: dat geeft toch eigenlijk in een notendorp weer waarom social media geen goede plek is voor jonge kinderen.

Ik keur het af en ik heb mij ook echt weleens schuldig gemaakt aan naar commentaar (waar ik achteraf spijt van had), maar de realiteit is dat internet gewoon geen leuke plek is, waarin soms het slechtste van de mens boven komt (ja, ook van mijzelf soms, al post ik bepaald commentaar alleen in gedachten).
pi_219297696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Wie bedreigt wie 😣
Tuurlijk. 🙄
Maar zijn zusjes beschermen tegen het exposen en tegen waarschijnlijk manipulatie op het darkweb, dat kan hij dan weer niet..
pi_219297727
Wat in deze discussie ook meespeelt is de trend van rage-baiting, wat bewezen succesvol is. En veel influencers maken hier in meer of mindere mate ook wel gebruik van, want nuance en de middenweg scoren nu eenmaal niet. Dus naast dat haar af te keuren is en vervelend, zorgt diezelfde haat wel voor engagement.

Ik kijk er dus wat dubbel tegenaan (bij de influencers die soms ook wel gebruik maken van rage-baiting, want het geldt uiteraard niet voor iedereen).
pi_219297758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Zo dat vind ik echt schokkend. Opwachten door een knokploeg, what the. Misschien kan jij Tim ook even bellen.
pi_219297830
En sommige fluflus droppen een bommetje (‘ik krijg heel veel haatberichten!’) en laten vervolgens de volgers de kastanjes uit het vuur halen/commentaar geven op ‘de pesters’ en laten veren in hun reet duwen dat zij het allemaal fantastisch doen.
pi_219297866
quote:

Bij de HEMA hebben ze knetterletters in andere letters!
pi_219297914
Hahaha.DebbyL zet haar 2 tasjes op vinted. die ze nooit heeft gebruikt.
Nee meid dat zijn je 2 tasjes die je kreeg bjj mysterybox en net binnen heb gekregen en niks aan vind remember.
pi_219297921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:38 schreef Truusdemier36 het volgende:
Nee meid dat zijn je 2 tasjes die je kreeg bjj mysterybox en net binnen heb gekregen en niks aan vind remember.
Ja, want waarom zou je 2 dezelfde tasjes bestellen?
pi_219297940
AM: je kind leren fietsen vergelijken met het leven van kind online gooien. Ach, zitten aan zoveel dingen een risico in het leven.

Om te HUILEN...
pi_219298004
Aaargh, stop maar AM. Die redenatie is totaal niet te volgen. Omdat er opvoedkundig meer dingen mis gaan, wat maakt het dan uit dat ze iets doet waarvan ze weet dat het niet goed is. Want ach, er gaan wel meer dingen mis.

En dat steeds terugvallen op hoe onwetend ze was. Los van dat ik dat een enorme slachterofferrol aannemen vind…Wat doet het ertoe? Toen ze het niet wist ging ze door, nu ze het wel weet gaat ze nog steeds door.

Echt haar berichten hierover staan vol drogredenen. Tenenkrommend is het.
pi_219298011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:38 schreef Truusdemier36 het volgende:
Want ze had een ander tasje gewonnen 😂🤦‍♂️
pi_219298035
Ik ben helemaal in de war van DBM die haar dochter kennelijk "vriendin" en "vriendinnetje" noemt.

Ik dacht dat haar vriendin ook ziek was, maar ze bedoelt dus haar dochter.
pi_219298101
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:11 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Zo dat vind ik echt schokkend. Opwachten door een knokploeg, what the. Misschien kan jij Tim ook even bellen.
Oh wacht, dat is mijn eigen interpretatie!

Uitleg:
Ze neemt iemand mee bij de signeersessies vanwege de veiligheid. Als ze dan dus een fan-dag zou organiseren, dan weet AM dat 'die van het lijstje' komt en dan zal ze haar maatregelen wel nemen (denk ik). De oudste kinderen worden ook worden ingezet bij pesters van de jongere kinderen, dus ik verwacht dat ik daar niet zomaar naartoe zou kunnen gaan.
pi_219298106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
En sommige fluflus droppen een bommetje (‘ik krijg heel veel haatberichten!’) en laten vervolgens de volgers de kastanjes uit het vuur halen/commentaar geven op ‘de pesters’ en laten veren in hun reet duwen dat zij het allemaal fantastisch doen.
Deed Am toch laatst ook. Ging die Fieke helemaal los op alle kritische berichten.
pi_219298167
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:51 schreef NineMilka het volgende:
Aaargh, stop maar AM. Die redenatie is totaal niet te volgen. Omdat er opvoedkundig meer dingen mis gaan, wat maakt het dan uit dat ze iets doet waarvan ze weet dat het niet goed is. Want ach, er gaan wel meer dingen mis.

En dat steeds terugvallen op hoe onwetend ze was. Los van dat ik dat een enorme slachterofferrol aannemen vind…Wat doet het ertoe? Toen ze het niet wist ging ze door, nu ze het wel weet gaat ze nog steeds door.

Ze had 8 kinderen om erachter te komen hoe je een kind moet opvoeden. Gelukkig schreef ze toen een boek, zodat anderen wisten waar ze aan begonnen.
pi_219298190
En de bespreking is na schooltijd in Amsterdam.

Dat ze geen rekening hebben gehouden met haar planner zeg, hoe dúrven ze!
pi_219298192
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
pi_219298236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
Die regels gelden niet voor haar, want zij doet het met liefde. Jeweettog.

Zij houdt zich ook niet aan de regels wat betreft reclame maken. Daar zijn ook regels voor, maar die gelden niet voor haar of ze interpreteerd het anders. Of ze wist het niet.
pi_219298245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
BIZAR

Verbaast me niks dat ze bedreigt en intimideert. Ze had het laatst toch ook dat ze Julia en Jim (op de motor) naar het schoolplein zou sturen ivm de kwestie rond S? Daar kan ze dan wel gekscherend over doen maar blijkbaar zit dat toch in haar. Ik zou zoiets niet bedenken al al helemaal niet op Insta zetten. Maar goed, ze zal er wel heel goed over nagedacht hebben.
pi_219298259
Am weet het wel goed te vertellen denk ik , zouden zon staatssecretaris en tim daar nu ook instinken ?
Want ze kan wel vertellen dat ze het zo goed doet met haar kinderen , maar daar klopt niets van .
pi_219298272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:51 schreef NineMilka het volgende:

Hear hear.
Ik hoop maar dat Tim hier ook snel en makkelijk doorheen prikt.
pi_219298338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Hear hear.
Ik hoop maar dat Tim hier ook snel en makkelijk doorheen prikt.
Lijkt me wel
pi_219298342
Geen krokante trui bij Judith, wel die gore jas
pi_219298385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen krokante trui bij Judith, wel die gore jas
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟
pi_219298400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am weet het wel goed te vertellen denk ik , zouden zon staatssecretaris en tim daar nu ook instinken ?
Want ze kan wel vertellen dat ze het zo goed doet met haar kinderen , maar daar klopt niets van .
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
pi_219298404
Ik vond AM al een vreselijke vrouw maar na wat ik hier gelezen heb vandaag , heb ik er helemaal geen goed woord meer voor over. Wat een ontiegelijk naar mens is dat.

Ik hoop dat Tim haar de waarheid heeft gezegd. Ik denk bijna van wel want je voelt de spanning van haar bijna door haar stories heen. Ik denk dat ze helemaal van slag is na dat gesprek en vooral probeert te doen of alles gewoon prima door loopt maar ondertussen is ze aardig uit het lood geslagen.
pi_219298413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:04 schreef Weerikier het volgende:
Ik hoop dat Tim haar de waarheid heeft gezegd. Ik denk bijna van wel want je voelt de spanning van haar bijna door haar stories heen. Ik denk dat ze helemaal van slag is na dat gesprek en vooral probeert te doen of alles gewoon prima door loopt maar ondertussen is ze aardig uit het lood geslagen.
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.
pi_219298431
quote:
Dat vraag ik me af. Ze weet het altijd zo te verdraaien dat het in haar voordeel werkt.
Dat zie je met haar tweede boek ook weer. De recensies gaan alleen maar over de "haat" die deze arme vrouw moet ondergaan in plaats van over dat haar kinderen jarenlang inzet voor geld.
pi_219298432
Maar wat dacht zij dan? Dat ze Tim wekenlang ergens de schuld van kan geven, inclusief de hashtag #timhofman? Zou ze zich gepasseerd hebben gevoeld dat zij niet genoemd is in de uitzending?
pi_219298449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:06 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.
Heel goed dat het gesprek onverwachts kwam idd, ze probeert zichzelf al in te dekken met dat ze veel naar woorden moest zoeken door de overgang. Yeah right, denk dat ze gewoon klem werd gezet en een weer woord kreeg op haar standaard riedeltje dat ze in dat geval eens niet kon blokkeren of negeren.
Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
pi_219298456
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
Ik heb nu een berichtje gestuurd naar boos@bnnvara. nl , of hij wel bedenkt dat wat ze zegt en wat ze doet zelf twee verschillende dingen zijn. .
pi_219298466
Nou, ik heb goede hoop dat Annemarie er na nog wat nadenken tot het besef gaat komen. Met kleine stappen komt ze richting het besef.

Ze vergelijkt het met fietsen: natuurlijk is fietsen niet zonder gevaar. MAAR..., en dat is nu de grote essentie van deze kwestie, leren fietsen biedt een kind naast gevaar ook voordelen. Daarom leer je het kinderen.

Online bekeken worden levert een jong kind geen enkel voordeel, het biedt louter voordelen aan de ouders, kinderen ondervinden er hooguit nadeel van.

Ik vrees steeds meer dat ze dit niet snapt, of niet wil snappen, of doet alsof ze het niet snapt.
pi_219298492
quote:
Op zich vind ik de denktank een goed initiatief. Blij dat er zorgen zijn en dat er over nagedacht wordt.
pi_219298536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟
🤢 ben benieuwd
pi_219298616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.
Heel goed dat het gesprek onverwachts kwam idd, ze probeert zichzelf al in te dekken met dat ze veel naar woorden moest zoeken door de overgang. Yeah right, denk dat ze gewoon klem werd gezet en een weer woord kreeg op haar standaard riedeltje dat ze in dat geval eens niet kon blokkeren of negeren.
Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,
helemaal hyper en hijgend het gesprek voeren. Is dat ergens te beluisteren of komt dat nog? (met linkje van AM)
pi_219298660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]

[ Bericht 9% gewijzigd door Lalaland79 op 19-11-2025 22:15:42 (Verkeerde gequote ) ]
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 18:13:17 #195
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219298713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,
helemaal hyper en hijgend het gesprek voeren. Is dat ergens te beluisteren of komt dat nog? (met linkje van AM)
Morgen 16u nieuwe podcast volgens mij :P
pi_219298719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:01 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het is ook een synthetisch stofje. Ik ga al ruiken/ zweten bij het zien ervan. Ik zou dat ding nog geen uur kunnen dragen🥵
Heb je het verkeerde bericht gequote? Ik snap er niks van?
pi_219298725
Jemig die AM… mn verbazing begon met het feit dat kennelijk zelfs het merk rugzak voor alle kinderen bij geboorte wordt bepaald, maar wat ze daarna allemaal uitkraamde over haat en Tim Hofman…. Niet te doen zeg. Alles is wel gezegd hier, maar oh my god.

En over dat Tim hofman er persoonlijk voor zou hebben gezorgd dat haar dm vol haatberichten zit zegt ze: “niet leuk om te horen, is wel zo.”
Nou meid, pas die zin zelf ook eens toe als mensen je wijzen op de risico’s voor je kinderen doordat je ze dagelijks uitbuit voor je eigen ego en portemonnee. Niet leuk om te horen, is wel zo.
pi_219298739
Meneer Geerts is weer lekker met z'n afgekloven kluiven het eten aan het verdelen. Ik vind het zo raar dat de grotere kinderen niet zelf opscheppen.
pi_219298768
Het is woensdag , de bestseller 60 komt uit . Niks over gelezen vandaag bij AnneMarie ..
pi_219298771
Iemand nog trek in boontjes ? Zorgvuldig door MG met zijn handen aangeraakt en op een bord gekwakt 🤢
pi_219298803
Als zij morgen in de podcast komt, krijgt ze heel veel volgers erbij. Ik vrees alleen dat het niet de volgers zijn, die ze het liefst zou willen.
pi_219298811
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Meneer Geerts is weer lekker met z'n afgekloven kluiven het eten aan het verdelen. Ik vind het zo raar dat de grotere kinderen niet zelf opscheppen.
Als ze dat doen is er nooit genoeg joh
Kleine porties en Lot eet al bijna niks
pi_219298960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Wie bedreigt wie 😣
Dat is hartstikke strafbaar. Dus als die jongen een toekomst in de ict voor zich ziet is hij echt wel wijzer. AM lult , zoals altijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 19-11-2025 19:04:29 ]
pi_219299009
quote:

Wanneer dit echt waar is zou ik dat dus inderdaad doen. Het wordt toch echt een keer tijd dat dit stopt.
pi_219299070
AM wilt graag serieus genomen worden als zakenvrouw, incl heao opleiding.
pi_219299089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Het is woensdag , de bestseller 60 komt uit . Niks over gelezen vandaag bij AnneMarie ..
Ze zal er vast niet meer in voorkomen.
Terwijl iedereen zo lyrisch is 🤣

Benieuwd wanneer deel 3 uit komt
pi_219299108
Ben wel echt rete nieuwsgierig hoeveel boeken ze nu daadwerkelijk heeft verkocht, zowel van boek 1 als boek 2. Iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_219299181
AM die zegt dat het haar risico is als de kinderen later naar haar toe komen en zeggen dat ze het liever anders hadden gezien. Alsof ze dan ineens de begripvolle ouder gaat uit lopen hangen? Als een van de minderjarige kinderen nu zegt: 'mama niet filmen/geen foto maken' gaat ze gewoon door. Maar nee, alles in overleg hoor.
En het risico voor de kinderen? Die ziet ze niet.
Ja leren fietsen geeft ook risico's, maar daar begeleid je ze vervolgens in (als het goed is), hier hebben ze geen enkele invloed op. Alles wordt gewoon gedeeld of ze het nou willen of niet.
Pas als ze uit huis zijn mogen ze bepalen dat ze minder/niet in beeld willen.
pi_219299373
Ik heb er even over gedacht om contact op te nemen met Jurgen Nobel ( die ik ken vanuit vorige baan) over die denktank. Serieus beleid maak je namelijk niet met iemand als AM.

Toch besloten het niet te doen. Die vrouw heeft serieus hulp nodig, maar zolang ze dat zelf niet ziet heeft tegengas geven toch geen enkele zin.

Ik hoop dat de kinderen van AM en Maarten dezelfde keus gaan maken als AM gedaan heeft. Breken met hun ouders vanwege een onveilige jeugd. Wie weet schudt dat haar wel wakker.

En laten we hopen dat niemand binnenkort na het lezen van haar boek op het idee komt om melding te maken van het feit dat AM haar zoon blijkbaar aanzet tot strafbare feiten. Dat zou wel echt ontzettend triest zijn voor die jongen.
pi_219299481
Dbm had toch laatst gedeeld dat ze slecht nieuws hadden gehad van de arts? Dat ze het eerst met familie het zou delen. Heeft ze het al op insta gedeeld?
Ik heb niks voorbij zien komen. Is al weken terug inmiddels.
pi_219299500
quote:

Same! Ik sta ook op dit lijstje. En ben niet degene die ze denkt dat ik ben.
pi_219299548
quote:

Wat heeft ze gestuurd dan?
pi_219299643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:20 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat heeft ze gestuurd dan?
Ik zou nooit 1 op 1 hier plaatsen wat ze zoal stuurde, want dat is direct herleidbaar.
pi_219299650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 19:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik heb er even over gedacht om contact op te nemen met Jurgen Nobel ( die ik ken vanuit vorige baan) over die denktank. Serieus beleid maak je namelijk niet met iemand als AM.

Toch besloten het niet te doen. Die vrouw heeft serieus hulp nodig, maar zolang ze dat zelf niet ziet heeft tegengas geven toch geen enkele zin.

Ik hoop dat de kinderen van AM en Maarten dezelfde keus gaan maken als AM gedaan heeft. Breken met hun ouders vanwege een onveilige jeugd. Wie weet schudt dat haar wel wakker.

En laten we hopen dat niemand binnenkort na het lezen van haar boek op het idee komt om melding te maken van het feit dat AM haar zoon blijkbaar aanzet tot strafbare feiten. Dat zou wel echt ontzettend triest zijn voor die jongen.
Hier ben nu wel echt benieuwd naar 👀
pi_219299651
Ben ik de enige die het vreemd vind om te gaan brainstormen over regels/adviezen voor familievloggers met iemand die daar een enorm financieel voordeel uit haalt? Welke expertise bedoelen ze dan? Hoe zorg ik voor zoveel mogelijk inkomen door mijn kinderen dagelijks in te zetten in de vorm van samenwerkingen en content? Sorry maar ik vind het echt te bezopen voor woorden! Tim Hofman heeft 100% gelijk dat hij het onbegrijpelijk vindt dat AM, ondanks alle negatieve kanten, tóch doorgaat (op nagenoeg dezelfde voet ook al zegt ze zelf van niet).
pi_219299686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:09 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm had toch laatst gedeeld dat ze slecht nieuws hadden gehad van de arts? Dat ze het eerst met familie het zou delen. Heeft ze het al op insta gedeeld?
Ik heb niks voorbij zien komen. Is al weken terug inmiddels.
Nee, daar heeft ze niks meer over gezegd..zal wel weer met een sisser afgelopen zijn...2 jaar geleden ofzo deelde ze ook een keer dat de bloeduitslagen van vriendinnie helemaal mis waren, maar daarna hoorde je haar daar ook niet meer over. Over die afweerstoornis doet ze ook vaag, of het kind is gewoon wat vatbaarder of het is een serieuze stoornis/ziekte die dan ook een naam heeft...maar daar zegt ze ook niks over, terwijl ze voor de rest elke dwarse scheet deelt..

Ik gok overigens dat ze vanavond nog een rondje HAP doet..
pi_219299700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:34 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik zou nooit 1 op 1 hier plaatsen wat ze zoal stuurde, want dat is direct herleidbaar.
Tsja... ik wil best haar screenshotje online gooien. AM weet wie ik ben, Kyra Elgersma weet wie ik ben.
En ik schaam me niet om wie ik ben.

Zij hebben meer om zich voor te schamen. Ik gooi hier alleen wat domme oneliners. Maar blijkbaar is dat genoeg voor AM en Kyra om echt hele nare berichten te sturen.
En AM deed zo naar, dat Maarten mij preventief heeft geblokkeerd. En de rest van de zieke Geertsen clan heb ik dan weer preventief geblokkeerd.
pi_219299760
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is hartstikke strafbaar. Dus als die jongen een toekomst in de ict voor zich ziet is hij echt wel wijzer. AM lult , zoals altijd.
Ik denk dat Sam er helemaal niet zo van gediend is dat ze dit soort dingen benoemt.
pi_219299773
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Tsja... ik wil best haar screenshotje online gooien. AM weet wie ik ben, Kyra Elgersma weet wie ik ben.

Zij hebben meer om zich voor te schamen. Ik gooi hier alleen wat domme oneliners. Maar blijkbaar is dat genoeg voor AM en Kyra om echt hele nare berichten te sturen.
En AM deed zo naar, dat Maarten mij preventief heeft geblokkeerd. En de rest van de zieke Geertsen clan heb ik dan weer preventief geblokkeerd.
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig…
pi_219299847
AM staat trouwens helemaal niet meer in de bestseller top 60
pi_219299848
Wat lekker dat die meiden van Tatiana zo een speelzolder nu hebben! Maar ze blijft maar kopen en kopen voor die meiden. Wat moet ze compenseren voor ze?
pi_219299946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier ben nu wel echt benieuwd naar 👀
Zij suggereert dat Sam dankzij zijn opleiding cyber security privé gegevens van online gebruikers achterhaalt. Dat is verboden.
pi_219299959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat Sam er helemaal niet zo van gediend is dat ze dit soort dingen benoemt.
Dat denk ik ook niet. Wanneer je werkgever er achter komt dat jij online privé gegevens achterhaalt en deelt kun je een baan in de cybersecurity voorgoed vergeten. En terecht natuurlijk.
pi_219299982
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Ik schaam me zeker niet voor wie ik ben maar ze had de verkeerde persoon voor zich.
Maar ook dreigen met je familie, je werk op de hoogte brengen van wat je allemaal online schrijft.
Met dingen die ze allemaal gevonden heeft over je online.
En dat heeft Sam niet gehackt, ze verbinden gewoon informatie met elkaar. En denken dan een persoon te hebben gevonden.
pi_219300060
Ik heb me net in de auto door de podcast van Mies en Iris gewurmd. Wat is ze een onderneemster he die Iris! Echt a gift to human kind. Zoals zij alles heeft aangepakt! The bomb, Mies komt er niet tussen. Conclusie: Iris vindt zichzelf helemaal het einde!! Not normal
pi_219300068
Debbie vraagt trouwens best een hoop voor die Marc Jacobs Ali expres nep tassen 🤔
pi_219300106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie vraagt trouwens best een hoop voor die Marc Jacobs Ali expres nep tassen 🤔
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
pi_219300131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veel
pi_219300156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veel
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.
pi_219300182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.
Daarom staat het ook tussen haakjes..
Ze heeft gewoon weer een meuk doos gekocht met ali pakjes en probeert die nep dingen nu te verkopen om het geld van die door terug te krijgen...
pi_219300205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Zij suggereert dat Sam dankzij zijn opleiding cyber security privé gegevens van online gebruikers achterhaalt. Dat is verboden.
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.
pi_219300222
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
pi_219300242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarom staat het ook tussen haakjes..
Ze heeft gewoon weer een meuk doos gekocht met ali pakjes en probeert die nep dingen nu te verkopen om het geld van die door terug te krijgen...
Dat begreep ik hoor. Het is meer dat ik het ook weer raar vindt dat zij het blijkbaar mooi vindt. Past qua stijl totaal niet bij haar, echt of nep.

Nep op zich is misschien toch wel passend.
pi_219300246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.
pi_219300267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.

En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Maar he, ze had weer een goed verhaal.
pi_219300293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.

En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Autonoom is bij haar een synoniem voor asociaal.
pi_219300294
quote:

[..]

Ik had dus ooit een vriendje, die dit heel vaak deed op een vrije avond. Ik was flabbergasted, maar hij vond het alleen maar heel slim van hemzelf en zag daadwerkelijk het probleem niet...Verkering heeft, ook om andere redenen, niet lang geduurd.
pi_219300295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Inderdaad. Gewoon asociaal gedrag
pi_219300368
AM heeft te pas en te onpas stoer lopen doen met de hashtag #Timhofman. Nu half in de stress omdat ze toch gebeld is. Maar tegelijkertijd ontzettend trots natuurlijk, voelt zich gezien door deze man, nadat ze niet was genoemd in zijn uitzending.

Wat alleen totaal onvolwassen is aan deze actie is dat als het de waarheid is, zij last had van deze uitzending en het blijkbaar vele gevolgen voor haar heeft gehad: pakneven zelf de telefoon naar Tim.

Hoezo hard roepen en schreeuwen online en in AD. Wel naar heel NL schreeuwen over deze man maar hem zelf niet benaderen. Oeh nee stel je voor, eng spannend.

Hopelijk wordt ze compleet afgefikt in de podcast van morgen.

Een die ziekelijke overleg behoefte met haar dochter is absurd. Maar wel reëel. Die staat in het echte leven. Die maakt dingen buitenshuis mee en heeft collega's en een sociaal leven. Alles wat AM niet heeft.
pi_219300444
Diezelfde dochter wiens droom het is om bij de politie te gaan en haar moeder waarschijnlijk mag bedanken dat ze daar nooit door het antecedenten onderzoek komt . Eens zien of als dat kwartje valt de band nog zo goed is .
pi_219300449
Volgens mij schijt AM zeven kleuren vanwege de uitzending van Tim Hofman en het herhaalt ze ‘Komt goed’ en ‘De lieve mensen zijn met meer’ als een mantra om het naderend onheil af te wenden.

Ik hoop dat het goed komt en Tim niet in AM’s gladde praatjes is getrapt.

De lieve mensen zijn met meer: zelf mensen bedreigen, haat verspreiden en mensen waaronder Tim Hofman publiekelijk aan de schandpaal nagelen, dat is niet lief hè Annemarie?
pi_219300541
Tim heeft haar nooit relevant gevonden. Toch bleef zij hem lastigvallen en stalken. Hopelijk wordt nu eindelijk duidelijk hoe schadelijk dit gedrag is vooral voor kinderen. Nog zorgwekkender is dat de overheid zulke personen zelfs uitnodigt voor gesprekken, terwijl er juist dringend behoefte is aan bescherming van kinderen! Haast bij geboden is.

Dit gaat niet om pesten of haat. Sommige mensen leven in een eigen wereld en beseffen niet hoeveel impact hun daden kunnen hebben.

Hopelijk is Tim scherp en niet zo’n wereldvreemde staatssecretaris… Die haar een nog groter podium heeft gegeven en dus mede verantwoordelijk is voor het leed van alle online kinderen die worden misbruikt voor reclames.
pi_219300546
Haar volgers zijn gehersenspoeld door de jaren heen. Die zullen wel lief blijven 😅
pi_219300730
quote:

[..]

Heel erg aso maar ik moest ook er ook hard om lachen hahah... gedurfd wel
pi_219300756
Ik vind het super asociaal van Judith. Toen al een gier.
pi_219300810
Ik zal lachen als Judith zelf een keer veel geld kwijt raakt door een asociale akctie van iemand anders. Iets met karma
pi_219300834
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ze heeft ongetwijfeld ook veel "volgers" die haar volgen voor irritainment.
pi_219300863
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ja, ik las de bezorgdheid er ook doorheen. Ze heeft denk ik door dat ze de vragen van Tim niet kan ontwijken zoals ze in al die andere podcasts wel heeft gedaan. Tenminste ik hoop dat hij niet genoegen heeft genomen met al het ge uhhhh 'alles komt goed' uhhh...
pi_219300873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:16 schreef Clavis het volgende:
Ik vind het super asociaal van Judith. Toen al een gier.
Eens een gier, altijd een gier.
Super aso, maar ja daar heeft zij geen boodschap aan. Ik vraag me dan altijd af hoe ze het zou vinden als mensen dat bij haar zouden doen.
pi_219300884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.
Iets nieuws? AM? Nee joh, die melkt al 10 jaar dezelfde verzinsels uit.

Haar volgstertjes zullen niets melden. De haters daarentegen.......😎

Ik zie de kop al: Sam baan kwijt door haters.
pi_219300998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:54 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Iets nieuws? AM? Nee joh, die melkt al 10 jaar dezelfde verzinsels uit.

Haar volgstertjes zullen niets melden. De haters daarentegen.......😎

Ik zie de kop al: Sam baan kwijt door haters.
Zou hij al een baan hebben? Hij was laatst aan het solliciteren.
pi_219301038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens AM kon hij laatst niet bij de 3 miljoenste fotoshoot zijn omdat hij moest werken.
pi_219301074
DBM schrijft in reacties op Threads: mijn beide kids zijn echt mijn besties'

Eerder schreef ze 'why you need friends when you have a son'

Ik vind dat toch een beetje vreemde uitspraken, maar goed...
pi_219301078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik zie die stories ook net, ze doet net of het haar niks boeit, maar ze knijpt hem wel
pi_219301085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:49 schreef Maremare het volgende:

[..]
Eens een gier, altijd een gier.
Super aso, maar ja daar heeft zij geen boodschap aan. Ik vraag me dan altijd af hoe ze het zou vinden als mensen dat bij haar zouden doen.
Sowieso komt er dan een klaagzang op insta
pi_219301107
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:35 schreef opwegnaar het volgende:
DBM schrijft in reacties op Threads: mijn beide kids zijn echt mijn besties'

Eerder schreef ze 'why you need friends when you have a son'

Ik vind dat toch een beetje vreemde uitspraken, maar goed...
Vind ik ook raar idd, maar heb niet echt t idee dat zij verder iemand heeft
pi_219301164
AM blijft maar roepen hoe goed het is om hier het gesprek over aan te gaan. Jammer alleen dat ze zelf totaal niet open lijkt te staan voor een echt gesprek waarbij ze ook echt luistert naar de ander en inhoudelijk reageert. Bij elk zuchtje tegengas schiet ze zo vol in de verdediging en blijft ze maar die holle oneliners strooien als “de lieve mensen zijn met meer” en “wij maken weloverwogen keuze om wel te vloggen” zonder oooooit die overwegingen toe te lichten.

Ben erg benieuwd of het vandaag in de podcast van Tim zit, ga zeker luisteren daarnaar!
pi_219301201
Mijn hemel, als AM al aan chatgpt moet vragen in welke provincie drachten en Assen liggen…🤡
pi_219301264
DebbyL wilt heel graag van haar tasjes af met winst .Inleg was 25 euro kreeg ze 2 tasjes voor en nu wilt ze voor 1 tasje 25 euro. 🤣🤣.
Succes Debby.
pi_219301307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
AM blijft maar roepen hoe goed het is om hier het gesprek over aan te gaan. Jammer alleen dat ze zelf totaal niet open lijkt te staan voor een echt gesprek waarbij ze ook echt luistert naar de ander en inhoudelijk reageert. Bij elk zuchtje tegengas schiet ze zo vol in de verdediging en blijft ze maar die holle oneliners strooien als “de lieve mensen zijn met meer” en “wij maken weloverwogen keuze om wel te vloggen” zonder oooooit die overwegingen toe te lichten.

Ben erg benieuwd of het vandaag in de podcast van Tim zit, ga zeker luisteren daarnaar!
Ja en als je vragen in haar DM stelt, dan ga je meteen op blok. Maar ze wil echt op een respectvolle manier in gesprek hoor blablabla. Am is niet dom, ze kan vooral heel goed dom kijken.
pi_219301365
AM schrijft dat het fijn zou zijn als het gesprek wordt gevoerd met respect voor elkaar. Ik heb Tim nog niet eerder kunnen betrappen op respectloos gedrag naar een ander, zelfs niet naar de meest trieste mensen ooit. Maar wel kritisch en scherp, hij prikt zo door bullshit heen. Dat is iets anders dan respectloos.

En wat ik wel respectloos vindt, is dat ze constant zijn achternaam verkeerd schrijft.
pi_219301423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:07 schreef Truusdemier36 het volgende:
DebbyL wilt heel graag van haar tasjes af met winst .Inleg was 25 euro kreeg ze 2 tasjes voor en nu wilt ze voor 1 tasje 25 euro. 🤣🤣.
Succes Debby.
Ze zijn er wel af 🤔 gek gevonden of vond vinted het ook not done?
pi_219301426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Werk zat in die sector. Dus dat denk ik wel.
pi_219301444
O ze zijn van vinted af en ze verkoopt ze nu via insta 😂 dan is ze bij vinted betrapt op nep meuk verkopen schijnbaar
pi_219301533
Heeft Debbie nou de kattenbakkorrels van de oude bak overgegooid in de nieuwe bak? Ik heb geen katten maar hebben die korrels de prijs van goud? Wat een gemier. Gelukkig heeft ze een robot voor alle kortels die van het schepje vallen. Kostbare energie verspild.

Hoe dan ook, de katten krijgen meer aandacht om te leren op de juiste plek te plassen/poepen dan haar kinderen. Prio’s weer duidelijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door JaNeeDan op 20-11-2025 09:59:23 ]
pi_219301538
Dbm 😂 ze beweert dat ze minder snel naar een doctor rent dan andere ouders 😂 gelooft ze dit echt zelf?
pi_219301543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 08:57 schreef Louuuu_lou het volgende:
Mijn hemel, als AM al aan chatgpt moet vragen in welke provincie drachten en Assen liggen…🤡
Niet eens waar het ligt, maar in welke provincie valt Drachten.
Ik hoop dat Drachten nog ff overeind blijft staan 😉
pi_219301575
AM is op haar hart getrapt door Tim Hofman dat zij nooit benoemd is in de boos uitzending. demammavan is toch dé familievlogger/momfluencer van Nederland. Hoe dúrft Tim haar te vergeten.
Dus is ze hem maar keer op keer op keer gaan benoemen in de hoop dat ze hem kon bereiken.

En nu werd ze overvallen door Tim. Ze heeft het over een uitzending en tv, daar hoopt ze natuurlijk wel op. Dus in een podcast zal haar dan wel weer tegenvallen.
pi_219301579
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft Debbie nou de kattenbakkorrels van de oude bak overgegooid in de nieuwe bak? Ik heb geen katten maar hebben die korrels de prijs van goud? Wat een gemier. Gelukkig heeft ze een robot voor alle kortels die van het schepje vallen. Kostbare energie verspild.
Ze schept kak/pies van bak 1 naar bak2 zodat de katten de geur gaan herkennen en denken "ah dit is een kattenbak" ze is nu niet meer de zindelijk met 2 jaar goeroe... dus word ze de "hoe gaat mijn kat op een te dure kattenbak kakken" goeroe! Geen tijd voor de kinderen dus 👌
  donderdag 20 november 2025 @ 10:03:00 #270
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219301605
Wauw, weten we nog de Sanneke die vanaf haar bank predikte dat moeders elkaar zouden moeten steunen in plaats van steeds afvallen en commentaar geven?

Diezelfde Sanneke is een keer van haar bank afgekomen, naar een krijspaleis gegaan met haar zoon en schrijft nu op Threads; Ik 1 jaar geleden: ‘Ik ga never nooit naar een krijspaleis.’ Ouders: ‘wacht maar..’ Ik nu in een krijspaleis met mijn kind tussen de andere kinderen: 🥰

Andere ouders op bankjes op een rijtje: 🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻🤳🏻

Ten eerste is ze vast boos geworden destijds op de ouders die zeiden “wacht maar…” want ongevraagde mening, en daarna krijgen ze ook nog een sneer omdat ze op hun telefoon zitten. Wie is zij om daarover te oordelen? Wie weet komen die mensen meerdere keren per week in zo’n speeltuin en zijn ze blij dat hun kind zich even zelf vermaakt. Ze zit zelf thuis nooit naast M. op de grond en roept alleen maar naar hem vanaf de bank. En dan nu even de ouder van het jaar award opstrijken.
pi_219301647
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze schept kak/pies van bak 1 naar bak2 zodat de katten de geur gaan herkennen en denken "ah dit is een kattenbak" ze is nu niet meer de zindelijk met 2 jaar goeroe... dus word ze de "hoe gaat mijn kat op een te dure kattenbak kakken" goeroe! Geen tijd voor de kinderen dus 👌
Een echte kattenmoeder dus.
pi_219301659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:03 schreef LALAA het volgende:
Wauw, weten we nog de Sanneke die vanaf haar bank predikte dat moeders elkaar zouden moeten steunen in plaats van steeds afvallen en commentaar geven?

Diezelfde Sanneke is een keer van haar bank afgekomen, naar een krijspaleis gegaan met haar zoon en schrijft nu op Threads; Ik 1 jaar geleden: ‘Ik ga never nooit naar een krijspaleis.’ Ouders: ‘wacht maar..’ Ik nu in een krijspaleis met mijn kind tussen de andere kinderen: 🥰

Ten eerste is ze vast boos geworden destijds op de ouders die zeiden “wacht maar…” want ongevraagde mening, en daarna krijgen ze ook nog een sneer omdat ze op hun telefoon zitten. Wie is zij om daarover te oordelen? Wie weet komen die mensen meerdere keren per week in zo’n speeltuin en zijn ze blij dat hun kind zich even zelf vermaakt. Ze zit zelf thuis nooit naast M. op de grond en roept alleen maar naar hem vanaf de bank. En dan nu even de ouder van het jaar award opstrijken.
Ze krijgt, terecht, ook veel commentaar op deze post
pi_219301670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 10:03 schreef LALAA het volgende:

Ik was gisteren ook verbaasd over haar krijspaleis stories en dat was ik juist door haar anti-krijspaleis berichten die ze eerder deelde. Hartstikke leuk voor haar zoon. Hopelijk gaat ze inzien dat niet alles om haar draait en dat moeder zijn betekent dat je dingen doet voor je kind, of je het zelf nou leuk vindt of niet.
pi_219301797
Even voor iedereen die het zich afvroeg wat voor nieuws DBM had gehad een paar weken terug; de artsen denken aan taaislijmziekte bij haar dochter, maar pas half december weten ze meer, want de arts moet het bespreken oid.
Ze post nu stories met medicijnen en hoe het kind aan een puf zit, echt moeders doe dat gewoon niet.
pi_219301893
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Lostit het volgende:
AM schrijft dat het fijn zou zijn als het gesprek wordt gevoerd met respect voor elkaar. Ik heb Tim nog niet eerder kunnen betrappen op respectloos gedrag naar een ander, zelfs niet naar de meest trieste mensen ooit. Maar wel kritisch en scherp, hij prikt zo door bullshit heen. Dat is iets anders dan respectloos.

En wat ik wel respectloos vindt, is dat ze constant zijn achternaam verkeerd schrijft.
Dat is dus in onze ogen zo. Als je AM, Debby, Sanneke of andere influencer/mommy logger heet dan is het haat.

Tim is niet mijn grootste vriend, maar hij pakt pijnpunten wel goed aan.
pi_219301895
the home and the kid.

9 maanden huilen om een vent ? Snap ik dat nou goed ?
pi_219301901
Tim Hofman heeft een teaser geplaatst van de podcast die om 16 uur online komt.

Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
pi_219301903
Ik mag toch hopen dat AM geen boek naar DenHaagFM gaat brengen om zichzelf te promoten via een inzamelingsactie 8)7

Eigenlijk weet ik het antwoord al!
pi_219301910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:07 schreef Muurbloem7 het volgende:
the home and the kid.

9 maanden huilen om een vent ? Snap ik dat nou goed ?
Ik snap haar verdriet wel. Een onverwachte scheiding kan er echt ontzettend inhakken, zeker als blijkt dat je man al een ander heeft voor de scheiding (weet ik uit eigen ervaring) En volgens mij was dit bij haar ook het geval.

Dit bedrog hakt er niet alleen in, maar ook het feit dat alles wat je in de jaren hebt opgebouwd wegvalt en je totaal niet weet wat je te wachten staat voor de toekomst. Hoe gaat het met de kinderen? Waar moet ik wonen? Hoe moet dit financieel etc etc.
pi_219301927
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Sushirijst het volgende:

Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Oeh! Daar heb ik ook zin in. Ze heeft Tim dus niet om de tuin weten te leiden.
pi_219301941
quote:

Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Ik denk dat AM nu aan het zuurstof moet naar het zien van de teaser van Tim 😅. Ik denk dat de sfeer daar in huis nu iets meer gespannen is
pi_219301942
quote:

Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
oh die teaser is zeker te weten de stem van AM " fijne dag nog, tot ziens'...... :+
pi_219301948
O
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:11 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik snap haar verdriet wel. Een onverwachte scheiding kan er echt ontzettend inhakken, zeker als blijkt dat je man al een ander heeft voor de scheiding (weet ik uit eigen ervaring) En volgens mij was dit bij haar ook het geval.

Dit bedrog hakt er niet alleen in, maar ook het feit dat alles wat je in de jaren hebt opgebouwd wegvalt en je totaal niet weet wat je te wachten staat voor de toekomst. Hoe gaat het met de kinderen? Waar moet ik wonen? Hoe moet dit financieel etc etc.
Oh echt? Volg haar nog niet zo lang.
pi_219301958
Ohh die teaser. Ik kan niet wachten op de uitzending. Dit kon nog wel eens de ondergang van de mamma van worden denk ik.
pi_219301960
Ik vind het mooi.. ze heeft weken lopen mekkeren dat ze door Tim allemaal haat over zich heen kreeg omdat ze het niet kon verkroppen dat ze niet genoemd werd in zijn boos uitzending. Ik hoop dat ze flink kritisch aan wordt gepakt in de podcast.
pi_219301975
quote:

Is het al 16 uur??? 🍿🍿🍿
Ik ben even in verwarring.
Wat is AM´s strategie? Toegeven dat ze fout was met haar kinderen inzetten roept sympathie op. Al vind ik dat onschuldige gedoe ("Ik wist het niet") echt belachelijk.
Maar dan nog. Denkt ze nu werkelijk dat niemand ziet dat ze gewoon doorgaat met geld verdienen met haar gezin in beeld te brengen? Zo dom zijn de fans misschien maar toch niet iedereen/Tim Hofman/de staatssecretaris mag ik hopen?
pi_219301979
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:11 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Ik snap haar ook goed. Maar die huilende foto’s vind ik dan weer niet nodig. Het benoemen is meer dan genoeg! Want er moet dan altijd een telefoon neergezet voor zo’n foto, echt spontaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Earring op 20-11-2025 11:33:43 ]
pi_219301985
Oeeehh dat voorstukje van Tim🙈 AM dacht dat ze er makkelijk vanaf kwam..
pi_219301997
Tobias Camman en Dan Brown AM VERSlAGEN van de nummer 1 positie. Ze heeft er nooit gestaan. 😂
  Moderator/colorchick donderdag 20 november 2025 @ 11:31:00 #290
382129 crew  Donna
pi_219302002
Zou mooi zijn als het na vanmiddag in 1 klap klaar is met AM.
pi_219302008
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik snap haar ook goed. Maar die huilende foto’s vind ik dan weer niet nodig. Het benoemen is meer dan genoeg!
Daar ben ik het mee eens, maarja dat hoort schijnbaar bij het instagram leven 😉
pi_219302017
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:31 schreef Donna het volgende:
Daar geloof ik niks van
Denk dat zij er best redelijk van af komt
Al hoop ik wat anders
pi_219302018
quote:
Ik denk dat jullie er teveel van verwachten. Helaas.
Ze weet het vast weer in haar voordeel te draaien. Daar is ze immers een ster in.
  Moderator/colorchick donderdag 20 november 2025 @ 11:37:13 #294
382129 crew  Donna
pi_219302027
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 11:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Daar geloof ik niks van
Denk dat zij er best redelijk van af komt
Al hoop ik wat anders
Ik ook niet, maar laat mij even hoop hebben op donderdagochtend. :7
pi_219302084
Verkeerde strategie van AM denk ik!
Als je maar blijft roepen dat het de schuld is van Tim, dan krijg je de bal teruggekaatst.
Dacht ze met haar uitspraken over haat hiermee weg te komen…
En totaal onvoorbereid moeten beginnen aan een gesprek met Tim, dat is voor een planner als AM desastreus.
pi_219302095
quote:
Dan wordt het hier een stuk stiller denk ik 🤣
pi_219302099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze vragen op Vinted bewijs of de tassen echt zijn (dus bonnetjes en of certificaten) natuurlijk valt daar ook in te sjoemelen hoor, maar het wordt hierdoor wel moeilijker gemaakt.
pi_219302119
Vandaag zou ik wel een vlieg op de muur willen zijn bij AM :)
pi_219302151
Zo hey, die teaser!! Ben heel benieuwd nu! Ze wilde toch graag aandacht? Nu krijgt ze het!
pi_219302172
Demammavan:

Allemachtig, want een geneuzel over stempels en stickers, hoeveel setjes kleding en waar ze slapen en eten. En maar zeuren over privacy.
En snapt ze nu echt de aanwijzigen van Google maps niet, dat de ene lopend is (er staat nota bene een wandelend poppetje bij!) en de andere met de auto?
pi_219302178
AM was gisterochtend nog zo hoopvol🙊😬

“Ik hoop dat hij echt mijn boek heeft gelezen (hij zei van wel) en dat hij er een positieve draai aan geeft”

>>> klonk inderdaad als een heeeeele positieve draai ja 😝
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')