Die regels gelden niet voor haar, want zij doet het met liefde. Jeweettog.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
Verbaast me niks dat ze bedreigt en intimideert. Ze had het laatst toch ook dat ze Julia en Jim (op de motor) naar het schoolplein zou sturen ivm de kwestie rond S? Daar kan ze dan wel gekscherend over doen maar blijkbaar zit dat toch in haar. Ik zou zoiets niet bedenken al al helemaal niet op Insta zetten. Maar goed, ze zal er wel heel goed over nagedacht hebben.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
BIZAR
Alsof je werkgever ook maar iets te maken heeft met je online gedrag.
Tenzij je het héél bont maakt, maar dat lijkt me in dit geval niet zo?
Ze is gewoon aan het intimideren. Maar oh wee als iemand zegt dat hij/zij weet waar ze woont/de kinderen op school/scouting/paardrijden zitten omdat AM dat regelmatig heeft gedeeld, dan is dat bedreiging en haat.
Ze is een ster in het met twee maten meten.
Hear hear.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:51 schreef NineMilka het volgende:
Aaargh, stop maar AM. Die redenatie is totaal niet te volgen. Omdat er opvoedkundig meer dingen mis gaan, wat maakt het dan uit dat ze iets doet waarvan ze weet dat het niet goed is. Want ach, er gaan wel meer dingen mis.
En dat steeds terugvallen op hoe onwetend ze was. Los van dat ik dat een enorme slachterofferrol aannemen vind…Wat doet het ertoe? Toen ze het niet wist ging ze door, nu ze het wel weet gaat ze nog steeds door.
Echt haar berichten hierover staan vol drogredenen. Tenenkrommend is het.
Lijkt me welquote:Op woensdag 19 november 2025 16:41 schreef Harper het volgende:
[..]
Hear hear.
Ik hoop maar dat Tim hier ook snel en makkelijk doorheen prikt.
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟quote:Op woensdag 19 november 2025 16:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen krokante trui bij Judith, wel die gore jas
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).quote:Op woensdag 19 november 2025 16:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am weet het wel goed te vertellen denk ik , zouden zon staatssecretaris en tim daar nu ook instinken ?
Want ze kan wel vertellen dat ze het zo goed doet met haar kinderen , maar daar klopt niets van .
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:04 schreef Weerikier het volgende:
Ik hoop dat Tim haar de waarheid heeft gezegd. Ik denk bijna van wel want je voelt de spanning van haar bijna door haar stories heen. Ik denk dat ze helemaal van slag is na dat gesprek en vooral probeert te doen of alles gewoon prima door loopt maar ondertussen is ze aardig uit het lood geslagen.
Dat vraag ik me af. Ze weet het altijd zo te verdraaien dat het in haar voordeel werkt.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat AM zelf geheel vrijwillig haar ondergang aan het graven is door mee te gaan werken aan die denktank. Zo komt ze beter in zicht en zal ze zich moeten conformeren aan de regels die er ooit gaan komen. Dat gaat haar veel volgers en geld kosten.
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Dat het gesprek onverwacht kwam, was duidelijk.
Ik heb nu een berichtje gestuurd naar boos@bnnvara. nl , of hij wel bedenkt dat wat ze zegt en wat ze doet zelf twee verschillende dingen zijn. .quote:Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
Op zich vind ik de denktank een goed initiatief. Blij dat er zorgen zijn en dat er over nagedacht wordt.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:22 schreef Rimboequeen het volgende:
🤢 ben benieuwdquote:Op woensdag 19 november 2025 17:02 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Deze "witte" trui had ze gisteren ook aan, vandaag dus dag 2. Eens zien hoelang ze deze blijft dragen 🦗🕷🪳🐜🦟
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,quote:Op woensdag 19 november 2025 17:13 schreef Weerikier het volgende:
[..]
En Julia stond ernaast en wou de telefoon uit haar handen pakken om te zeggen dat Tim "lief moest doen". Dan denk ik toch dat hij wel wat dingen gezegd heeft die de dames Geerts niet zo konden bekoren.
Heel goed dat het gesprek onverwachts kwam idd, ze probeert zichzelf al in te dekken met dat ze veel naar woorden moest zoeken door de overgang. Yeah right, denk dat ze gewoon klem werd gezet en een weer woord kreeg op haar standaard riedeltje dat ze in dat geval eens niet kon blokkeren of negeren.
Ik ben heel benieuwd in ieder geval.
quote:Op woensdag 19 november 2025 17:03 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zou het echt teleurstellend vinden als ze niet door deze drogredenatie heen prikken. Van Tim heb ik hoge verwachtingen. De staatssecretaris ken ik niet (en ik ben bang dat ze daar toch onvoldoende feeling met het veld hebben).
Morgen 16u nieuwe podcast volgens mijquote:Op woensdag 19 november 2025 17:51 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. AM die Juul haar kamer inrent en laat weten dat ze Tim Hofman aan de tel heeft,
helemaal hyper en hijgend het gesprek voeren. Is dat ergens te beluisteren of komt dat nog? (met linkje van AM)
Heb je het verkeerde bericht gequote? Ik snap er niks van?quote:Op woensdag 19 november 2025 18:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het is ook een synthetisch stofje. Ik ga al ruiken/ zweten bij het zien ervan. Ik zou dat ding nog geen uur kunnen dragen🥵
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |