abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219298803
Als zij morgen in de podcast komt, krijgt ze heel veel volgers erbij. Ik vrees alleen dat het niet de volgers zijn, die ze het liefst zou willen.
pi_219298811
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:19 schreef Rimboequeen het volgende:
Meneer Geerts is weer lekker met z'n afgekloven kluiven het eten aan het verdelen. Ik vind het zo raar dat de grotere kinderen niet zelf opscheppen.
Als ze dat doen is er nooit genoeg joh
Kleine porties en Lot eet al bijna niks
pi_219298960
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sam kan iedereen hacken. Dus pas maar op…

Wie bedreigt wie 😣
Dat is hartstikke strafbaar. Dus als die jongen een toekomst in de ict voor zich ziet is hij echt wel wijzer. AM lult , zoals altijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 19-11-2025 19:04:29 ]
pi_219299009
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 13:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
Wanneer dit echt waar is zou ik dat dus inderdaad doen. Het wordt toch echt een keer tijd dat dit stopt.
pi_219299070
AM wilt graag serieus genomen worden als zakenvrouw, incl heao opleiding.
pi_219299089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:29 schreef Pumba2024 het volgende:
Het is woensdag , de bestseller 60 komt uit . Niks over gelezen vandaag bij AnneMarie ..
Ze zal er vast niet meer in voorkomen.
Terwijl iedereen zo lyrisch is 🤣

Benieuwd wanneer deel 3 uit komt
pi_219299108
Ben wel echt rete nieuwsgierig hoeveel boeken ze nu daadwerkelijk heeft verkocht, zowel van boek 1 als boek 2. Iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen?
pi_219299181
AM die zegt dat het haar risico is als de kinderen later naar haar toe komen en zeggen dat ze het liever anders hadden gezien. Alsof ze dan ineens de begripvolle ouder gaat uit lopen hangen? Als een van de minderjarige kinderen nu zegt: 'mama niet filmen/geen foto maken' gaat ze gewoon door. Maar nee, alles in overleg hoor.
En het risico voor de kinderen? Die ziet ze niet.
Ja leren fietsen geeft ook risico's, maar daar begeleid je ze vervolgens in (als het goed is), hier hebben ze geen enkele invloed op. Alles wordt gewoon gedeeld of ze het nou willen of niet.
Pas als ze uit huis zijn mogen ze bepalen dat ze minder/niet in beeld willen.
pi_219299373
Ik heb er even over gedacht om contact op te nemen met Jurgen Nobel ( die ik ken vanuit vorige baan) over die denktank. Serieus beleid maak je namelijk niet met iemand als AM.

Toch besloten het niet te doen. Die vrouw heeft serieus hulp nodig, maar zolang ze dat zelf niet ziet heeft tegengas geven toch geen enkele zin.

Ik hoop dat de kinderen van AM en Maarten dezelfde keus gaan maken als AM gedaan heeft. Breken met hun ouders vanwege een onveilige jeugd. Wie weet schudt dat haar wel wakker.

En laten we hopen dat niemand binnenkort na het lezen van haar boek op het idee komt om melding te maken van het feit dat AM haar zoon blijkbaar aanzet tot strafbare feiten. Dat zou wel echt ontzettend triest zijn voor die jongen.
pi_219299481
Dbm had toch laatst gedeeld dat ze slecht nieuws hadden gehad van de arts? Dat ze het eerst met familie het zou delen. Heeft ze het al op insta gedeeld?
Ik heb niks voorbij zien komen. Is al weken terug inmiddels.
pi_219299500
quote:
Annemarie heeft ergens ook wel gelijk he? Haatberichten zodanig dat je je onveilig voelt, is niet oke. Dat ze die berichten in haar inbox krijgt, vind ik niet oke.

Maar zal ik haar haatbericht, inclusief bedreiging die ik van haar ontvang, na een hartelijke 'gefeliciteerd' ook even online gooien dan? Of is dit een eenrichtingsding: Annemarie mag over haat praten en degene die zij bedreigt en een onveilig gevoel geeft die moet het maar accepteren?
Same! Ik sta ook op dit lijstje. En ben niet degene die ze denkt dat ik ben.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219299548
quote:

Wat heeft ze gestuurd dan?
pi_219299643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:20 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat heeft ze gestuurd dan?
Ik zou nooit 1 op 1 hier plaatsen wat ze zoal stuurde, want dat is direct herleidbaar.
pi_219299650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 19:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik heb er even over gedacht om contact op te nemen met Jurgen Nobel ( die ik ken vanuit vorige baan) over die denktank. Serieus beleid maak je namelijk niet met iemand als AM.

Toch besloten het niet te doen. Die vrouw heeft serieus hulp nodig, maar zolang ze dat zelf niet ziet heeft tegengas geven toch geen enkele zin.

Ik hoop dat de kinderen van AM en Maarten dezelfde keus gaan maken als AM gedaan heeft. Breken met hun ouders vanwege een onveilige jeugd. Wie weet schudt dat haar wel wakker.

En laten we hopen dat niemand binnenkort na het lezen van haar boek op het idee komt om melding te maken van het feit dat AM haar zoon blijkbaar aanzet tot strafbare feiten. Dat zou wel echt ontzettend triest zijn voor die jongen.
Hier ben nu wel echt benieuwd naar 👀
pi_219299651
Ben ik de enige die het vreemd vind om te gaan brainstormen over regels/adviezen voor familievloggers met iemand die daar een enorm financieel voordeel uit haalt? Welke expertise bedoelen ze dan? Hoe zorg ik voor zoveel mogelijk inkomen door mijn kinderen dagelijks in te zetten in de vorm van samenwerkingen en content? Sorry maar ik vind het echt te bezopen voor woorden! Tim Hofman heeft 100% gelijk dat hij het onbegrijpelijk vindt dat AM, ondanks alle negatieve kanten, tóch doorgaat (op nagenoeg dezelfde voet ook al zegt ze zelf van niet).
pi_219299686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:09 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm had toch laatst gedeeld dat ze slecht nieuws hadden gehad van de arts? Dat ze het eerst met familie het zou delen. Heeft ze het al op insta gedeeld?
Ik heb niks voorbij zien komen. Is al weken terug inmiddels.
Nee, daar heeft ze niks meer over gezegd..zal wel weer met een sisser afgelopen zijn...2 jaar geleden ofzo deelde ze ook een keer dat de bloeduitslagen van vriendinnie helemaal mis waren, maar daarna hoorde je haar daar ook niet meer over. Over die afweerstoornis doet ze ook vaag, of het kind is gewoon wat vatbaarder of het is een serieuze stoornis/ziekte die dan ook een naam heeft...maar daar zegt ze ook niks over, terwijl ze voor de rest elke dwarse scheet deelt..

Ik gok overigens dat ze vanavond nog een rondje HAP doet..
pi_219299700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:34 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik zou nooit 1 op 1 hier plaatsen wat ze zoal stuurde, want dat is direct herleidbaar.
Tsja... ik wil best haar screenshotje online gooien. AM weet wie ik ben, Kyra Elgersma weet wie ik ben.
En ik schaam me niet om wie ik ben.

Zij hebben meer om zich voor te schamen. Ik gooi hier alleen wat domme oneliners. Maar blijkbaar is dat genoeg voor AM en Kyra om echt hele nare berichten te sturen.
En AM deed zo naar, dat Maarten mij preventief heeft geblokkeerd. En de rest van de zieke Geertsen clan heb ik dan weer preventief geblokkeerd.
pi_219299760
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is hartstikke strafbaar. Dus als die jongen een toekomst in de ict voor zich ziet is hij echt wel wijzer. AM lult , zoals altijd.
Ik denk dat Sam er helemaal niet zo van gediend is dat ze dit soort dingen benoemt.
pi_219299773
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Tsja... ik wil best haar screenshotje online gooien. AM weet wie ik ben, Kyra Elgersma weet wie ik ben.

Zij hebben meer om zich voor te schamen. Ik gooi hier alleen wat domme oneliners. Maar blijkbaar is dat genoeg voor AM en Kyra om echt hele nare berichten te sturen.
En AM deed zo naar, dat Maarten mij preventief heeft geblokkeerd. En de rest van de zieke Geertsen clan heb ik dan weer preventief geblokkeerd.
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig…
pi_219299847
AM staat trouwens helemaal niet meer in de bestseller top 60
pi_219299848
Wat lekker dat die meiden van Tatiana zo een speelzolder nu hebben! Maar ze blijft maar kopen en kopen voor die meiden. Wat moet ze compenseren voor ze?
pi_219299946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hier ben nu wel echt benieuwd naar 👀
Zij suggereert dat Sam dankzij zijn opleiding cyber security privé gegevens van online gebruikers achterhaalt. Dat is verboden.
pi_219299959
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 21:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik denk dat Sam er helemaal niet zo van gediend is dat ze dit soort dingen benoemt.
Dat denk ik ook niet. Wanneer je werkgever er achter komt dat jij online privé gegevens achterhaalt en deelt kun je een baan in de cybersecurity voorgoed vergeten. En terecht natuurlijk.
pi_219299982
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 20:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Ik schaam me zeker niet voor wie ik ben maar ze had de verkeerde persoon voor zich.
Maar ook dreigen met je familie, je werk op de hoogte brengen van wat je allemaal online schrijft.
Met dingen die ze allemaal gevonden heeft over je online.
En dat heeft Sam niet gehackt, ze verbinden gewoon informatie met elkaar. En denken dan een persoon te hebben gevonden.
pi_219300060
Ik heb me net in de auto door de podcast van Mies en Iris gewurmd. Wat is ze een onderneemster he die Iris! Echt a gift to human kind. Zoals zij alles heeft aangepakt! The bomb, Mies komt er niet tussen. Conclusie: Iris vindt zichzelf helemaal het einde!! Not normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')