abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219295575
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Alleen die van de prikjes...

edit* je doelt waarschijnlijk op de autocorrect die uit staat... 😂
Klopt. En zelf nadenken/lezen zit er niet in. Is blijkbaar geen onderdeel van UGC.
  woensdag 19 november 2025 @ 09:32:25 #77
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_219295589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:24 schreef Harper het volgende:

[..]

En die reünie had ze twee weken geleden tijdens haar boekpresentatie toch?
Volgens mij was dit gewoon een rondje ongegeneerd al haar samenwerkingen promoten.
Lijkt er wel op ja. Ze moet ook weer even bewijzen dat ze een grooooooooot gezin heeft door alle chocoladeletters uit het krat te peuteren. Triest dat ze zo haar identiteit moet weergeven.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:37:27 #78
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295612
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Annemarie wilt een reünie met al haar bestie flu's 🥳 een soort van mammavan event met allerlei leuke activiteiten!!! Iedereen komt langs

Behalve die ene... 😂
Nouja heel eerlijk; dit lijkt me commercieel best interessant voor haar :P Denk dat je dit zou voor 500 volgers kunt organiseren die een paar tientjes per kaartje neerleggen. Meerdere workshops, een verrassing waar AM bij aansluit :+ De meeste sponsors zullen daar ook graag met een kraampje/workshop dingen verkopen want dat zal vast gegarandeerd een goede omzet opleveren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219295616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Lijkt er wel op ja. Ze moet ook weer even bewijzen dat ze een grooooooooot gezin heeft door alle chocoladeletters uit het krat te peuteren. Triest dat ze zo haar identiteit moet weergeven.
krijgt ze dat niet gewoon gesponsord van de appie? op zich niet erg, maar nooit staat het erbij bij haar
pi_219295633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Allemaal de letter S.
Terwijl het hele idee van een chocoladeletter is om je eigen letter te krijgen. Vooral voor kinderen erg leuk.
Maar he, daarvoor moet ze waarschijnlijk naar de winkel en dat is natuurlijk teveel gevraagd.
pi_219295647
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:37 schreef Meke het volgende:

[..]
Nouja heel eerlijk; dit lijkt me commercieel best interessant voor haar :P Denk dat je dit zou voor 500 volgers kunt organiseren die een paar tientjes per kaartje neerleggen. Meerdere workshops, een verrassing waar AM bij aansluit :+ De meeste sponsors zullen daar ook graag met een kraampje/workshop dingen verkopen want dat zal vast gegarandeerd een goede omzet opleveren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:47:01 #82
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk ook dat het best een winstgevend idee zou kunnen zijn 😂 als je ziet hoeveel boxen (waar gewoon zooi in zit dat in andere boxen ook zit) en boeken ze verkoopt (wat wie daar dan ook van vind qua kwaliteit... ze verkoopt ze wel)
Ja, waarschijnlijk is dit ook gewoon een indirecte inventarisatie voor een fandag :') Dat ze straks zegt: nou haha het was grappig bedoeld maar zoooveeel enthousiaste reacties dat we het toch gaan doen :+ :+ :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219295669
Am had een gedicht
Vandaag herhaal ik ik keer op keer…
Alleen ik las betaal , ik dacht wat een raar gedicht😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 09:47:33 #84
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295673
Ik betaal een euro mee aan het toegangsticket voor degene die vanuit hier wil gaan om verslag uit te brengen!
pi_219295684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, waarschijnlijk is dit ook gewoon een indirecte inventarisatie voor een fandag :') Dat ze straks zegt: nou haha het was grappig bedoeld maar zoooveeel enthousiaste reacties dat we het toch gaan doen :+ :+ :+
Ja want Am doet nooit iets spontaan , dus hier is al over nagedacht
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219295695
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
Ik betaal een euro mee aan het toegangsticket voor degene die vanuit hier wil gaan om verslag uit te brengen!
_O-

Let maar op. Voor je het weet word je beschuldigd van stalking ;)
pi_219295705
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
_O-

Never forget hahahaha. Oh man, ik mis viva echt niet hahaha.
pi_219295710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:09 schreef Hope88 het volgende:
Iedere keer als ik die filmpjes zie bij HVK, hoor ik stemmen in m'n hoofd ala "niet op die tafel zitten!" "Niet op tafel kleuren, maar op je papier!" "Doe eens stil, we hebben nog buren hé!"

Zeg dat wel. Alleen maar filmen maar corrigeren doet ze niet. Waarom op tafel staan. En dan zo ongezellig met die cadeaus en ook met eten gisteravond. Stoelen weg zit je op een houten bank. Vreselijk om er naast te wonen.
pi_219295711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:40 schreef Harper het volgende:

[..]
Allemaal de letter S.
Terwijl het hele idee van een chocoladeletter is om je eigen letter te krijgen. Vooral voor kinderen erg leuk.
Maar he, daarvoor moet ze waarschijnlijk naar de winkel en dat is natuurlijk teveel gevraagd.
Ik vind het echt armoede. Waarom niet een letter van de voornaam en de waarom kan ze niet gewoon naar de winkel gaan?
Er zit totaal geen moeite in, er is geen aandacht aan besteed, het is gewoon meebesteld met de boodschappen.
pi_219295714
De tweeling van HVK staat ook weer zeer ongemakkelijk te lachen als moeders ze filmt ik en ze hun traktaties moeten laten zien.
pi_219295722
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:47 schreef Meke het volgende:
Helaas... ik kies mijn drukke bedoelingen zeer zorgvuldig uit (als ik stuk ga wel met een glimlach) denk dat dit te druk en chaotisch word en dat is de instorting niet waard 🥴 zo groot fan ben ik dan weer niet 😂 (heb het boek ook niet en heb geen vinkje)
pi_219295726
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:56 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Never forget hahahaha. Oh man, ik mis viva echt niet hahaha.
Hahaha zeg dat. Nou ik mis het wel hoor. Echt heel lang opgezeten en waren toch hele spectaculaire en leuke topics bij.
Ook beetje kinderachtig dat de 2 topics weg zijn. Gaat tenslotte over wat ze zelf op internet zetten. Net of het bedacht werd.
pi_219295728
Dat van die letters begrijp ik wel: letters zijn er niet in die smaakjes. En bij kiezen tussen een extra lekkere letter of een voorletter, willen veel kinderen niet per sé hun voorletter.
pi_219295769
AM stellig dat ze het onzin vindt dat mensen vanaf 16 jaar hun ID kaart op zak moeten hebben, het is 14 jaar .....kan ze alvast beginnen met de ID kaarten van de tweeling in beslag te nemen voordat ze op vakantie gaan.
  Moderator woensdag 19 november 2025 @ 10:25:40 #95
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219295810
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
_O-

Oja, shit _O-

Ik wilde niet muiten hoor, gewoon leuk meedraaien! Maar vervolgens wel graag een verslag hier O-)
pi_219295876
Was het bezoek van Wendy echt een vriendschappelijk bezoek? Ze zinspeelt teveel op iets …

AM krijgt gesponsord van de AH. Ze doet echt helemaal niks voor niks. Ik ken ook niemand die meer dan 2000 euro per maand besteed bij de AH. Jullie wel 🤣

Leuk alle kinderen weten al wat ze in de schoen krijgen.
pi_219295888
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:01 schreef Odonata het volgende:
Dat van die letters begrijp ik wel: letters zijn er niet in die smaakjes. En bij kiezen tussen een extra lekkere letter of een voorletter, willen veel kinderen niet per sé hun voorletter.
Zeker wel. Misschien niet de meest exotische smaken maar met wat moeite krijgt hier iedereen zijn voorletter.
Denk aan hazelnoot, caramel-zeezout, melk, puur, wit.
pi_219295899
Die schimmel op de muur bij HVK. Ik zou echt elke dag de woningbouwvereniging bellen en mailen. Ik denk dat de hele badkamer eruit moet. Dat zal ook een hoop overlast geven. Daar zijn ze vaak een paar dagen mee zoet. En volgens mij is daar ook het enige toilet in het huis dus blijven wonen is dan lastig
pi_219295912
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)

Ik was even te druk om flu's te kijken en mee te lezen, ook wel weer lekker dat sommige dingen dan gewoon niet veranderen.
Die eindeloze stroom Bob-in-eerdere-jaren foto's.. niet te doen. Fijn dat ze zo gek op hem is, de liefde spat er vanaf, maar hoezo zou dat voor anderen ook boeiend zijn?!
pi_219295947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 10:42 schreef Odonata het volgende:
Oh ik vind die gevulde-praline en knetterletters niet in andere letters, heb je een tip waar?
(Sorry voor de offtopic!)
Die zijn inderdaad te exotisch ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')