Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie vraagt trouwens best een hoop voor die Marc Jacobs Ali expres nep tassen 🤔
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veelquote:Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veel
Daarom staat het ook tussen haakjes..quote:Op woensdag 19 november 2025 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Zij suggereert dat Sam dankzij zijn opleiding cyber security privé gegevens van online gebruikers achterhaalt. Dat is verboden.
Dat begreep ik hoor. Het is meer dat ik het ook weer raar vindt dat zij het blijkbaar mooi vindt. Past qua stijl totaal niet bij haar, echt of nep.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen haakjes..
Ze heeft gewoon weer een meuk doos gekocht met ali pakjes en probeert die nep dingen nu te verkopen om het geld van die door terug te krijgen...
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.
Autonoom is bij haar een synoniem voor asociaal.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.
En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Maar he, ze had weer een goed verhaal.
Ik had dus ooit een vriendje, die dit heel vaak deed op een vrije avond. Ik was flabbergasted, maar hij vond het alleen maar heel slim van hemzelf en zag daadwerkelijk het probleem niet...Verkering heeft, ook om andere redenen, niet lang geduurd.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.
En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Inderdaad. Gewoon asociaal gedragquote:Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
Heel erg aso maar ik moest ook er ook hard om lachen hahah... gedurfd welquote:Op woensdag 19 november 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, ik las de bezorgdheid er ook doorheen. Ze heeft denk ik door dat ze de vragen van Tim niet kan ontwijken zoals ze in al die andere podcasts wel heeft gedaan. Tenminste ik hoop dat hij niet genoegen heeft genomen met al het ge uhhhh 'alles komt goed' uhhh...quote:Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ze heeft ongetwijfeld ook veel "volgers" die haar volgen voor irritainment.
Eens een gier, altijd een gier.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:16 schreef Clavis het volgende:
Ik vind het super asociaal van Judith. Toen al een gier.
Iets nieuws? AM? Nee joh, die melkt al 10 jaar dezelfde verzinsels uit.quote:Op woensdag 19 november 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |