abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219300068
Debbie vraagt trouwens best een hoop voor die Marc Jacobs Ali expres nep tassen 🤔
pi_219300106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie vraagt trouwens best een hoop voor die Marc Jacobs Ali expres nep tassen 🤔
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
pi_219300131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Verkoopt ze dat op Vinted? Ik heb geen Vinted maar neem aan dat je daar geen nep merken mag verkopen.
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veel
pi_219300156
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze verkoopt het als merkloos maar laat op insta een "micheal kors" tas zien waarbij ze zegt dat ze die gewonnen heeft daarom kunnen die andere 2 weg.. ze vraagt 25 euro per nep tas... ik vind dat veel
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.
pi_219300182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor een nep tas (of ieder ander artikel) is elke euro teveel. Die MK is ook overduidelijk nep.
Daarom staat het ook tussen haakjes..
Ze heeft gewoon weer een meuk doos gekocht met ali pakjes en probeert die nep dingen nu te verkopen om het geld van die door terug te krijgen...
pi_219300205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:38 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Zij suggereert dat Sam dankzij zijn opleiding cyber security privé gegevens van online gebruikers achterhaalt. Dat is verboden.
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.
pi_219300222
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
pi_219300242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarom staat het ook tussen haakjes..
Ze heeft gewoon weer een meuk doos gekocht met ali pakjes en probeert die nep dingen nu te verkopen om het geld van die door terug te krijgen...
Dat begreep ik hoor. Het is meer dat ik het ook weer raar vindt dat zij het blijkbaar mooi vindt. Past qua stijl totaal niet bij haar, echt of nep.

Nep op zich is misschien toch wel passend.
pi_219300246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith die denkt dat een aso actie een gaaf spannend verhaal is zegt ook wel heel veel over haar persoonlijkheid...
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.
pi_219300267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit! Ik was echt verbaasd dat zij dit blijkbaar een prima actie vond. Echt niet oké.
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.

En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Maar he, ze had weer een goed verhaal.
pi_219300293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dit zo bij haar 'autonome' levenstijl passen. Dit is precies zoals ze haar kind ook opvoed: schijt hebben aan alles en iedereen, je constant aan iedereen opdringen.

En ik vind er heel veel van, zou er als bruid(spaar) ook echt niet blij mee zijn.
Autonoom is bij haar een synoniem voor asociaal.
pi_219300294
quote:

[..]

Ik had dus ooit een vriendje, die dit heel vaak deed op een vrije avond. Ik was flabbergasted, maar hij vond het alleen maar heel slim van hemzelf en zag daadwerkelijk het probleem niet...Verkering heeft, ook om andere redenen, niet lang geduurd.
pi_219300295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Inderdaad. Gewoon asociaal gedrag
pi_219300368
AM heeft te pas en te onpas stoer lopen doen met de hashtag #Timhofman. Nu half in de stress omdat ze toch gebeld is. Maar tegelijkertijd ontzettend trots natuurlijk, voelt zich gezien door deze man, nadat ze niet was genoemd in zijn uitzending.

Wat alleen totaal onvolwassen is aan deze actie is dat als het de waarheid is, zij last had van deze uitzending en het blijkbaar vele gevolgen voor haar heeft gehad: pakneven zelf de telefoon naar Tim.

Hoezo hard roepen en schreeuwen online en in AD. Wel naar heel NL schreeuwen over deze man maar hem zelf niet benaderen. Oeh nee stel je voor, eng spannend.

Hopelijk wordt ze compleet afgefikt in de podcast van morgen.

Een die ziekelijke overleg behoefte met haar dochter is absurd. Maar wel reëel. Die staat in het echte leven. Die maakt dingen buitenshuis mee en heeft collega's en een sociaal leven. Alles wat AM niet heeft.
pi_219300444
Diezelfde dochter wiens droom het is om bij de politie te gaan en haar moeder waarschijnlijk mag bedanken dat ze daar nooit door het antecedenten onderzoek komt . Eens zien of als dat kwartje valt de band nog zo goed is .
pi_219300449
Volgens mij schijt AM zeven kleuren vanwege de uitzending van Tim Hofman en het herhaalt ze ‘Komt goed’ en ‘De lieve mensen zijn met meer’ als een mantra om het naderend onheil af te wenden.

Ik hoop dat het goed komt en Tim niet in AM’s gladde praatjes is getrapt.

De lieve mensen zijn met meer: zelf mensen bedreigen, haat verspreiden en mensen waaronder Tim Hofman publiekelijk aan de schandpaal nagelen, dat is niet lief hè Annemarie?
pi_219300541
Tim heeft haar nooit relevant gevonden. Toch bleef zij hem lastigvallen en stalken. Hopelijk wordt nu eindelijk duidelijk hoe schadelijk dit gedrag is vooral voor kinderen. Nog zorgwekkender is dat de overheid zulke personen zelfs uitnodigt voor gesprekken, terwijl er juist dringend behoefte is aan bescherming van kinderen! Haast bij geboden is.

Dit gaat niet om pesten of haat. Sommige mensen leven in een eigen wereld en beseffen niet hoeveel impact hun daden kunnen hebben.

Hopelijk is Tim scherp en niet zo’n wereldvreemde staatssecretaris… Die haar een nog groter podium heeft gegeven en dus mede verantwoordelijk is voor het leed van alle online kinderen die worden misbruikt voor reclames.
pi_219300546
Haar volgers zijn gehersenspoeld door de jaren heen. Die zullen wel lief blijven 😅
pi_219300730
quote:

[..]

Heel erg aso maar ik moest ook er ook hard om lachen hahah... gedurfd wel
pi_219300756
Ik vind het super asociaal van Judith. Toen al een gier.
pi_219300810
Ik zal lachen als Judith zelf een keer veel geld kwijt raakt door een asociale akctie van iemand anders. Iets met karma
pi_219300834
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ze heeft ongetwijfeld ook veel "volgers" die haar volgen voor irritainment.
pi_219300863
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:39 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zal niet best geslapen hebben. Ik keek net haar laatste stories van gisteren en die zit goed in de piepzak hoor. Dat geneuzel van "de lieve mensen mensen zijn met meer" is een vreemde uitspraak. Je weet t niet, het is struisvogelpolitiek en is jezelf moed aanpraten terwijl je doodsbang bent.
Ze heeft ongetwijfeld ook veel "volgers" die haar volgen voor irritainment.
Ja, ik las de bezorgdheid er ook doorheen. Ze heeft denk ik door dat ze de vragen van Tim niet kan ontwijken zoals ze in al die andere podcasts wel heeft gedaan. Tenminste ik hoop dat hij niet genoegen heeft genomen met al het ge uhhhh 'alles komt goed' uhhh...
pi_219300873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2025 07:16 schreef Clavis het volgende:
Ik vind het super asociaal van Judith. Toen al een gier.
Eens een gier, altijd een gier.
Super aso, maar ja daar heeft zij geen boodschap aan. Ik vraag me dan altijd af hoe ze het zou vinden als mensen dat bij haar zouden doen.
pi_219300884
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 22:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh ik dacht dat er iets nieuws in het boek zou staan, dit heeft ze meerdere malen op insta gezet/ er mee gedreigd. Denk ook niet dat de moekes die haar boek lezen überhaupt een melding zouden maken.
Iets nieuws? AM? Nee joh, die melkt al 10 jaar dezelfde verzinsels uit.

Haar volgstertjes zullen niets melden. De haters daarentegen.......😎

Ik zie de kop al: Sam baan kwijt door haters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')