Wow dat gaat wel heel ver!quote:Op woensdag 19 november 2025 14:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, ik ben niet afgebrand hoor. Alleen een bedreiging dat ze mijn werkgever ging inlichten over mijn online gedrag.
Nou dat is nog erger. Zeker omdat jij het helemaal niet was.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, ik ben niet afgebrand hoor. Alleen een bedreiging dat ze mijn werkgever ging inlichten over mijn online gedrag.
BIZARquote:Op woensdag 19 november 2025 14:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
bedreiging en intimidatie. En haar hele familie heeft me bezocht /bekeken op LinkedIn.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
BIZAR
Alsof je werkgever ook maar iets te maken heeft met je online gedrag.
Tenzij je het héél bont maakt, maar dat lijkt me in dit geval niet zo?
Ze is gewoon aan het intimideren. Maar oh wee als iemand zegt dat hij/zij weet waar ze woont/de kinderen op school/scouting/paardrijden zitten omdat AM dat regelmatig heeft gedeeld, dan is dat bedreiging en haat.
Ze is een ster in het met twee maten meten.
Het hele Viva topic is gesloten om die spandoek grap bij vorige boekpresentatie.quote:Op woensdag 19 november 2025 14:48 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
bedreiging en intimidatie. En haar hele familie heeft me bezocht /bekeken op LinkedIn.
Ik wacht nog op het moment dat ze met haar spandoek op de parkeerplaats bij mijn werk staat. Of haar hackerszoon. Of misschien stuurt je Jim wel.
Tuurlijk. 🙄quote:Op woensdag 19 november 2025 14:43 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sam kan iedereen hacken. Dus pas maar op…
Wie bedreigt wie 😣
Zo dat vind ik echt schokkend. Opwachten door een knokploeg, what the. Misschien kan jij Tim ook even bellen.quote:Op woensdag 19 november 2025 13:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan mij niet inschrijven voor haar fan-dag, want ik word daar opgewacht door de knokploeg. ik sta namelijk op het lijstje*, waarvan ze denkt dat ik iemand ben (die ik niet ben). Maar ik mocht wel de bedreiging en haatbericht ontvangen.
Weet je nog dat ze in een van haar agenda's een lijstje heeft? Nou, op dat lijstje sta ik waarschijnlijk.
Bij de HEMA hebben ze knetterletters in andere letters!quote:Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)
Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
Ja, want waarom zou je 2 dezelfde tasjes bestellen?quote:Op woensdag 19 november 2025 15:38 schreef Truusdemier36 het volgende:
Hahaha.DebbyL zet haar 2 tasjes op vinted. die ze nooit heeft gebruikt.
Nee meid dat zijn je 2 tasjes die je kreeg bjj mysterybox en net binnen heb gekregen en niks aan vind remember.
Want ze had een ander tasje gewonnen 😂🤦♂️quote:Op woensdag 19 november 2025 15:38 schreef Truusdemier36 het volgende:
Hahaha.DebbyL zet haar 2 tasjes op vinted. die ze nooit heeft gebruikt.
Nee meid dat zijn je 2 tasjes die je kreeg bjj mysterybox en net binnen heb gekregen en niks aan vind remember.
Oh wacht, dat is mijn eigen interpretatie!quote:Op woensdag 19 november 2025 15:11 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Zo dat vind ik echt schokkend. Opwachten door een knokploeg, what the. Misschien kan jij Tim ook even bellen.
Deed Am toch laatst ook. Ging die Fieke helemaal los op alle kritische berichten.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
En sommige fluflus droppen een bommetje (‘ik krijg heel veel haatberichten!’) en laten vervolgens de volgers de kastanjes uit het vuur halen/commentaar geven op ‘de pesters’ en laten veren in hun reet duwen dat zij het allemaal fantastisch doen.
Ze had 8 kinderen om erachter te komen hoe je een kind moet opvoeden. Gelukkig schreef ze toen een boek, zodat anderen wisten waar ze aan begonnen.quote:Op woensdag 19 november 2025 15:51 schreef NineMilka het volgende:
Aaargh, stop maar AM. Die redenatie is totaal niet te volgen. Omdat er opvoedkundig meer dingen mis gaan, wat maakt het dan uit dat ze iets doet waarvan ze weet dat het niet goed is. Want ach, er gaan wel meer dingen mis.
En dat steeds terugvallen op hoe onwetend ze was. Los van dat ik dat een enorme slachterofferrol aannemen vind…Wat doet het ertoe? Toen ze het niet wist ging ze door, nu ze het wel weet gaat ze nog steeds door.
Echt haar berichten hierover staan vol drogredenen. Tenenkrommend is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |