abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219298236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
Die regels gelden niet voor haar, want zij doet het met liefde. Jeweettog.

Zij houdt zich ook niet aan de regels wat betreft reclame maken. Daar zijn ook regels voor, maar die gelden niet voor haar of ze interpreteerd het anders. Of ze wist het niet.
pi_219298245
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
BIZAR
Alsof je werkgever ook maar iets te maken heeft met je online gedrag.
Tenzij je het héél bont maakt, maar dat lijkt me in dit geval niet zo?

Ze is gewoon aan het intimideren. Maar oh wee als iemand zegt dat hij/zij weet waar ze woont/de kinderen op school/scouting/paardrijden zitten omdat AM dat regelmatig heeft gedeeld, dan is dat bedreiging en haat.

Ze is een ster in het met twee maten meten.
Verbaast me niks dat ze bedreigt en intimideert. Ze had het laatst toch ook dat ze Julia en Jim (op de motor) naar het schoolplein zou sturen ivm de kwestie rond S? Daar kan ze dan wel gekscherend over doen maar blijkbaar zit dat toch in haar. Ik zou zoiets niet bedenken al al helemaal niet op Insta zetten. Maar goed, ze zal er wel heel goed over nagedacht hebben.
pi_219298259
Am weet het wel goed te vertellen denk ik , zouden zon staatssecretaris en tim daar nu ook instinken ?
Want ze kan wel vertellen dat ze het zo goed doet met haar kinderen , maar daar klopt niets van .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219298272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 15:51 schreef NineMilka het volgende:
Aaargh, stop maar AM. Die redenatie is totaal niet te volgen. Omdat er opvoedkundig meer dingen mis gaan, wat maakt het dan uit dat ze iets doet waarvan ze weet dat het niet goed is. Want ach, er gaan wel meer dingen mis.

En dat steeds terugvallen op hoe onwetend ze was. Los van dat ik dat een enorme slachterofferrol aannemen vind…Wat doet het ertoe? Toen ze het niet wist ging ze door, nu ze het wel weet gaat ze nog steeds door.

Echt haar berichten hierover staan vol drogredenen. Tenenkrommend is het.
Hear hear.
Ik hoop maar dat Tim hier ook snel en makkelijk doorheen prikt.
pi_219298338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:41 schreef Harper het volgende:

[..]
Hear hear.
Ik hoop maar dat Tim hier ook snel en makkelijk doorheen prikt.
Lijkt me wel
pi_219298342
Geen krokante trui bij Judith, wel die gore jas
  woensdag 19 november 2025 @ 17:02:06 #182
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219298385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen krokante trui bij Judith, wel die gore jas
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟
  woensdag 19 november 2025 @ 17:03:36 #183
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219298400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 16:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am weet het wel goed te vertellen denk ik , zouden zon staatssecretaris en tim daar nu ook instinken ?
Want ze kan wel vertellen dat ze het zo goed doet met haar kinderen , maar daar klopt niets van .
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
Graag verwijderen
pi_219298404
Ik vond AM al een vreselijke vrouw maar na wat ik hier gelezen heb vandaag , heb ik er helemaal geen goed woord meer voor over. Wat een ontiegelijk naar mens is dat.

Ik hoop dat Tim haar de waarheid heeft gezegd. Ik denk bijna van wel want je voelt de spanning van haar bijna door haar stories heen. Ik denk dat ze helemaal van slag is na dat gesprek en vooral probeert te doen of alles gewoon prima door loopt maar ondertussen is ze aardig uit het lood geslagen.
pi_219298413
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:04 schreef Weerikier het volgende:
Ik hoop dat Tim haar de waarheid heeft gezegd. Ik denk bijna van wel want je voelt de spanning van haar bijna door haar stories heen. Ik denk dat ze helemaal van slag is na dat gesprek en vooral probeert te doen of alles gewoon prima door loopt maar ondertussen is ze aardig uit het lood geslagen.
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.
pi_219298431
quote:
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
Dat vraag ik me af. Ze weet het altijd zo te verdraaien dat het in haar voordeel werkt.
Dat zie je met haar tweede boek ook weer. De recensies gaan alleen maar over de "haat" die deze arme vrouw moet ondergaan in plaats van over dat haar kinderen jarenlang inzet voor geld.
pi_219298432
Maar wat dacht zij dan? Dat ze Tim wekenlang ergens de schuld van kan geven, inclusief de hashtag #timhofman? Zou ze zich gepasseerd hebben gevoeld dat zij niet genoemd is in de uitzending?
pi_219298449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:06 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.
Heel goed dat het gesprek onverwachts kwam idd, ze probeert zichzelf al in te dekken met dat ze veel naar woorden moest zoeken door de overgang. Yeah right, denk dat ze gewoon klem werd gezet en een weer woord kreeg op haar standaard riedeltje dat ze in dat geval eens niet kon blokkeren of negeren.
Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
pi_219298456
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
Ik heb nu een berichtje gestuurd naar boos@bnnvara. nl , of hij wel bedenkt dat wat ze zegt en wat ze doet zelf twee verschillende dingen zijn. .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219298466
Nou, ik heb goede hoop dat Annemarie er na nog wat nadenken tot het besef gaat komen. Met kleine stappen komt ze richting het besef.

Ze vergelijkt het met fietsen: natuurlijk is fietsen niet zonder gevaar. MAAR..., en dat is nu de grote essentie van deze kwestie, leren fietsen biedt een kind naast gevaar ook voordelen. Daarom leer je het kinderen.

Online bekeken worden levert een jong kind geen enkel voordeel, het biedt louter voordelen aan de ouders, kinderen ondervinden er hooguit nadeel van.

Ik vrees steeds meer dat ze dit niet snapt, of niet wil snappen, of doet alsof ze het niet snapt.
pi_219298492
quote:
Op zich vind ik de denktank een goed initiatief. Blij dat er zorgen zijn en dat er over nagedacht wordt.
pi_219298536
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟
🤢 ben benieuwd
pi_219298616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:13 schreef Weerikier het volgende:

[..]
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.
Heel goed dat het gesprek onverwachts kwam idd, ze probeert zichzelf al in te dekken met dat ze veel naar woorden moest zoeken door de overgang. Yeah right, denk dat ze gewoon klem werd gezet en een weer woord kreeg op haar standaard riedeltje dat ze in dat geval eens niet kon blokkeren of negeren.
Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,
helemaal hyper en hijgend het gesprek voeren. Is dat ergens te beluisteren of komt dat nog? (met linkje van AM)
pi_219298660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:

[..]

[ Bericht 9% gewijzigd door Lalaland79 op 19-11-2025 22:15:42 (Verkeerde gequote ) ]
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 18:13:17 #195
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219298713
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 17:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,
helemaal hyper en hijgend het gesprek voeren. Is dat ergens te beluisteren of komt dat nog? (met linkje van AM)
Morgen 16u nieuwe podcast volgens mij :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 19 november 2025 @ 18:15:18 #196
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219298719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 18:01 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het is ook een synthetisch stofje. Ik ga al ruiken/ zweten bij het zien ervan. Ik zou dat ding nog geen uur kunnen dragen🥵
Heb je het verkeerde bericht gequote? Ik snap er niks van?
pi_219298725
Jemig die AM… mn verbazing begon met het feit dat kennelijk zelfs het merk rugzak voor alle kinderen bij geboorte wordt bepaald, maar wat ze daarna allemaal uitkraamde over haat en Tim Hofman…. Niet te doen zeg. Alles is wel gezegd hier, maar oh my god.

En over dat Tim hofman er persoonlijk voor zou hebben gezorgd dat haar dm vol haatberichten zit zegt ze: “niet leuk om te horen, is wel zo.”
Nou meid, pas die zin zelf ook eens toe als mensen je wijzen op de risico’s voor je kinderen doordat je ze dagelijks uitbuit voor je eigen ego en portemonnee. Niet leuk om te horen, is wel zo.
  woensdag 19 november 2025 @ 18:19:19 #198
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219298739
Meneer Geerts is weer lekker met z'n afgekloven kluiven het eten aan het verdelen. Ik vind het zo raar dat de grotere kinderen niet zelf opscheppen.
pi_219298768
Het is woensdag , de bestseller 60 komt uit . Niks over gelezen vandaag bij AnneMarie ..
pi_219298771
Iemand nog trek in boontjes ? Zorgvuldig door MG met zijn handen aangeraakt en op een bord gekwakt 🤢
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')